žeks Objavljeno December 17, 2008 Opozori Objavljeno December 17, 2008 Dex kolk eur so bli in kje lahko tudi PM
Jure Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 V Louisu so restposten, torej moraš kupit preko neta, oziroma preko Trg d.o.o. v Ljubljani. So pa znižani iz 200EUR na 150EUR, kar se mi zdi zelo ugodno. Pa kolikor sem bral po nemških forumih je folk kar zadovoljen z njimi. Za nas amaterje bodo že ok :) LP
krava Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Rabiš jih pa predvsem za dirko, da greš lahko prvi ovinek na ful! Hudo priporočljivo ni pa potrebno. Itak imaš pred dirko 2 kroga. Ja, in pri ca.20st. se da diablo superbike (brez grelcev) na panoniji peljat že drugi krog 2.13. Brez kakega hudehga rizika. GUme delajo le pamet treba imet v zapestju in ne v glavi.
m1ha Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Hudo priporočljivo ni pa potrebno. Itak imaš pred dirko 2 kroga.Ja, in pri ca.20st. se da diablo superbike (brez grelcev) na panoniji peljat že drugi krog 2.13. Brez kakega hudehga rizika. GUme delajo le pamet treba imet v zapestju in ne v glavi. Se popolnoma strinjam, če ne štartaš iz prve vrste...
fp4492 Objavljeno December 18, 2008 Opozori Objavljeno December 18, 2008 Ko se pa enkrat malo bolje pelješ, pa je mogoče čas, da vgradiš kakšno boljšo sklopko (hint moj PM :rolleyes: ), jaz mislim, da je zelo pomemben tudi dober stabilizator krmila (sploh na Grobniku).
Kawl Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 jaz mislim, da je zelo pomemben tudi dober stabilizator krmila (sploh na Grobniku). Spet odvisno kakšen motocikel voziš - sam ga recimo do sedaj še nisem pogrešal... Na aprili pa sem imel večkrat probleme s tem - ker je bil prednji konec veliko bolj nemiren. LP
Dolenc™ Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 (popravljeno) Sej aprilija ga ma serijsko, 2000 model še, sam tale serijski če bi bil al pa ne bi :D, men se sicer zdi zelo miren motor in ga zaenkrat še nisem rabil (tko kot piše zgoraj, ga rabiš ko si hiter) Popravljeno December 19, 2008. Popravil Dolenc™
YAMASAKI Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 Sej aprilija ga ma serijsko, 2000 model še, sam tale serijski če bi bil al pa ne bi :D , men se sicer zdi zelo miren motor in ga zaenkrat še nisem rabil (tko kot piše zgoraj, ga rabiš ko si hiter) Prav gotovo ga potrebuješ, ko voziš na robu svojih zmogljivosti oz. zmogljivosti motocikla.
Dolenc™ Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 Pa k sem že glih v tej temi, kaj planiram za mojo drago da bo za na pisto, nekaj je že, neki še bo, ko bo dnar :) Poliesterski oklepi crash bunke obnovitev vzmetenja stabilizator, ki deluje ročke, ki se lahko obrnejo gor, da se v primeru padca ne uničjo druga ketna z zobniki za pospeške mala modifikacija filtra za zrak če na koncu ostane kaj denarja pa še nastavljive tačke Zase pa zgubit ene par kilc, mal gibčnost povečat pa kondicijo :D
helmut Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 stabilizator je obvezen ja...
biker77 Objavljeno December 19, 2008 Opozori Objavljeno December 19, 2008 stabilizator je obvezen ja... če že gledamo grobnik..za čase tja do 1.40 deluje serijski čist okej..sej najbrž sploh ne deluje..sam še en znak kok miren je cucuki :D no..za kej hitrej pa..ne bom govoru.. :whistle:
Kawl Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 a pa si pelov kdaj sedemko? Jst sem jo kr ornk terov pa nism čutu potrebe da bi ga rabu - kolega s šestko je pa skos jokov da to bo prva investicija in the future...
helmut Objavljeno December 20, 2008 Opozori Objavljeno December 20, 2008 spet je odvisno katere gume voziš
sesir Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Men osebno je stabilizator takoj po poliestru in daleč pred izpuhom! Mislim,da me je kr parkrat rešu pred :whistle:
brotherr6 Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Men osebno je stabilizator takoj po poliestru in daleč pred izpuhom!Mislim,da me je kr parkrat rešu pred :whistle: plus 1x :worship: :worship: :worship:
Kawl Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Sesir glede nato da voziš 6tko in da si prej vozil R1 se strinjam da je v obeh primerih bolje imeti stabilizator kot pa kakšen ror. Sem vozil 6tko in ma nenormalno lahek prednj konc.
k0ci Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 to, da imajo lahek prednji del je nekako splošno znano za kwakove šestke, zato bo spomladi tudi na moji blažilec, po vsej verjetnosti white power, kompleten s kitom za montažo pride 450€
Dolenc™ Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Lahko pogledaš tudi za temi, ki se prilagajajo glede na obremenitev. Po tuhij forumih jih zelo hvalijo.
sesir Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 (popravljeno) to, da imajo lahek prednji del je nekako splošno znano za kwakove šestke, zato bo spomladi tudi na moji blažilec, po vsej verjetnosti white power, kompleten s kitom za montažo pride 450€ Prijatelj ga prodaja za zx10r l.04,če te zanima.Sam verjetno bi mogu nosilce menjat.Vsaj upam,da ga še ima,ko ga nisem neki cajta kaj vprašal.Pa prej je mel ohlins pa mu je bil wp kao bolš!Zdaj pa je prodal motor... Popravljeno December 23, 2008. Popravil sesir
k0ci Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 saj sami stabilizatorji v bistvu niti niso tako dragi, več kot polovico cene kita nanesejo nosilci, narejeni za dotični motor, tako da hvala za ponudbo vseeno :worship: ampak bom raje vzel kar komplet, razen če izvohaš kje kaj rabljenega za šestko letnika 05/06
Jure Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Vilice so mi lani konec leta spustile olje.. Notri imam WP kit, iz Avstrije pa sem že nabavil nove semeringe in WP olje. Kam torej peljat pretesnit vzmetenje, da bo narejeno tako kot treba, ter da bodo znali še približno nastavit na mojo težo. Kakšen predlog? Pa koliko to stane?
Lencdo Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 Vilice so mi lani konec leta spustile olje.. Notri imam WP kit, iz Avstrije pa sem že nabavil nove semeringe in WP olje. Kam torej peljat pretesnit vzmetenje, da bo narejeno tako kot treba, ter da bodo znali še približno nastavit na mojo težo. Kakšen predlog? Pa koliko to stane? http://www.amortizer.si/ evo so strokovnjaki, letos tudi jst menjam semeringe...mi je spustu desni
m@dness Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 jaz mam tud eno vprašanje oz bolj prošnjo... sigurno ste se mojstri dosti ukvarjali z vzmetenjem motorja in nastavitvah prilagojene za vas.. zato bi prosil nekoga ki se res spozna na zadevo da bi mi pomagal nastavit vzmetenje za mojo suzy. o vzmetenju prebral že veliko, pogledal par filmčkov, vem približno kako in kaj ampak vseeno si kot začetniku v teh stvareh ne upam preveč poigravat.. seveda ne zdaj, bi še počakali kakšen mesec ali 3.. lp
k0ci Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 težko bo kdo drug tebi nastavil vzmetenje, to je tako kot bi nekomu peljal nastavit oddaljenost sedeža v avtu od volana, da bo tebi prav :) enostavno ne gre..........saj je bilo že veliko napisanega, najlažje je nastavit preload, vilica mora vedno, pa če je še taka obremenitev, imeti 1cm fore spodaj, se pravi okoli kraka narahlo zapneš vezico, greš en krog, na eni ravnini zaviraš na polno, po prvem kolesu če se da, in to delaš toliko časa dokler ti ne ostane 1cm lufta med vezico in koncem vilic zadaj pa se mora pod tvojo težo motor posesti za 3cm, ena točka direktno nad zadnjo osjo je mišljena
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se