Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hein Gericke v Grazu al pa Beljaku. Pokliči, rok dobave max. teden dni. Cena, boljšo boš težko kje našel.

LP Bobo

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem za svojega nabavil obloge v že omenjenem Avtotriglavu in sicer od "AP racing" pa so zelo fajn; cena: cca. 8.000, 00sit; sicer pa pašejo tudi od tastarga BMW F650. (vsaj na embalaži je pisalo da so za BMW, pa so kot ulite tud za Pegasa) oba modela imata namreč enake Brembove čeljusti.

LP

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

Hja, spet problemi, kaj pa drugega. Na zunanji strani zavor (spredaj) sta 2 imbusa (8) s katerima dobis komplet zavor dol z diska ko ju odvijes. Na notranji (drugi) strani pa sta spet 2 imbusa (8), 2 mala imbusa in na vsaki strani ena varovalka. Varovalke odprem ampak to je premalo, ploscice tisti 4 imbusi na drugi strani drzijo. In ta hudic za nic na svetu ne gre odsraufat. Velika dva se (kljub WD-ju) sploh ne premakneta (na imbus kljuc nastavo tud vodovodno cev za vecji moment :rolleyes: - nic, ko zabetonirano), en mali je sel dol, na enem pa je glava unicena in se lahko lepo po domace j**** :angry: :ph34r: :ph34r: Ma kdo kako idejo kaj naj naredim (razn motor na kombi --> servis --> -25.000 <_< ) Mater, zdaj se ne morem ne vozit se manj pa ga prodat. Upam da se bo naso kdo ki bo mel resitev na dlani :unsure:

Objavljeno

area,lepo da si nazaj.probaj s fenom ali se bolje z industrijskim "vrocepihalcem" (ne vem kako se rece slovensko; heissluftpistole po nemsko :) ).najbrz je pretrd loctite gor in ga je treba z vrocino omehcati.ce so pa zarjaveli vijaki.....

vrtaj sine,vrtaj. :blink:

Objavljeno
- pretrd loctite

hm, kaj pa je to ce lahko vprasam?

Objavljeno
loctite lepilo za vijake in matice se uporablja kot varovalo pri vaznih mehanskih povezavah

...da se ne odšraufajo, če ti slučajno še ni kapnilo. :P ;)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vceraj mi je motor med delovanjem padel na tla in deloval se nekaj casa, ko sem ga pobral je crknil.

Spet sem ga zastartal in kontrolna lucka kjer je narisana vbrizgalna soba se ni hotela in se se noce ugasniti.

Motor drugace deluje normalno, tudi med voznjo.

V knjigci sem prebral da ta lucka ne ugasne ko zazna napako v delovanju motorja?

Motor je Aprilia Pegaso 650i.e.

Vem da moram motor peljati na servis ampak vseno ce ima kdo o tem kaksno mnenje oziroma izkusnjo.

Hvala za odgovore.

L.P. Joco

Objavljeno
Vceraj mi je motor med delovanjem padel na tla in deloval se nekaj casa, ko sem ga pobral je crknil.

Spet sem ga zastartal in kontrolna lucka kjer je narisana vbrizgalna soba se ni hotela in se se noce ugasniti.

Motor drugace deluje normalno, tudi med voznjo.

V knjigci sem prebral da ta lucka ne ugasne ko zazna napako v delovanju motorja?

Motor je Aprilia Pegaso 650i.e.

Vem da moram motor peljati na servis ampak vseno ce ima kdo o tem kaksno mnenje oziroma izkusnjo.

Hvala za odgovore.

L.P. Joco

Obelix pravi (ne ljubi se mu pisat), da če lučka ne ugasne pojdi nujno na servis. Lahko, da ni nič in lučka gori kar tako zaradi ''lastnega veselja'' lahko pa je.

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Najprej vsem lep pozdrav

ZKupil sem Pegasota letnik 2001 i.e.

Zanima me če je normalno da pri pospeševanju cukne. Ko je ročica za plin na nuli in v točki ko prime motor vedno cukne. Dodajanje plina ni zvezdno. v točki ko prime rukne, kar je moteče če hočeš počasi dodati gas. tudi ko ročico spustim nazaj se mi zdi kot da motor zaduši. Ta poblem ni odvisen od števila vrtljajev motorja je pa res da se bolj občuti pri nizkih hitrostih.

Prosim za kak uporaben nasvet. :?

Objavljeno
Najprej vsem lep pozdrav

ZKupil sem Pegasota letnik 2001 i.e.

Zanima me če je normalno da pri pospeševanju cukne. Ko je ročica za plin na nuli in v točki ko prime motor vedno cukne. Dodajanje plina ni zvezdno. v točki ko prime rukne, kar je moteče če hočeš počasi dodati gas. tudi ko ročico spustim nazaj se mi zdi kot da motor zaduši. Ta poblem ni odvisen od števila vrtljajev motorja je pa res da se bolj občuti pri nizkih hitrostih.

Prosim za kak uporaben nasvet. :?

Če ti kaj pomaga, tole mani dela tudi na Caponordu v prvi pri zelo majhni hitrosti al pa iz mesta pri zelo majhni hitrosti (ista banda - men se zdi da celo zelo elektronika od istega proizvajalca - Sagema).

Po moje ma tole veze z elektroniko in s tem, koliko % moči ti da pri določenem položaju roke, pri Capotu so te stvari odpravljali s Tuneboy programom, majo pa sigurno na Aprilia servisu računalnik, ki tole lahko stestira samo $$$. Aja, lahko je samo zajla al pa ročka narobe nastavljena, kje zatika, ne teče o.k, no sam tole je manj verjetno.

no najboljši nasvet je pa, da se navadiš in pač prilagodiš vožnjo, če se ne bo dal na servisu zrihtat.

Aja, tole bo kmal zaklenjeno, dej piš v topic od Pegasa:

ni potrebe zaklepati/brisati, se da zdruziti.

lp ice

lp

Rudi

Objavljeno

to zna bit v ovinkih zelo neprijetno. poglej tudi ce imas verigo prevec ohlapno! .)

Objavljeno

Obadva imata prav

v ovinkih je precej nerodno, ročka, zajla in veriga pa so O.K.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem

jest sm tud kupu glih zdele pegaso 650 i.e. l. 2001, 12000 km

velik 202 cm 105 kg, hotu sm se pelat za okol 1mio, ne pa sraufat

in je neki bl nouga padl, namesto 15 let staro

v glavnem ga mam slab teden, ta vikend sm biu na pagu

dol grede cez most, nazaj cez trajekt

ze tm pr karlobagu so ostri ovinki in se zaradi cukanja ni dalo tekoce

pospesevati v idealni tocki ko se ovinek zacne odpirati

ampak sm se naprej zgubljal hitrost

ze tko je slo pocas ker je asfalt v kurcu, pol pa se vsi avtomobili

za tabo pricakujejo da bo motor potegnu, pa jest se zmeri cist pocas dodajam gas

in cakam da zacne prijemat. Pol pa ko prime, 'sve ili nista'.

pa prevec sune, pa sam pomisls na manj gasa, pa ga ze zamori

ce je bla nuja in se mi je dal, sm spet s sklopko spelu ovink

nazaj grede, mi je pa na planini film poci. dobesedno slint sm se zaceu od besa

motor ne razume,'mal' oz. 'tekoce', kaj sele kontrolirano

najlazi je kr ful gas, pa upas da takrat asfalt dost prime

pa se drgac da tko lepo pelat, sam ce ni treba nc gasa na nulo spravlat

pol mas pa spet deu

tolk o mnenju glede tega

splosni vtis in 'attitude':

-za zacetnika dovolj mocno, v 5 spele tud marsikateri hud klanec, sam 90 more bit not oz. pr 80 ne smes dat full gasa

-pozre noro mal (4,5 - zacetnik!), pa bi se najbrz tud mnj dal

-zdej ga misl u ibr vozt in dobro vzdrzevat (beri po potrebi in po knjigi)

- za zunanji videz mi ni toliko mar (praske in podobno), ker to se najmanj vpliva na uporabnost in zanesljivost motorja

-nebom reku da sm z nakupom zadeu terno, nimam casa se jebat za ceno, dnar sm meu in motor je kul za ene par let, da se nabere bonus in nekaj 10t kilometrov

sam ta cikanje je treba zrihtat

mam drgac MZ v garazi ze ene 10 let, pa sm reku 'dovolj'

bi se kej napisu, dejte me mal sprovocirat :naughty:

Objavljeno

za začetek lahko kako slikco prilepiš pod temo "Galerija motociklov forumašev"... al pa tut tukaj.....pa varno vožnjo ti želim B)

Objavljeno

2001 letnik praviš, tole ma že elektroniko... čudno :hmm: , na servis pa poročat, lahko je cinšpula, lahko nenaštelana ročka al pa kaj drugega.

Ko sem ga vozil jaz (isti letnik) je zadeva delala kot pesem.

lp

Rudi

Objavljeno

A ma ta zadeva že elektronski vbrizg :? Če ga ima je verjetn eden prvih modelov z el. vbrizgom, ta pojav neenakomernega dodajanja moči pa je prisoten pri velikih motorjih z el.vbriz.! Lahko, da je pri tebi še kej druzga :wacko: , lahko pa rabiš samo čas, da se navadiš. Jaz sem rabu čas, zdej pa kr gre B) !

Objavljeno

evo slikce

se pred nakupon, dan testiranja

ce se zrihta to cukanje, ga ne zamenam :rolleyes:

zanimivo da ma ta zadeva histerezo

ko enkrat prime, lahko se neki casa odvzemas, pa se vedno ne zmanjka gasa

pa lahko cist pocas dodajas

post-4-1089105903.jpg

Objavljeno

mogoce se samo loputa za gas tezko odpira

zapira pa na lahko

v bistvu steka pri odpiranju

morm pogledat tud ce se obe hkrati odpirata

ali ena za drugo

pa na servis bom tud sou vprasat (avto triglav)

Objavljeno

Kolikor poznam barvne kombinacije je tistole i.e. verzija, lahko pa da se motim.

lp

Rudi

Objavljeno

KOk si pa ti velik Jacko?

Objavljeno

rudib, enkratno opazovanje, predvsem ce upostevamo ->

jest sm tud kupu glih zdele pegaso 650 i.e. l. 2001, 12000 km
:grim
Objavljeno

:D pač obvladam barvne kombinacije Pegasov.

In, a je jacko že odkril problem. Da ni zadeva samo posledica enega valja in dejstva, da zadeva vleče samo v omejenih vrtljajih.

lp

Rudi

Objavljeno
Vceraj mi je motor med delovanjem padel na tla in deloval se nekaj casa, ko sem ga pobral je crknil.

Spet sem ga zastartal in kontrolna lucka kjer je narisana vbrizgalna soba se ni hotela in se se noce ugasniti.

Motor drugace deluje normalno, tudi med voznjo.

V knjigci sem prebral da ta lucka ne ugasne ko zazna napako v delovanju motorja?

Motor je Aprilia Pegaso 650i.e.

Vem da moram motor peljati na servis ampak vseno ce ima kdo o tem kaksno mnenje oziroma izkusnjo.

Hvala za odgovore.

L.P. Joco

Oklopi akumulator, pusti zadevo nekaj časa pri miru in če ti po priklopu le tega nazaj lučka še vedno sveti, pa res pelji na servis.

:lol:

Objavljeno

da bom se bolj natancen

ko masina zavira, lahko pocasi dodajam gas

in ko kar naenkrat prime, cukne prekleto

ceprau sm dau toliko gasa da masina se zmeri zavira

samo zdej malo manj

edino ce se dalj casa peles v tisti tocki, dobis obcutek za tiste boge tisocinke gasa

ni sans da tkole tekoce peles ovinke na jadranski magistrali brez sklopke v eni prestavi

drgac pa za en cilinder kr lepo dela, samo pri ene 3700min-1 ma eno resonanco

pol se pa spet umiri

pa ko prides na morje lepo zgecka ko primes za pivo :yea2:

ta teden je serviser na bolniski (al dopustu), bom drug teden zvedu kva je to

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!