Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Za višji vizir vprašaj na APRILIA MB

A to je zastopnik al kaj? Imaš mogoče kakšno telefonsko?

Hvala za odgovor.

Objavljeno

Rabim višji vizir za Aprilijo Pegaso. Najraje bi ga imel v isti barvi kot je standardni(serijski). Ima kdo naslov kje se da to kupiti ali narediti?

Avto Triglav d.o.o., generalni zastopnik za Aprilio, prodaja povišan vetrobran od modela Pegaso Tibet.

Jaz sem ga kupil, ostal pa mi je originalni.

Če kdo potrebuje originalni vetrobran za Pegasa, naj mi sporoči na PM.

Vsem želim veliko lepih in varnih KM v 2007 s Pegasom!

Objavljeno

A to je zastopnik al kaj? Imaš mogoče kakšno telefonsko?

Hvala za odgovor.

Poglej pod AUTOCOMMERCE AUTO D.O.O. MARIBOR APRILIA

Objavljeno

Aprilia Maribor:

02 4600 120

Objavljeno

Poznam ...

Saj mene soseda tudi "komaj" dohitevata na Fazerju in Banditu. :devil:

Zagotovo jima nagaja TPS senzor. :P

Objavljeno

Zagotovo jima nagaja TPS senzor. :P

Kaj pa je TPS senzor?

:hmm:

Objavljeno

Kaj pa je TPS senzor?

:hmm:

TPS = Throttle Position Sensor - senzor, ki sporoča, koliko so odprte lopute. V večini primerov je to potenciometer, nekateri (starejši) motorji pa imajo namesto potenciometra le dva kontakta, ki sporočata le popolnoma zaprto loputo ('štandgas') ali popolnoma odprto loputo ('full gas').

Če je TPS slab, dobi ECU (Electronic Controll Unit) napačne informacije in zato pripravi napačno mešanico, napačno nastvi vžig, skratka, motor dela slabo.

D.

Objavljeno

TPS = Throttle Position Sensor - senzor, ki sporoča, koliko so odprte lopute. V večini primerov je to potenciometer, nekateri (starejši) motorji pa imajo namesto potenciometra le dva kontakta, ki sporočata le popolnoma zaprto loputo ('štandgas') ali popolnoma odprto loputo ('full gas').

Če je TPS slab, dobi ECU (Electronic Controll Unit) napačne informacije in zato pripravi napačno mešanico, napačno nastvi vžig, skratka, motor dela slabo.

D.

STAR, sedaj pa si le preberi zakaj te soseda komaj dohitevata s Fazerjem in Banditom.

In, da ne boš več naokoli govoril, da taka dva stroja komaj dohitevata tvojo "rajnglo". :yea1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kratek nasvet predvsem voznikom Pegasov, pa tudi ostalim.

Lani, med vožnjo, sta se odvila oba vijaka, ki držita v ležišče pritrjeno ključavnico s stikalom za vžig.

Krmilo je bilo delno blokirano!!! Na srečo sem to opazil na parkirišču in se izognil nesreči.

Preglejte pritrditev ključavnice in vijake, če je potrebno, namažite z lepilom in privijte.

In obilo varnih in lepih kilometrov v novi sezoni želim vsem.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sem Pegasa registriral ... še zdaj ne morem verjeti ... za 120€!!! :OK:

Lani pa za (skoraj) 500€! :(

Objavljeno

Preglejte pritrditev ključavnice in vijake, če je potrebno, namažite z lepilom in privijte.

Magari zašvasajte :grim , ker če lenkarca šteka je :devil: :whistle:

Sem Pegasa registriral ... še zdaj ne morem verjeti ... za 120€!!! :OK:

Lani pa za (skoraj) 500€! :(

Hja, to pa dela konkurenca in zasičenost trga :grim

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živijo, imel bi samo eno kratko vprašanje za lastnike Pegasa :OK: , a so nalepke na tanku in sprednji plastiki tudi lakirane ali so samo prilepljene na plastiko. Moj kolega rabi to vedet, ker obnavlja podrsane plastike.

lp

Rudi

Objavljeno

Z nohtom potegneš po nalepki. Če se zatika so nalepljene, če je gladek rob so lakirane.

Objavljeno

Z nohtom potegneš po nalepki. Če se zatika so nalepljene, če je gladek rob so lakirane.

Ni slaba ideja, samo če nalepk ni več gor se tega ne da naredit, zato pa sprašujem. :D

lp

Rudi

Objavljeno

Fantje in dekleta,

mojga brata zanima, kaj in kake dimenzije imate obuto na vaših pegasah.

Zdaj ima Michelin Anakee 130/80R17 in 100/90R19 in mu jih po robovih zmanjkuje. Ne vem, ali po kolenih vozi al kaj :ninja:

Vozi po asfaltu in razmišlja o Metzeler Lasertec, je pa dilema, al ostat na originalni dimenziji (zadaj bi dal 140 ker je tudi homologirana) ali pa it na širše 150/70R17 in 110/80R19, s tem da se zaveda, da lahk tudi totalno zjebe vozne lastnosti s širšo gumo.

Any idea?

Aja, gre za pegasota letnik 98.

Objavljeno

Predlagam homologirane dimenzije, Metzeler ali Pirelli.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Že kakšno leto prbiram ta forum in se mi zdi, da se Pegasu dogaja velika krivica.

Sam ga na podlagi prebranega nebi nikoli kupil.

A sem ga, model Garda, malo tudi iz radovednosti, če se res toliko kvari ...

Med vsemi, v forumu naštetimi pomankljivostmi omombe vredna le ta, da po daljšem stanju ne vžiga rad - pokrivanje sesalne cevi zelo pomaga.

Sicer je motorček z mano prevozil že 6000 km in sem z njim čisto zadovoljen.

V primerjavi z podobnimi motorji, ki sem jih vozil (KLE, DR in XT) mi je ta še najbolj pisan na kožo.

Zdi se mi, da so Pegasu na tem forumu negativno nmnenje ustvarli "motoristi", ki jim je to prvi motor in so presenečeni, da je treba motor veliko več vzdrževati kot avto. Zdi se mi, da so zaradi svojih problemov ustvarili pretiran vik in krik, kot da se kvari samo Pagaso, ostali motorji (npr F 650) pa imajo samo občasne okvare, ki so pač del obrabe in so čisto sprejemljive.

Nekdo pač more biti črna ovca!

LP

T

Objavljeno

Z gasom je treba bit nežn pri pegasotu, ker tudi v nizkih obratih skoči.

Pa navadit se ga je treba, kot vsak motor, peljal sem se z bratovim nekaj kilometrov in sem imel grozen občutek, čez ovinek se nikakor nisem znal peljat.

Aja, pa ketno ima na napačni strani :devil:

Sicer pa, ravno motosvet je bil tisti, zaradi katerega je brat kupil pegasota, in ne Freewinda. :OK:

Objavljeno

Brat je zadovoljen?

Pravkar si ti pameten zanj.

Tudi jaz sem peljal kar nekaj sposojenih motorjev pa ne pametujem kakšni so.

Prvi vtis je sicer močan dejavnik, vendar je pa daleč od resnice. Določe lastnosti te lahko na začetku motijo, ko se na njih navadiš, opaziš ostalo, kar ti je pa lahko všeč.

Hudič je, da motor kupiš na podlagi mnenja drugih in nekaj km testne vožnje.

Žal ne bo nikoli drugače in bom mogel prevoziti veliko km in različnih motorjev, da bom znal ločiti seme od plev.

T

Objavljeno (popravljeno)

Imel Gardo, z njo prevozol cca. 30k brez vsakih problemov; motor je super vstopni model v svet motociklizma. :OK:

post-76-1179324683_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

Brat je zadovoljen?

Pravkar si ti pameten zanj.

Tudi jaz sem peljal kar nekaj sposojenih motorjev pa ne pametujem kakšni so.

Prvi vtis je sicer močan dejavnik, vendar je pa daleč od resnice. Določe lastnosti te lahko na začetku motijo, ko se na njih navadiš, opaziš ostalo, kar ti je pa lahko všeč.

Ne se razburjat, čisto nič heca ne razumeš :-)

Ko boš v mojih krajih, me poklič, greva na pijačo, da ne bova po forumih pametna.

Motorja ne posojam, niti nimam želje vozit sposojenega, če ni res nekega konkretnega razloga, bratovga pegasa sem peljal zato, ker sem tudi sam malo razmišljal o nakupu pegasa.

Brat je zelo zadovoljen. Razen z zadnjo gumo, ki je 130/80 17 na 3.50 felgi zgleda preozka. Bo zdaj poskusil s cestno varianto, 140 širine, ki je tudi homologirana.

Da še pojasnim, kaj sem hotel povedat v prejšnjem postu. Od dveh, al treh kolegov sem slišal, da pegasota spodnaša, zvija v ovinkih, noče v ovinek in nevemkajše, skratka negativno mnenje. Vsi pa so se peljali nekaj km. Zato sem napisal, da se ga je treba navadit, od začetka pa je čuden občutek.

Ker ima pod nizkimi obrati precej večji navor kot recimo KLR, je treba tudi pazit, kaj z gasom delaš recimo v križišču ali serpentini. Torej ni pegaso kriv, da pleše.

Hudič je, da motor kupiš na podlagi mnenja drugih in nekaj km testne vožnje.

Žal ne bo nikoli drugače in bom mogel prevoziti veliko km in različnih motorjev, da bom znal ločiti seme od plev.

Težko kako drugače kupiš rabljen motor.

Kako imate pa kaj porabo, tisti ki imate še vplinjače?

Brat ima do 7.5 l/100km.

Objavljeno (popravljeno)

Kar se tiče lege, za navadnega Pegasa ne vem, Garda je malo višji kot novejši i.e. in ima nastavljivi zadnji amortizer. Na asvaltu ga čisto enostavno zapreš in s tam pridobiš na vodljivosti.

Navor in tresenje v srpentinah pri prbl 2500 obrati rešujem zrahlim stiskom sklopke, če pa se peljem bolj športno, so pa obrati tako ali tako višji.

Poraba se mi giblje v mesto okoli 6 - izven 5.

7 litrov? Ne vem mogoče kdaj, na vodim natančne evidence.

T

Popravljeno . Popravil TIMIS
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem srečen - nesrečen lastnik Aprilia Peagso 650 IE, l. 2001. Motor imam 10 dni. Zadnjič se mi je sama od sebe nenadoma prižgala na armaturni plošči lučka za vbrizg, katera ves čas sveti. Ma kdo idejo ????. Motor normalno vžge in vse ampak se mi zdi da je odločno poskočila poraba goriva 260 km z enim tankom. Hvala.

lp

Objavljeno
Sem srečen - nesrečen lastnik Aprilia Peagso 650 IE, l. 2001. Motor imam 10 dni. Zadnjič se mi je sama od sebe nenadoma prižgala na armaturni plošči lučka za vbrizg, katera ves čas sveti. Ma kdo idejo ????. Motor normalno vžge in vse ampak se mi zdi da je odločno poskočila poraba goriva 260 km z enim tankom. Hvala.

lp

Pa ti je prodajalec povedal za to hibo?

Objavljeno

mozno da je bil na boku

in potem racunalnik to detektira z enim kotnim salterjem

in potem verjetno sveti ena lucka ki jo je potrebno po nekem postopku resetiranja ugasnt

mislm da je precej znana zadeva

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!