kađiva Objavljeno April 24, 2003 Opozori Objavljeno April 24, 2003 ta pa že mal zamuja z menjavo bata kakšen bat pravš,da bo kupu?
nemec Objavljeno April 30, 2003 Opozori Objavljeno April 30, 2003 (popravljeno) a ve kdo mogoče kje za kako sprednjo luč za novi model mitota lahko poškodovano samo da je steklo celo Popravljeno April 30, 2003. Popravil nemec
bartolj Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 Lep pozdrav vsem! Imam sledeč problem: imam cagivo mito 125 letnik 98 (lucky explorer) če pri že ogretem motorju pohodim poln gas mi med 8000 in 9000 obratov začne trokirati in obrati kar skačejo iz 8000 na 9000 in obratno. Če pa pohodim 3/4 gasa pa mi lepo potegne čez 8 in 9 pa vse do 13000. A bi mi prosim lahko kdo povedal kaj bi bilo lahko tukaj narobe??? Aja to se je začelo pojavljati par dni po tem ko sem očistil zračni filter.
Grilzz Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 Lahko da ti vleče preveč zraka. -> težave s cagivo mito
marem Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 lahko to, lahko pa da ti je ostal kak koscek u filtru se enkat razdri in poglej
bartolj Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 Ne 100% ni nič v filtru ostalo ker sem že 2x pogledu pa ni bilo nič
batzajla Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 upam da si po tem ko si filter očistil tudi naoljil (olje za filtre,spray). filter mora biti masten,mogoče je zarad tega problem.drugač bi bil pa lahk razštelan frgazar,samo če se je pojavil po tem k si filter rihtal najprej to poglej
bartolj Objavljeno Maj 22, 2003 Opozori Objavljeno Maj 22, 2003 Kolko pa mora biti masten?? Aja pa kolko stane takšen sprej....
bartolj Objavljeno Maj 23, 2003 Opozori Objavljeno Maj 23, 2003 Ja sej po vsej verjetnosti bi moglo bit neki z fitrom narobe, zato ker prej to ni delalo. Bom šrl dons po tist sprej pa bomo pol vidli.
d€nzi Objavljeno Julij 20, 2003 Opozori Objavljeno Julij 20, 2003 yo folk, jest sm pred kratkim kupu mitota pa me zanima ce ma kdo kj pojma od tega motorja? (vzdrzljivost, ...)
Zok Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 hehe, mito ce je vzdrzljiv... :D :D :D ej, clovk, neki ti povem (kot kulegu): ce je bat "cist nov", al pa ma mogoce "3000 kilometrov", pol takoj razdri masino, pa ga menjaj! pomisl logicno - ce bos menjal bat, ga ne bos prodajal preden ne bo mel vsaj 15000, right?? <_< k ga noben pametn clovk nebi. ce je prodajalc reku da ga bo treba menjat, ga tud menji, sam tuki je pol vsaj prodajalec posten. ce je predelan se kaj, pol pa OBVEZNO menjaj bat, k ce pa das se kake dnarje na njega za predelavo, pol ga pa nuben butl ne bo sou prodajat dokler ne bo odvozu svoje, k to je pa pol cista izguba denarja. glede vzrdzljivosti pa raj neb zgubljal besed. ktir letnik je? kolk kilometrov ma? kako olje je kuril? si ze prej poznal lastnika, in ves, kako je ravnal z njim? kaj ima vse predelano? torej, pri takem motorju (125 cc 2T cestak, 23 kW, nekateri celo 26) je termicna grupa najbolj obremenjena izmed vseh 125k. cilinder pac zdrzi, ker je ze narejen za to (nikasil obloga), bat pa je treba preventivno menjavat. sej ne recem, lahk da ti bo zdrzal 30.000 km brez problema, sam to je bolj tak, teoreticno. ker ko ti bo zacohu, ti bo sou ne sam bat (ki bi ga itak mogu cez/pred tolk pa tolk km menjat), ampak tud cilinder, ki je iz aluminija + nikasil obloga. sledi drejanje, pusa, skupaj 30-40 jurjev + 25-30 jurjev za bat. se ne splaca. raje menjaj prej, kot kasneje. sploh pa ce kupis tak motor, se zavedaj njegove navitosti. ce ma 35 konjev, pol ma litrsko moc kar 280 konjev na liter!! tolk se GP1 motorji nimajo, Hayabusa ma manj kot 135 konjev na liter!! to pomeni sam eno - PROBLEME. seveda ce ne bos skrbel zanj kot je treba. menjat olje v menjalniku enkrat letno ni dost. -kurit mors sam najboljse olje (kar TTS ni!), pa tud ce stane 3 jurje pa pol -bat menjavat najkasneje na 15.000 km -vedno pred vrtenjem nad 5000 rpm ga moras OGRET (bognedaj ga sukat do konca hladnega, pa tud ce nc ne trokira, k Mito ma elektroniko zrihtano tak da ne!) -ko gres na furo, se zavedaj, da si navaden udelezenec prometa, in ne GP dirkac, in da tud masini ne pase, da se skoz vrti nad 7000 rpm -veriga je obremenjena ravno tako kot na kaksnem vecjem motorju, mazi jo s kettensprayem, pred mazanjem jo ocisti s petrolejem ali nafto (ne z bencinom!) -gume bos moral menjavat na 8000 (burnouti niso vsteti!) -dobi si service manual od agregata, ga prestudiraj, in se ravnaj po njem (prav tako navodila za uporabo in vzdrzevanje motorja samega!) -CISTI motor, NE POSOJAJ ga, ne sili v kriticne situacije, pazi nanj, in dolgo ti bo sluzil (mogoce eno leto, pol ti bo pa itak presvoh! ;) B) )!
d€nzi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 sj jest nekj od tega motorja ze vem an, zato sm ga pa kupu,... Za vzdrzljivost pa zato sprasujem ker eni praujo da ful crkavajo mitoti eni pa praujo da jm dobr dela,... zanima me pa tut ce kdo ve kuk mitotu stevc laze
d€nzi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 zok, mislm da mas kr prou in se cist strinjam s tabo, mislm da drugm sam zato crkavajo ker prevec sparajo z oljem itd,... ker je drago vzdrzevanje za ta motor
Zok Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 glede vzdrzljivosti - mito je bolj vzdrzljiv od aprilie, kar pa ne pomeni, da je endurasko neunicljiv. to pomeni sam da je MALENKOST manj obcutljiv. se vedno pa ni Honda CB. :D ce bos skrbel za motor tak ko je treba, ti bo sou leta in leta brez problemov, ce pa ne, bos mel pa samo sranje. to je pa tak z vsemi 2T cestaki.
batzajla Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal
gapi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 sej kokr sm se jest pozanimu za najnovejše ma že serisk fergazr 35
d€nzi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 hehe, poj pa mislm da sm se za taprau motor odlocu, k sm hotu eno 125ko pa da fajn leti ;>,... sam se zmerj nvem ce mitotu kj stevc laze ;>
gapi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 ja sej vsem prevoznim sredstvom mal laže
gapi Objavljeno Julij 21, 2003 Opozori Objavljeno Julij 21, 2003 sam denji kje boš novga mitota dobu?! jest mam že izpit in fotr mi je dou tistih 5000 eurov. sam kje zastopnika najdt!!!!!!!!! v italijo pa ne grem ponga
Zok Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg!
McMatko Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg! Kpa tocn pomen izpiranje??? :blink:
Zok Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 hmmm, cist 100% tocno ne vem, ce vem kaj je to, nekako pa si predstavljam (nekaj o tem sem v hrvaski literaturi bral) to, da ima izpuh preveliko propustnost, da je tlak v njem premajhen, in da uplinjac ni sposoben dovajati dovolj bencina in olja (bodisi zaradi dize, ali pa velikosti), in tako se mazanje poslabsa, motor je podhranjen, in cez cas se pokaze vecja obraba, motorj na hladno nerad vziga, ko pa gre, pa ne gre tak ko bi moral iti. posledice so drage - nov bat, ce je pa zelo hudo, pa tud cilinder in motorna gred (slabo mazanje!).
gapi Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 fantje kako da ne delajo več cagiv če pa so predstavl novga mita na sejmu www.bikepics.com/pictures/055865/
d€nzi Objavljeno Julij 22, 2003 Opozori Objavljeno Julij 22, 2003 gapi jest mitota ze mam :> ampak tastar model k je tahud (23 KW)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se