Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

mene zanima glede menjalnika za hornetko :unsure: moja je 2001 in se mi vcasih zgodi da mi ostane med 5 in 6 prestavo in moram se enkrat prestavit,kot da bi jo dal v ler :blink: drugace se pa vse lepo prestavlja,edino iz 5 v 6 se mi vcasih to zgodi :wacko: hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima glede menjalnika za hornetko :unsure: moja je 2001 in se mi vcasih zgodi da mi ostane med 5 in 6 prestavo in moram se enkrat prestavit,kot da bi jo dal v ler :blink: drugace se pa vse lepo prestavlja,edino iz 5 v 6 se mi vcasih to zgodi :wacko: hvala za odgovor

Moje skromno mnenje.

Očitno si našel tako imenovani "false neutral". Pri hornetki se očitno nahaja med 5 in 6, vsaj tako sem zasledil na nekaterih tujih forumih. Ta "problem" imajo tudi nekateri drugi motorji - nekateri med 3 in 4, nekateri med 4 in 5... Na novejših hornetkah se ta pojav redkeje pojavlja. Meni se do sedaj to še ni zgodilo (l. 2004). V večini primerov je težava z "false neutral" izginila s pravilno nastavljeno, čisto in redno mazano verigo, torej preveri tudi to. Tako, da kar brez straha to ni okvara ampak le anomalija. Problem je le, da ko se ti to zgodi, ponovno prestavi v višjo (6) prestavo, ker v nasprotnem primeru se ti lahko zgodi (če prestaviš v 5), da ti blokira kolo. In pri prestavljanju iz 5 v 6 (vsaj ponavadi) letiš z kar konkretno km/h. :naughty:

V glavnem brez panike, pa pomaga tudi če prestaviš bolj možato. :evilgrin:

Koliko časa pa že imaš motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima glede menjalnika za hornetko :unsure: moja je 2001 in se mi vcasih zgodi da mi ostane med 5 in 6 prestavo in moram se enkrat prestavit,kot da bi jo dal v ler :blink: drugace se pa vse lepo prestavlja,edino iz 5 v 6 se mi vcasih to zgodi :wacko: hvala za odgovor

kot si že dobil odgovor..

prestavi bolj konkretno..ne sam na izi nekej pošlatat stopalko..

rukn gor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenežen si z menjalnikom .aja pa hornetka ti v 5 nebo zablokirala kolesa ker ima premalo navora tako da je ta skrb odveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prenežen si z menjalnikom .aja pa hornetka ti v 5 nebo zablokirala kolesa ker ima premalo navora tako da je ta skrb odveč

Se strinjam, ampak previdnosti nikoli preveč. V takšnih primerih vedno prestavljaj v višjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje skromno mnenje.

Očitno si našel tako imenovani "false neutral". Pri hornetki se očitno nahaja med 5 in 6, vsaj tako sem zasledil na nekaterih tujih forumih. Ta "problem" imajo tudi nekateri drugi motorji - nekateri med 3 in 4, nekateri med 4 in 5... Na novejših hornetkah se ta pojav redkeje pojavlja. Meni se do sedaj to še ni zgodilo (l. 2004). V večini primerov je težava z "false neutral" izginila s pravilno nastavljeno, čisto in redno mazano verigo, torej preveri tudi to. Tako, da kar brez straha to ni okvara ampak le anomalija. Problem je le, da ko se ti to zgodi, ponovno prestavi v višjo (6) prestavo, ker v nasprotnem primeru se ti lahko zgodi (če prestaviš v 5), da ti blokira kolo. In pri prestavljanju iz 5 v 6 (vsaj ponavadi) letiš z kar konkretno km/h. :naughty:

V glavnem brez panike, pa pomaga tudi če prestaviš bolj možato. :evilgrin:

Koliko časa pa že imaš motor?

Hvala za odgovor :worship: sem se med tem pozanimal na servisu,pa mi je isto povedal da naj bom bol grob pri prestavljanju pa bo ok :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo kaj o tej horneti? Kakršnakoli informacija o dotičnem motorju? :hmm:

oglas (dodaj piko med avto in net)

Hvala .)

pomojm prpeljana iz italije...aja...pa ne vem, možno de se motm...ampak se mi zdi de ma prednjo gumo narobe gor zmontirano, glede na smer vrtenja...

Prečekiraj...pa kakega majstra s sabo...in če se vama dopade, jo vzemi!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak se mi zdi de ma prednjo gumo narobe gor zmontirano, glede na smer vrtenja...

qualifier recimo mora biti tako obrnjena, zgleda kot da je narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomojm prpeljana iz italije...aja...pa ne vem, možno de se motm...ampak se mi zdi de ma prednjo gumo narobe gor zmontirano, glede na smer vrtenja...

Prečekiraj...pa kakega majstra s sabo...in če se vama dopade, jo vzemi!

LP

Motor je na primorskem koncu, pa ne vem, če se mi splača iz NM it gledat. Sprašujem, če kdo kaj več ve o dotičniem motociklu. Vem pa, da je treba vseeno it pogledat na lastne oči pred nakupom.

Kako veš, da je italijanska? Glede gume...mislim, da je kar pravilno zmontirana.

Cena je mislim, da za tak motor dokaj ugodna, seveda, če je motor to kar lastnik obljublja. Mislim, da za cca. 2,5k € kaj boljšega težko dobiš.

Kolega kupuje nekaj takega, tako da, če kak kandidat za prodajo z besedo na plan :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem, so imeli teli starejši korneti neke težave s fergazerji, da ga hitro zazaugaš in potem še svečke crknejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor vem, so imeli teli starejši korneti neke težave s fergazerji, da ga hitro zazaugaš in potem še svečke crknejo.

jest nisem mel kakega problema z njo..

je pa tko, da če zaug potegneš se gasa ne pipa..mislim da je povsod tako..

mene je bolj motilo zvijanje okvirja..

agregat je pa dobr..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez komentarja... :whistle:

Po tvoje so potem vsi motorji, ki se prodajajo v Slo, manj kot cca. 100km od italijanske meje, italijanski?? Koliko jih je potem sploh slovenskega porekla, če upoštevaš, da jih je nekaj iz nemčije??

Mislim...posploševat pa ne moreš tako :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoje so potem vsi motorji, ki se prodajajo v Slo, manj kot cca. 100km od italijanske meje, italijanski?? Koliko jih je potem sploh slovenskega porekla, če upoštevaš, da jih je nekaj iz nemčije??

Mislim...posploševat pa ne moreš tako :nono:

ma smo se hecali... :evilgrin:

se vsekakor strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoje so potem vsi motorji, ki se prodajajo v Slo, manj kot cca. 100km od italijanske meje, italijanski?? Koliko jih je potem sploh slovenskega porekla, če upoštevaš, da jih je nekaj iz nemčije??

Slovenskega porekla so APN-i, pa BT50, pa CTX80, ... Honde pa, kolikor vem, nobene ne izdelujejo v Sloveniji.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvoje so potem vsi motorji, ki se prodajajo v Slo, manj kot cca. 100km od italijanske meje, italijanski?? Koliko jih je potem sploh slovenskega porekla, če upoštevaš, da jih je nekaj iz nemčije??

Ma kake sploh ima veze iz kod je?Men res ni jasno!Ker meni in vsem "diht" je oz. mora biti pomembno kako je ohranjen,kako lavfa,gre!Oziroma kaj kupuje za ta denar!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenskega porekla so APN-i, pa BT50, pa CTX80, ... Honde pa, kolikor vem, nobene ne izdelujejo v Sloveniji.

D.

No, to vsekakor ampak dobro veš, da nisem misli tako. Da bo tvojim natančnim opazovanjem zadoščeno, sem mislil to, da je motor bil prodan kot nov v sloveniji. :rolleyes:

Ma kake sploh ima veze iz kod je?Men res ni jasno!Ker meni in vsem "diht" je oz. mora biti pomembno kako je ohranjen,kako lavfa,gre!Oziroma kaj kupuje za ta denar!

Res je, če je le motor lepo ohranjen. Nekako pa mi ne dišijo italijanske servisne knjižice.....če jo sploh ima. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Se slučajno komu doma valjajo diski za Hornet 600 letnik 98-99, s 16 colskim prednjim platiščem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim sem se jaz ukvarjal te dni...

Nove lučke, mal kopiru oz. dobil idejo z nove cbr1000rr in obstoječe dal ven oz. en del uporabil pri novih.

post-15759-1238589284_thumb.jpg

post-15759-1238589292_thumb.jpg

post-15759-1238589297_thumb.jpg

post-15759-1238589302_thumb.jpg

post-15759-1238589309_thumb.jpg

post-15759-1238589314_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo! Nice.

Sam te bom pa vseen mal squrcu, k sem sam tud štromar - vezje bi pa lahko lepše zrisu pa zjedku :grrr Ampak OK, itak se nau vidl - čeprav to pr prfoksu ni zaleglo. Kaj pa kontakti? Je kej hladnih spojev? Ne, hehe, bom rajš tiho :xx:

Me zanima, kako bo na motorju zgledalo. Kake LED-ice pa si uporabu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo! Nice.

Sam te bom pa vseen mal squrcu, k sem sam tud štromar - vezje bi pa lahko lepše zrisu pa zjedku :grrr Ampak OK, itak se nau vidl - čeprav to pr prfoksu ni zaleglo. Kaj pa kontakti? Je kej hladnih spojev? Ne, hehe, bom rajš tiho :xx:

Me zanima, kako bo na motorju zgledalo. Kake LED-ice pa si uporabu?

No, za 1. je bilo to zame BP. Če sm čist iskren sem imel mentorja pri tem delu, ker sam še nikoli nisem jedkal, kaj šele prav izmeril upore, da bodo ledice bolj svetile ko bom pritisnil bremzo, medtem ko spodnje ki svetijo na tablico vedno enako svetijo. Sva pa 1. probala z alkoholcem narisat vezje pa ga je požrlo, zato sva uporabla kar barvo za makete :)

Diode so pa 10mm, prozorne, 20mA, svetilnost 3lumne (obremenitev max 60mA; ni 100%).

Upori so pa 0,5W 100ohm, ter eden za 2W in nevem kolk že omov...(za točno bi moral pogledati doma)

Ko montiram na motor, bom tudi slike pokazal. Po vsej verjetnosti takoj ko posije sonce.

Popravljeno . Popravil paris2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še v praksi.... :evilgrin:

ps.: Dodal sem še LED pozicijske 12V iz A3M-a.

Ker belih žarnic trenutno niso imeli :(

post-15759-1238608204_thumb.jpg

post-15759-1238608216_thumb.jpg

post-15759-1238608245_thumb.jpg

post-15759-1238608263_thumb.jpg

post-15759-1238608280_thumb.jpg

post-15759-1238608293_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem pa če bi blo lepš rdeča plastika in ne prozorna, ki mi je ostala še od original luči ter LED ploščica s 24 led diodami.

Tako da bom tole kr prodal...

post-15759-1238616069_thumb.jpg

post-15759-1238616086_thumb.jpg

post-15759-1238616119_thumb.jpg

post-15759-1238616131_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil paris2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, to bi blo treba v živo videti.

Za tiste, ki ste morda spregledali:

HORNET DAN 2009

kje: ROLL BAR (BTC Lj)

kdaj: 4.4.2009 od 12 - 13 ure

več o tem pa tukaj.

Vreme zgleda da bo za silo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!