Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Pozdravljeni :)

Iščem Hondo CB600F Hornet (po možnosti z abs) od 07 naprej :)

Če se je kdo želi znebit po sezoni, pa mogoče na kako CBR1000RR prestopit :)

Opcija je tudi letnik 05-06 :)

Z avtoneta vse poznam :) sem bol ciljo na uporabnike :)

PS: sicer pa mi je skrita želja tudi CBR600F :)

Popravljeno . Popravil Essah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni :)

Iščem Hondo CB600F Hornet (po možnosti z abs) od 07 naprej :)

Če se je kdo želi znebit po sezoni, pa mogoče na kako CBR1000RR prestopit :)

Opcija je tudi letnik 05-06 :)

Z avtoneta vse poznam :) sem bol ciljo na uporabnike :)

PS: sicer pa mi je skrita želja tudi CBR600F :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam zanima koliko kaj zdržijo tele hornetke? Ker več kot sprašujem ljudi manj vem ;) Eni pravijo da 100 k km ni problem spet drugi pravijo da je 40 k km že kritično.

Ja sej vem da je odvisn od lastnika, me pa res zanima koliko ste vi kaj prevozili?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

77.500km in prejšnja dva lastnika bol žalost ko ne pri vzdrževanju. 5000km dal pregledat ventile in je bilo vse "in specs". Dela ko urca. Model pc34 torej 98-02. Prijatelj mehanik (sicer avtomehanik a navdušenec moto) je rekel wow kako tih motor maš pri tej starosti in km...

Vsekakor dokler ne bo večjih stroškov bo ista mašina gor pol pa po drugo z manj km za 200€ iz italije.... je ceneje kot večja dela. :)

Jih je pa na hornet.co.uk  kar nekaj z 180.000 miljami na istem agregatu!...

 

40.000 za japanerja? Če nisi res prasec pri vzdrževanju in delaš z njim vse narobe ne vidim težav.

40.000 za italjana? + Z njihovim tipičnim vzdrževanjem (od povprečnega mestnega fantičs) se jih pa je za bat :D

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 41kkm pa moped že razpade ane?

Jaz sem bolj nov v motociklizmu pa mogoče ress preveč druge poslušam ;) ne bi pa rad nabavu motorja k ima 30 kkm pa mi gre v dveh letih v k****. Ker imam namen mal vec kilometrov delat, pa za kakšen večji motor ni budgeta ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil Hornetko s 44k kilometri.

 

Glej, če je motor bil redno servisiran ni panike.

 

Še slikca:

ehq-IMG-20.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avto šoli pred 4 leti vozil cbf, ki jih je imela takrat na števcu 107.000km. Ravno prejšnji teden videl, da se še kar vozijo z tem motorjem. Verjetno jih ima zdaj že blizu 200k.

Sicer pa kaj se pa ima za pokvarit? Glede na servisni interval oz. po potrebi daš nastavit ventile, ostalo pa redni servisi(olje, filtri, zobniški set). Pa tudi sklopka oz. lamele bi morale zdržat cca 100k, v kolikor se je z motorjem lepo ravnalo.

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ima 80.000 km poleg rednih servisov in vse kar še spada zdraven (ketna+zobniki in gume) sem moral menjat ležaj v križu, napenjalec in ketno za ventile ter zamenjal sem olje v prednjih vilicah. That is it :)

Tako, da se ne rabiš nič bat, če ima motor 40k+ km jih mora najmanj ob normalnem vzdrževanju naklepat vsaj še 1x toliko brez kakršnega koli večjega vložka... Razen če je zanič že v štartu pol je pa veselica :D

Pa srečen nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bolj nov v motociklizmu pa mogoče ress preveč druge poslušam ;) ne bi pa rad nabavu motorja k ima 30 kkm pa mi gre v dveh letih v k****. Ker imam namen mal vec kilometrov delat, pa za kakšen večji motor ni budgeta ;)

 

Na youtubu sem videl posnetek CBR-e 600F, letnik 04, ki je 2x obrnila števec in to v miljah. Lahko sicer, da je video fake ampak vseeno... 

 

 

evo še video:

 

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ima 80.000 km poleg rednih servisov in vse kar še spada zdraven (ketna+zobniki in gume) sem moral menjat ležaj v križu, napenjalec in ketno za ventile ter zamenjal sem olje v prednjih vilicah. That is it :)

Tako, da se ne rabiš nič bat, če ima motor 40k+ km jih mora najmanj ob normalnem vzdrževanju naklepat vsaj še 1x toliko brez kakršnega koli večjega vložka... Razen če je zanič že v štartu pol je pa veselica :D

Pa srečen nakup!

Motor zgleda kar ohranjen, ima tudi potrjeno servisno (na AS Domžale) ima pa nekaj cez 31 kkm. Sej je tudi na a.netu prodaja se pa pri TCju v Ljubljani, ima kdo kake izkušnje s kupovanjem pri njih?

Pa ful hvala za vzpodbudne besede, ker men so res govoril da to pri 45 kkm crkuje ;P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je pri prvih modelih vzet kar od cbr600f iz 90-h... in je dokazano zelo vzdržjiva reč. 40.000 je res nič posebnega...

Dobra lastnost je le da lahko zbijaš ceno trgovcu zaradi splošnega mnenja da motor z 40K km je že za odpis za nekatere...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregat je pri prvih modelih vzet kar od cbr600f iz 90-h... in je dokazano zelo vzdržjiva reč. 40.000 je res nič posebnega...

Dobra lastnost je le da lahko zbijaš ceno trgovcu zaradi splošnega mnenja da motor z 40K km je že za odpis za nekatere...

No sej pri teh novejših (07 letnik) pa tudi ni kaj veliko sprememb v samem agregatu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal nevem, vsekakor pa je že večja sprememba injektorji...

Pa še nekaj kW ima več lih toliko da preide v drug razred pri zavarovanju. :/

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal nevem, vsekakor pa je že večja sprememba injektorji...

Pa še nekaj kW ima več lih toliko da preide v drug razred pri zavarovanju. :/

 

Glede zavarovanja, čist odvisno od agenta. Ene lahko nat..... druge ne. Vse se, da dogovorit. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede zavarovanja, čist odvisno od agenta. Ene lahko nat..... druge ne. Vse se, da dogovorit. :grrr

Pol pa ko je treba uvlejavljat škodo te pa on nategne... takrat večina postane prav neverjetno pikolovskih. Nebi se jaz za 20€...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa ko je treba uvlejavljat škodo te pa on nategne... takrat večina postane prav neverjetno pikolovskih. Nebi se jaz za 20€...

V glavnem skor ni omembe vredno, tako mala je razlika, glede tega razreda. Je pa seveda velika razlika glede na razred 34kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No že parkrat vprašal in ni se še najdel heroj ki mu nebi bilo težko žrtvovat 5min dela...

Še vedno bi rad dimenzije hladilnika hornete (D/V/Š) od modela pc34(98-02)  in pc36 (03-06)

Če se komu le da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor zgleda kar ohranjen, ima tudi potrjeno servisno (na AS Domžale) ima pa nekaj cez 31 kkm. Sej je tudi na a.netu prodaja se pa pri TCju v Ljubljani, ima kdo kake izkušnje s kupovanjem pri njih?

Pa ful hvala za vzpodbudne besede, ker men so res govoril da to pri 45 kkm crkuje ;P

 

 

 

Kilometrina ni problem če je servisiran. Problem je da eni prodajajo 2007 motorje z 31k za 3800€ kar NI realna cena, če dobiš za 3800 € motor z majn kilometri in vse

 

Oz je splošno v SLO problem, ker eni cenijo motore kot da so zlata vredni, če je novi bil 7000€ nemre bi 7 let star motor z 30.000+km še 3800€ vredn, tam pa vidiš 2012 letnik, 12000 prevoženih 5500€, kar je 5 let razlike , že nov model, 20.000 majn prevoženih pa majn kot 2000€ razlike

 

Poglej si mal ITA, tam so čist realne cene Hornetk

Popravljeno . Popravil Essah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometrina ni problem če je servisiran. Problem je da eni prodajajo 2007 motorje z 31k za 3800€ kar NI realna cena, če dobiš za 3800 € motor z majn kilometri in vse

 

Oz je splošno v SLO problem, ker eni cenijo motore kot da so zlata vredni, če je novi bil 7000€ nemre bi 7 let star motor z 30.000+km še 3800€ vredn, tam pa vidiš 2012 letnik, 12000 prevoženih 5500€, kar je 5 let razlike , že nov model, 20.000 majn prevoženih pa majn kot 2000€ razlike

 

Poglej si mal ITA, tam so čist realne cene Hornetk

Realne mogoče, ampak ko si prišteješ stroške uvoza, vidiš da si na istem, oziroma je razlika v ceni minimalna.

Zakaj pa misliš, da lahko razni preprodajalci imajo uvožen motor tako ugodno??? 

Vzami si čas in si preberi malo tu na forumu, kjer imaš izpostavljenih par teh uvoznikov.

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Realne mogoče, ampak ko si prišteješ stroške uvoza, vidiš da si na istem, oziroma je razlika v ceni minimalna.

Zakaj pa misliš, da lahko razni preprodajalci imajo uvožen motor tako ugodno??? 

Vzami si čas in si preberi malo tu na forumu, kjer imaš izpostavljenih par teh uvoznikov.

 

Pustimo zaj uvoz

 

Mislil sem samo splošno kak so cene v posameznih državah, pač cene pri nas in cene v ita, da so v ita nižje, z tem da ima ita višji standart kot mi in je tam lažje kupit motor za 3-4-5000€

 

Ne pravim da so motorji z 30.000 prevoženimi za odpis, sam gledam samo na primerjavo cen v posameznih državah v tem primeru ita vs slo, kjer je italija cenejša 15-20%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem šel pogledat Hornetko v TC. In se kar nekak ne morem znebit občutka da tip dejansko misli, da je res zlata. Pač ja mal me je zmotila cena (3900€), ker so se isti letniki z manj km prodajal za manjše zneske, ampak to bi še preživel. Potem sem mu pa predlagal menjavo in ti pol na tvojem motorju tako ceno zbije, da sem se samo nasmehnil obrnil in me najbrž nikdar več ne bo videl v trgovini. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!