Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

No vidiš. :)

Sicer pa kolikor sem gledal Koper in okolico zgleda da se bom še vozil le dež in Lokev mi gredo na k... oz. bojim se listja na nespucanih cestah in kakega ledu ki pa ga še ni za pričakovat.... Ker grem po italjanski strani mi odcep pri Basovici gre parav na živce.... kateri kreten si je namislil in dal označbe varnostne razdalje (2 m2 barve) na sredino castišča točno v vseh 3 ostrih ovinkih podhoda s slabšo vidljivostjo?!? Seveda cesta mokra zaradi sence in vlage.  Pa še cesta Lipica - Lokev je bolj reklama za maasdammer + ogromno listja po tleh :/.

 

Le pazi, raje mej še malo rešpekta pred strojem (vedno) kot pa da te preseneti kaj. ;) Jaz sem po 19 letih rabil 3 mesece da sem se počutil nekako domače na njej...

Objavljeno

Seveda imam rešpekt, ampak tako zdi se mi da ti ful dvigne samozavest.

 

Zdaj pa ne vem, ali me je puberteta že zapustila al kaj je to, sploh mi ni do neke hitrosti ampak samo vozil bi se še in še in še :)

Objavljeno

Neč bat le dojel si. :) Trik je da ohraniš pozornost (da se s časom ne uleniš in veš kaj se dogaja okoli tebe pa imaš statistično odlične možnosti da ne bo večjih dram. :D )

Tudi sam sem bil dolgo nazaj pri 17h daljnega 94 leta ko so 125cc šle 160+ eden tistih ki so šli po Izolski obvoznici 150+ s čikom v gobcu čelado (preveliko) na komolcu, kratka majca in hlače + allstarke (le te sem moral kupovat vsake 2-3mesece ker sem jih fental z menjalnikom)...

Če je bil dober dan sem imel ledvični pas... Kar zmrazi me...

Vseeno imej v mislih da imaš 4 valjnika ki ima karakteristično krivuljo podajanja moči... mene je ignoriranje dejstva stalo padca po mokrem lani pri cca 80km/h in k sreči sem jo (motor manj) odlično odnesel...

 

Poglej si tudi video od Ken-a code-ja - twist of wrist II (youtube). Toplo priporoča, zakladnica kvalitetnih informacij in razbijanja glupih mitov ki veselo krožijo naokoli med motoristi.

Objavljeno

Samo eno (mogoče malo butasto) vprašanje, kolk ključev bi morala met hornetka 2008 letnik? 2 ali 3?

Objavljeno

Samo eno (mogoče malo butasto) vprašanje, kolk ključev bi morala met hornetka 2008 letnik? 2 ali 3?

 

2 ... vsaj jaz imam 2 pa sem kupil novo...

 

 

 

 

 

D.

Objavljeno

Hmm ja jaz sem dobil tudi samo dva, ampak sedaj imam pa težavo kako nastavit uro. Ja vem debilno ;) in grem jst gledat navodila k sm jih dobil zravn motorja in piše da daš kontrolni ključ v pozicijo ON in potem dve sekundi tiščiš SEL gumb in dam jst ključ na ON tiščim gumb in glej ga zlomka se ugasne lučka za HISS.

Sedaj pa ne vem ali sem jaz debil al bi pa mogu bit še en ključ, a mogoč kdo ve kaj naj bi bil ta "kontrolni" ključ? ;)

Objavljeno (popravljeno)

Hornetka ima samo 2 ključa in kovinsko ploščico z kodo ključa. Oba imata isti pomen.

 

Za nastavitev ure daš kontakt in pritisneš SEL za več kot 2 sekunde (opazuješ uro - začne utripati ura) spustiš SEL in z tipkanjem na RESET nastaviš uro.

Ponoven pritisk na SEL prestavi na minute, z tipkanjem RESET nastaviš minute.

Ko končaš nastavljanje še enkrat pritisneš SEL in odvzameš kontakt.

 

Če si samo stisnil SEL za več kot 2 sekundi in nato odvzel kontakt si ponastavil (ugasnil utripajočo lučko) HISS. Enako ga spet vklopiš.

 

 

Tri ključe sem imel samo pri Yamahah. Dva črna za vsakodnevno uporabo in rdeči servisni, katerega nisem nikoli rabil.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Samo eno (mogoče malo butasto) vprašanje, kolk ključev bi morala met hornetka 2008 letnik? 2 ali 3?

prevzel dva navadna-črna in enega posebej zapakiranega rdečega kodnega ;)

Objavljeno

Hornetka ima samo 2 ključa in kovinsko ploščico z kodo ključa. Oba imata isti pomen.

 

Za nastavitev ure daš kontakt in pritisneš SEL za več kot 2 sekunde (opazuješ uro - začne utripati ura) spustiš SEL in z tipkanjem na RESET nastaviš uro.

Ponoven pritisk na SEL prestavi na minute, z tipkanjem RESET nastaviš minute.

Ko končaš nastavljanje še enkrat pritisneš SEL in odvzameš kontakt.

 

Če si samo stisnil SEL za več kot 2 sekundi in nato odvzel kontakt si ponastavil (ugasnil utripajočo lučko) HISS. Enako ga spet vklopiš.

 

 

Tri ključe sem imel samo pri Yamahah. Dva črna za vsakodnevno uporabo in rdeči servisni, katerega nisem nikoli rabil.

Takole sem danes poizkusil in glej ga zlomka ura še zmer ni nastavljena. Tisti SEL gumb bi lahko tudi dva dni tiščal pa ura ne začne utripati. Se pa ugasne kontrolna lučka za HISS in to je vse kar se zgodi, tako da mislim da bi morali biti trije ključi.

Objavljeno

Za nastavljanje ure ne rabiš kakšnega kodnega ključa. Sicer v kolikor, ga nekateri imajo(jaz ga nimam) ne vem kje bi ga sploh potreboval??? Tudi, če recimo odklopiš akumulator, ga potem ko ga nazaj priklopiš, ne rabiš nobenega kodnega ključa.

Objavljeno (popravljeno)

Takole sem danes poizkusil in glej ga zlomka ura še zmer ni nastavljena. Tisti SEL gumb bi lahko tudi dva dni tiščal pa ura ne začne utripati. Se pa ugasne kontrolna lučka za HISS in to je vse kar se zgodi, tako da mislim da bi morali biti trije ključi.

To kar sem ti napisal je prepisano iz Navodil za uporabo! V kolikor jih nimaš ti jih lahko pošljem v pdf formatu in slovenskem jeziku.

Če ne gre nastavit, probaj odklopit akumulator za par minut in potem probaj nastavit, saj bo ura začela teč od 00:00 dalje. Če ti ne uspe, je lahko tipka SEL v defektu ali napaka v postopku.

PS: poglej ZS

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Najbolj ziher, da odklopiš in priklopiš točno ob polnoči.

Malo za šalo malo zares.

Scarabeo

Objavljeno

Sem dobil jaz navodila zraven motorja in sem jih tudi prebral pa še vedno ne gre :D očitno se bo treba na servis odpeljat pa bodo oni povedal kaj bi lahko bilo narobe.

Objavljeno

V navodilih je narobe napisano. Mislim, da se ura nastavlja brez kontakta. Točno kateri gumb pritisniti pa se ne spomnim.

 

Objavljeno

Tako sem jaz zadnje čase  :glare:  :glare:

 

106756_700b.jpg

Objavljeno

Evo preveril, danes na svojem nastavljanje ure.Daš kontakt, nato pa držiš tipki sel in res skupaj kakšno sekundo ali dve. Nato začne utripat ura. Nastavljaš z tipko sel in res, ko jo nastaviš vzameš kontakt in je shranjena.

Objavljeno

Bom jutri po službi preveril postopek na ženinem motorju.

No takole gre:

Za začetek je potrebno obrniti ključ na ON (daš kontakt)

OBE tipki stisneš za več kot 2 sekundi

URA začne utripati

Naprej je v postopku napisano pravilno.

Objavljeno

Evo preveril, danes na svojem nastavljanje ure.Daš kontakt, nato pa držiš tipki sel in res skupaj kakšno sekundo ali dve. Nato začne utripat ura. Nastavljaš z tipko sel in res, ko jo nastaviš vzameš kontakt in je shranjena.

Si meprehitel za čas mojega počasnega tipkanja
Objavljeno

Evo sedaj je pa šlo:) Ker popoldne nisem zdržal ne da bi šel v garažo mal motor pogledat (jebiga nov je) in itak treba mal šraufat, sem dal dol sedež in hudiča najdem not original navodila ;) mal pogledam in sem pogruntal da bi blo bolš če telih slovebskih ne bi printal k je škoda papirja, ker je pomoje glih pol narobe preveden ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo sedaj je pa šlo:) Ker popoldne nisem zdržal ne da bi šel v garažo mal motor pogledat (jebiga nov je) in itak treba mal šraufat, sem dal dol sedež in hudiča najdem not original navodila ;) mal pogledam in sem pogruntal da bi blo bolš če telih slovebskih ne bi printal k je škoda papirja, ker je pomoje glih pol narobe preveden ;)

 

Kaj se ti je pa motor zameril, da ga že prodajaš, kolk vidim na netu je mislim da tvoj?

Objavljeno

Ej nič se mi ni zameril, ker sem enostavno NAVDUŠEN na mopedom. :D Na netu je pa še vedno oglas od prejšnega lastnika očitno se mu ga ne da dol dat :D 
Če ne bo res kej totalno narobe na motorju se mi zdi, da ne bo šel kmal od bajte, ker je tole moj dream bike, sploh tej letniki so mi noro všeč (pa barva tud) :D Sam žal mi je da ko sem kupoval prvi motor nisem kak mesec počakal in direkt hornetko kupil :D

Objavljeno

Kaj si pa imel pred Hornetko? :)

Objavljeno (popravljeno)

BMW F650 GS :) ampak še starega z enim cilindrom.

Popravljeno . Popravil deyo
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ker se v teli temi nič ne dogaja sem se pa spet jst odločil mal posmetit :D Ker sem prišel do spoznanja, da če je mal umazana cesta, ali pa da sam mal dežja pade je tale motorček zadaj takoj tako umazan da kar res ni (še škornje sem imel usrane ), me zanima če ima kdo oz. ve za kakšen zadnji blatnik za Hornetko 2008 letnik, pa zanima me še če ima kdo namontirane distančnike na ogledalih in kako se to kaj obnese? Ker sem gledal nekaj na ebayu pa se, da dobit to za male denarce :D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!