MihaJ Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Stil vožnje tuki ne more imet veze, ima pa geometrija motorja(ali visiš z motorja ali ne je povsem vseeno, motor se enako nagiba, a pri različnih hitrostih). Zadnja ima večji radij kot prednja, zato prej zadnja pride do roba. Če bi bilo obratno, se noben Rossi ne bi peljal več kot 5 km skupaj. Zakaj pa je pri tebi tako, hja, to je pa dobro vprašanje.
RVT Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Mene pa neki zanima. Na svojem "motorju" imam namotirane Dunlop Sportmax Qualifier in mi jih zelo čudno pobira, t.j. sprednja je na levi pobrana do roba na desni pa še malo manjka, večji problem predstavlja zadnja guma, katera še ni videla roba. Zanima me pa v zvezi slednjega, ali je lahko za tako pobiranje gume kriv stil vožnje ali pa tlak (imam napumane po priročniku). Ker mi je čudno, ko sem gledal in bral po forum, vsem manjka pri sprednji še kakšen mm do roba, pri meni pa ravno obratno. Ni BV zadnja guma širša. Ponavadi se to dogaja, če so sprednje vilice preveč spuščene ( se pravi, da štange od vilic preveč vn gledajo)
RVT Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 Zadnja ima večji radij kot prednja In zaradi tega motor tudi v nagibu zavija
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 14, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2010 Ponavadi se to dogaja, če so sprednje vilice preveč spuščene ( se pravi, da štange od vilic preveč vn gledajo) Zadošča pa tudi, da imaš spredaj goo višine 60 namesto 70 (kje so včasih pri sintisajzerjih to pobral:glare:), prej pride prva do roba oz približno istočasno, pa še tko smešen občutek je, ko imaš občutek, da motor bolj zavije s prvim koncem (me zmer matra k se s Hondice presedem). pri 70 ni bilo teh težav (sam kaj k se mi guma potem pajsa v spodnjo masko, če je treba malo bolj zabremzat )
HyperJack Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S
krucymucy Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Jaz sem bil vedno zraven, pač ravno zaradi česa takega. Sicer pa vedno menjam in kupim tam.
RSTDRIVER Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 (popravljeno) ...uglavnem pretegnili so ketno!... vsaka čast gumarjem, ki upajo sami snemati kolesa na vseh tipih motornih koles samo zato, da bi prodal 1 gumo z ali brez centriranja. res. jest zmeraj prinesem kolesa... pa nimam nikjer težav... pa sam nase se lahko jezam, če ob montaži nazaj še kej zajebam... Popravljeno Avgust 16, 2010. Popravil RSTDRIVER
HyperJack Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Jaz sem bil vedno zraven, pač ravno zaradi česa takega. Sicer pa vedno menjam in kupim tam. Bil tudi sam zdraven, a kaj ko nimaš kaj dosti vpliva. Sej če mi še malo bližje bil, bi jo že sam skoraj zamenjal. Pač ko sem že iz začetka videl žensko, sem rekel, da upam, da mi ne bo ona zamenjala gume, vendar mi jo je. Motor sem ji pomal naložiti na dvigalko in ga sneti iz mize. Ena izkušnja več, tako da nikoli več Šega. roko in malakai 2
kuntakinte Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S Ponavadi pri menjavi gume nikol ne spreminjajo nastavitve distančnih vijakov(drugač ne vem kako bi ti prenašponal). Glede menjave mam jst s Šego dobre izkušnje(pa tud kakšna polurna debata je zmer padla :lol:). Prej ko sem gume vozil menjavat(zdaj doma sam) sem pa tud opozoril, da naj ne spreminjajo ničesar(da ketno sam šponam).
a79 Objavljeno Avgust 16, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2010 Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S Tole bl spada v ktero drugo temo... Sicer pa ne vem, zakaj se v Trebnje ne spravs po gume. Do sem je lepa fura, zmens se s s tipom za uro in ti profesionalno naredi... Simpl.. Komplet Roadsmarta z menjavo 230€..
m@dness Objavljeno Avgust 17, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2010 Če kdo slučajno potrebuje imam 2 rabljeni sprednji gumi d211 6704 viška
Shine Objavljeno Avgust 29, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2010 V četrtek zamenjal stare Michelinke za RoadSmart. Problem se je pojavil, da prednja guma trese oz. ko je vožnja aktivnejša se ne čuti, ob mirni vožnji do 100 km/h pa se čuti vibracije na krmilu oz. tresenje. Moti me, ker prvi trije kompleti gum, ki so bili na motorju niso vibrirali niti malo ne - nove gume so scentrirane v nulo in ko sta motor peljala dva izkušena mehanika za motorje, jima je bilo to vibriranje normalno oz. nemoteče, nista pa peljala motorja s starimi gumami, da bi videla razliko. :unsure: Vulkanizer mi je ponudil, da lahko gumo zamenjamo, ampak dvomi da bo vibriranje oz. tresenje krmila ponehalo. Zna biti da se mora guma uteči? je še kdo zaznal podobne probleme z Roadsmartkami? Dimenzija je 110/70/17.
Jure Objavljeno Avgust 29, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2010 Težko da bo tresenje ponehalo z "utekanjem" gume.. Ponavadi bolj kot je obrabljena guma, bolj trese.. Je pa pri Dunlopu na splošno znano, da znajo mal trest gume. Je pa res, da jaz s tem nisem nikoli imel težav, razen pri eni 209gp racer, pa sem pretežno na Dunlopu že ene 8 let..
gsx750f Objavljeno Avgust 29, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2010 Meni je SportSmart predja pričela tresti proti koncu življenske dobe. Ni blo pretirano a balance pa le ni blo za spustit na prosto. Ker drugih problemov ni blo, nimam razloga za menjavo proizvajalca, zaenkrat.
Shine Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 po 400 prevoženih km, mi je že manj moteče oz. mogoče sem se že navadil. Balanco lahko spustim, razen ob zmanjševanju hitrosti iz 80 na 60 pošteno zatrese, drugače pa ni nek problem. Vseeno pa to ni to, kot je bilo z starimi gumami. Kaj pol svetujete, naj še enkrat zamenjam prednjo gumo oz. bi sploh lahko bilo izboljšanje?
Jure Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 Ja če ti je vulkanizer ponudil, da ti zamenja prvo gumo, potem poskusi in zamenjaj.
bagio Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 (popravljeno) po 400 prevoženih km, mi je že manj moteče oz. mogoče sem se že navadil. Balanco lahko spustim, razen ob zmanjševanju hitrosti iz 80 na 60 pošteno zatrese, drugače pa ni nek problem. Vseeno pa to ni to, kot je bilo z starimi gumami. Kaj pol svetujete, naj še enkrat zamenjam prednjo gumo oz. bi sploh lahko bilo izboljšanje? Meni dela enako od nove,tega nisem navajen ker nikoli prej nisem vozil dunlop in ga tudi nikoli več ne bom (razen KR 106 in 108), zato raje menjaj obe če hočeš da neha tresit Popravljeno Avgust 30, 2010. Popravil bagio roko in Frips 2
marko55 Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 Meni dela enako od nove,tega nisem navajen ker nikoli prej nisem vozil dunlop in ga tudi nikoli več ne bom (razen KR 106 in 108), zato raje menjaj obe če hočeš da neha tresit A to voziš KR108 na CBR 600RR? Torej dimenzijo 190/65/17? MoTo G_P, roko in gsxf750 2 1
Demon Objavljeno Avgust 30, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2010 S tem tresenjem in rahlo nemirnostjo prednje pnevmatike imam tudi jaz problem, in mi je dovolj tehten razlog, da je Dunlop zdaj bil kar trikrat naenkrat na mojem motorju, torej prvič, zadnjič in nikoli več! Metzeler K3, I'll be back soon!!! simonsi, P182, Ervin93 in 5 others 4 4
Demon Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Ja po ravnicah res ne nažigam, pa s semaforjev 1-2 tudi ne. Na F4 imam enake gume, po 1500 km in enemu obisku dirkališča Adria je pa še 4,5 mm zadaj, je pa res da je ob strani mal slabša. A zadaj ima ta guma tri zmesi? A ni samo po sredini trda, na bokih pa povsod enako? Saj sem gledal na njihovi strani, pa nič pametnega našel. A se drugačna zmes začne tam, kjer je tista črta na gumi, na približno zadnji tretjini gume? No, na progi je kar fino delala, brez zdrsov, je pa mogoče malo trganja tamle( ravno tam okoli tiste črte), ne vem, mogoče lahko kdo pove, ki ima malo več izkušenj. Hej! Koliko si pumpal gume za na pisto? Pa si uporabljal grelce, ali ne? hilton 1
mcv Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Vozil brez grelcev, pumpal 1.5 bar, delalo bp edino trgalo jo je.
bagio Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 A to voziš KR108 na CBR 600RR? Torej dimenzijo 190/65/17? Ja,dimenzija zadnje gume je 195/65-17 roko in hilton 1 1
Demon Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Vozil brez grelcev, pumpal 1.5 bar, delalo bp edino trgalo jo je. Torej sprednjo 2,1 zadnjo pa 1,5 cca. Ok, toliko da vem približno kako in kaj. Hvala. hilton 1
gsx750f Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Torej sprednjo 2,1 zadnjo pa 1,5 cca. Ok, toliko da vem približno kako in kaj. Hvala. Pa z grelci pogret!
Demon Objavljeno Avgust 31, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2010 Pa z grelci pogret! Ma če pravim da nimam grelcev, brez grelcev jih bom vozil.. :unsure:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se