Brrrm Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Tisto o konjih je ok, ker bavarski konji vlečejo dvojno :D Tisto o kilah ni ok. :angry: Od Janč sem odvrgel 5 kg. :) Pravkar režemo dol 6. kg :lol:
hotschko Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Tisto o konjih je ok, ker bavarski konji vlečejo dvojno :D Tisto o kilah ni ok. :angry: Od Janč sem odvrgel 5 kg. :) Pravkar režemo dol 6. kg :lol: ah Brrrm, po teži voznika znava biti trenutno precej usklajena ... z dvojno težo sem mislil skupno maso motorja in voznika. Saj tvoj bavarc je kar krepko čez 200kg ... ali ne ?
Aleron Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Za prvo gumo sem se odločil, da ne bom šparal in kupil najboljšo kar (za cesto) Dunlop ponuja, torej 208GP. Draga ko satan (26.000 SIT z vsemi popusti), sam sm bil zadovoljen že ko sem prišel domov. koliko pa pride zadnja guma 180/55/17? (priblizno) Pa ni nujno, da je ravno najboljsa, samo, da je dost v redu.
ID Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Včeraj zamenjal zadnjo gumo na kravi. Dunlop D205 zdržala 18300 km. Tisti del na robovih, bi zdržal še kakšnih 20000 km. :lol: Guma pri 10000 km dobila injekcijo. Ko smo jo sneli iz obroča, preveril stanje "injekcije". Držala kot prilepljena. :D Gor dal zopet D205. Kako ti je uspelo prevoziti 18000?? Jaz sem moral mojo (tudi D205) zamenjati pri 11000 km :angry: . Morda bi zdržala še kakšnega tisočaka, vendar sem odhajal na malo daljšo pot, pa nisem hotel tvegati.
Brrrm Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Res je, da na koncu ni več zgledala tako, kot nova, ampak sledovi kanalov so pa bili še vidni. In res je tudi to, da je bila zadnjih 1500 km podmerska kar se tiče globine kanalov na sredini. In res je tudi to, da sem jo mislil zamenjati že pri 17000 km, a nekako nisem našel primernega časa. In res je, da sem v soboto zvečer, ko sem se vračal v CE, cvikal, da me ne dobi kakšen dež, kar se pa na srečo ni zgodilo. In res je, da sem moral v ponedeljek popoldne skočiti še v TS naročiti nekaj delov za Gilerco in da je bilo napovedano suho vreme. Vozim pa tako, kot vem in znam. :D To moje omejeno vedenje pa ne vsebuje poskakovanja na zadnje kolo, pa vlečenja črte pred hišo, da sosedje zagotovo zvedo, da sem končno le prišel domov in nehal zanemarjati hendikepirano Lady ipd. :P
Šusi Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Za prvo gumo sem se odločil, da ne bom šparal in kupil najboljšo kar (za cesto) Dunlop ponuja, torej 208GP. Draga ko satan (26.000 SIT z vsemi popusti), sam sm bil zadovoljen že ko sem prišel domov. koliko pa pride zadnja guma 180/55/17? (priblizno) Pa ni nujno, da je ravno najboljsa, samo, da je dost v redu. Dunlopka D207 180/55/17 pride 28k pri Sitarju v Kamniku (na keš)! Čist kul guma, tud za polaganje...
Aleron Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 samo? to se mi zdi pa kar poceni. hvala!
.T. Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Tudi sam vozim na 205-ki (180755-17). Zadnja ima 15.000 km. Danes jo se lahko vidite na 3M, pol jo grem pa menjat. S prvo sem lani naredil 19.000 SIT. Za moj stil voznje je cist v redu guma, pa se ne znuca seprehitro, se tudi jo pogosto vrtim v prazno na gladkem asfaltu.
hotschko Objavljeno Julij 17, 2003 Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 kako vam z D205 in prek 100 konjiči uspe naredit prek 10k km ... jao jao ... a sem res tak norc al kaj :o :huh:
Brrrm Objavljeno Julij 17, 2003 Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 Če jo redno napihuješ, jaz udarim še kakšno desetinko bar več od predvidene in če ne pretiravaš pri speljevanju ali pri prepoznem zaviranju, ko moraš res stisniti do konca, potem očitno zdrži. :)
hotschko Objavljeno Julij 17, 2003 Opozori Objavljeno Julij 17, 2003 Ma saj moja je tudi 0.2 bolj napumpana, ampak 100+ ali pa 62 konjičev je pa vseeno velika razlika ... pa v teži motorja je tudi za več kot 50 kil razlike. Res pa je, da sem imel svojo prvo zadnjo gumo, kljub vsem kurjenjem po asfaltu, pesku in travi kar 14.000km ... bo zgleda nekaj na tem, da je desna roka vedno bolj pogumna :) ... Brrrm, katero dimenzijo pa ti voziš zadaj in spredaj in koliko barov jo napihneš ?
Dave Objavljeno Julij 18, 2003 Opozori Objavljeno Julij 18, 2003 Ma saj moja je tudi 0.2 bolj napumpana, ampak 100+ ali pa 62 konjičev je pa vseeno velika razlika ... A nisi zadnjic rekel, da se konji poznajo samo pri koncni hitrosti in nikjer drugje?
billy Objavljeno Julij 18, 2003 Opozori Objavljeno Julij 18, 2003 Ravnokar kupil gumo D207,180/55-17, z montažo in centriranjem vred za 25.700 sit.Samo bolj me "jezi" ker sem s prejšnjo isto gumo naredu sam 4000km;pa se nimam glih za nekega dirkača.Sej bi napisu kje sem gumo kupu,pa nisem zihr da se to sme (:ph34r: press)!?
hotschko Objavljeno Julij 18, 2003 Opozori Objavljeno Julij 18, 2003 Ma saj moja je tudi 0.2 bolj napumpana, ampak 100+ ali pa 62 konjičev je pa vseeno velika razlika ... A nisi zadnjic rekel, da se konji poznajo samo pri koncni hitrosti in nikjer drugje? no dobro ... pa še navora in kubikov imata oba dvakrat več ... Brrrm pa gotovo po AC kar lepo okoli 200km/h povleče ... pa še z vrečo cementa se okoli vozi :D :D :D ... kenede ... :)
hotschko Objavljeno September 20, 2003 Opozori Objavljeno September 20, 2003 dragi motomarsovci ... prosim če mi pomagate razrešiti dilemo v kateri sem trenutno ... Zadnje čase se mi vedno bolj dozdeva, da sem "prerasel" gume, ki jih sicer uporabljam na svojem motorju že od začetka ... Ducati Monster 750 ... gume D205 sport touring ... B) Z njimi sem zelo zelo zadovoljen, s "prerasel" pa mislim, da sem se pač sčasoma navadil vozit vedno hitreje in bolj športno, kar mi motor več kot kvalitetno omogoča. Kot kaže vozim na robu zmogljivosti gum in se mi dozdeva, da bi lahko iz motorja in svoje vožnje z drugimi gumami iztisnil več. Imam občutek, da se gume pogosto preveč segrejejo, sledi slabši oprijem (sploh na negrobem asfaltu) in neprijeten občutek skoraj drsenja na hitrih ostrih ovinkih. Pravih zdrsov ni bilo razen nekaj centimetrov na črtah ali zalivkah. Prva vgrajena zadnja guma mi je s kurjenjem vred zdržala 14k km, sedaj pa je vsega konec že pri 9k km, kar je za D205 precej malo glede na izkušnje ostalih. :o kaj pa zdaj ? Nekako se tako po občutku nagibam k 207RR, ker dobro primejo, se ne pregrevajo kar tako, zdržijo visoke obremenitve in bi "se mi zdi" zdržale več kot navadne D207, po pogovoru z nekaterimi šoferji, ki jih uporabljajo ... itd ... Sedaj pa me zanima vaše mnenje in predvsem izkušnje tistih, ki jih vozite ali ste jih vozili. Gume niso bistveno dražje od D205 ampak, če bi z njimi prevozil pol manj kilometrov bi se cena več kot podvojila ... kar bi mi pa denarnica zamerila. Koliko bi po vašem mnenju na motorju z relativno malo konji 62KM in maksimalnimi brzinami okoli 120-140km/h po ravninah, na ovinkih pa pač kolikor gre B) , te gume zdržale ? :? ... ... vaše izkušnje in mnenja več kot dobrodošla, kar nekaj pa je bilo v tej temi tudi že napisanega ... motounivese ... please advice ... tnx :)
duhec Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 D207RR bodo zdržale še manj ker na konc koncev so mehkejše od D205 in D207. Meni osebno zdržijo D207 med 5000km in 6000km zmerne vožnje s 100KM. OK, edina izjema je blo letošnje poletje (ki ga že pogrešam.. šmrk :cry: ) ko je guma naredila 4000km.. i think. Na tvoj motorčič bi jst dal D207 pa pika. 207RR so že mal za na pisto. RR = Race Replica. :rolleyes: LP duhec
ar Objavljeno September 21, 2003 Opozori Objavljeno September 21, 2003 Še moje izkušnje: Z D204 sem prevozil 8000 km (original gume) pa so že fuč. Resda bolj po sredini (sem letos prešaltal z 36 na 100 KM), na robovih pa je profil kar malo navznoter potegnilo. Dlje časa rabijo za ogrevanje, za ST vožnjo se zdijo kar vredu. Ob pospeševanjih v zadnjih tednih ( temp okol 20C) je zadnja guma kr rada zdrsnila oz ob močnejšem bremzanju zaplesala. Naslednjo sezono imam namen montirat 207R. Mi lahko kdo razloži, kakšna je razlika med 207R in 207RR verzijo. Je RR res bolj za Grobnik voznike ( hitreje se ogreje in bolj prime) in R za cestno uporabo? Kateri modeli ostalih proizvajalcev so primerljivi z D207R (cena, zmogljivosti)?
Tratnjak Damijan Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 Tud jaz sem se letos prevozu cca. 15000km in to z enako D 204. Imam pa dosti težji motor in mi ni zaradi tega niti enkrat zdrsnu. Guma je že na koncu. Če bi kupoval bi verjetno kupil D 207 ker je 180 namesto 170-D 204. Ja pa še neki sem opazil. Pri Sitar pneumatic so preuredili svojo stran in nimajo več cenika za gume. :(
TNT Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Zakaj vsi govorite o 207-ki, ki je ze star model. Ker kjerkoli prebiram kaj o gumah pravijo da je 207-ka ze zastarel model itd. uglavnem nic dobrega. Pravijo da naj bi bila 208ZR mnogo boljsa. A se jih pri nas se ne dobi?????? Ker ce jih nimajo in jih drugo leto tudi se ne bodo imeli ... bodo pa Michelin Sport gor padle! :devil:
RAF Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Zakaj vsi govorite o 207-ki, ki je ze star model. Ker kjerkoli prebiram kaj o gumah pravijo da je 207-ka ze zastarel model itd. uglavnem nic dobrega. Pravijo da naj bi bila 208ZR mnogo boljsa. A se jih pri nas se ne dobi?????? Ker ce jih nimajo in jih drugo leto tudi se ne bodo imeli ... bodo pa Michelin Sport gor padle! :devil: Sem ze vidu D 208 pri nas. Tko da se jih dobi!!! :P
TNT Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 (popravljeno) Sem ze vidu D 208 pri nas. Tko da se jih dobi!!! :P Potem pa folk ... lepo vas prosim, ce dunlop potem 208ZR. :yea2: Popravljeno September 29, 2003. Popravil TNT
andrej Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Zakaj vsi govorite o 207-ki, ki je ze star model. Ker kjerkoli prebiram kaj o gumah pravijo da je 207-ka ze zastarel model itd. uglavnem nic dobrega. Pravijo da naj bi bila 208ZR mnogo boljsa. A se jih pri nas se ne dobi?????? Ko sem nazadnje spraševal pri uvozniku (Sitar): "Nimamo. Letos (le še) 207 in 207 RR". A.
Zoolo Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Potem pa folk ... lepo vas prosim, ce dunlop potem 208ZR. :yea2: No pa da slišmo koga iz prve roke zakaj je 208ka toooooliko boljša? Ker to pravi Dunlop, Uvoznik, vaški prodajalec gum ali ker se motor (model??) lepše pelje? Al smo zdaj že pri gumah pametni kaj je najboljše in najnovejše, potem se pa s High Tech zadevam po Celovški in obvoznici preganjamo? Hmm, svašta, ... mislim samo v razmislek, zakaj bi nekdo, ki je bil do sedaj maximalno zadovoljen z 207ko le-to menjal za 208, ... če pridobi samo "novejšo" gumo in primerno višji račun? Kje je Catch? Zoolo the Horrible! :hmm: :kva1: P.S.: Drugače pa 208ka in 220ka se letos celo sezono ŽE prodajata v SLO.
YZFgeorge Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 ... bodo pa Michelin Sport gor padle! :devil: Vse drugo, samo Michelina NE. Sem jaz letos imel Michelin Pilot Sport........NIKOLI VEČ! Drugo leto Pirelli Diablo ali pa Metzeler M1 oz. Z6.
TNT Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 No pa da slišmo koga iz prve roke zakaj je 208ka toooooliko boljša? Ker to pravi Dunlop, Uvoznik, vaški prodajalec gum ali ker se motor (model??) lepše pelje? Al smo zdaj že pri gumah pametni kaj je najboljše in najnovejše, potem se pa s High Tech zadevam po Celovški in obvoznici preganjamo? Hmm, svašta, ... mislim samo v razmislek, zakaj bi nekdo, ki je bil do sedaj maximalno zadovoljen z 207ko le-to menjal za 208, ... če pridobi samo "novejšo" gumo in primerno višji račun? Kje je Catch? Zoolo the Horrible! :hmm: :kva1: P.S.: Drugače pa 208ka in 220ka se letos celo sezono ŽE prodajata v SLO. Hehe ... zoolo the horrible ... Kot vidis sem rekel da pravijo ... s tem sem mislil kjerkoli na netu pac najdes podatke o testih raznih gum, kako in kaj ... povsod pise da je 207 star model in pac to ali ono ni uredu itd. in da je 208 boljsa vzdrzljivejsa, boljsi oprijem, drzi smer, ... Zakaj sem napisal da raje 208, zato ker je nekdo par postov prej iskal gumo s katero bo lahko bolj v ovinke sel itd. Hmmm ... pojem maximalno ... ali obstaja??? Po moje clovek vedno tezi se k boljsemu ... Nihce ni rekel da so gume 207 slabe samo pac da obstajo boljse. Glede dnarja ... mislim, da so gume zadnji del na katerem bi sparu (ce je res kar pravijo tisti, ki testirajo gume ... jaz ocitno se nisem imel te priloznosti, da bi videl, ce je 208-ka res boljsa) - tko da tukaj ni dileme in ce rabis najboljse potem ... Za celovsko in ostale meste ulice se pa itak ve da ne obstaja dovolj dobra guma. :devil: Kar sem hotel povedati je samo to da obstaja novejsi model gume od 207, ki naj bi bil boljsi in da naj raje razmislijo o tem nakupu, ce rabijo gumo za polaganje ovinkov. Ce pa rabis gumo za pokonci pelat ... je pa itak vsaka dovolj dobra. P.S.: Imam 207-ke in sem cist happy, samo drugo leto bo treba zamenat in bom sel na 208, ker vec dobrega ne more skoditi, za ostale pa po zelji. B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se