Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Danes pišem prvič na tem forumu pa me zanima če ima kdo izušnje z gumami na pegasotu.Dobil sem gumo Metzeler 150 70 17 in se mi zdi preširoka tako da ne vem če bo šla med vilice.Gre za zadnjo gumo.

lp

Objavljeno
Danes pišem prvič na tem forumu pa me zanima če ima kdo izušnje z gumami na pegasotu.Dobil sem gumo Metzeler 150 70 17 in se mi zdi preširoka tako da ne vem če bo šla med vilice.Gre za zadnjo gumo.

lp

Ne dajaj širših gum - tudi če so zastonj.

Drži se predpisanih dimenzij, saj z širšo pnevmatikoi vse bolj trpi in še ciklistika se popači.

Kar se tiče lučke za ie - vrjetno sedaj laufa na "default " nastavitvi, zato tudi višja poraba.

Tester bo povedal več.

Diši pa po kakšnih nepričakovanih stroških.

LP

Tomaž

Objavljeno
Pa ti je prodajalec povedal za to hibo?

Joj. Danes sem bil v Mariboru v Avtocomercu ( Aprilia Servis ). Vrže serviser motor na računalnik ( računalnik imajo samo v Mariboru in Ljubljani) in pokaže računalnik vse vredu, razen kratki stik na armaturni plošči (kurčlus). Pa serviser razdere celo armaturko vse našprica z kontakt sprejem in poresetira računalnik na motorju in sedaj je vse BP. Srviser je povedu da zaradi kratkega stika nisem mogu dat računalnika sam v servisni mode. Tako sedaj zadeva deluje OK.

Motor je bil fertik v pol ure. Serviser je car. Račun 20 €.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala bogu, da ma ta zgodba srečen konec.

Kako si pa sicer zadovoljen z motorčkom?

T

Popravljeno . Popravil TIMIS
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

mam aprilio pegaso 650 in ko se peljem težko se v ovinke nagibam.Dokler se še peljem do 30 km se še belanca da obračati ko pa je že več pa že težko.Mislil sem da je to zaradi gume ki je bila zanič zdaj pa mam novo gumo pa še kar nagaja.Mi lahko kdo pove kaj bi bilo to narobe.

Objavljeno
mam aprilio pegaso 650 in ko se peljem težko se v ovinke nagibam.Dokler se še peljem do 30 km se še belanca da obračati ko pa je že več pa že težko.Mislil sem da je to zaradi gume ki je bila zanič zdaj pa mam novo gumo pa še kar nagaja.Mi lahko kdo pove kaj bi bilo to narobe.

a nagibaš težko se? guma je nova, pa ni nič bilo boljše je? 30 km daleč si se peljal, pa ni belanca dala sem-tja se obračat, pa motor nagib tudi šel ni v :rolleyes: ?

Objavljeno

imam problem z pegasotom ko se peljem več kot 30-40 težko belanco obračam pa težko gre v ovinke samo nekam ravno me vleče.mislil sem da je to zaradi prednje gume ki je bila zanič sedaj pa sem jo zamenjal pa še kar nagaja.na mestu pa belanca gre v redu.

Objavljeno

točno tak.ni se fajn pelati v ovinke ne upam letest ker bi me lahko vun vrglo.

Objavljeno

Čakaj malo, ta tvoj problem pa je malo čuden. Saj pri 30-40 km/h tak več nimaš kaj dost belance za obračat, razen pri večjem obračanju, vse ostalo se pa naredi z nagibanjem v ovinek in prenosom teže.

Daj povej še, če je to tvoj prvi motor in koliko imaš izkušenj vožnje z motorjem, pa ti bomo lahko kaj več pomagali.

Objavljeno

ne to je moj drugi motor več kot tri leta mam totega.Pa prednje vilce se malo tresejo samo ne vedno.v glavnem težko ga re nagibat.Mogoče je problem pri meni samo če pa nikoli prej nisem mel problemov.Mam pa zdaj prvič cestne gume na pegasotu.

Objavljeno
Mam pa zdaj prvič cestne gume na pegasotu.

katere gume si imel pa prej gor in katere imaš zdaj, pa še dimenzije napiši....

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kako je sedaj z vašimi Pegasoti? Ste že vsi prodali,ali nimate več problemov z njimi? :hmm:

Objavljeno
Kako je sedaj z vašimi Pegasoti? Ste že vsi prodali,ali nimate več problemov z njimi? :hmm:

To drugo: nimamo problemov! :yes: :whistle:

Objavljeno

Na pegasotu tuli menjalnik, ampak samo tretja prestava.

V naselju točno vem, kdaj ima v tretji, ko se vozi za mano.

Kaj bi lahko bil vzrok?

Pegaso 1997-, prevoženih >50k km.

Objavljeno

mogoče manjka kašen zob na zobniku tretje prestave, sploh če se je zvok nenadoma pojavil.

Objavljeno

Mislim, da je že ob nakupu (pred 15.000km ) malo tulila tretja.

Torej se stopnjuje.

Tud men se še najbolj verjetno zdi nekaj z zobnikoma.

Če bi bil kak ležaj, bi verjetno tulilo v vseh prestavah.

Objavljeno
Če bi bil kak ležaj, bi verjetno tulilo v vseh prestavah.

Ni čisto res.

Na tem seznamu sestavnih delov menjalnika se vidi, da ima veliko zobnikov samostojne ležaje (Roller Cage), tako da je možno da je nekaj narobe z ležajem tretje prestave (Na sliki je zobnik številka 16, njegov ležaj pa številka 12).

http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...name=Gear%20box

Objavljeno
Ni čisto res.

Na tem seznamu sestavnih delov menjalnika se vidi, da ima veliko zobnikov samostojne ležaje (Roller Cage), tako da je možno da je nekaj narobe z ležajem tretje prestave (Na sliki je zobnik številka 16, njegov ležaj pa številka 12).

http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...name=Gear%20box

Ampak, ko imaš v tretji se ta zobnik vrti isto kot gred in ležaj nima veze.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Js bom samo reku, da bi bil Aprilia Pegaso 650 IE (2001) dober motor, če ga nebi sestavljali " šalabajzerji ". Skratka Italijani ne delajo makarone, Japonci pa motorje. Motor Aprilia Pegaso 650 IE (2001) sem kupu letos in je imel prevoženih 18.000, do konca sezone sem naredu 27.000 km. Sedaj bom moral zamenjati verigo in verižnika ( 115 € pri SMmotocenter), Gume ( sem kupu Mitas so poceni pa menda vredi 81 € ), Zračni in Oljni filter ( 25 € ), Olje ( 40€ ), Akomulator (33 €). Za motor sem kupil tudi povišano steklo od Kappa ( 88€ ) in rabljen originalni stranski prtljažnik ( 20€ ), ter Kappa zadnji kovček 46 L z nosilcem (105€)

Okvare: Takoj ko sem ga kupil se je na armaturki prižgala Diagnostic Light. Ga pelem v Maribor na servis, kjer serviser ugotovi s pomočjo računalnika kratek stik v lučki Diagnostic Light. Računalnika tudi sam nisem mogel spraviti v servisni mode, da bi lahko lučko poresetiral. Pozneje sem ugotovil, ko sem sam razšraufal motor, da je preribalo kabel dianostične lučke in prostega teka. Kable smo zalotal na novo in problem rešili. Drugi problem je bil, ko sem hotel zamenjati žarnico v oklepu od žmigavca. Ko sem prijel v roko žmigavec mi je vse skupi ostal v roki. Preverim še drugi žmigavec isti drek. Plastika od žmigovcev je bila vsa krhka, po moje od tresljajev in temperaturnih sprememb. Kupim oba nova smernika. Ni blo drago 25 €. Sam pa sem popravil stikalo zavorne luči zadnje in prednje zavore.

Skratka, kaj naj rečem, vzdrževanje motornega kolesa Aprilia Pegaso pride drago, če ne znaš nič sam popravit. Pri tem mi je zelo pomagal priročnik Aprilia 650 IE Pegaso 01 Service Manual. Če ga kdo želi, naj napiše mail in mu ga pošlem. Je v PDF. Uglavnem motorno kolo dela, ampak so me ter stvari spravile ob živce.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

KARAMBOLA. Zgleda so res vsi motor prodal, ali so ob živce pa se zdravijo v psihiatrični kliniki Vojnik ali pa hočjo met vsaj pozim mir z motorjem, LOL.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Kako je sedaj z vašimi Pegasoti? Ste že vsi prodali,ali nimate več problemov z njimi? :hmm:

KARAMBOLA. Zgleda so res vsi motor prodal, ali so ob živce pa se zdravijo v psihiatrični kliniki Vojnik ali pa hočjo met vsaj pozim mir z motorjem, LOL.

Če ne bomo v to temo nič napisali, na jo bodo ukinili.

Če s Pegasoti ni problemov, pa napišimo kakšno pohvalo, izkušnjo, kot npr:

Moj Pegaso je po polletnem počivanju takoj "vžgal"! :-)

Objavljeno

moj pegaso je mel pred prvim vzigom natanko nic (0) vode v akumulatorju

kako je to mozn

se dobr da sm najprej pogledu

ko sm dolil vodo in sou se gume napumpat na crpalko

je po ene 2eh tednih BP vzgal

resen :worship:

zdej je na servisu , caka na vrsto, pol bo pa spet prpravljen da nardi ene 1000km letos :naughty:

vsi problemi k jih ma, pa seveda ostanejo

spremenimo se loh sam mi

Objavljeno
moj pegaso je mel pred prvim vzigom natanko nic (0) vode v akumulatorju

kako je to mozn

se dobr da sm najprej pogledu

ko sm dolil vodo in sou se gume napumpat na crpalko

je po ene 2eh tednih BP vzgal

resen :worship:

zdej je na servisu , caka na vrsto, pol bo pa spet prpravljen da nardi ene 1000km letos :naughty:

vsi problemi k jih ma, pa seveda ostanejo

spremenimo se loh sam mi

Ravno v novi številki moto.si-ja je test rabljene aprillie pegaso. Tudi tam se je lastnik spopadal z težavo suhega akumulatorja po nekaj 1000 kilometrih. Na koncu mu ni preostalo nič drugega kot nov akumulator.

Drugače pa je bil stric v članku kar zadovoljen z njim razen tiste drobnarije ki te lahko spravijo v slabo voljo.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!