platoom Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 Za vse ki vozite Pilot Road 2, kako je kaj z Shimmy efektom :hmm: , stare "road-ke" so bile baje kar odporne :? Lp, Gregor Sam jih imam na fz6s pa tega efekta 100% ni od 1 do 190km/h. :OK: Še več, motor stoji ko šus, lahko tud spustiš balanco pa ni niti trzaja. :worship: Za večji hitrosti pa ne vem, ker ne vozim hitreje. :?
protoncek Objavljeno Marec 24, 2007 Opozori Objavljeno Marec 24, 2007 ne morem še reči ker sem naredil šele par 10 km.. ampak do sedaj je vse B.P.
platoom Objavljeno Marec 25, 2007 Opozori Objavljeno Marec 25, 2007 Če bo vreme, bom ta teden res izmeril obrabo pri 1k prevoženih km na Michelin Pilot Road 2 . :whistle: Samo mora bit suho in toplo(>15°C), ker nikakor ne grem gum merit drugače, kot z mopedom. :grim :OK: :yea1:
Foggy Objavljeno Marec 29, 2007 Opozori Objavljeno Marec 29, 2007 Vprašal bi v čem je razlika med pnevmatikama: -Michelin Pilot Power 2CT F 120 / 70-17 58W (125,76 EUR) in -Michelin Pilot Power F 120 / 70-17 58W (106,30 EUR) razen tega, da je med nijma 20,00 EUR razlike Hvala in lp
Stric Burek Objavljeno Marec 29, 2007 Opozori Objavljeno Marec 29, 2007 Vprašal bi v čem je razlika med pnevmatikama: -Michelin Pilot Power 2CT F 120 / 70-17 58W (125,76 EUR) in -Michelin Pilot Power F 120 / 70-17 58W (106,30 EUR) razen tega, da je med nijma 20,00 EUR razlike Hvala in lp 2CT pomeni da imajo dve različni zmesi gume, po straneh so mehkejše, čeprav v enem testu sem bral in so navadne boljše, ker naj bi se, vsaj na pisti, pregrele, in naj bi ta mehka plast šla prehitr dol... Nevem, je blo lani enkrat nekje objavljeno...
solo Objavljeno Marec 29, 2007 Opozori Objavljeno Marec 29, 2007 2CT pomeni da imajo dve različni zmesi gume, po straneh so mehkejše, čeprav v enem testu sem bral in so navadne boljše, ker naj bi se, vsaj na pisti, pregrele, in naj bi ta mehka plast šla prehitr dol... Nevem, je blo lani enkrat nekje objavljeno... Kolikor je meni znano, je problem z 2CT le na Grobniku (zelo primerno ime, ker je pista res GROBA :D ), na drugih pistah je pohvaljena.
greg570 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Cenejše vezije od 125 EUR za 120/70/17 PP 2CT ni?
pavlin666 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Cenejše vezije od 125 EUR za 120/70/17 PP 2CT ni? Za to dimenzijo točno ne vem, vem pa za 120/60/17. Tako gumo (pilot road 2) je moj prjatu dobu za 94euro.
SiR Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Tud mene zanima tale guma....samo nevem kako bi to zgledal na supermotardu mesana trdota... hja, odvisno, kje se boš vozil (pista ali cesta) in kako se boš vozil ("dirkal", dirkal ali vozakal).
greg570 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Za to dimenzijo točno ne vem, vem pa za 120/60/17. Tako gumo (pilot road 2) je moj prjatu dobu za 94euro. Ne pilot road, iščem pilot power 2CT. Kot kaže je za manj kot 125 EUR ni.
Kölm Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Če bo vreme, bom ta teden res izmeril obrabo pri 1k prevoženih km na Michelin Pilot Road 2 . :whistle: Samo mora bit suho in toplo(>15°C), ker nikakor ne grem gum merit drugače, kot z mopedom. :grim :OK: :yea1: In?
MK-R1 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Vprašal bi v čem je razlika med pnevmatikama: -Michelin Pilot Power 2CT F 120 / 70-17 58W (125,76 EUR) in -Michelin Pilot Power F 120 / 70-17 58W (106,30 EUR) razen tega, da je med nijma 20,00 EUR razlike Hvala in lp 2CT je po sredini trša in straneh mehkejša guma.Osebno jih ne dam NIKOLI več na motor.Prej sem imel klasične Pilot power, katere so bile odlične, nad "2CT sem pa razočaran.Toliko zdrsov, kot sem imel s to gumo še z nobeno.Ob hladnem vremenu je pa še težje obvladovanje. LP
platoom Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Pilot Road 2 prevoženo 1200km Danes sem pr Španu izmeril globino profila nove zadnje gume in je res 7mm. Po 1200 km moja meri še ~ 6,1mm, torej obraba zadje 0,9mm :? Pri sprednji gumi je obraba zanemarljiva ~ 0,2mm. Način vožnje je bil relativno živahen, vsaj kar se starta tiče, za kaj več pa je vsaj zame še malo premrzlo. :blush: 2CT je po sredini trša in straneh mehkejša guma.Osebno jih ne dam NIKOLI več na motor.Prej sem imelklasične Pilot power, katere so bile odlične, nad "2CT sem pa razočaran.Toliko zdrsov, kot sem imel s to gumo še z nobeno.Ob hladnem vremenu je pa še težje obvladovanje. LP Koliko je sredina trša kot pri ostalih gumah nevem, je pa iz moje izmerjene obrabe videti, da bo držala ~ 8000km, kar je precej manj od navedb o prevoženih km drugih voznikov z nekaterimi pnevmatikami drugih proizvajalcev oz. modelov, s katerimi naj bi se primerjala. :eek: Pred tem sem imel na motorju spredaj 208rr, zadaj pa qualifier pa pod praktično enakimi pogoji in v mojem režimu vožnje, nisem občutil kake posebne razlike v oprijemljivosti. :nono: Tudi ko gre za bolj močne nagibe je guma držala brezhibno. Sicer nebi o kaki SS vožnji, ampak zame je, na izbranih lokacijah, tudi 3mm do roba obrabljena guma kar OK. :grim Občutliva je na pesek na cesti, kar pa je lastnost praktično vseh, ko pa gre za zlizan asvalt, da kar sije, mnenja ne morem podat, ker se pač peljem bol počas. :unsure: Med vožnjo je guma popolnoma nevtralna, motor gre v ovinek z lahkoto, nikakor pa to ne pomeni, da sili v zavoj. Morda je treba omeniti nekolikšnjo glasnost teka, ki pa je do sedaj nisem bil vajen. :? To, da so bili praktično vsi kilometri narejeni pozimi (13-19°C), verjetno ni treba posebej omenjati. po kakem tisočaku pa zopet kaj napišem. :grim ps: Ne me zdaj držat za kaj napisanega, saj gre za moje osebno mnenje! :nono: lp
Erik Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 2CT je po sredini trša in straneh mehkejša guma.Osebno jih ne dam NIKOLI več na motor.Prej sem imel klasične Pilot power, katere so bile odlične, nad "2CT sem pa razočaran.Toliko zdrsov, kot sem imel s to gumo še z nobeno.Ob hladnem vremenu je pa še težje obvladovanje. LP na sredini ima isto trdoto kot navadna powerca
MK-R1 Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 Primerjal z Michelin pilot power :OK: , bridgeston BT014 :OK: . Zdaj bom pa zamenjal z Dunlop qualifier, s katerimi mislim, da ne bo takih problemov. Res je, da zdržijo kar veliko km, bi raje da se hitreje obrabijo pa bolj držijo.
Erik Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 Primerjal z Michelin pilot power :OK: , bridgeston BT014 :OK: . Zdaj bom pa zamenjal z Dunlop qualifier, s katerimi mislim, da ne bo takih problemov. Res je, da zdržijo kar veliko km, bi raje da se hitreje obrabijo pa bolj držijo. kaj pa Pirelli Diablo Corsa III ali pa navadna Diablo Corsa :?
MK-R1 Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 kaj pa Pirelli Diablo Corsa III ali pa navadna Diablo Corsa :? Kolega ima Diabolo corsa, že drugi komplet in je zelo zadovoljen, jih pa menja na 3000-4000km(Honda VTR). P.S. Malo smo se že oddaljili od Michelink.
Original-One Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 a ima kdo izkušnje z Michelin pilot power race ...soft-medium-soft :? Raje bt002 :grim
Erik Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 (popravljeno) Kolega ima Diabolo corsa, že drugi komplet in je zelo zadovoljen, jih pa menja na 3000-4000km(Honda VTR). P.S. Malo smo se že oddaljili od Michelink. Ko berem mal nemške forume vsi kritizirajo diablo corso in gredo raje na pilot power katera je verjetno najbolj popularna guma v nemčiji oz. avstriji. Tudi jaz imam power ampak zdaj bodo kmal fuč in bom menjal verjetno za Diablo Corsa III ali pa navadno da vidim kakšna je razlika napram powerce....v SLO pa fulll hvalijo diablo corso ampak najboljš je probat in vidiš ker vsak imam različen stil vožnje Popravljeno April 4, 2007. Popravil Erik
MK-R1 Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 Sem istega mnenja, probaj sam, ker po testih in forumih je veliko različnih ocen in mnenj. Je pa res bila pilot power, super guma za po cesti, dežju in par krogov na Grobniku. 2CT mi pa ne daje nekega občutka sigurnosti, je pa tudi na tem forumu nekdo napisal podobne izkušnje, kot jih imam jaz, s tem, da je on probal tudi po pisti in je bila guma potem ''zanič'' lp
platoom Objavljeno April 4, 2007 Opozori Objavljeno April 4, 2007 Tole je res zanimivo, kolega je na FZ1N v lanski sezoni vozil Pilot Road in bil izredno zadovljen, letos je že montiral Pilot Road 2. Pa tip žge ta svoj bicikel, da samo gledaš (pa ne naravnost, da ne bo pomote, gume pobrane od roba do roba). Pravi, da ni doživel zdrsa. Drugi vozi FJR '06, dela čuda kilometrov, vseeno bolj umirjen (no, na ravnem že leti), najprej Pilot Road, zelo zadovoljen, potem menjal na Bridgestonke in šel nazaj na Pilot Road 2. Zdaj pa vedi... :grim :OK:
protoncek Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 ali je kdo mogoče okusil tresenje krmila---namreč včeraj sem prvič z novo gumo (Road 2) šel do cca 180-200 in mi balanca malce vibrira, kar se prej (z original gumo) ni dogajalo (aja, Kawasaki Z750S). Ali je mogoče kakšna finta okoli tlaka? Mislim več/manj napumpat?
solo Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 ali je kdo mogoče okusil tresenje krmila---namreč včeraj sem prvič z novo gumo (Road 2) šel do cca 180-200 in mi balanca malce vibrira, kar se prej (z original gumo) ni dogajalo (aja, Kawasaki Z750S). Ali je mogoče kakšna finta okoli tlaka? Mislim več/manj napumpat? Ali pa slabo centriranje? Čeprav bi verjetno že pri manjši hitrosti kaj treslo...
Zx_R Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 Ko berem mal nemške forume vsi kritizirajo diablo corso in gredo raje na pilot power katera je verjetno najbolj popularna guma v nemčiji oz. avstriji. Tudi jaz imam power ampak zdaj bodo kmal fuč in bom menjal verjetno za Diablo Corsa III ali pa navadno da vidim kakšna je razlika napram powerce....v SLO pa fulll hvalijo diablo corso ampak najboljš je probat in vidiš ker vsak imam različen stil vožnje Preberi mislim da zadnjo izdajo revije Nemške revije PS boš videl mnenje o diablo corsi 3 test so opravljali istočasno z testom SS litrašev, na desetki ninji so drsali z bočnimi plastikami. :eek: :eek: Res pa je da je diablo corsa 3 pregrešno draga, pa tud km ki jih je zgoraj Mk-R1 napisal kr držijo, ampk tako pač je, oprijem in vzdržljivost pač ne moreta bit premo sorazmerna. :grrr
protoncek Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 Ali pa slabo centriranje? Čeprav bi verjetno že pri manjši hitrosti kaj treslo... hm...sicer je možno, ampak nekako dvomim...kot si rekel, gotovo bi se treslo že pri manjši hitrosti. Pa ker to ni tisto stalno tresenje, ampak samo recimo malo zavibrira ko zapeljem ćez kakšno manjšo neravnino itd...zato sumim na shimmy :cry: Bom poskusil malo več napumpat pa probat :huh:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se