Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ne. slovenski uvoznik.

Objavljeno
se mi zdi, da dobivajo vse iz nemcije.

saj verjetno piše "mejd in dojčland" na gumi ... poglej pa povej :)

Objavljeno
da dobivajo vse iz nemcije.

Tudi Metzeler/Pirelli firma močno uporablja Cost Saving metode. Ena od teh je tudi ukinitev Metzelerjevega razvojnega centra v Nemčiji in preselitev v Milano v Pirellijevo tovarno. Druga pa je tudi selitev proizvodnje v države z cenejšo delovno silo - Brazilija. Tako, da je čisto mogoče, da se kupi Metzeler guma Made in Brasil. Določene dimenzije Tourance so že izdelane tam.

Objavljeno

hotschko, briga me iz kje pride guma, ce deluje kot epp-irano. in v desetletju se nisem imel razloga se nad metzelerkami pritozevati. torej tvoj komentar leti prej na koga drugega. :)

BTW govorim za cestne modele. enduro gum ne kupujem.

Objavljeno

Del gum se dela v Nemčiji del pa v Braziliji in nič swe bat, kvaliteta zato ni slabša.

Objavljeno

zadnje info pridobljene o roadtec Z6 so zelo spodbudne.

en tipo ima namontirane na hayabusi in se pri ~4.800 km "nic ne pozna obrabe".

tudi ce je samo polovica tega res, bi morala guma na B12 zdrzati bistveno vec kot Z4.

tnx ike. B)

Objavljeno

Ta tipo se v glavnem vozi v dvoje in to še s tremi kovčki zadaj ...

To informacijo je podal sam, ko je prišel še po sprednjo gumo Z6, saj ta vikend spet namerava na daljši izlet.

Objavljeno

Sam imam Z6 na FJR. Najbolša guma def. kar sem jih na pot. motorjih vozil do sedaj. V zadnjem mesecu sem prevozil 6.5 k km v dublu full obtežen v glavnem po lokalnih in gorskih cestah (ca 0.5 k km ac) - čista 5. Tudi obraba izgleda zaenkrat OK. Pri lanski var. Metz. me je motila prevelika obraba na spr. gumi ca 2-4 cm od sredin gume česar pri Z6 ni opazit.

Objavljeno
zadnje info pridobljene o roadtec Z6 so zelo spodbudne.

en tipo ima namontirane na hayabusi in se pri ~4.800 km "nic ne pozna obrabe".

tudi ce je samo polovica tega res, bi morala guma na B12 zdrzati bistveno vec kot Z4.

tnx ike. B)

vprasanje, pa ne me takoj obsojat, ker samo sprasujem in ugibam? ali ni sistem metzelerk tak, da visja kot je cifra bolj mehka je guma. to pomeni da naj bi bila Z6 mehkejsa od Z4 (in Z2), v cemer pa potem ne vidim logike, da bi morala zdrzati bistveno vec od Z4. se motim? sem kateri podatek spregladal?

sam imam namontiran na svojem oslu komplet spredaj/zadaj Z4 in lahko recem, da sem zelo zadovoljen z zadnjo gumo, ki bo zdrzala 10k km, sprednja me je pa zelo razocarala in sicer je po 8k km postala spicasta kot sulica, pri 10k- km je pa zmanjkalo profila na sredini leve in desne polovice gume, medtem ko je na sredini gume bilo se cca 1-2mm profila. za primerjavo naj se povem, da sta mi pri istem stilu voznje dunlop D207 in bridgeston (ne vem vec katera) spredaj zdrzali 15k km, pri cemer pa se vedno nista bili tako "znucani" kot je bila Z4 pri 10k km.

upam da se bo novi rod metzelerk izboljsal, ker v nasprotnem bom sigurno presel na drugo firmo in ta verjetno ne bo dunlop...

Objavljeno

@fazerer

Ne ni to tak sistem. Z6 je naslednica Z4 in je v vseh pogledih izboljšana, le življenska doba naj bi bila podobna. Z6 in Z1 sta sport turing gumi. M1, Z1 pa sta super sport.

Objavljeno
@fazerer

Ne ni to tak sistem. Z6 je naslednica Z4 in je v vseh pogledih izboljšana, le življenska doba naj bi bila podobna. Z6 in Z1 sta sport turing gumi. M1, Z1 pa sta super sport.

aha, hvala za informacijo.

p.s.: verjetno si mislil Z4 in Z6 da sta sport turing...

Objavljeno (popravljeno)

Tudi sam imam Z6 na Fjr. Zadnja guma ima 8500 km zaenkrat in hitro umira. Me skrbi, da ne bo več za 2000. Z6, zadaj, za motor kot je moj, je odlična izbira. Sam imam težave s sprednjo gumo, še vedno.

Fantje, ko tule pišete o obrabi gum ne pozabite na svoj način vožnje. Živahno zapestje se direktno odraža tudi na obrabi gume.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Objavljeno
Fantje, ko tule pišete o obrabi gum ne pozabite na svoj način vožnje. Živahno zapestje se direktno odraža tudi na obrabi gume.

...zato pa sem napisal da primerjam Z4, D207 in nekaj od bridgestona pri zelo podobnem stilu voznje in sem razocaran nad prvo Z4.

Objavljeno
vprasanje, pa ne me takoj obsojat, ker samo sprasujem in ugibam? ali ni sistem metzelerk tak, da visja kot je cifra bolj mehka je guma. to pomeni da naj bi bila Z6 mehkejsa od Z4 (in Z2), v cemer pa potem ne vidim logike, da bi morala zdrzati bistveno vec od Z4. se motim? sem kateri podatek spregladal?

Kratek pregled " razvoja " pnevmatik ...

Metzeler je z razvojem popolnoma novih radialnih motoplaščev začel uporabljati nove oznake ... Z1 za superšportno gumo in Z2 za turing gumo.

Razvoj materialov, spreminjanje oblike tekalne površine kakor tudi profila je narekovala nove izbolšave in iz Z1 je nastala Z3, ki je imela še boljši oprijem na suhi in mokri podlagi pri nezmanjšani življenski dobi.

Korak naprej je bil narejen tudi z motoplaščem Sportec M1, ki ima v mešanici posebne dodatke da se temperatura iz tekalne površine prenaša tudi na bok motoplašča in še izbolšan oprijem predvsem na mokrem cestišču. Še malo in na naše tržišče pride nova guma ... naslednica Z3 ...

Za superšportno - dirkalno uporabo pa je Metzeler naredil motoplašče samo v dimenzijah superšportikov z imenom RS ( Rensport ), ki se razlikujejo po trdoti mešanice.

Klasična Rensport guma je homologirana in ima malo globlji profil in je " najtrša " ostale nehomologirane za cesto pa nosijo oznake RS1, RS2 ali RS3 ... 1 najmehkejša ... 3 najtrša.

Vzporedno so razvijali tudi turing gume in sicer so namesto Z2 dokaj hitro razvili motoplašč , saj je bila Z2 pretrda in ni zadovoljila pričakovanj na trgu. Tako je lani jeseni prišel na tržišče nov Roadtec Z6 motoplašč, ki ima še več silike in boljši oprijem ter zdrži še več kilometrov in prvi odzivi so dobri.

Profile in cenik si lahko ogledaš na : http://www.motorjet.com/web/glavnastranold.htm

Test motoplaščev Roadtec Z6 je tudi v novi reviji Motorist.

Objavljeno (popravljeno)

Sam tele cestne metzelerke so pa prov drage. zgleda pa, da upravičijo svojo ceno :o

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno (popravljeno)

Evo slike naslednjice Sportec M1 ... kakor tudi RS motoplaščev ... RACETEC ...

post-22-1089624880.jpg

Popravljeno . Popravil IKE
Objavljeno (popravljeno)

Prvi motoplašči boda v prodaji na razpolago naslednji teden v ponedeljek 19.07.2004 v dimenziji :

... 120/70 ZR17 in 180/55 ZR17

Cenovno ne bo bistvene spremembe od sedanjih RS motoplaščev.

Popravljeno . Popravil IKE
Objavljeno

Kot sem že napisal v rubriki "Bridgestone", sem pred dobrim mesecem zamenjal komplet pnevmatik in sicer metzeler Z4 z bridgestone BT 020. Z omenjenemi metzeler Z4 sem naredil 9.310 km ne da bi imel niti ene pripombe. Pri tem navajam da vozim Bemflo K12oo GT, teža 285 kg, praviloma s sopotnico ali sopotnikom /sinom/. Način vožnje je športno-turistični o čem govori tudi izbira motocikla. Moj domet pri obvladovanju ovinkov je dotik s škornji po asfaltu. Približno 0,5 cm do roba pnevmatike. Na avtocesti 160-170 km/h. Naj povem še to da so mi na prejšnjem motorju /BMW R1150R/, pri teži 238 kg in približno enakem režimu vožnje, metzeler pnevmatike/Z4/, zdržale tam nekje do 12.000 km. Motiv za zamenjavo v bridgestone ni bil nezadovoljstvo ampak radovednost in slučajna ugodnost nakupa.

Objavljeno
Motiv za zamenjavo v bridgestone ni bil nezadovoljstvo ampak radovednost in slučajna ugodnost nakupa.

Kateri težinski faktor motoplašča Z4 si imel prej ( 69 ali 73 ) in kakšen je ta faktor na BT020 ?

Ti modor sedaj v dljšem ovinku kaj opleta ali se pozibava ?

Objavljeno
Kateri težinski faktor motoplašča Z4 si imel prej ( 69 ali 73 ) in kakšen je ta faktor na BT020 ?

Ti modor sedaj v dljšem ovinku kaj opleta ali se pozibava ?

-imel in imam 73W.

-ni nobenega opletanja ne pri Z4 pravtako pa tudi ne pri 020

Razliko opažam samo v nagibu in sicer pri 020 se lažje prebijam k robu gume/v suhem/. Na mokrem še nisem imel prilike/ dvo-tedenski dopust je bil brez motorja-imperativ zadovoljne družine/.

Več o izkušnjah z 020 nekoliko kasneje ko bo več prevoženih kilometrov v rubriki

bridgestone-firestone.

Objavljeno
- imel in imam 73W.

- ni nobenega opletanja ne pri Z4 pravtako pa tudi ne pri 020

- razliko opažam samo v nagibu in sicer pri 020 se lažje prebijam k robu gume

Dobro ... z 69W bi bilo precej drugače.

Kar se nagibanja tiče je pa zaradi preseka motoplašča, saj Z4 je dokaj okrogle oblike, medtem ko je BT020 bolj koničasta in raje pada na bok.

Ko je cesta mokra pa najprej pomislim na pravilo : počasi se daleč pride :?

Objavljeno

Na mojo kravo namontiral Z6 spredaj in zadaj, jo otovoril s svojimi 99 kg, na zadnji sedež posadil ženo s 58 kg, še prej pa jo otovoril z 65 kg prtljage in odletel na Nordkapp. Zadnji gumi se sploh ne pozna, da bi bila vožena po nemških avtocestah. Po 9500 km se nekoliko pozna obraba bokov, ker so mehkejši in se je s to težo super vozila po Norveških ovinkih. Ker smo po večini vozili, če ne že v dežju pa vsaj po mokrih cestah ni bilo niti najmanjšega zdrsa na ovinkih.

Objavljeno
... po 9500 km se nekoliko pozna ...

:OK: ... umirjena vožnja in bolj hladen asfalt ... me zanima kako bi bilo, če bi šel nekam na toplo ?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes prišel možakar z BMW obutim v Tourance gume po nov komplet ... ne me ustrelit, ampak ... :o :o :o

- prednja guma prevoženih 32.000 km

- zadnja guma prevoženih 26.000 km

... pa se ni še nikjer platno videlo ... :unsure: ... mi ni nič jasno !

Objavljeno (popravljeno)
Danes prišel možakar z BMW obutim v Tourance gume po nov komplet ... ne me ustrelit, ampak ... :o  :o  :o

- prednja guma prevoženih 32.000 km

- zadnja guma prevoženih 26.000 km

... pa se ni še nikjer platno videlo ... :unsure: ... mi ni nič jasno !

Če misliš na Motor Jet pol se delno motiš :D

- prednja guma prevoženih 34.500 km

- zadnja guma prevoženih 26.000 km

Pa po suhem bi se še dalo :010

Tourance zakon :OK:

Popravljeno . Popravil motoristek

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!