Skoči na vsebino

Aprilia 650 Pegaso


pegaso

Priporočene objave

Za pegasota 650 ie letnik 2003 imam navodila za vzdrževanje v slovenščini. Interesentom lahko pošljem kopijo.

jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Iščem drug motor in v izboru imam tudi Pegaso Strada ali pa Trail, letnik 2005 dalje (z Yamahinim motorjem). Ker že od 1998 vozim samo japonce, sem navajen, da stvar dela (verjeli ali ne - niti enkrat samkrat noben od mojih motorjev ni bil na servisu zaradi kakršne koli okvare SPLOH)

Zdaj ko se oziram po italjanu moram priznati, da sem malo skeptičen zaradi govoric nezanesljivih italjanskih jajcih, kar jasno zaradi pomanjkanja lastnih izkušenj vpliva na moje mnenje...

Z namenom, da se prepričam nasprotno, prebiram to temo nekje od 2006 dalje in spremljam težave, ki ste jih imeli s Pegasoti. Opazil sem, da se večina težav nanaša na letnike do 2005, od tu dalje pa skoraj ni nikogar, ki bi tožil čez svoj moped. Se je torej z novim modelom zanesljivost teh motorjev toliko izboljšala? Za samo mašino niti ne dvomim, bolj me skrbi, da ne bom 4x na sezono motor na servisu, enkrat zarad semeringa, enkrat zarad elektronike, enkrat kajsvemzakajže... pač zaradi malenkosti, ki pa vseeno kradejo poletni čas in praznijo denarnico.

Torej, lastnike Pegasa 2005 dalje lepo prosim, če napišete izkušnje z vašimi stroji, kaj je crknilo, kdaj je crknilo, kolikokrat je crknilo...

Hvala, hvala :) Kdo ve, mogoče se poitaljanim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

V petek sem postal ponosni lastnik svojega prvega motocikla Aprilie pegaso 650 i.e 2006 letnik še prejšni model. Motor je mat črno sive barve z 4000 prevoženih... Res je kot nov in komaj čakam začetek sezone.... Povejte mi na kaj moram biti pozoren pri teh motorjih malo sem bral hibe, in ali so te na starejših letnikih ali se skoz pojavljajo...

Za vse informacije res hvala..

PS: Zraven imam slovenska navodila v katerih je narisano stikalo za dovod bencina on off res... Ali ve kdo kje se to nahaja če sploh se?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

V petek sem postal ponosni lastnik svojega prvega motocikla Aprilie pegaso 650 i.e 2006 letnik še prejšni model. Motor je mat črno sive barve z 4000 prevoženih... Res je kot nov in komaj čakam začetek sezone.... Povejte mi na kaj moram biti pozoren pri teh motorjih malo sem bral hibe, in ali so te na starejših letnikih ali se skoz pojavljajo...

Za vse informacije res hvala..

PS: Zraven imam slovenska navodila v katerih je narisano stikalo za dovod bencina on off res... Ali ve kdo kje se to nahaja če sploh se?

Če imaš res letnik 2006, potem tega stikala ni, ker ima EFI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš res letnik 2006, potem tega stikala ni, ker ima EFI.

Res je letnik 2006, in danes še enkrat vse pregledal in ga res ni... Kako pa se drugače obnesejo ti rotaksovi motorji eni pravijo fajn eni mal majn... No pomoje pri takšnih km še nebi smelo biti težav?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je letnik 2006, in danes še enkrat vse pregledal in ga res ni... Kako pa se drugače obnesejo ti rotaksovi motorji eni pravijo fajn eni mal majn... No pomoje pri takšnih km še nebi smelo biti težav?

Hvala.

Jaz sem vozil še verzijo z vplinjači in nisem imel nikakršnih težav, z njo sem prevozil 32k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je letnik 2006, in danes še enkrat vse pregledal in ga res ni... Kako pa se drugače obnesejo ti rotaksovi motorji eni pravijo fajn eni mal majn... No pomoje pri takšnih km še nebi smelo biti težav?

Hvala.

tak agregatek ima na ženinem bmw-ju 75.000 km..poraba od 3.5 do 4.2..nobenih težav sploh..mogoče bo kako sklopko treba menjat pri 100.000..bomo vidl..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da v Pegasotu ni Rotaxov agregat ampak Minarellijev. Enakega imata Yamahi XT660 in MT-03.

http://www.motorcycl...-2005-current2/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Yamaha/Yamaha-XT660X--R-2004-current/

Je pa ravo tako trpežen in zanesljiv kot Rotax (ali pa še bolj). Poraba je pa okoli 5 litrov.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejši modeli Pegasota so imeli Rotax enake zasnove kot na starejšem GS650, le da so Italiano svoj model nadgradili z 5-ventilsko glavo. Tam je tudi prihajalo do težav (tesnilo glave je rado prepihalo).

BMW je obdržal osnovno 4-ventilsko zasnovo, tam teh problemov ni bilo.

lp andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pripenjam slikce mojga pegasota, upam da bo služil namenu

317550267408589297712810.jpg

380226267408521296012810.jpg

Popravljeno . Popravil JernejR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede trdih kovčkov je trenutno "najugodnejša" aftermarket ponudba verjetno v Louisu... Nosilci stranskih kovčov so 149€ + 2× 69,95€ (št.: 10025920)= 288,90€ (MOTO DETAIL* 44L CASE/TB WITHOUT REFLECTOR 69.95 (99.95)). Če pa evri niso problem, ti priporočam trgovino "ready-2-race", kjer se veselje prične pri približno enkrat višji ceni, vendar na "pogled in otip" ni primerjave...

Za rabljen original pa bi morda lahko poklical v SS-moto (Saša Svenšek s.p., tel.: 041 / 445 - 643). Včasih se pojavi na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u kakšna poškodovana Pegaso, ki si jo je glede na vse njegove oglase možno privoščiti: "po delih ali v celoti." :glare:

Pa veliko sreče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Mene pa zanima za pegasota letnik 1998-2000, če ima original polakirane nalepke na bočnih plastikah?

tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejši modeli Pegasota so imeli Rotax enake zasnove kot na starejšem GS650, le da so Italiano svoj model nadgradili z 5-ventilsko glavo. Tam je tudi prihajalo do težav (tesnilo glave je rado prepihalo).

BMW je obdržal osnovno 4-ventilsko zasnovo, tam teh problemov ni bilo.

lp andrej

Starejši modeli Pegasota so imeli Rotax enake zasnove kot na starejšem GS650, le da so Italiano svoj model nadgradili z 5-ventilsko glavo. Tam je tudi prihajalo do težav (tesnilo glave je rado prepihalo).

BMW je obdržal osnovno 4-ventilsko zasnovo, tam teh problemov ni bilo.

lp

Tudi na BMW - jih so sle dihtunge na glavi (kolega je dvakrat menjal). Drugace pa je motor super, edino na avtocesti ga ne smes terat preko 130 km/h dalj casa (to je ca.5000 obratov), ker ti ode dihtunga,... Treba je se pazit na starter sklopko, - ta crkne zaradi praznega akumulatorja, ker motor/starter ne obrne dovolj hitro in gre zobnik,... Prav tako pa kontrolirat nivo kisline v akumulatorju, ker izginja!

Ce pa komu motor seka nazaj (tisti,ki imate se fergazerske), pa je resitev, da se to odpravi sila lahka in poceni :)

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima za pegasota letnik 1998-2000, če ima original polakirane nalepke na bočnih plastikah?

tnx

Original kolikor jaz vem nima lakiranih nalepk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa komu motor seka nazaj (tisti,ki imate se fergazerske), pa je resitev, da se to odpravi sila lahka in poceni :)

kako pa, oz. kaj je vzrok?

Original kolikor jaz vem nima lakiranih nalepk

Hvala lepa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzrok so EU predpisi o emisijah :)

Zamenjaš en del, pa ni več problema :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Če kdo potrebuje stranske kovčke z nosilci za Aprilio Pegaso 650, naj me kontaktira na zs...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Aprilio Pegaso 650 i.e. letnik 2006 4970km

Motor je odlično ohranjen, vožen ljubiteljsko. Realni kilometri, nova zadnja guma, narejen servis pripravljen na sezono. Zraven dodam zadnji kovček za 2 čeladi. Motor se lahko vozi z kategorijo A2.

Motor je resnično kot nov mat črne in sive barve.

Jernej 041-499-561

Resni kupci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do tega trenutka sem bil 99,9 % prepričan ,da bom kupil staro aprilio pegaso ,letnik 2000. Do sedaj sem vozil veliko različnih motorjev, zadnje tri leta pa thundercat, ki se je izkazal za zelo trpežen motorček, z izjemno nisko porabo.

Ker mi sivi lasje in nekaj kosti ne dopuščajo več toliko ležanja, kolenčanja in hitrosti, sem se odločil ,da kupim nekaj za sem in tja z manjšo težo, bolj udobno držo, pa še makedama se nebi rabu izogibat... Ampak po prebranem, ugotavljam ,da bom za nakup potreboval par jurjev več, čeprav me skrbi ,da bom tudi takrat razočaran.

Vzel sem si čas, prebral vso to temo o aprilii, mal še ostalih na netu in ugotovil ,da ta reč niti najmanj ni zame.

Hvala vsem , ki ste mi odprli oči, preden sem doživel razočarnje po nakupu... :BUA: .

No, pa srečno z kateremkoli že... :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!