Zok Objavljeno Julij 25, 2004 Opozori Objavljeno Julij 25, 2004 Če bi pa reku da futura tolk leti, bi bilo pa v redu. :BUA: Odpri oči :doze: futura leti 240. :D RST 1000 seveda. :) AF1 125, verzija z 25 kW gre 173, konkretno moja okrog 180-185. nikol nism reku vec. zadnjega stavka raj nam komentiru. :lol1: :lol1: :lol1:
simonsi Objavljeno Julij 25, 2004 Opozori Objavljeno Julij 25, 2004 zadnjega stavka raj nam komentiru. :lol1: :lol1: :lol1: Pol pa začepi :fight2: Pa zastopi da to ni bil serijski, so sam par komadov prodal, če so jih sploh. GP mopedi naj bi imeli okol 70km (by gustinčič)
Hondaš Objavljeno Julij 25, 2004 Opozori Objavljeno Julij 25, 2004 a mi lahk kdo pove na kok casa prb. je treba menat bat pri mitotu k ma notr kit 160?hvala :huh:
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 GP mopedi naj bi imeli okol 70km (by gustinčič) za svetovno prvenstvo majo dandanes okrog 52 HP. .) Sternova RSka je bila pripravljena za svetovno prvenstvo, pa ima 47 HP pri 12700 rpm. malo pobrskaj po netu. 70 KM majo originalne 250ke na kolesu (Yamaha TZ, itd..).
model18 Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Ej nehejta se kregat :) ! Vsi k mamo saj neki blage o motorjih dobr vemo da ne gre cagiva 210 tko.Pa pr gp 125 pa uni motorji letijo okrog 235 sam je vsako dirko kej treba zamenat.Kva a je blo pol treba uno cagivo skoz šraubat k je tok letela a si naredu 300 km pa si bt pa celinder menov :grupni:
snakeyes Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 a dj kva se bunite z vasimi prdulcam, sam smrdi za vami vaš tts ole LOL :lol1:
kađiva Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 No kdor pa v Cagivo naliva TTS-a je pa itak,da mu bo ribnla,ker to ni olje ampak voda :BUA: Motul 600 ali 800 je najbolj siguren olje,a tudi eden dražjih,sam kot sem že enkrat reku,z oljem se ni za igrat in šparat ravno pri olju .) P.S men pa vonj po dvotaktenmu motorju,ki laufa z Motulom 600 ali 800 ful diši :yea2:
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 z oljem se ni za igrat in šparat ravno pri olju .) ne sparat pr olju. ne sparat pr gumah. ne sparat pr kitu. ne sparat pr bremzah. ne sparat pr batu. hudica, kje lahko pr motorju sploh se sparas?! :doze: a dj kva se bunite z vasimi prdulcam, sam smrdi za vami vaš tts ole LOL :lol1: med ovinki te pokne tebi enak voznik na "prdulci" dol d ti jasno ni. pa brez podcenjevanja, prosim, ce mas kej pametnga za povedat povej, ce bi rad sam smetil pa kakem moderatorju povej, pa bo on ukrepal. model18, ce je tak mito res obstaju (d je res sou realnih 210), si ga mogu vrjetn vzdrzevat ko GPjevca - na Hondi RS 125 (GP motorcek, podobno kot Yamaha TZ 125) mors na vsaki dve in pol uri menjat bat, itd... :wacko:
snakeyes Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 zok to mas prav en model iz kasarije z mitotom me je res poknu gor na begunje da sem sam gledal za njem ampak takrat sem mel zzr 250-jajca od jajc, zdj ga cakam na cestah z novim kawijem hehe :grrr :grim
model18 Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 kako te je pa lahk s cagivo pajsnu mi pa tud ni jasn :hmm: Pa sej un zzr pa nekam že more jt
Zok Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Pa sej un zzr pa nekam že more jt pred semaforjem sm ga dol poknu, pa ne za 2,7 milimetra!! :grrr :lol1: :lol1: :lol1: stvar ma 149 kil pa 36 konjev. .) snakeeyes, glih za ninjo sm mislu - med ovinki je mito "nekako" bolj okreten... O:-) :naughty: model18, sam ga rihtam. .)
d€nzi Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 hahaha jest vm sam tkole powem cagiva mito je ZAKON med 125...snakeyes sam takrat je bla pa dobra dirka :lol1: :lol1: ...drgac se pa aprilia nmore primerjat prot mitotu, ze kolk je stabiln ti dost powe, pa po ovinkih se mito dosti bolse pelje od aprilie...drgac pa 125 gp motorji dosezejo tud vec kot 235km/h, po tv sm vidu 241km/h pa ni bila ravnina daljsa od 1 km lp
d€nzi Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 to je res da samo 6 km/h vec ampak ce bi tak motor zrihtal samo za koncno pa da bi ga drzal tako dolgo kot mi takrat k grem ona avtoscesto bi lahk oslo tut krepko cez 241 km/h
Zok Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 hahaha jest vm sam tkole powem cagiva mito je ZAKON med 125... ...drgac se pa aprilia nmore primerjat prot mitotu, ze kolk je stabiln ti dost powe, pa po ovinkih se mito dosti bolse pelje od aprilie... s prvo izjavo se strinjam. je v sami spici med 125kami. ni pa brez konkurence, ki je prav tako huda. .) glede druge izjave - pelji se s popolnoma odprto aprilio RS 125 (ali pa AF1 - med njima je velika razlika, AF1 je cela ~5-10 cm visja), pa pol komentiraj, pa argumentiraj zravn. stabilnost in "kok se pele po ovnikih" sta razlicna pojma - kir se dobro pelje med ovinki ni fejst stabilen, kir pa je fejst stabiln, pa ni tak okretn. ce ma gor amortizer balance pa je sranje se vecje, ker je pri nizkih brzinah tezak, neokreten in trd. :)
d€nzi Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 sem se ze peljal in lahko iz izkusenj powem da se mito na cesti bolje obnasa od aprilie ko sta na motorju 2 se pa se bolj pozna
batzajla Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 stabilizator na mitu je super zadeva,pri majhnih hitrostih sploh ne moti,v hitrih ovinkih pa je velik +
Zok Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 (popravljeno) ja, ce sta dva gor, se ga da tud nehote na zadnga spravt. :D sm se pelu z mitotom, sicer starim, mi je pa dost folka rekl d je nov bol okoren za pelat, k ma vecjo medosno razdaljo, pa se mi je kljub temu mito zdel tezji za pelat.. :hmm: ...k AF1 je taka igracka za vozit.. :) ...sicer pa je brezveze debatirat o tem - dokler se ne bo nardila direktna primerjava z enakima voznikoma (al pa recimo en voznik in stoparca, oba motorja na isti progi), ne bo nobenih dokazov kdo je "boljsi". ob sanku je vsak najhitrejsi. .) Popravljeno Julij 28, 2004. Popravil Zok
Zok Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 stabilizator na mitu je super zadeva,pri majhnih hitrostih sploh ne moti,v hitrih ovinkih pa je velik + stabilizator je za to, da prepreci vibracije v hitrih dolgih ovinkih. to pomeni da je motor, ce mu ga vzames dol, kr konkretno zivcen. :) glede nastavitev pa - motor se mora brez njega peljat normalno. ce je mora bit fejst zategnjen, je amortizer le potuha napake, ki se skriva nekje drugje (vzmetenje, geometrija, itd. ). .)
d€nzi Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 hehe sj drgac je res brezveze an sam eni se ful napenajo pa pravjo kako je mito zanc...uglavnm meni osebno je mito FUL boljsi za vozit btw znam se pelat z zaprto aprilio po tazadnmu BREZ SKLOPKE ampak malo v breg, zaenkrat mi znese okoli 15m prvo kolo pa dvignem okoli 1m :D
Zok Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 zaprta verzija ma popolnoma drugacno krivuljo navora. :) odprta vlece od 8k naprej, s tem da gre prva prestava 70+ km/h, pri nizkih hitrostih ni moci, pri visokih pa ga je tezko dvignt. :) pa se trakcija je problem. .)
d€nzi Objavljeno Julij 28, 2004 Opozori Objavljeno Julij 28, 2004 drgac pa tut 2 mitota nista enaka eni mogoc res ne grejo(to je zih kj sfukan alpa krkol) ampak eni grejo pa orng
Zok Objavljeno Julij 31, 2004 Opozori Objavljeno Julij 31, 2004 ...drugace pa mito ce ga vzdrzujes in delas z njim tako kot je treba ne zariba kar tako zlepa :yea2: to velja za vsak motor. .)
Aleks007 Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 Kolk ma pa mito razmerje zobnikov od verige in do kolk km/h se zavrti prva prestava ?
Hondaš Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 ej,dejte mi ze povedat kdaj bat menam pr cagivi mito letniku 91 k ma notr kit 160.hvala. cagiva je najboljsa za vozt v primerjavi s aprilio pa se bl gre B)
Zok Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 (popravljeno) ej,dejte mi ze povedat kdaj bat menam pr cagivi mito letniku 91 k ma notr kit 160.hvala. cagiva je najboljsa za vozt v primerjavi s aprilio pa se bl gre B) ad1: na ~12.000 km. .) ad2: probej prej pa argumentiraj, ne pa d kr neki lapas za brezveze sploh pa 125 cc original termicna skupina in 160 kit nista najbolj primerljiva (objektivno do amena). Popravljeno Avgust 1, 2004. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se