Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

Če bi pa reku da futura tolk leti, bi bilo pa v redu. :BUA:

Odpri oči :doze:

futura leti 240. :D RST 1000 seveda. :)

AF1 125, verzija z 25 kW gre 173, konkretno moja okrog 180-185. nikol nism reku vec.

zadnjega stavka raj nam komentiru. :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnjega stavka raj nam komentiru. :lol1: :lol1: :lol1:

Pol pa začepi :fight2:

Pa zastopi da to ni bil serijski, so sam par komadov prodal, če so jih sploh.

GP mopedi naj bi imeli okol 70km (by gustinčič)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GP mopedi naj bi imeli okol 70km (by gustinčič)

za svetovno prvenstvo majo dandanes okrog 52 HP. .) Sternova RSka je bila pripravljena za svetovno prvenstvo, pa ima 47 HP pri 12700 rpm. malo pobrskaj po netu. 70 KM majo originalne 250ke na kolesu (Yamaha TZ, itd..).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej nehejta se kregat :) ! Vsi k mamo saj neki blage o motorjih dobr vemo da ne gre cagiva 210 tko.Pa pr gp 125 pa uni motorji letijo okrog 235 sam je vsako dirko kej treba zamenat.Kva a je blo pol treba uno cagivo skoz šraubat k je tok letela a si naredu 300 km pa si bt pa celinder menov :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kdor pa v Cagivo naliva TTS-a je pa itak,da mu bo ribnla,ker to ni olje ampak voda :BUA:

Motul 600 ali 800 je najbolj siguren olje,a tudi eden dražjih,sam kot sem že enkrat reku,z oljem se ni za igrat in šparat ravno pri olju .)

P.S men pa vonj po dvotaktenmu motorju,ki laufa z Motulom 600 ali 800 ful diši :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z oljem se ni za igrat in šparat ravno pri olju .)

ne sparat pr olju. ne sparat pr gumah. ne sparat pr kitu. ne sparat pr bremzah. ne sparat pr batu. hudica, kje lahko pr motorju sploh se sparas?! :doze:

a dj kva se bunite z vasimi prdulcam, sam smrdi za vami vaš tts ole LOL :lol1:

med ovinki te pokne tebi enak voznik na "prdulci" dol d ti jasno ni. pa brez podcenjevanja, prosim, ce mas kej pametnga za povedat povej, ce bi rad sam smetil pa kakem moderatorju povej, pa bo on ukrepal.

model18, ce je tak mito res obstaju (d je res sou realnih 210), si ga mogu vrjetn vzdrzevat ko GPjevca - na Hondi RS 125 (GP motorcek, podobno kot Yamaha TZ 125) mors na vsaki dve in pol uri menjat bat, itd... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok to mas prav en model iz kasarije z mitotom me je res poknu gor na begunje da sem sam gledal za njem ampak takrat sem mel zzr 250-jajca od jajc, zdj ga cakam na cestah z novim kawijem hehe :grrr :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej un zzr pa nekam že more jt

pred semaforjem sm ga dol poknu, pa ne za 2,7 milimetra!! :grrr :lol1: :lol1: :lol1: stvar ma 149 kil pa 36 konjev. .)

snakeeyes, glih za ninjo sm mislu - med ovinki je mito "nekako" bolj okreten... O:-) :naughty:

model18, sam ga rihtam. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahaha jest vm sam tkole powem cagiva mito je ZAKON med 125...snakeyes sam takrat je bla pa dobra dirka :lol1: :lol1: ...drgac se pa aprilia nmore primerjat prot mitotu, ze kolk je stabiln ti dost powe, pa po ovinkih se mito dosti bolse pelje od aprilie...drgac pa 125 gp motorji dosezejo tud vec kot 235km/h, po tv sm vidu 241km/h

pa ni bila ravnina daljsa od 1 km

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res da samo 6 km/h vec ampak ce bi tak motor zrihtal samo za koncno pa da bi ga drzal tako dolgo kot mi takrat k grem ona avtoscesto bi lahk oslo tut krepko cez 241 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahaha jest vm sam tkole powem cagiva mito je ZAKON med 125...

...drgac se pa aprilia nmore primerjat prot mitotu, ze kolk je stabiln ti dost powe, pa po ovinkih se mito dosti bolse pelje od aprilie...

s prvo izjavo se strinjam. je v sami spici med 125kami. ni pa brez konkurence, ki je prav tako huda. .)

glede druge izjave - pelji se s popolnoma odprto aprilio RS 125 (ali pa AF1 - med njima je velika razlika, AF1 je cela ~5-10 cm visja), pa pol komentiraj, pa argumentiraj zravn. stabilnost in "kok se pele po ovnikih" sta razlicna pojma - kir se dobro pelje med ovinki ni fejst stabilen, kir pa je fejst stabiln, pa ni tak okretn. ce ma gor amortizer balance pa je sranje se vecje, ker je pri nizkih brzinah tezak, neokreten in trd. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se ze peljal in lahko iz izkusenj powem da se mito na cesti bolje obnasa od aprilie

ko sta na motorju 2 se pa se bolj pozna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stabilizator na mitu je super zadeva,pri majhnih hitrostih sploh ne moti,v hitrih ovinkih pa je velik +

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ce sta dva gor, se ga da tud nehote na zadnga spravt. :D

sm se pelu z mitotom, sicer starim, mi je pa dost folka rekl d je nov bol okoren za pelat, k ma vecjo medosno razdaljo, pa se mi je kljub temu mito zdel tezji za pelat.. :hmm: ...k AF1 je taka igracka za vozit.. :) ...sicer pa je brezveze debatirat o tem - dokler se ne bo nardila direktna primerjava z enakima voznikoma (al pa recimo en voznik in stoparca, oba motorja na isti progi), ne bo nobenih dokazov kdo je "boljsi". ob sanku je vsak najhitrejsi. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stabilizator na mitu je super zadeva,pri majhnih hitrostih sploh ne moti,v hitrih ovinkih pa je velik +

stabilizator je za to, da prepreci vibracije v hitrih dolgih ovinkih. to pomeni da je motor, ce mu ga vzames dol, kr konkretno zivcen. :)

glede nastavitev pa - motor se mora brez njega peljat normalno. ce je mora bit fejst zategnjen, je amortizer le potuha napake, ki se skriva nekje drugje (vzmetenje, geometrija, itd. ). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe sj drgac je res brezveze an sam eni se ful napenajo pa pravjo kako je mito zanc...uglavnm meni osebno je mito FUL boljsi za vozit

btw znam se pelat z zaprto aprilio po tazadnmu BREZ SKLOPKE ampak malo v breg, zaenkrat mi znese okoli 15m prvo kolo pa dvignem okoli 1m :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaprta verzija ma popolnoma drugacno krivuljo navora. :) odprta vlece od 8k naprej, s tem da gre prva prestava 70+ km/h, pri nizkih hitrostih ni moci, pri visokih pa ga je tezko dvignt. :) pa se trakcija je problem. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgac pa tut 2 mitota nista enaka eni mogoc res ne grejo(to je zih kj sfukan alpa krkol) ampak eni grejo pa orng

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...drugace pa mito ce ga vzdrzujes in delas z njim tako kot je treba ne zariba kar tako zlepa :yea2:

to velja za vsak motor. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej,dejte mi ze povedat kdaj bat menam pr cagivi mito letniku 91 k ma notr kit 160.hvala. cagiva je najboljsa za vozt v primerjavi s aprilio pa se bl gre B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej,dejte mi ze povedat kdaj bat menam pr cagivi mito letniku 91 k ma notr kit 160.hvala. cagiva je najboljsa za vozt v primerjavi s aprilio pa se bl gre B)

ad1: na ~12.000 km. .)

ad2: probej prej pa argumentiraj, ne pa d kr neki lapas za brezveze sploh pa 125 cc original termicna skupina in 160 kit nista najbolj primerljiva (objektivno do amena).

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!