x raider Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Živjo mam burgmana 400 03,pa nimam vzdrževalne knjigice zanima me kako se kontrolira nivo olja al na centralnem kavaletu al na kolesil? aja pa merilna paličica mora bit privita al ne ?hvala Motor na centralno stojalo(ravno površino),počakaj približno 2 min če je vroč da se olje ustali,odvij čep ki ima šipko za kontrolo jo obriši in ponovno privi do konca in odvij. Ko pogledaš mora biti med sredino in maxsi da imaj malo rezerve za dalše ture ker ti motorji radi porabijo nekaj olja posebej pri velikih obremenitvah in AC. Najbolj mu ustreza le ena granulacija ola, moraš pa mu ga redno kontrolirat najbolje na vsakih 1000 km in po potrebi dolit. Imel pa sem že dva v obdelavi ko je zmankalo olja in je zar. ker starejši modeli nimajo kontrolne lučke za olje in so vozili dokler je šlo in nobene kontrole. Kar se pa tiče modela K3 pa že ima signalno kontrolko za olje in se proti minimumu že začne v nizkih vrtljajih prižigat. Lp. daneb in dotem 2
rsvmille Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Motor na centralno stojalo(ravno površino),počakaj približno 2 min če je vroč da se olje ustali,odvij čep ki ima šipko za kontrolo jo obriši in ponovno privi do konca in odvij. Ko pogledaš mora biti med sredino in maxsi da imaj malo rezerve za dalše ture ker ti motorji radi porabijo nekaj olja posebej pri velikih obremenitvah in AC. Najbolj mu ustreza le ena granulacija ola, moraš pa mu ga redno kontrolirat najbolje na vsakih 1000 km in po potrebi dolit. Imel pa sem že dva v obdelavi ko je zmankalo olja in je zar. ker starejši modeli nimajo kontrolne lučke za olje in so vozili dokler je šlo in nobene kontrole. Kar se pa tiče modela K3 pa že ima signalno kontrolko za olje in se proti minimumu že začne v nizkih vrtljajih prižigat. Lp. Hvala za odogovor Lp. daneb 1
zokid Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni skuterasi! Danes sem se vam pridruzil in upam,da mi boste olajsali odlocitev glede nakupa. Voznja bo vecinoma v dvoje in za krajse izlete po Sloveniji. Odlocam se med tema dvema: - Piaggio X9 250, letnik 2001 - Yamaha majesty 250 letnik 1998 Hvala za vsak odgovor! LP,Zoki Popravljeno September 29, 2010. Popravil zokid
pelikan Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 (popravljeno) Pozdravljen! Morebiti ti k odločitvi pomaga obširno poglavje na to temo: Moj maxiscooter in/ali forum "Maxi: 01", kjer boš našel "naša" večdnevna maxiscooter druženja... ali pa "Dnevne MAXI fure", kjer se tudi družimo in skupaj kam na "kratko" zapeljemo... Moje osebno mnenje je, da če že kupuješ maxija... in če se boš vozil tudi na izlete v dvoje... potem vsekakor izberi kaj močnejšega... vsaj 400ccm, še bolje pa kar 500ccm ali 650ccm. Namreč, moč in konji so potrebni... ne da bi divjal... ampak, da brez težav prehitiš koga počasnejšega... kar je pri 250ccm maxijih lahko omejitev... še sploh na avtocestah, ker brez njih nikakor ne gre, ko se odpraviš kam dlje... Sicer pa se ti bodo itak še oglasili tudi ostali maxiji in ti bodo svetovali enako... Kakorkoli se boš odločil... bo prav... ...še sploh če boš "vzel" kaj ..."večjega"... Lep maxi pozdrav iz MB p.s. Pri nakupu rabljenega/novega ...poprosi za nasvet @x_raider-ja, ki je velik poznavalec maxiskuterjev.... in ti bo rad pomagal... Popravljeno September 29, 2010. Popravil pelikan
maxiscooter Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Pozdravljeni skuterasi! Danes sem se vam pridruzil in upam,da mi boste olajsali odlocitev glede nakupa. Voznja bo vecinoma v dvoje in za krajse izlete po Sloveniji. Odlocam se med tema dvema: - Piaggio X9 250, letnik 2001 - Yamaha majesty 250 letnik 1998 Hvala za vsak odgovor! LP,Zoki Po mojem laičnem znanju ti tudi jaz svetujem 500 - 600 ccm. Posebno ti ,ki se boš peljal tudi v dvoje. Scooter z 250 ccm bi ti prišel morda prav le za v službo , kak kratek skok na pijačo - v bistvu vožnja po mestu. v primeru uporabe scooterja tudi v namene primestne vožnje ali celo daljše pol nimaš kaj razmišljat in kupi 500 -600 ccm. Ostalo ti je že Pelikan povedal http://www.motosvet.com/album/ualbum.php?cid=23577 DAMI34 in anja37 1 1
sat500 Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Pozdravljeni skuterasi! Danes sem se vam pridruzil in upam,da mi boste olajsali odlocitev glede nakupa. Voznja bo vecinoma v dvoje in za krajse izlete po Sloveniji. Odlocam se med tema dvema: - Piaggio X9 250, letnik 2001 - Yamaha majesty 250 letnik 1998 Hvala za vsak odgovor! LP,Zoki Predlagam ti, da se odločiš za močnejšega. Pretežno se vozim v dvoje, pa sem zadovoljen, da ima moja mašina 500 ccm. Velikokrat me pot zanese v hribe in prelaze po zavitih cestah. Se mi zdi, da bi manj bilo že problem. Razlika v teži? Ne vem, meni 230 kg mojega skuterja ne predstavlja problem. LP
DAMI34 Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Jaz sem imel 250ccm skuter dve leti. Za samostojno vožnjo je sicer dovolj, tudi daljše izlete, vendar v dvoje odločno premalo. Vsako prehitevanje je tvegano, vožnja po avtocesti je mučenje motorčka. Po mojem moraš vzeti vsaj 400 ali več kubičnega. Mavti in anja37 1 1
petek123 Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Jaz sem imel 250ccm skuter dve leti. Za samostojno vožnjo je sicer dovolj, tudi daljše izlete, vendar v dvoje odločno premalo. Vsako prehitevanje je tvegano, vožnja po avtocesti je mučenje motorčka. Po mojem moraš vzeti vsaj 400 ali več kubičnega. ČE ga boš imel za vožnjo v dvoje ti svetujem od 500 ccm naprej pol pa odvisno če hočeš bolj trd športen motor je ti neksus gilera ali t-max yamaha ali pa za bolj udobno vožnjo kako bi temu rekel fotel na cesti pa so atlantic 500, x9 500, silver wing 600, burgman 650.Ampak pazi ko kupuješ rabljenega da mašina lepo laufa in da so bili delani redni servisi
x raider Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 ČE ga boš imel za vožnjo v dvoje ti svetujem od 500 ccm naprej pol pa odvisno če hočeš bolj trd športen motor je ti neksus gilera ali t-max yamaha ali pa za bolj udobno vožnjo kako bi temu rekel fotel na cesti pa so atlantic 500, x9 500, silver wing 600, burgman 650.Ampak pazi ko kupuješ rabljenega da mašina lepo laufa in da so bili delani redni servisi Lovro !!! Ti že veš !!! Tudi jaz svetujem enako ker sem že vozil vse maxsije in so narejeni za različne okuse in sposobnosti. Lp.
x raider Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Glede zavor še dodajam... :naughty: ...res je, da imajo modeli Burgman 400 (od leta 1999, kot je omenil @revival)... t.j. povezano sprednjo in zadnjo "bremzo" /imenovano Linked Braking System/... nimajo pa tega sistema vgrajenega ...modeli 650, o katerih je govora v tej temi... .) Glede začetka uporabe "povezanih" zavor je bila prva (seveda) Honda, šele kasneje so jim sledili tudi "drugi"... Lp vsem "Burgijem"... p.s. ...če sem kje navedel nepravilni podatek (me popravite!)... :unsure: ...in dajte prilepite gor (še) kakšen link, kjer se to da pogledat/prebrat... Prvi je imel že to povezavo BURGMAN 250-98 pol pa vsi 400 do dan danes in to kot imenovani CBS (centralni brak sistem) in to le na levi ročki ki povezuje sprednjo ter zadnjo zavoro, desna ročica pa je samo sprednja zavora pri novejšem modelu 400 pa je celo doplačilo ABS , Burgman 650 pa tega sistema nima v osnovi ima pa samo model Executive ABS. Lp.
zokid Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 hvala za nasvete! bomo premislili cez zimo in se na pomlad odlocili! lp vsem na forumu
Burgman650E Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 No da se javim še jaz .. glede maxi-jev sem se navdušil po prvem srečanju maja letos in moram priznati da sem fasciniran, kako lahko ljudje na maxiskuterjih uživamo .. pa četudi v dežju .. ko sem naredil izpit a kategorije, sem kupil kymco-ta 125 ccm ker sem mislil, da bo to za mestno vožnjo dovolj .. potem pa ko je bilo potrebno kakšen krat stisnit gas, ni bilo moči .. odločitev je padla in iskanje se je začelo.. .. od lanskega oktobra sem ( ponosen )lastnik Burgmana 650 Executiv l. 2007 in ga ne menjam .. ta motor mi je toliko prirastel k srcu in moram reči da sva v letošnjem letu prevozila že čez 7000 km.. res ga uporabljam ob vsakem lepem vremenu , da ne govorim o naših srečanjih.. no moja želja pa je , da bi ga "popedenal" v sistem goldwinga ali pa harleya .. no da bi razumeli o čem govorim, bom prilimal slikice.. toliko za enkrat ... in kdor nabavlja maxi-ja za vožnjo v dveh . vsakemu priporočam ( seveda v okvirju finančnih zmožnosti ) SUZUKI BURGMAN 650 EXECUTIV .... ker je res klasa..
x raider Objavljeno Oktober 7, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2010 No da se javim še jaz .. glede maxi-jev sem se navdušil po prvem srečanju maja letos in moram priznati da sem fasciniran, kako lahko ljudje na maxiskuterjih uživamo .. pa četudi v dežju .. ko sem naredil izpit a kategorije, sem kupil kymco-ta 125 ccm ker sem mislil, da bo to za mestno vožnjo dovolj .. potem pa ko je bilo potrebno kakšen krat stisnit gas, ni bilo moči .. odločitev je padla in iskanje se je začelo.. .. od lanskega oktobra sem ( ponosen )lastnik Burgmana 650 Executiv l. 2007 in ga ne menjam .. ta motor mi je toliko prirastel k srcu in moram reči da sva v letošnjem letu prevozila že čez 7000 km.. res ga uporabljam ob vsakem lepem vremenu , da ne govorim o naših srečanjih.. no moja želja pa je , da bi ga "popedenal" v sistem goldwinga ali pa harleya .. no da bi razumeli o čem govorim, bom prilimal slikice.. toliko za enkrat ... in kdor nabavlja maxi-ja za vožnjo v dveh . vsakemu priporočam ( seveda v okvirju finančnih zmožnosti ) SUZUKI BURGMAN 650 EXECUTIV .... ker je res klasa.. [/quote Ali sedaj veš zakaj jaz zadnje čase vozim same BURGMANE in ga tudi kupujem nazaj:?. Do sezone se bo že našlo:book:, navsezadnje če res ne bo kakšnega dobrega:beer1: , ker jih preveč podrobno poznam v dušo:evilgrin:, bodo pa v TC prodali enega več. Lp.
motofrik Objavljeno Oktober 9, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2010 Ne menjaj konja, ki zmaguje (beri: motorja, s katerim si zadovoljen). Razen za novejši model.
urkoss Objavljeno December 25, 2010 Opozori Objavljeno December 25, 2010 Lep pozdrav Letos spomladi sem kupil novega burgmana 650 in z njim naredil neprecenljivih 24000 km. Sedaj pa da navedem nekaj pozitivnih zadev,ki jih ni sem še nikjer zasledil. Na dljših izletih je neprecenljiva njegova prtljažna zmogljivost.( Šotor iglu , napihlive blazine,pumpo 12v,pojšter in deko) z lahkoto spraviš v kovček. Še vedno ti ostane prostor pod sedežom, da lahko na cilju ali kjer koli vmes odložiš in zaklenš motoristično jakno (2osebi).Čelade pa itak lahko zaklenš z ključavnico za kolo. Ključavnico ni problema peljati s sabo. Se ostaviš na kakšni vinski poti kjer z lahkoto pospraviš kakšen liter teran ( primorska) ali kakšen drug spominek za domov. Odličen je tudi za nakupe v trgovini vse požere celo sekret papir.Tudi za fuše ( sem električar) je zelo priročen z kabli, dozami, gipsom in ostalimi zadevami ni težav. Najlepše pa se je poleti v kratkih rokavah in japonkah peljat na kavico. Napisal sem najlepše ker to ni nujno tudi najvarnejše. Kar se tiče njegovih karakteristik pa je itak dovolj vsega na netu. Zanima pa me če je normalno,da popije cc 7 deci olja na 5000km. Tako,da za daljše izlete morje itd. moraš vedno peljati rezervo olja ( 10w40) s sabo.No pa saj,če je to ok bom že našel prostor za liter olja. P.S Aja,pa če boste kdaj peljali svojo boljšo polovico s sabo kam, se lahko kar poslovite od tega,da boste še sploh kam šli sami.To pa je (včasih) edina slaba stran udobnega burgmana. Pa lep Božični pozdrav. Lep božični pozdrav vsem. daneb in dotem 2
x raider Objavljeno December 25, 2010 Opozori Objavljeno December 25, 2010 Lep pozdrav Letos spomladi sem kupil novega burgmana 650 in z njim naredil neprecenljivih 24000 km. Sedaj pa da navedem nekaj pozitivnih zadev,ki jih ni sem še nikjer zasledil. Na dljših izletih je neprecenljiva njegova prtljažna zmogljivost.( Šotor iglu , napihlive blazine,pumpo 12v,pojšter in deko) z lahkoto spraviš v kovček. Še vedno ti ostane prostor pod sedežom, da lahko na cilju ali kjer koli vmes odložiš in zaklenš motoristično jakno (2osebi).Čelade pa itak lahko zaklenš z ključavnico za kolo. Ključavnico ni problema peljati s sabo. Se ostaviš na kakšni vinski poti kjer z lahkoto pospraviš kakšen liter teran ( primorska) ali kakšen drug spominek za domov. Odličen je tudi za nakupe v trgovini vse požere celo sekret papir.Tudi za fuše ( sem električar) je zelo priročen z kabli, dozami, gipsom in ostalimi zadevami ni težav. Najlepše pa se je poleti v kratkih rokavah in japonkah peljat na kavico. Napisal sem najlepše ker to ni nujno tudi najvarnejše. Kar se tiče njegovih karakteristik pa je itak dovolj vsega na netu. Zanima pa me če je normalno,da popije cc 7 deci olja na 5000km. Tako,da za daljše izlete morje itd. moraš vedno peljati rezervo olja ( 10w40) s sabo.No pa saj,če je to ok bom že našel prostor za liter olja. P.S Aja,pa če boste kdaj peljali svojo boljšo polovico s sabo kam, se lahko kar poslovite od tega,da boste še sploh kam šli sami.To pa je (včasih) edina slaba stran udobnega burgmana. Pa lep Božični pozdrav. Lep božični pozdrav vsem. Kontaktiraj me na PM ali GSM in ti povem zakaj ti kuri olje. Burgman je nasplošno več kot skuter ,kar se pa tiče porabe olja se pa da vse rešit. Jaz že vrsto let vozim Burgmane in sem med maxsiji z njimi najbolj zadovoljen, rabijo le redne kvalitetne servise in to je vse od zahtevnosti. Kot si navedel da si kupil novega te nima biti kaj straha, najbolj pomembo pa je kakšno olje je bilo v motorju v utekanjo in kaj so ti nalili pri prvem servisu na 1000km in kaj po 6000 ko ima interval in kateri servis je to delal. Z lastnih dolgoletnih izkušenj ti povem da je Burgman odličen maxsi, samo pazit moraš če kupuješ rabljenega (KAJ KUPIŠ). Lp. daneb in dotem 2
rsvmille Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Živjo. Čez kak mesec se bom začel spet furat z mojim Burgmanom,ma pa 23.000km naj bi bli original,kr se tiče olja pa filtrov mi je vse jasno,.me pa zanima leva stran jermen, varjator,valčki,sklopka kaj in kako kdaj se to zamenja je to enostavno lahko sam naredim??Kako olje grerm v tisti mali difrencjal al kako se mu reče :-P Bi pa blo fanj če je kdo iz primorske in da to zna naredit ,bi s ekaj zmenli daneb 1
Blond Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Primorci boste res začeli že čez kakšen mesec nabirat kilometre ... mi pa bomo Aprila še smučali, potem pa na motor
x raider Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Primorci boste res začeli že čez kakšen mesec nabirat kilometre ... mi pa bomo Aprila še smučali, potem pa na motor Letos se mi je pa začelo hitro z vožnjo, danes nabral prvih nekaj km pa čeprav so vsi na cesti . Mislim da bo letos prava sezona in tudi časa proti pričakovanju kot kaže bo nekaj več kot sem ga imel pretekla leta . GASAAAA ! Lp.
revival Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 (popravljeno) Živjo. Čez kak mesec se bom začel spet furat z mojim Burgmanom,ma pa 23.000km naj bi bli original,kr se tiče olja pa filtrov mi je vse jasno,.me pa zanima leva stran jermen, varjator,valčki,sklopka kaj in kako kdaj se to zamenja je to enostavno lahko sam naredim??Kako olje grerm v tisti mali difrencjal al kako se mu reče :-P Bi pa blo fanj če je kdo iz primorske in da to zna naredit ,bi s ekaj zmenli Kar se tiče jermena in valjčkov,če imaš pneumatsko pištolo,lahko sam zamenjaš,ker ni nič posebnega,drugače je pa @XRAIDER maher na tem področju :naughty: Popravljeno Januar 7, 2011. Popravil revival
revival Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Primorci boste res začeli že čez kakšen mesec nabirat kilometre ... mi pa bomo Aprila še smučali, potem pa na motor Aprila bo že 20 stopinj,kje boš smučal? Letos se mi je pa začelo hitro z vožnjo, danes nabral prvih nekaj km pa čeprav so vsi na cesti . Mislim da bo letos prava sezona in tudi časa proti pričakovanju kot kaže bo nekaj več kot sem ga imel pretekla leta . GASAAAA ! Lp. In kaj sedaj voziš? :unsure:
x raider Objavljeno Januar 7, 2011 Opozori Objavljeno Januar 7, 2011 Aprila bo že 20 stopinj,kje boš smučal? In kaj sedaj voziš? :unsure: Moja lastna odločitev je še v igri, pa nabiram tedensko km z drugimi motorji, mislim pa da moj ne bo videl kdaj soli in umazane ceste, zato pa če kupujem rabljenega mora biti v odličnem stanju , saj sam preveč skrbim za motorje da bi jih zanemarjal, nisem le voznik , ampak do motorjev imam nekakšno spoštovane, saj so zadovolstvo moje duše in v krvi od otrošva. Lp.
rsvmille Objavljeno Januar 12, 2011 Opozori Objavljeno Januar 12, 2011 Ma burgman 400 k3 tudi špijo za benzin?? Že večkrat sem mel kazalec v rdečem pa se ni prižgala.
revival Objavljeno Januar 12, 2011 Opozori Objavljeno Januar 12, 2011 Ma burgman 400 k3 tudi špijo za benzin?? Že večkrat sem mel kazalec v rdečem pa se ni prižgala. Moj letnik 1999 nima,ko pride do rdeče grem pač tankat,pa je še vedno cca 3l notri
pelikan Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Lep maxi pozdrav vsem novincem v svetu maxijev... ...in se vidimo, čim bo vreme to dopuščalo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se