biker77 Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 To ni nasvaljkano..to si na racelandu pobral kar so karti tam pustil DXR16, Frips, dotem in 1 other 3 1
gsx750f Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Dunlop Sportsmart zadnja po 5590 km:OK: Na sredini še 2,4 mm profila oz. 1,4 nad mejo legalnosti. Start:l 4,5mm nad indikatorjem oz. 5,5 do dna profila Voženo: 2 dni Pannonie (2 šoferja) ostalo cesta. Pa jih nisem šparal, no ja, pa stran metal po nepotrebnem tud ne. Kilometrina skupna: bo večja od QRR (6000km nekaj malega preko). Motor Y R1 99.
Demon Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Hej. No, ker nisem dobil Metzeler K3 željene dimenzije, sem si motor obul v Dunlop D211 GP Racer, spredaj 120/70R17 soft, zadaj 200/55R17 medium. Zdaj pa ker vem, da te gume vas kar nekaj vozi, me zanima kako jih kaj pumpate za vožnjo po cesti. Pa morda kako se kaj obnese, kaj moram pri njih pazit,... Hvala!
biker77 Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Hej. No, ker nisem dobil Metzeler K3 željene dimenzije, sem si motor obul v Dunlop D211 GP Racer, spredaj 120/70R17 soft, zadaj 200/55R17 medium. Zdaj pa ker vem, da te gume vas kar nekaj vozi, me zanima kako jih kaj pumpate za vožnjo po cesti. Pa morda kako se kaj obnese, kaj moram pri njih pazit,... Hvala! 2.3, 2.5 sam puna
Demon Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 2.3, 2.5 sam puna O,te pa tek nisem dost falil, ko sem jih napumpal 2.4; 2.5... Hvala.
dejansmb Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 ima kdo izkušnje z bridgestonovimi gumami bt014?? kako se obnesejo?
m@dness Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 v bistvu še ene pohvale nisem slišal na račun te gume, same kritike
GRUNF Objavljeno Junij 28, 2010 Opozori Objavljeno Junij 28, 2010 ima kdo izkušnje z bridgestonovimi gumami bt014?? kako se obnesejo? Mucek, če ne veš si v Dunlop temi.....samo tolko da veš.... brembo in trebor 1 1
suzuki Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Hola, zdele mam skor 3000 km s SportSmartkami, zadovoljen sem pa tkotko: obraba je zaenkrat v redu, gripa dovolj, dost udobne so na naših zjahanih cestah, moti me le, da so blazno lene oz počasne pri premetavanju iz enega nagiba v drugi - najprej sem mislil da je to samo moj občutek, pa so mi potem enako povedali tudi nekateri drugi ki jih vozijo, pa tudi testniki Moto Pulsa so to opazili na testu teh gum whatever, meni so bile Q RR bolj všeč... rumenicestak, gsxf750 in SharpNinja 2 1
simonsi Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 jaz nisem nek ekspert, ampak se mi sportsmartke tudi zdijo bolj počasne in je treba motor včasih mal porint v ovinek. Ampak mi pa kar nekako ustreza, se mi zdi da imam več nadzora koliko nagnit in tudi stabilne so v zavoju. Gume ki padejo v ovinek mi niso tolk všeč, pač ne rabim preveč hitrega prelaganja.
aquariumwild Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 ima kdo izkušnje z bridgestonovimi gumami bt014?? kako se obnesejo? imel sem jih kot prvovgradnjo, prevozil 8200km (res turistična vožnja) ampak, če jih primerjam sedaj z sportsmart.....enostavno ni primerjave, je dunlop precej boljša. tudi od drugih sem dobil same kritike glede bt014
aquariumwild Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Hola, zdele mam skor 3000 km s SportSmartkami, zadovoljen sem pa tkotko: obraba je zaenkrat v redu, gripa dovolj, dost udobne so na naših zjahanih cestah, moti me le, da so blazno lene oz počasne pri premetavanju iz enega nagiba v drugi - najprej sem mislil da je to samo moj občutek, pa so mi potem enako povedali tudi nekateri drugi ki jih vozijo, pa tudi testniki Moto Pulsa so to opazili na testu teh gum whatever, meni so bile Q RR bolj všeč... po vsej verjetnosti je fora v tem, da ima ta guma po sredini drugačno zmes kot bo straneh. in ko se ti voziš naravnost, torej po trši zmesi se sigurno pozna na voznih lastnostih, ko pa ti "preklopiš" z nagibom na drugo zmes na gumi je pa trenje precej večje in zato mogoče takšen občutek. meni osebno se je naredilo to, da nisem dovolj dobro ocenil ovinek in sem moral sprejet odločitev, da še bolj nagnem motor kar se tudi naredil. vseeno me je še "nosilo" ven proti robu in sem želel še bolj nagnit ampak enostavno ni šlo in je bil občutek tak, da gume tega ne dovolijo. malakai, colin, Ervin93 in 2 others 5
m@dness Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 slišal sem tudi da je dosti pritožb nad sportsmartom, ker bi jo naj treslo pri nitrosti med 50 in 100 km/h ...komentar znanega vulkanizerja
m@dness Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 po vsej verjetnosti je fora v tem, da ima ta guma po sredini drugačno zmes kot bo straneh. in ko se ti voziš naravnost, torej po trši zmesi se sigurno pozna na voznih lastnostih, ko pa ti "preklopiš" z nagibom na drugo zmes na gumi je pa trenje precej večje in zato mogoče takšen občutek. meni osebno se je naredilo to, da nisem dovolj dobro ocenil ovinek in sem moral sprejet odločitev, da še bolj nagnem motor kar se tudi naredil. vseeno me je še "nosilo" ven proti robu in sem želel še bolj nagnit ampak enostavno ni šlo in je bil občutek tak, da gume tega ne dovolijo. fora glede prelaganja sigurno ne leži v zmesi. saj ima večina cestnih gum različne zmesi.. verjetno je kriva malo bolj zaobljena oblika gume. suzuki in gsxf750 2
aquariumwild Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 (popravljeno) slišal sem tudi da je dosti pritožb nad sportsmartom, ker bi jo naj treslo pri nitrosti med 50 in 100 km/h ...komentar znanega vulkanizerja ko peljem 50km/h po števcu se čuti "profil" gume.....občutek je enak kot bi vozil po narebričenih belih črtah.....ampak to je samo pri 50km/h. meni je treslo bt014 ko sem spustil krmilo in je bilo rahlo tresenje krmila......pri sportsmart tega še nisem zasledil pa imam prevoženga več kot 2000km z temi gumami (o tem sem že enkrat pisal, ko sem kupil gume). me je pa vulkanizer opozoril na to, da je možnost tega ampak naj bi se to dogajalo skoraj pri vseh gumah. Popravljeno Julij 2, 2010. Popravil aquariumwild
krucymucy Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 slišal sem tudi da je dosti pritožb nad sportsmartom, ker bi jo naj treslo pri nitrosti med 50 in 100 km/h ...komentar znanega vulkanizerja Nisem opazil ...
bagio Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 slišal sem tudi da je dosti pritožb nad sportsmartom, ker bi jo naj treslo pri nitrosti med 50 in 100 km/h ...komentar znanega vulkanizerja Meni tudi trese pri 65 km/h,gorzen občutek,nisem vajen tega tresenja ker na prejšnjih gumah (Michelin in Metzeler) tega tudi pod razno ni bilo,zato mislim da imam prvič in zadnjič Dunlop na motorju Za pisto ja, za cesto defenitivno NE!
bikez Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Za na cesto imel Dunlop nameščen samo enkrat in se odločil, da sem zaključil z njim. Zelo neudobno v ovinku, ko mi je treslo prvi konec, kar se je začelo po prevoženih cca. 2kkm, ko je guma ratala tudi na otip stopničasta.
Barracuda Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 slišal sem tudi da je dosti pritožb nad sportsmartom, ker bi jo naj treslo pri nitrosti med 50 in 100 km/h ...komentar znanega vulkanizerja Hmmm jaz tega nisem občutil... Me pa je presenetla parkrat na belih črtah... Torej ko štartam od doma mam po cca 500m vožnje dokaj pregledno križišče in ga preko zebre nagnem levo, tam vedno zapleše, vendar ko je topla tega nisem opazil.
ankh Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Nabava novih gum Sporsmat: - prevoženih 300 km - ovinek pri 175km/h ..sem mislil, da mi bodo odpadla ogledala zaradi tresenja krmila - prevoženih 500 km - nad 130 km/h se ni dalo peljat - reklamacija gum - priznajo novo zadnjo gumo(zaradi notranje deformacije gume) - nova zadnja guma po 1200 km - ponovno tresenje krmila (je... jim vse po s.....) - ne glede na to, da so upoštevali reklamacijo po 1 tednu (telefonsko preganjanje) in da so gume zelo dobre pri oprijemu, se človek naveliča menjav v nedogled - uravnoteženje gum sem opravil sam na 2,5g natančno in ni drugega razloga, kot da je celotna serija za Slovenijo eno veliko s..... SCORPIONS, malakai in halls 2 1
GrCaR Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Po telih komentarjih ugotavljam, da nism nič faliu z nabavo Qualifier II... ko je guma segreta, drži na polno, brez kakršnihkoli težav s tresenjem krmila itd. malakai 1
Guest kala Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 (popravljeno) Nabava novih gum Sporsmat: - prevoženih 300 km - ovinek pri 175km/h ..sem mislil, da mi bodo odpadla ogledala zaradi tresenja krmila - prevoženih 500 km - nad 130 km/h se ni dalo peljat - reklamacija gum - priznajo novo zadnjo gumo(zaradi notranje deformacije gume) - nova zadnja guma po 1200 km - ponovno tresenje krmila (je... jim vse po s.....) - ne glede na to, da so upoštevali reklamacijo po 1 tednu (telefonsko preganjanje) in da so gume zelo dobre pri oprijemu, se človek naveliča menjav v nedogled - uravnoteženje gum sem opravil sam na 2,5g natančno in ni drugega razloga, kot da je celotna serija za Slovenijo eno veliko s..... Nakladaš 175km/h Popravljeno Julij 2, 2010. Popravil kala SCORPIONS in biker77 1 1
halls Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Naredu s Sportsmart nekaj čez 2000 kilometrov. Nič ne trese,fajn oprijem. Zadovoljen! Res pa nisem kakšen Rossi,kot vas večina! :closedeyes: Kor13 1
bagio Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Naredu s Sportsmart nekaj čez 2000 kilometrov. Nič ne trese,fajn oprijem. Zadovoljen! Res pa nisem kakšen Rossi,kot vas večina! Če mi trese pri 65 km/h,nevem če sem zato že Rossi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se