manjak Objavljeno Junij 1, 2003 Opozori Objavljeno Junij 1, 2003 Najdlje pod polnim gasom je šlo pa od Spodnjega Hotiča (bliz Litije) pa do Črnuč (zarad osebnih frustracij) , pa ni motor kazal nobenih znakov trpljenja. Kolk časa si pa ponucu za to razdalijo?
Grilzz Objavljeno Junij 1, 2003 Opozori Objavljeno Junij 1, 2003 Do Črnuč ne vem čist točno koliko časa sem se peljal, samo do Podutika pa sem prišel v ene 20-25 min.
manjak Objavljeno Junij 1, 2003 Opozori Objavljeno Junij 1, 2003 Aja, ke pa je to. Zanima me primerjava, zato k jst ponucam od Zg. Loga pa do Lj približno 25 min. S ako hitrostjo si to vozu?
Grilzz Objavljeno Junij 1, 2003 Opozori Objavljeno Junij 1, 2003 Podutik je na drugem koncu Lj še ene 10 km od Črnuč če greš pri WTCju na obvoznico. Vozil sem pa 120-130 na odprtih cestah in 70-80 skozi Črnuče.
Grilzz Objavljeno Junij 14, 2003 Opozori Objavljeno Junij 14, 2003 Evo malo nasvetov za odblokiranje NSR 125 R ´01. Danes sem odstranil blokado v izpuhu. Za to rabiš enega frenda, nekaj orodja in približno 3 ure cajta. Najpraj odstraniš obe bočni plastiki, da lahko prideš do vijakov na cilindru. Vse plastike so pritrjene s križnimi vijaki, na desnem boku pa je treba najprej odviti pokrov da prideš do vijaka ki drži plastiko. Ko so vsi vijaki odviti odstraniš še čep na dnu plastik ki ju drži skupaj. Nato enostavno odstraniš izpuh, za kar rabiš 2 ključa 12 ali gedore. V krivini nato vidiš privarjeno podložko (oziroma 3 zvare debele približno 5mm in široke okoli 1cm v mojem primeru ker mi je blokado odtrgalo in mi hkrati naredilo še luknjo v avspuhu). Če imate blokado še celo potem morate malo improvizirat, saj so naslednja navodila za odstranitev blokad ki ni več pritrjena na zgornjo podložko. S svedri za železo se pri zvarih ne pride daleč (to sem opazil ko sem enega (2 ali 3mm) zlomil. Tako da bi bilo bolje da na vrtalni stroj pritrdite nekaj za struženje kovine (ne vem sicer kako se reče ampak zgleda tako hrapavo in se svetlika), no s tem se nato spravite nad vare, predlagam da nastavite na navišjo možno hitrost vrtalnega stroja in se ne ustrašite iskric ki prihajajo iz avspuha (če boste imeli nastavljeno najvišjo hitrost ste lahko fertik že prej kot v treh urah). Ko od vseh zvarov ostane le kake 0,5 mm boste lahko na silo izvlekli blokado, ki je cev s fi 2,5 cm dolga pa je okoli 20 cm. Nato pa avspuh lepo očistite in privijete nazaj na motor. Tako ostane le še ena blokada med krivino frgazerja in cilindrom. Z odblokiranim izpuhom se mašina precej lepše vrti in zmogljivosti so enake kot pri Jolly Moto, torej okoli 10 sek do 100 (od oka, oziroma cliota 1.2 sem pihnil za šalo pa smo ga izmerili cca 14 sek) in končna okoli 150. moja je prišla do 145 samo sem se vozil brez spodnjega oklepa tako, da je bila aerodinamika pač malo slabša. Če boste brali ta navodila in se odločite odstraniti blokade to počnite na lastno odgovornost, da ne bom pol jst kriv če bo kdo kej zaj****. LP
david125 Objavljeno Julij 5, 2003 Opozori Objavljeno Julij 5, 2003 Ker smo že pri blokadah. Za izpuh sm se odloču da dam gor gianellija (boljši zvok, boljši pospeški in končna), sm pa se odloču da dam ven tisto med "frgazerjem" in cilindrom, pred membranami. Po dolgih prebiranjih navodil iz nsr125.com sm motor razdrl in na svoje presenečenje ugotovil, da te blokade v mojem motorju (NSR 125 R, letnik '99) sploh ni! Sm pa še ugotovil, da je "spužva" v airboxu veliko pregosta in jo zamenjal z redkejšo in tanjšo. S tem je motor pridobil predvsem na pospeških, na končni pa ne tolk. Vendar sem se takoj vprašal: Ali je vse v izpuhu? Motor mi leti 110 :blink:, kar je zelo slabo (ma vse originalne dele, pa tut vse blokade so še not, ma pa tut 18 k km). Kaj naj naredim?
Zok Objavljeno Julij 5, 2003 Opozori Objavljeno Julij 5, 2003 poglej ce je tud z elektroniko kaj blokiranega (na internetu). ko auspuh menjas itak nimas nubene blokade vec v auspuhu, pr uplinjacu pa si jo itak ze odstranu. aja, poglej se, ce se ti da se vstopnik za zrak kaj povecat, RS se mi zdi da ma 2 cevi za vstopnik, pa da je ena pri blokiranem zamasena s kosom gume... :ph34r:
PuBeC Objavljeno Julij 6, 2003 Opozori Objavljeno Julij 6, 2003 Probaj se malo poigrat z airbox-som pa z filtrom(lukne mu naredi ali pa si kupi športnega) Pa dizo menjaj večjo daj noter. Če pa to še nebo dovolj pa se malo poigraj z zobnikami!!
david125 Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Airbox sm že pregledal, v njem zamenjal spužvo, kar se pozna na pospeških, na končni pa nč. Se mu pa pozna, ko je hladen v nizkih obratih, ko ga kar zaduši. No v glavnem zbiram dnarje za izpuh, pol bomo pa vidl. LP
Grilzz Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Letniki 00 so imeli blokado na štromu, tako da se mašina v 6. ni vrtela več kot 8k obratov v minuti. Za 99 pa nisem povsem prepričan. Nekje na forumu med scooterji so navodila za predelavo elektrike honde X8R, ki bi ti lahko mogoče pomagala. Moja je letnik 01 pa je z vsemi blokadami šla 120-130 oziroma 150 z Višnjegorskega klanca. Dokler imaš not še vse blokade še ne menjati zobnikov, saj boš po moje zelo izgubil na pospešku. Aja v airboxu morajo biti predrte vse tiste krivine, ki spuščajo zrek v mašino (to je pri meni sicer že bilo), sicer se ti bo pa najbolj poznalo če odstraniš kar cel pokrov in peno pritrdiš z izolirtrakom, jaz sem tako pridobil več kot 10 km/h.
PuBeC Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Kolk pa te maš zaj končno??? A še maš blokade not??
Grilzz Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Jaz imam še eno blokado pa premajhen sprednji zobnik, tako da je končna mal čez 150 po ravnem in 160 če cesta visi.
Zok Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Tole je pa moja draga. ka to ma avijon zadi montiran za zmigovce?? :D
Grilzz Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 Zadnje zmigavce mam ze pokrajšane sam nimam nobenih fotk. Drugace pa bom vse zmigavce zamenjal z manjšimi iz louis.de, zadnja luč pa bojo tri vodoravne črte iz LED diod.
Zok Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 lepo pol to! aja, BTW; men so BELI zmigovci, pa da so full mejhni pa full svetli, ZAKON!! B) 1x sn vidu jih ko sn eno Thundercatko dohitel - NUORO!!
Grilzz Objavljeno Julij 9, 2003 Opozori Objavljeno Julij 9, 2003 (popravljeno) Jst mam neki tazga v mislih 10€/komad. Velki so pa 40×20. Popravljeno Julij 9, 2003. Popravil Grilzz
MotoRossi Objavljeno Julij 11, 2003 Opozori Objavljeno Julij 11, 2003 No mam par vprašanj glede tega motorja! Kakšna je kaj poraba v mestu pa na daljših vožnjah? Zanima me tut če bi se dal gor montirat en manjši kufer. Na aprili rs 125 vem da zgleda GROZNO ker sem videl enega pa ni blo za nikamor, NSR mi pa deluje že nekak bolj šport touring čeprav ni (sedež vara) ampak mislim da bi vseeno gor prišo kr okej en kufer za eno čelado. Ker to nujno nucam. Sej zdej vem da mi bote rekl kup si endurca samo jih ni. Varaderoti 125 so predragi, TDR mi pa ni tako ušeč. Drugih potovalnih endurcev pa ni. Glede pospškov in končne mi ni tok važn, sam da gre okol 130-140 za po kaki daljiši ravnini. bojl me zanima lega motorja? Se fajn drži v ovinkih? Pa seveda kok je po daljših vožnjah? Recimo 100km+ v enem kosu? Je motor res tist hard supersport al je zic bolj mehak sploh pa kaka je poza na motorju? a te prov sili da si skoz sklonjen al se da normalno sport touring pelat? Hvala vsem za odgovore...pa če kdo pozna kiro za pametno ceno (450k sit recimo) pa ne sprestato (od 97 naprej) nej pove.
Grilzz Objavljeno Julij 11, 2003 Opozori Objavljeno Julij 11, 2003 V mestu okoli 4-5l, če ne šparaš materiala od semaforja do semaforja, na relaciji 3,5 če voziš brez zadržkov oz. 2l če se pelješ 60 km/h. Kufra nimam, če moraš pa seboj vozit še eno čelado jo lahko pripneš za zadnji ročaj, ko pa se ne voziš imaš pod zadnjim delom kljukico s katero lahko zakleneš čelado. Brez ene blokade ti bo šel 150, za 130-140 po ravninah pa ga boš moral v 5. stišat do 120+, saj začne v 6. pod 7k obrati (100km/h) izgubljati moč. Leži lepo, sploh ko otrdiš zadnji amortizer, jaz jo imam že dve sezoni pa še vedno nisem v ovinku prišel do stopalk saj mi zaradi hitrosti to ne dovoljuje zdrava pamet. Jaz sem visok 190 in nimam prevelikih problemov na sedežu. Do slovenske obale greš lahko brez postankov, ko sem šel na Krk pa je vseeno bolje narediti en postanek nekje na pol poti. Moja bo naprodaj naslednjo pomlad za okoli 650k SIT in z okoli 16-17k km.
david125 Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 Ja jst sm naredu enkrat 180 km pa me ni nč zmučla, tak da ni utrujajoča. Glede sklonjenosti. Jst če držim balanco z eno roko s konci prstov se lahk pelem čist zravnan, tak da je položaj kar vredu. Aja, zanč sm gledu mal stare objave in sm vidu vprašanje o gumah. Jst mam zdej prvo 110 gor, pa se mi zdi dost boljša od 100-ke. Sicer sm mel 100-ko sam 2000 km in še to čist zlizano, ampak zdej motor kar pade v ovinek. LP
gizmOkak Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 Jst mam zdej prvo 110 gor, pa se mi zdi dost boljša od 100-ke. Ma ne tko govort, k ni res!!! Sm mel tud jst 110 gor, in motor ni teku tko ku je treba. V ovink je res sam padu, ma si mel tud "več" dela za ga gor pobrat <_< Ne moreš dat gume eno dimenzijo večjo na obroč narejen za eno dimenzijo manj!?!?!?! :blink: Pol jo pa lomi, če si že slučajno opazu?? Poglej mal! Glede hitrosti, ni treba nč odpirat motorja, k gre original 130 v dveh gor (normalnih dimenzij (teža)ne suhcev :D če si sam pa meni stegne tudi čez 140... Lega na cesti: Odlična za 125-kubični motor (če maš prave gume gor), je mal težja od ostalih in to se pozna v dobrem, mal majn tud v slabem :P Pospeški: so pač pospeški...ne moreš od 125 pričakovat zdrsa gume na križišču, če si v dveh gor, čeprav k enkrat pride nad 8000 rpm ima uni k je zadi kar precej dela tudi ostat zadej :D :P PREDVSEM pa....................je Honda......japonska stvarca k ti bo tekla 25000km brez generalne, ni kot italijani (RS, MITO) k morš najkasnej pri 12000km nardit generalno!!! Trenutno ne poznam nobenga k bi jo mel naprodaj, če pa počakaš do spomladi drugo leto, ti z veseljem prodam mojo :D :D (Letnik 98, modelno leto 99, redno servisirana, nekaj special parts iz karbona,unikat prešit sedež,NIKOLI potleh ali podrsana, zablokirana 11kw, polini izpuh, HRC barve, 32000km)
McMatko Objavljeno Julij 14, 2003 Opozori Objavljeno Julij 14, 2003 (popravljeno) (Letnik 98, modelno leto 99, redno servisirana, nekaj special parts iz karbona,unikat prešit sedež,NIKOLI potleh ali podrsana, zablokirana 11kw, polini izpuh, HRC barve, 32000km) Ce mas zablokirano na 11Kw je mal cudn da ti gre motor ˝realnih˝140. Al ti tolk sam stevc kaže? K originalne NSR-ke grejo zlo mal u primerjvi s kunkurenco, to je pa endina slaba lastnost 125honde u primerjavi z Yamaho k nimajo nobene slabe lastnosti :P zablokirana 11kw, polini izpuh - 11Kw z polini izpuhom cudn to :D Popravljeno Julij 14, 2003. Popravil McMatko
Zok Objavljeno Julij 15, 2003 Opozori Objavljeno Julij 15, 2003 PREDVSEM pa....................je Honda......japonska stvarca k ti bo tekla 25000km brez generalne, ni kot italijani (RS, MITO) k morš najkasnej pri 12000km nardit generalno!!! no, tule pa HUDO pretiravas! :angry: 12000?? dej dej, pozanimi se pr pooblascenem serviserju, pa pol povej kolk bat zdrzi. itak da bo teb laufu 25k ce mas 11 kW+polinija! tak bi tud men laufu! ma pa zato 10 (al pa se vec) konjev manj na tak nacin! BTW, bate se pri italijanih menjava na 16000 km uradno, sn pa vidu ze tud primerke, k so drzal 20000 brez vsakega problema glede bata, pa je vseen sou ko zverina. sam ulaufan more bit lepo, pa vedno ogret pred teranjem.
Grilzz Objavljeno Julij 15, 2003 Opozori Objavljeno Julij 15, 2003 (Letnik 98, modelno leto 99, redno servisirana, nekaj special parts iz karbona,unikat prešit sedež,NIKOLI potleh ali podrsana, zablokirana 11kw, polini izpuh, HRC barve, 32000km) Ce mas zablokirano na 11Kw je mal cudn da ti gre motor ˝realnih˝140. Al ti tolk sam stevc kaže? K originalne NSR-ke grejo zlo mal u primerjvi s kunkurenco, to je pa endina slaba lastnost 125honde u primerjavi z Yamaho k nimajo nobene slabe lastnosti :P zablokirana 11kw, polini izpuh - 11Kw z polini izpuhom cudn to :D @McMatko :Tuki si pa mal zajebu. S frendom ki je imel RS 125 sva velikokrat probavala kateri gre boljš in zmeri sva prišla do spoznanja da obema ne gre nikamor. Kako je pa z odblokiranimi mašinami ti pa ne morm povedat, samo osebno mi dol visi pa če gre 160 al pa 200. @Žan: Tebe so nategnil s polini izpuhom, ker gre meni s serijskim izpuhom 150.
gizmOkak Objavljeno Julij 15, 2003 Opozori Objavljeno Julij 15, 2003 Tebe so nategnil s polini izpuhom, ker gre meni s serijskim izpuhom 150. Ja, ma čaki, kaj si ti še vse dol pobral oz. odpru?? Sej če je mal dolince gre tudi meni malo, malo nad 150 po števcu :D :D Ma za polinija se ne sekiram dosti, itak nebo več dolgo gor, k mi bo en majstr sam ga doma nrdu z mal večjim loncem zadi! ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se