svobodnaptica01 Objavljeno December 1, 2013 Deli Objavljeno December 1, 2013 (popravljeno) mi lahko kdo pove kje dobit hitre vijake + matica za PAMETNO CENO (lahko tut rablene) ??? hvala Če jih rabiš za na dirkalca, ti priporočam take matice, da se jih prineta na poliester (če čmokneš ostanjejo na poliestru, tiste za nataknit ponavadi padejo dol in veselo kupuješ nove ): Koliko jih pa rabiš? Jaz jih bom v kratkem naročala zase,pa jih lahko vzamem zraven, če ti taki prav pridejo. Cena je bila ponavadi cca 4.00€ na 1 set (vijak, matica, neti in podložka) Popravljeno December 1, 2013. Popravil svobodnaptica01 straza 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
straza Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 http://www.ebay.de/itm/10x-Schnellverschluss-Schwarz-Niet-Verkleidung-Motorrad-D-ring-Dzus-fastener-/281144264534?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4175810756 pomoje bom kr tele naroču pa še za kolega da bo cenejš poštnina svobodnaptica01 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crusty Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 Sploh mi ni jasn zakaj to rinete na motor?? Zakaj ne običajni sistem "vijak - matica" ?? Te kur.....sponke letijo dol, vsakič kakšna manjka od treslajev, pol pa vidiš k jih majo zalepljene z "silver tejpom" kao varovano.......jaooo grdo za popizdit A niso to spoji za hitre posege, kot te v boksu čaka 5 mehanikov in v nekaj min naredijo nemogoče..........po moje ni nobenga takega tuki gor na motosvetu Mi amaterčki k pride do sranja mamo po moje cajta dost za šraufat niso sekunde tolk pomembne .) RVT in gsxf750 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 Sploh mi ni jasn zakaj to rinete na motor?? Zakaj ne običajni sistem "vijak - matica" ?? Te kur.....sponke letijo dol, vsakič kakšna manjka od treslajev, pol pa vidiš k jih majo zalepljene z "silver tejpom" kao varovano.......jaooo grdo za popizdit A niso to spoji za hitre posege, kot te v boksu čaka 5 mehanikov in v nekaj min naredijo nemogoče..........po moje ni nobenga takega tuki gor na motosvetu Mi amaterčki k pride do sranja mamo po moje cajta dost za šraufat niso sekunde tolk pomembne .) Ej, ne vozmo vsi po Grobniku Če je zadeva kvalitetna (original DZUS so zakon) in dolžina vijaka taprava do valjanja po tleh ne leti nič samo ven. Če vzameš pa xy, potem se pa obnese po dva vijaka z vezicama spet, ponavad ne odpadeta oba istočasno. So pa predvsem praktični, sploh zato k ni 5 mehanikov v boksih, in moreta 1 ali 2 v istem času motor zrihtat za dirko Tolikokrat kot smo letos te planke dol vlekli za vzdrževalna/popravljalna dela na terenu, nismo pri CBRjki v treh letih, tak da men se že splačajo. Malo za šalo malo zares: insajderska informacija je, da je set teh vijakov za S1000RR za 35g težji od navadnih, tko da kr lepo navadne gor šraubat gsxf750 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crusty Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 (popravljeno) hahaha Nives "takoj udri po Grobniku".......itak je sfukan pa trese, sam so treslaji tud drugod, tale R6 je bla konc leta 2007 pripeljana z nemškega R6-cup (z kolegom sva so mela skupaj, sam v španoviji še pes crkne ).........naprej je blo treba silvertejp dol pobrat predno smo jo slikali :D Popravljeno December 2, 2013. Popravil crusty svobodnaptica01 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crusty Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 hahaha Nives "takoj udri po Grobniku".......itak je sfukan pa trese, sam so treslaji tud drugod, tale R6 je bla konc leta 2007 pripeljana z nemškega R6-cup (z kolegom sva so mela skupaj, sam v španoviji še pes crkne ).........naprej je blo treba silvertejp dol pobrat predno smo jo slikali :D maus in suzukigsxr1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DXR16 Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 Jast sem dal za par 7€,če slučajno nucaš imam še 4 pare čisto novih... 15€ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erik Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 hahaha Nives "takoj udri po Grobniku".......itak je sfukan pa trese, sam so treslaji tud drugod, tale R6 je bla konc leta 2007 pripeljana z nemškega R6-cup (z kolegom sva so mela skupaj, sam v španoviji še pes crkne ).........naprej je blo treba silvertejp dol pobrat predno smo jo slikali :D kak pa čednaaaaa suzukigsxr1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 Vprašanje za tiste ki ste se odločili za športne stopalke...kakšne 'nastavke', footpegs po angleško uporabljate; fiksne ali zložljive? Namreč zdi se mi, da bi bilo bolje namestiti zložljive, če se zgodi, da slučajno zadeva podrgne po tleh...ampak kolikor gledam jih ima večina fiksne. Se zadeva obnese bolje pri morebitnem padcu, da se motor drsa po tačkah al kako? Drugega razloga namreč ne vidim... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NinjaRider04 Objavljeno December 2, 2013 Deli Objavljeno December 2, 2013 Vprašanje za tiste ki ste se odločili za športne stopalke...kakšne 'nastavke', footpegs po angleško uporabljate; fiksne ali zložljive? Namreč zdi se mi, da bi bilo bolje namestiti zložljive, če se zgodi, da slučajno zadeva podrgne po tleh...ampak kolikor gledam jih ima večina fiksne. Se zadeva obnese bolje pri morebitnem padcu, da se motor drsa po tačkah al kako? Drugega razloga namreč ne vidim... Vprašanje za tiste ki ste se odločili za športne stopalke...kakšne 'nastavke', footpegs po angleško uporabljate; fiksne ali zložljive? Namreč zdi se mi, da bi bilo bolje namestiti zložljive, če se zgodi, da slučajno zadeva podrgne po tleh...ampak kolikor gledam jih ima večina fiksne. Se zadeva obnese bolje pri morebitnem padcu, da se motor drsa po tačkah al kako? Drugega razloga namreč ne vidim... Vprašanje za tiste ki ste se odločili za športne stopalke...kakšne 'nastavke', footpegs po angleško uporabljate; fiksne ali zložljive? Namreč zdi se mi, da bi bilo bolje namestiti zložljive, če se zgodi, da slučajno zadeva podrgne po tleh...ampak kolikor gledam jih ima večina fiksne. Se zadeva obnese bolje pri morebitnem padcu, da se motor drsa po tačkah al kako? Drugega razloga namreč ne vidim... tudi jaz imam fiksne..lahko rečem da so za mene 100x bolše kot pa zložljive.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m1ha Objavljeno December 3, 2013 Deli Objavljeno December 3, 2013 Jaz verjetno razmišljam drugače kot večina udeležencev te teme, dirkalnik sem imel za dirkat ne pa za dodatke nanj montirat... Pa vseeno, hitre spojke take in drugačne so zame razmetavanje denarja, ker nikoli se tako ne mudi da bi rabil tisto minuto več za navadne vijake odšraufat. Pa veselo šraufanje :-) Lp Miha Glede tačk pa tako, če originalnim vzameš ven vzmet in namesto bolcna daš vijak in matico dobiš trde točke, ki se pri padcu zložijo namesto zlomijo NinjaRider04 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno December 3, 2013 Deli Objavljeno December 3, 2013 Zanimiva rešitev glede tačk. Ampak odločil sem se čez zimo montirat nastavljive tačke, ker z originalnimi prevečkrat čoham po asvaltu, samo ne vem ali raje fiksne ali zložljive... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
straza Objavljeno December 3, 2013 Deli Objavljeno December 3, 2013 fantje da smo si na jasnem jst sm vas prašu kje se da kupt ne da mi tle pridgate pa nwm kwa še use zakwa rabm...a mi mogoce vi častite noben problem..če mam jst preveč € za bedarije moj problem tko da hvala usm za pomoč in pridge predragkp 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno December 3, 2013 Deli Objavljeno December 3, 2013 Zanimiva rešitev glede tačk. Ampak odločil sem se čez zimo montirat nastavljive tačke, ker z originalnimi prevečkrat čoham po asvaltu, samo ne vem ali raje fiksne ali zložljive... Če boš dajal nastavljive tačke, pol BV da dajaš še zložjive stopalke, saj so tok visoke, da z njimi drsaš sam ko se motor sam "pelje" . straza vidm maš top motor, svaka čast ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoshimura Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Oj Glede menjave sklopke me zanima, če je kdo menjal komplet, lamele+fedrčke in plošče pa je zamenjal z EBC SRK kit? Sicer motor ne bo za dirke, ampak za po cesti pa me zanima če se kej pozna v negaivnem smislu, če bi dal tak srk kit notr v smislu a je potem trša ročica za sklopko, se kej težje speljuje-trese ipd in potem kej ni tako kot pri oem sklopki?? http://ebcbrakes.com/product/race-sport-srk-series/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Oj Glede menjave sklopke me zanima, če je kdo menjal komplet, lamele+fedrčke in plošče pa je zamenjal z EBC SRK kit? Sicer motor ne bo za dirke, ampak za po cesti pa me zanima če se kej pozna v negaivnem smislu, če bi dal tak srk kit notr v smislu a je potem trša ročica za sklopko, se kej težje speljuje-trese ipd in potem kej ni tako kot pri oem sklopki?? http://ebcbrakes.com/product/race-sport-srk-series/ Zakaj bi pa to sploh dajal noter? Če na motorju nisi delal nekega hudega tuninga SSP oz SBK mašine ne potrebuješ močnejših vzmeti. Sploh če imaš zdrsno sklopko je z premočnimi vzmetmi njena funkcija okrnjena. Če si se pa zgornje predelave šel, potem ti je pa tudi jasno kdaj, kaj in zakaj se menja gsxf750 in sax46 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 'Increased pressure heavy duty spings' zagotovo pomeni tršo ročico za sklopko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoshimura Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Zakaj bi pa to sploh dajal noter? Če na motorju nisi delal nekega hudega tuninga SSP oz SBK mašine ne potrebuješ močnejših vzmeti. Sploh če imaš zdrsno sklopko je z premočnimi vzmetmi njena funkcija okrnjena. Če si se pa zgornje predelave šel, potem ti je pa tudi jasno kdaj, kaj in zakaj se menja Na ta srk sem pomislu,ker bi menjal kot komplet (fedri,plošče,lamele) nisem pa našu kompleta src in ck s fedri,ploščami,lamelami... Ker src ma fedre+lamele in brez plošč, ck pa samo z lamelami. Sej mi je že frend reku,da ta srk nau gud sam sem rajš še koga prejt uprašu. A pol naj za skoraj nč predelan motor (sam druga izpuha pa k&n zračn filter pa iridium svečki) gledam src in ck ebc kit? A je še kej druzga za nabavit kot ebc pa,da je dobra kvaliteta (oem ne bi,ker je še enkrat drazje) ? Ubistvu a sploh je ebc dobra roba?? danci, maš prov ja sm spregledu ta podatk. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Na ta srk sem pomislu,ker bi menjal kot komplet (fedri,plošče,lamele) nisem pa našu kompleta src in ck s fedri,ploščami,lamelami... Ker src ma fedre+lamele in brez plošč, ck pa samo z lamelami. Sej mi je že frend reku,da ta srk nau gud sam sem rajš še koga prejt uprašu. A pol naj za skoraj nč predelan motor (sam druga izpuha pa k&n zračn filter pa iridium svečki) gledam src in ck ebc kit? A je še kej druzga za nabavit kot ebc pa,da je dobra kvaliteta (oem ne bi,ker je še enkrat drazje) ? Ubistvu a sploh je ebc dobra roba?? Pa sploh rabiš novo sklopko? A že drsi? Ko mi je na prejšnjem motorju sklopka drsela in sem spraševal podobna vprašanja po tujih forumih, so mi za nepredelan motor v glavnem svetovali kar original lamele - med drugim tudi en ameriški 'tuner', ki pripravlja motorje za dirkače. A to velja za vse znamke ali samo za Suzuki (o katerem je takrat bilo govora), pa ne vem. Kasneje se je izkazalo, da sem za drsenje sklopke bil kriv sam, ker sem uporabil avtomobilsko 'energy saving' olje. Žal so lamele bile že preveč kontaminirane in se tudi z menjavo olja zadeva ni več popravila (včasih pa se). fp4492 in Cartman 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoshimura Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Pa sploh rabiš novo sklopko? A že drsi? Ko mi je na prejšnjem motorju sklopka drsela in sem spraševal podobna vprašanja po tujih forumih, so mi za nepredelan motor v glavnem svetovali kar original lamele - med drugim tudi en ameriški 'tuner', ki pripravlja motorje za dirkače. A to velja za vse znamke ali samo za Suzuki (o katerem je takrat bilo govora), pa ne vem. Kasneje se je izkazalo, da sem za drsenje sklopke bil kriv sam, ker sem uporabil avtomobilsko 'energy saving' olje. Žal so lamele bile že preveč kontaminirane in se tudi z menjavo olja zadeva ni več popravila (včasih pa se). Ja kokr se spomnem zdrsi, pa dostkrat,ko sem dal v prvo mi kot,da bi hotu naprej skočt motor, pa čist nakonc prjemle sklopka... Sem pa mislu,da tko pač prime sklopka. Sam, ko mi je frend pokazu kako na njegovem motorju to dela sem vidu,da je pr men še mal slabš, zato bi pa zamenjal,ker se bojim,da mi nebi kje sklopka razpadla pa,da kje ostanem al pa še kje pogrnem po možnosti. Olje je pa motul 5100 10-50 za motorje... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Na ta srk sem pomislu,ker bi menjal kot komplet (fedri,plošče,lamele) nisem pa našu kompleta src in ck s fedri,ploščami,lamelami... Ker src ma fedre+lamele in brez plošč, ck pa samo z lamelami. Sej mi je že frend reku,da ta srk nau gud sam sem rajš še koga prejt uprašu. A pol naj za skoraj nč predelan motor (sam druga izpuha pa k&n zračn filter pa iridium svečki) gledam src in ck ebc kit? A je še kej druzga za nabavit kot ebc pa,da je dobra kvaliteta (oem ne bi,ker je še enkrat drazje) ? Ubistvu a sploh je ebc dobra roba?? danci, maš prov ja sm spregledu ta podatk. Ti najprej sklopko podri, poglej v kakšnem stanju so zadeve, premeri lamele, kovinske plošče in vzmeti, poglej kakšne so tovarniške zahteve o debelini plošč oz dolžini fedrov, da boš sploh videl, kaj je treba pomenjat. Večinoma so original sklopke kar trpežna zadevščina in znajo narest ob primerni uporabi tudi 100.000 km brez problema. Lahko da je treba zamenjat samo lamele. EBC kot tak ni slab, se pa ob teh aftermakret zadevah dostikrat kasneje izkaže, da je original vseeno original. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 Ja kokr se spomnem zdrsi, pa dostkrat,ko sem dal v prvo mi kot,da bi hotu naprej skočt motor, pa čist nakonc prjemle sklopka... Sem pa mislu,da tko pač prime sklopka. Sam, ko mi je frend pokazu kako na njegovem motorju to dela sem vidu,da je pr men še mal slabš, zato bi pa zamenjal,ker se bojim,da mi nebi kje sklopka razpadla pa,da kje ostanem al pa še kje pogrnem po možnosti. Olje je pa motul 5100 10-50 za motorje... Hmm to je pa mal čudno. Če prav razumem ko držiš sklopko in daš iz lera v prvo ti motor naprej cukne? Si jo mogoče probal kej štelat? Pa ne pri ročki ampak spodi pri bloku? Če sklopka res drsi, sem sam opazil ko sem motor nateral čez 10000rpm se je kazalec samo dvignil pospeška pa nič. Kljub zamenjavi olja in štelanju ni blo druge kot zamenjati sklopko (samo lamele sem menjal-EBC) in zdej dela super. Če ti mogoče moja izkušnja pomaga. sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
logarr Objavljeno December 13, 2013 Deli Objavljeno December 13, 2013 To je zanimivo, če motor skoči naprej ko daš v prvo, potem se lamele ne razmaknejo dosti, po drugi strani pa če drsi sklopka lamele nimajo dobrega stika. Ko si rekel da sklopka prijema čisto na koncu - to misliš takoj ko stisneš sklopko ali jo moraš stisniti do konca, skoraj do ročke? Imaš pravilno nastavljeno sklopko, tako da je na koncu nekaj mm oz slab cm praznega hoda? Če ti sklopka drsi res ne morš sfalit občutka, sploh če si nagnjen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoshimura Objavljeno December 14, 2013 Deli Objavljeno December 14, 2013 Največkrat cukne naprej, če ugasnem motor pa nekaj časa stoji, zagotovo vsakič pa čez noč ali pa po več dneh mirovanja. Dogaja se tudi to,da če se ustavim z recimo tretjo na semaforju in bi rad do prve prišel , pri prvi kot,da je ne bi našel in moraš spustit ročko pa še enkrat pa gre v prvo. Ni vsakič se pa rado zgodi,ni zelo redek primer. Hod ročke sklopke sem pa pogledal (nisem še nič štimal) pa bi rekel,da je prej ene 2 do 2,5cm praznega-mrtvega hoda zgoraj (motor ugasnjen seveda), spodaj pa mal manj,tko na oko... Bo treba nastavit hod, potem pa če ne bo dobro pa vzet ven kot je svetovala svptica in premerit materjal... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno December 14, 2013 Deli Objavljeno December 14, 2013 Za kateri motor pa gre? Vse, kar si naštel je dokaj normalno za sklopko v oljni kopeli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se