Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Pa vsi pozabite na dinamiko... :unsure:

PRVA...GAS...NEGAS...GAS...DRUGA...GAS...NEGAS...GAS...TRETJA...GAS... NEGAS...DRUGA...GAS...TRETJA...GAS...NEGAS...ČETRTA...GAS...TRETJA...GAS... NEGAS...DRUGA...GAS... :hmm:

ne bi reku... je blo kr neki dinamike ... no, tud ene dvakrat je šlo do 270/280 km/h preden smo dosegli prvih 1000 km. tolk, da se zadeva mal uleži in ulaufa :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gebre ..... pri habat-u ja. Zakaj? Veš kej o temu motorju al si ga sam tam vidu?

@TC .... zate nimam komentarja. Ne skrbet znam ocenit ohranjenost motorja! Motor je nov in z or. gumami.

@Dave.... imel ga je starejši možakar tko da ni panike.... upam....

@premza .... fora je v temu da ne verjamem da ma tok km.... ker motor je praktično nov....

Sem skor težko verjel da je tko sam je moj tastari isti .... z novim viragotom 535 je v dveh sezonah in pol naredu 3700 km, zavor skori ni tikal, nevem če je šel motor kdaj čez 1/3 obratov .....

Če bi ga možakar priganjal bi mogu tudi zavirat a ne? Zavore skor niso taknjene tko da TC nimaš prav :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda skoraj pri vseh proizvalajcih piše v knjigi da je poraba do enega litra olja na 1000 km nekaj normalnega. To pa zato, ker če bi napisali 1 liter na 6000 km bi potem imeli nenormalno dosti reklamacijskih popravil. in stroškov, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne si preveč glave belit, jaz sem tud kupil 3 mesece star motor s 3000km! Kako so ga ulaufaval nimam pojma in me niti ne zanima! Mogoče so z mrzlim na zborih pokali, pa kurili gume, so vozili po zadnjem, ... :?

Sem pa prišparu 200jurčkov, prvi servis in zoperno ulaufavanje. :P

Še ena zgodbica v opozorilo.

Leta 99 sem bil na zboru v Brdih. Tja se je nekdo pripeljal s čisto novim (manj kot 1.000km) BMW R 1100 S. Tip se ga je ulil, pol pa tišu motor (zračno hlajen) brez usmiljenja do blokade. Tako dolgo, da so bile krivinev bele (ne več rdeče) dušilca zadaj sta žarela,... če se nebi motor pri katalizatorju vžgal, bi ga tišal še naprej. Eni prijazni primorci so ga na srečo hitro pogasili. Tip se je pol še neki silu gumo kurit, se parkrat zvrnu, pol mu je končno ratal, da je zadnjo gumo razneslo in je bil mir! B)

Čez en teden si lahko ta motor kupil... skoraj nov O:-)

...in še vedno se prodaja www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) (BMW R 1200 S) (vse se ujema, barva, letnik, reklamni napis na maski,... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Maxxi...Se mi je zdel, k sem bil nekaj časa nazaj tam pa sm vidu da je tm stala pa sem si jo zapomnu ker je mela tako malo km, pa upam da ne zameriš preveč, ker sm se malo gor vsedu B)

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Maxxi...Se mi je zdel, k sem bil nekaj časa nazaj tam pa sm vidu da je tm stala pa sem si jo zapomnu ker je mela tako malo km, pa upam da ne zameriš preveč, ker sm se malo gor vsedu B)

LP by gebre

Ful zamerim :lol1: ..... ne se hecam ..... boš plačal pir za sedenje :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Je kdo zasledil da bi meli tej motorji kakršno koli porabo olja oz. kakšna poraba se smatra za normalno?

Brez panike ne pije nič sam sprašujem za naprej.

Dave še enkrat TNX!

Moja je sicer letnik 99. in ima prevozenih prek 24.000km.

Poraba olja v zadnjih 12.000 km, pri dveh menjavah je bila 0,00 kapljice. Olje Motul polno sinteticen !!

Skratka, nobenih pripomb !! :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

HONDA HORNET 600:

imam samo eno vprašanje - za lastnika ali dobrega poznavalca "malih" hornetk...

Koliko je širina zadnje feltne - vem da gre gor guma 180, toda zanima me sama širina feltne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

v soboto vozil hornet 600.

o majhnosti motorja ne bom ... bi pa dejal, da je agregat bistveno bolj prepričljiv in suveren od tistega pri tastari FZS600. Motor je sicer v primerjavi z 200 jurjev cenejši in že out-of production fazerko nekoliko bolj trmast v ovinkih, če ga moraš popravljat, je treba vložiti nekaj več dela ... ampak to je bilo lahko odvisno tudi od obutve. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sym .... nism občutu nobene težave v ovinkih .... dokaj dobro gredo tudi dolgi hitri ovinki 200 in + ....

mal več dela sm mel v kratkih hitrih in ozkih šikanah kjer je treba motor precej dvigovat pa metat v ovinke ....

Velikost mi zlo ustreza :D .... lahko da je tebe to mal motlo .....

Popravljeno . Popravil Dr. _MAXXI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sym .... nism občutu nobene težave v ovinkih .... dokaj dobro gredo tudi dolgi hitri ovinki 200 in + ....

mal več dela sm mel v kratkih hitrih in ozkih šikanah kjer je treba motor precej dvigovat pa metat v ovinke ....

Dr. Maxxi - lepo si izpeljal moje misli, ke rsem bil mal štorast pri dikciji :) Hvala :yea2:

PS: nisem mislu, da ima "težave" v ovinkih.... samo ne pada glih kot po putru sem in tja... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sym ..... a si mogoče opazu-občutu kakšno prekomerno vibriranje med 4000 in 8000 obr. in pri spuščanju gasa med 10 in 12k obr. ???

mam občutek da mal preveč vibrira pa ne vem al je pač ok za hornetko al ne .... v večini testov ki sem ji prebral so napisal da se občuti neko "večje" vibriranje pri cca 4k obr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sym ..... a si mogoče opazu-občutu kakšno prekomerno vibriranje med 4000 in 8000 obr. in pri spuščanju gasa med 10 in 12k obr. ???

mam občutek da mal preveč vibrira pa ne vem al je pač ok za hornetko al ne .... v večini testov ki sem ji prebral so napisal da se občuti neko "večje" vibriranje pri cca 4k obr.

men je blo všeč, da me je mal požgečkala po stegnih :) sploh mi je bil všeč tisti občutek, ko že v dost nizkih obratih potegne ko svinja ... in kar vleče in vleče ... ne kot FZS600, ki do 7000 dela kot moped, potem šele sune tistih 90 konjev na gred in potem na zadnjo gumo ... če bi jaz bil manjše rasti, bi bil hornet super motorčič zame ...

:topic: ko bi ti začutu, kako šele Ducati Monster 900 vibrira SKOZ :D ampak to je res že :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

@sym ..... a si mogoče opazu-občutu kakšno prekomerno vibriranje med 4000 in 8000 obr. in pri spuščanju gasa med 10 in 12k obr. ???

Sym je krepak desc in se pod njim motor ne upa vibrirat... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wub: sem si mislil kakšnega spačka bodo naredili, je pa še lepša kot prejšnja :OK: . UD vilice :naughty: , armaturka :kva2: , samo luč me malenkost moti (tako kot že pri prejšnji), bi bila lepša, če bi bilo steklo ravno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prevod besedila z zgornje strani:

An elegant look, a capable propeller of raised performance and a price of list extremely interesting were, from 1998 to today, the icons dell’indisputable success of Honda Hornet.

A product very appreciated from the European and actual motorcyclists for this cause updated with costanza but without too stravolgimenti to adapt itself to the requests of a market more demanding, also in subject of naked.

And seen that l’last lifting 2003 is dated…and between little weeks all will be toasted’arrival of 2005, Honda thought well of to give a “spolveratina” to the Hornet exploiting populate it window of the Motor Show to present it to the eyes of the Italian public and international.

New Pass “upside-down” The soft design and elegant of the I model 2003 is remained substantially unchanged, while from a cycling point of view it is done signal l’introduction of a new pass to if you it overturned it that recalls that whipped on the new one CBR600 famous RR all’Intermot. Him if you it it in aluminum they present inside cursors from 41 mm, while a finish anodizzata color gold confer them an appeal from “street-fighter” up to now stranger.

L’adoption of this new pass has allowed l’employment of further alterations to the cycling one: changed the piastra of steering wheel and the consequent attacks, while the dog of steering wheel was strengthened thanks all’adoption of a new support. Naturally, it was changed also the shape of the previous fender.

The back suspension does custody on the classic conformazione with monoammortizzatore, used sin from the first one I model. Some precarico lets go it it is adjustable in 7 positions, besides different settaggi of the “mono”.

Identical to the past also the propeller: it is discussed of a four cylinders, sixteen valves, in rule with the normative antinquinamento Euro2, in a position of to distribute 96 CV to 12.000 turns and 63 greatest Nm of couple to 9.500 turns.

New also saddle and Cycling strumentazione to part, in the version 2005 Hornet proposes also a news saddles composed from two coverings differentiated between l’area of the pilot and of the passenger and the remainder of the saddle.

Entirely new also the strumentazione. L’analogico is not more of fashion, at least for how much it the speedometer, and therefore in Honda adopter was decided a new asymmetrical painting with a digital display LCD retroilluminato surmounted from a line of LED positioned to the political left of a spacious contagiri analogico. This structures it is put even more in I stand out from a thin frame of aluminum and from the “lunetta” chrome-plated some contagiri, whose look metallizzato confer large aggressiveness to the frontal novelty. The contagiri, instead, is of traditional type.

Ever more without gasoline… Present in the display also the indications of the fuel (absolutely to you be segments…against the total absence of the precedent I model…), the total odometer (with double partial and countdown) and l’clock. All’inside of the contagiri a small display is positioned supplementary LCD, that signal the temperature of the liquid one of cooling.

Immense range of accessories The secondary division of the Honda realized an immense range of optional to extend the versatility and to give back even more comfortable l’utilization of the new Hornet. Beyond to an antitheft acoustic one that it goes to integrate itself all’immobilizer H. THE. S. S. proposed of series, do part of the collection 2005 an aggressive dark, higher one of 8 cm with respect to that standard, a back copricodino, the back fender “hugger” that protects better the “mono” back from the bad weather and from eventual debris and the “puntale” inferior coprimotore realized in the same color of the movement, for.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!