Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Stil vožnje tuki ne more imet veze, ima pa geometrija motorja(ali visiš z motorja ali ne je povsem vseeno, motor se enako nagiba, a pri različnih hitrostih).

Zadnja ima večji radij kot prednja, zato prej zadnja pride do roba. Če bi bilo obratno, se noben Rossi ne bi peljal več kot 5 km skupaj. Zakaj pa je pri tebi tako, hja, to je pa dobro vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa neki zanima. Na svojem "motorju" imam namotirane Dunlop Sportmax Qualifier in mi jih zelo čudno pobira, t.j. sprednja je na levi pobrana do roba na desni pa še malo manjka, večji problem predstavlja zadnja guma, katera še ni videla roba. Zanima me pa v zvezi slednjega, ali je lahko za tako pobiranje gume kriv stil vožnje ali pa tlak (imam napumane po priročniku). Ker mi je čudno, ko sem gledal in bral po forum, vsem manjka pri sprednji še kakšen mm do roba, pri meni pa ravno obratno. Ni BV zadnja guma širša.

Ponavadi se to dogaja, če so sprednje vilice preveč spuščene ( se pravi, da štange od vilic preveč vn gledajo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi se to dogaja, če so sprednje vilice preveč spuščene ( se pravi, da štange od vilic preveč vn gledajo)

Zadošča pa tudi, da imaš spredaj goo višine 60 namesto 70 (kje so včasih pri sintisajzerjih to pobral:glare:), prej pride prva do roba oz približno istočasno, pa še tko smešen občutek je, ko imaš občutek, da motor bolj zavije s prvim koncem (me zmer matra k se s Hondice presedem). pri 70 ni bilo teh težav (sam kaj k se mi guma potem pajsa v spodnjo masko, če je treba malo bolj zabremzat :BUA:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil vedno zraven, pač ravno zaradi česa takega. Sicer pa vedno menjam in kupim tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...uglavnem pretegnili so ketno!...

vsaka čast gumarjem, ki upajo sami snemati kolesa na vseh tipih motornih koles samo zato, da bi prodal 1 gumo z ali brez centriranja.

res.

jest zmeraj prinesem kolesa... pa nimam nikjer težav... pa sam nase se lahko jezam, če ob montaži nazaj še kej zajebam...

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil vedno zraven, pač ravno zaradi česa takega. Sicer pa vedno menjam in kupim tam.

Bil tudi sam zdraven, a kaj ko nimaš kaj dosti vpliva. Sej če mi še malo bližje bil, bi jo že sam skoraj zamenjal. Pač ko sem že iz začetka videl žensko, sem rekel, da upam, da mi ne bo ona zamenjala gume, vendar mi jo je.

Motor sem ji pomal naložiti na dvigalko in ga sneti iz mize. Ena izkušnja več, tako da nikoli več Šega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S

Ponavadi pri menjavi gume nikol ne spreminjajo nastavitve distančnih vijakov(drugač ne vem kako bi ti prenašponal). Glede menjave mam jst s Šego dobre izkušnje(pa tud kakšna polurna debata je zmer padla :lol:).

Prej ko sem gume vozil menjavat(zdaj doma sam) sem pa tud opozoril, da naj ne spreminjajo ničesar(da ketno sam šponam).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cen moram pogvalit Moto Šega Cerkica, grajam pa na veliko, če se kdo odloči naj kupi gumo in jo menja drugje! REs da imajo smešno poceni menjavo, vendar te potem vse drugo dražje košta :S, meni so preveč našponali ketno, sicer tega sam nisem opazil, dokler nisem šel na servis, kjer je mehankar vse uredil. Uglavnem pretegnili so ketno! :S

Tole bl spada v ktero drugo temo...

Sicer pa ne vem, zakaj se v Trebnje ne spravs po gume. Do sem je lepa fura, zmens se s s tipom za uro in ti profesionalno naredi... Simpl..

Komplet Roadsmarta z menjavo 230€..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V četrtek zamenjal stare Michelinke za RoadSmart. Problem se je pojavil, da prednja guma trese oz. ko je vožnja aktivnejša se ne čuti, ob mirni vožnji do 100 km/h pa se čuti vibracije na krmilu oz. tresenje. Moti me, ker prvi trije kompleti gum, ki so bili na motorju niso vibrirali niti malo ne - nove gume so scentrirane v nulo in ko sta motor peljala dva izkušena mehanika za motorje, jima je bilo to vibriranje normalno oz. nemoteče, nista pa peljala motorja s starimi gumami, da bi videla razliko. :unsure:

Vulkanizer mi je ponudil, da lahko gumo zamenjamo, ampak dvomi da bo vibriranje oz. tresenje krmila ponehalo. Zna biti da se mora guma uteči? je še kdo zaznal podobne probleme z Roadsmartkami? Dimenzija je 110/70/17.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težko da bo tresenje ponehalo z "utekanjem" gume.. Ponavadi bolj kot je obrabljena guma, bolj trese.. Je pa pri Dunlopu na splošno znano, da znajo mal trest gume. Je pa res, da jaz s tem nisem nikoli imel težav, razen pri eni 209gp racer, pa sem pretežno na Dunlopu že ene 8 let..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je SportSmart predja pričela tresti proti koncu življenske dobe.

Ni blo pretirano a balance pa le ni blo za spustit na prosto.

Ker drugih problemov ni blo, nimam razloga za menjavo proizvajalca, zaenkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 400 prevoženih km, mi je že manj moteče oz. mogoče sem se že navadil. Balanco lahko spustim, razen ob zmanjševanju hitrosti iz 80 na 60 pošteno zatrese, drugače pa ni nek problem. Vseeno pa to ni to, kot je bilo z starimi gumami.

Kaj pol svetujete, naj še enkrat zamenjam prednjo gumo oz. bi sploh lahko bilo izboljšanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če ti je vulkanizer ponudil, da ti zamenja prvo gumo, potem poskusi in zamenjaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 400 prevoženih km, mi je že manj moteče oz. mogoče sem se že navadil. Balanco lahko spustim, razen ob zmanjševanju hitrosti iz 80 na 60 pošteno zatrese, drugače pa ni nek problem. Vseeno pa to ni to, kot je bilo z starimi gumami.

Kaj pol svetujete, naj še enkrat zamenjam prednjo gumo oz. bi sploh lahko bilo izboljšanje?

Meni dela enako od nove,tega nisem navajen ker nikoli prej nisem vozil dunlop in ga tudi nikoli več ne bom (razen KR 106 in 108),

zato raje menjaj obe če hočeš da neha tresit :headbang:

Popravljeno . Popravil bagio
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni dela enako od nove,tega nisem navajen ker nikoli prej nisem vozil dunlop in ga tudi nikoli več ne bom (razen KR 106 in 108),

zato raje menjaj obe če hočeš da neha tresit :headbang:

A to voziš KR108 na CBR 600RR? Torej dimenzijo 190/65/17?

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem tresenjem in rahlo nemirnostjo prednje pnevmatike imam tudi jaz problem, in mi je dovolj tehten razlog, da je Dunlop zdaj bil kar trikrat naenkrat na mojem motorju, torej prvič, zadnjič in nikoli več! Metzeler K3, I'll be back soon!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja po ravnicah res ne nažigam, pa s semaforjev 1-2 tudi ne.

Na F4 imam enake gume, po 1500 km in enemu obisku dirkališča Adria je pa še 4,5 mm zadaj, je pa res da je ob strani mal slabša.

A zadaj ima ta guma tri zmesi? A ni samo po sredini trda, na bokih pa povsod enako? Saj sem gledal na njihovi strani, pa nič pametnega našel. A se drugačna zmes začne tam, kjer je tista črta na gumi, na približno zadnji tretjini gume? No, na progi je kar fino delala, brez zdrsov, je pa mogoče malo trganja tamle( ravno tam okoli tiste črte), ne vem, mogoče lahko kdo pove, ki ima malo več izkušenj.

Hej! Koliko si pumpal gume za na pisto? Pa si uporabljal grelce, ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to voziš KR108 na CBR 600RR? Torej dimenzijo 190/65/17?

Ja,dimenzija zadnje gume je 195/65-17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil brez grelcev, pumpal 1.5 bar, delalo bp edino trgalo jo je.

Torej sprednjo 2,1 zadnjo pa 1,5 cca. Ok, toliko da vem približno kako in kaj. Hvala. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej sprednjo 2,1 zadnjo pa 1,5 cca. Ok, toliko da vem približno kako in kaj. Hvala. :worship:

Pa z grelci pogret!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!