ghibli Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Za višji vizir vprašaj na APRILIA MB A to je zastopnik al kaj? Imaš mogoče kakšno telefonsko? Hvala za odgovor.
STAR Objavljeno Januar 13, 2007 Opozori Objavljeno Januar 13, 2007 Rabim višji vizir za Aprilijo Pegaso. Najraje bi ga imel v isti barvi kot je standardni(serijski). Ima kdo naslov kje se da to kupiti ali narediti? Avto Triglav d.o.o., generalni zastopnik za Aprilio, prodaja povišan vetrobran od modela Pegaso Tibet. Jaz sem ga kupil, ostal pa mi je originalni. Če kdo potrebuje originalni vetrobran za Pegasa, naj mi sporoči na PM. Vsem želim veliko lepih in varnih KM v 2007 s Pegasom!
TOMOMAJSTER Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 A to je zastopnik al kaj? Imaš mogoče kakšno telefonsko? Hvala za odgovor. Poglej pod AUTOCOMMERCE AUTO D.O.O. MARIBOR APRILIA
šokac Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Poznam ... Saj mene soseda tudi "komaj" dohitevata na Fazerju in Banditu. :devil: Zagotovo jima nagaja TPS senzor. :P
STAR Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 Zagotovo jima nagaja TPS senzor. :P Kaj pa je TPS senzor? :hmm:
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 Kaj pa je TPS senzor? :hmm: TPS = Throttle Position Sensor - senzor, ki sporoča, koliko so odprte lopute. V večini primerov je to potenciometer, nekateri (starejši) motorji pa imajo namesto potenciometra le dva kontakta, ki sporočata le popolnoma zaprto loputo ('štandgas') ali popolnoma odprto loputo ('full gas'). Če je TPS slab, dobi ECU (Electronic Controll Unit) napačne informacije in zato pripravi napačno mešanico, napačno nastvi vžig, skratka, motor dela slabo. D.
šokac Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 TPS = Throttle Position Sensor - senzor, ki sporoča, koliko so odprte lopute. V večini primerov je to potenciometer, nekateri (starejši) motorji pa imajo namesto potenciometra le dva kontakta, ki sporočata le popolnoma zaprto loputo ('štandgas') ali popolnoma odprto loputo ('full gas'). Če je TPS slab, dobi ECU (Electronic Controll Unit) napačne informacije in zato pripravi napačno mešanico, napačno nastvi vžig, skratka, motor dela slabo. D. STAR, sedaj pa si le preberi zakaj te soseda komaj dohitevata s Fazerjem in Banditom. In, da ne boš več naokoli govoril, da taka dva stroja komaj dohitevata tvojo "rajnglo". :yea1:
STAR Objavljeno Februar 3, 2007 Opozori Objavljeno Februar 3, 2007 Kratek nasvet predvsem voznikom Pegasov, pa tudi ostalim. Lani, med vožnjo, sta se odvila oba vijaka, ki držita v ležišče pritrjeno ključavnico s stikalom za vžig. Krmilo je bilo delno blokirano!!! Na srečo sem to opazil na parkirišču in se izognil nesreči. Preglejte pritrditev ključavnice in vijake, če je potrebno, namažite z lepilom in privijte. In obilo varnih in lepih kilometrov v novi sezoni želim vsem.
STAR Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Sem Pegasa registriral ... še zdaj ne morem verjeti ... za 120€!!! :OK: Lani pa za (skoraj) 500€! :(
Ski_Fanatic Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Preglejte pritrditev ključavnice in vijake, če je potrebno, namažite z lepilom in privijte. Magari zašvasajte :grim , ker če lenkarca šteka je :devil: :whistle: Sem Pegasa registriral ... še zdaj ne morem verjeti ... za 120€!!! :OK: Lani pa za (skoraj) 500€! :( Hja, to pa dela konkurenca in zasičenost trga :grim
Saint Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Živijo, imel bi samo eno kratko vprašanje za lastnike Pegasa :OK: , a so nalepke na tanku in sprednji plastiki tudi lakirane ali so samo prilepljene na plastiko. Moj kolega rabi to vedet, ker obnavlja podrsane plastike. lp Rudi
simonsi Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Z nohtom potegneš po nalepki. Če se zatika so nalepljene, če je gladek rob so lakirane.
Saint Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Z nohtom potegneš po nalepki. Če se zatika so nalepljene, če je gladek rob so lakirane. Ni slaba ideja, samo če nalepk ni več gor se tega ne da naredit, zato pa sprašujem. :D lp Rudi
stenere Objavljeno April 21, 2007 Opozori Objavljeno April 21, 2007 Fantje in dekleta, mojga brata zanima, kaj in kake dimenzije imate obuto na vaših pegasah. Zdaj ima Michelin Anakee 130/80R17 in 100/90R19 in mu jih po robovih zmanjkuje. Ne vem, ali po kolenih vozi al kaj :ninja: Vozi po asfaltu in razmišlja o Metzeler Lasertec, je pa dilema, al ostat na originalni dimenziji (zadaj bi dal 140 ker je tudi homologirana) ali pa it na širše 150/70R17 in 110/80R19, s tem da se zaveda, da lahk tudi totalno zjebe vozne lastnosti s širšo gumo. Any idea? Aja, gre za pegasota letnik 98.
STAR Objavljeno April 21, 2007 Opozori Objavljeno April 21, 2007 Predlagam homologirane dimenzije, Metzeler ali Pirelli.
TIMIS Objavljeno Maj 15, 2007 Opozori Objavljeno Maj 15, 2007 Pozdravljeni! Že kakšno leto prbiram ta forum in se mi zdi, da se Pegasu dogaja velika krivica. Sam ga na podlagi prebranega nebi nikoli kupil. A sem ga, model Garda, malo tudi iz radovednosti, če se res toliko kvari ... Med vsemi, v forumu naštetimi pomankljivostmi omombe vredna le ta, da po daljšem stanju ne vžiga rad - pokrivanje sesalne cevi zelo pomaga. Sicer je motorček z mano prevozil že 6000 km in sem z njim čisto zadovoljen. V primerjavi z podobnimi motorji, ki sem jih vozil (KLE, DR in XT) mi je ta še najbolj pisan na kožo. Zdi se mi, da so Pegasu na tem forumu negativno nmnenje ustvarli "motoristi", ki jim je to prvi motor in so presenečeni, da je treba motor veliko več vzdrževati kot avto. Zdi se mi, da so zaradi svojih problemov ustvarili pretiran vik in krik, kot da se kvari samo Pagaso, ostali motorji (npr F 650) pa imajo samo občasne okvare, ki so pač del obrabe in so čisto sprejemljive. Nekdo pač more biti črna ovca! LP T
stenere Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 Z gasom je treba bit nežn pri pegasotu, ker tudi v nizkih obratih skoči. Pa navadit se ga je treba, kot vsak motor, peljal sem se z bratovim nekaj kilometrov in sem imel grozen občutek, čez ovinek se nikakor nisem znal peljat. Aja, pa ketno ima na napačni strani :devil: Sicer pa, ravno motosvet je bil tisti, zaradi katerega je brat kupil pegasota, in ne Freewinda. :OK:
TIMIS Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 Brat je zadovoljen? Pravkar si ti pameten zanj. Tudi jaz sem peljal kar nekaj sposojenih motorjev pa ne pametujem kakšni so. Prvi vtis je sicer močan dejavnik, vendar je pa daleč od resnice. Določe lastnosti te lahko na začetku motijo, ko se na njih navadiš, opaziš ostalo, kar ti je pa lahko všeč. Hudič je, da motor kupiš na podlagi mnenja drugih in nekaj km testne vožnje. Žal ne bo nikoli drugače in bom mogel prevoziti veliko km in različnih motorjev, da bom znal ločiti seme od plev. T
kasti Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 (popravljeno) Imel Gardo, z njo prevozol cca. 30k brez vsakih problemov; motor je super vstopni model v svet motociklizma. :OK: Popravljeno Maj 16, 2007. Popravil kasti
stenere Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 Brat je zadovoljen? Pravkar si ti pameten zanj. Tudi jaz sem peljal kar nekaj sposojenih motorjev pa ne pametujem kakšni so. Prvi vtis je sicer močan dejavnik, vendar je pa daleč od resnice. Določe lastnosti te lahko na začetku motijo, ko se na njih navadiš, opaziš ostalo, kar ti je pa lahko všeč. Ne se razburjat, čisto nič heca ne razumeš :-) Ko boš v mojih krajih, me poklič, greva na pijačo, da ne bova po forumih pametna. Motorja ne posojam, niti nimam želje vozit sposojenega, če ni res nekega konkretnega razloga, bratovga pegasa sem peljal zato, ker sem tudi sam malo razmišljal o nakupu pegasa. Brat je zelo zadovoljen. Razen z zadnjo gumo, ki je 130/80 17 na 3.50 felgi zgleda preozka. Bo zdaj poskusil s cestno varianto, 140 širine, ki je tudi homologirana. Da še pojasnim, kaj sem hotel povedat v prejšnjem postu. Od dveh, al treh kolegov sem slišal, da pegasota spodnaša, zvija v ovinkih, noče v ovinek in nevemkajše, skratka negativno mnenje. Vsi pa so se peljali nekaj km. Zato sem napisal, da se ga je treba navadit, od začetka pa je čuden občutek. Ker ima pod nizkimi obrati precej večji navor kot recimo KLR, je treba tudi pazit, kaj z gasom delaš recimo v križišču ali serpentini. Torej ni pegaso kriv, da pleše. Hudič je, da motor kupiš na podlagi mnenja drugih in nekaj km testne vožnje. Žal ne bo nikoli drugače in bom mogel prevoziti veliko km in različnih motorjev, da bom znal ločiti seme od plev. Težko kako drugače kupiš rabljen motor. Kako imate pa kaj porabo, tisti ki imate še vplinjače? Brat ima do 7.5 l/100km.
TIMIS Objavljeno Maj 16, 2007 Opozori Objavljeno Maj 16, 2007 (popravljeno) Kar se tiče lege, za navadnega Pegasa ne vem, Garda je malo višji kot novejši i.e. in ima nastavljivi zadnji amortizer. Na asvaltu ga čisto enostavno zapreš in s tam pridobiš na vodljivosti. Navor in tresenje v srpentinah pri prbl 2500 obrati rešujem zrahlim stiskom sklopke, če pa se peljem bolj športno, so pa obrati tako ali tako višji. Poraba se mi giblje v mesto okoli 6 - izven 5. 7 litrov? Ne vem mogoče kdaj, na vodim natančne evidence. T Popravljeno Maj 16, 2007. Popravil TIMIS
Dragothic Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 Sem srečen - nesrečen lastnik Aprilia Peagso 650 IE, l. 2001. Motor imam 10 dni. Zadnjič se mi je sama od sebe nenadoma prižgala na armaturni plošči lučka za vbrizg, katera ves čas sveti. Ma kdo idejo ????. Motor normalno vžge in vse ampak se mi zdi da je odločno poskočila poraba goriva 260 km z enim tankom. Hvala. lp
TomazC Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 Sem srečen - nesrečen lastnik Aprilia Peagso 650 IE, l. 2001. Motor imam 10 dni. Zadnjič se mi je sama od sebe nenadoma prižgala na armaturni plošči lučka za vbrizg, katera ves čas sveti. Ma kdo idejo ????. Motor normalno vžge in vse ampak se mi zdi da je odločno poskočila poraba goriva 260 km z enim tankom. Hvala. lp Pa ti je prodajalec povedal za to hibo?
jacko Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 mozno da je bil na boku in potem racunalnik to detektira z enim kotnim salterjem in potem verjetno sveti ena lucka ki jo je potrebno po nekem postopku resetiranja ugasnt mislm da je precej znana zadeva
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se