Skoči na vsebino

Honda CB 600 F Hornet


Sali
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Regler ni kriv za to. Sem ga že sam menjal, ko sem menjal žmigavce pa še vedno ista situacija... Včasih dela včasih ne. Stikalo sem tud že razdiral in pucal in mazal in in in.... pa še vedno ni nič obrodilo sadov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim pa si mazal? Osebno bi jaz razmastil ne mazal...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vd40 ima velik program maziv,kontakt sprejev,cistil....itd ni sam ta piksna ki jo kupis v vsaki trafiki :grim

V bistvu je, saj ostalih WD40 pipsov ne bo kupil nobeden oz. bi če bi stale pol manj ker več niso vredne.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:mellow:

Obrazložitev? No pa dejmo. Bil leto nazaj v Merkurju in videl celo paleto wd izdelkov. Vsaj polovico bi jih mel nato pogledam ceno... živi zlatarji... isti (enak) produkt pri povprečnem brandu stane vsaj 40% manj. Pač ni zame. Zakaj bi kupoval nek fancy BMW brake cleaner ko pa je wurthov za avto 3,8€ za skoraj liter? Deluje pa začuda tudi na motorju brez 2-3x faktor cene in lepše piksne. Pač moje razmišljanje... šparam kjer se da kjer pa ne pač ne. Ne kupujem motornega olja v lidlu ker mu ne zaupam. Bi pa kupil vosek za avto če bi ga meli. :)

 

npr?

wd http://www.merkur.si/gradnja/barve-in-premazi/spreji/tehnicni-sprej-wd-40-silikonski-400-ml

konkurenca http://www.merkur.si/gradnja/barve-in-premazi/spreji/tehnicni-sprej-tekasol-silikonski-400-ml

osebno imam enega drugega ki je še cenejši ali pa ga je več nevem točno.

 

wd http://www.merkur.si/gradnja/barve-in-premazi/spreji/tehnicni-sprej-wd-40-hitro-suseci-cistilec-kontaktov-400-ml

konkurenca pa nevem kupujem enega v adriamerkurju (lokalna trgovina) 450ml za cca 7e in je super. Tudi za merilec pretoka zraka na avtu je bil kul kjer ti trgovci radi prodajo nekaj ful fancy in 100ml za pregrešno vsoto.

 

To je to. Ziher ni slabo ni pa niti približno ugodno. Za klasičen WD40 pa ne mislim iskat substituta še posebej ker ga rad kupujem v akcijah tako da tudi to pride ugodneje kot sicer. Sem 100% primorc a država redno poskrbi da se nekje najde tisti procent gorenjca v meni. Še malo pa bom kar v trgovinah spraševal še poleg koliko pride še: pa brez računa?...

 

No to je to ali WD40 my ass... ne dam vam 1x več za lepo piksno in zveneče ime. Zame je WD40 le "feltnasprej" in ostalih niti ne pogledam.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja enostavno sem se naveličal športne drže na CBR-ki, še posebej na dolge fure..Me je začelo vse bolet po kakih 200km...Potem sem se pa odločil kupit naked za nek soliden denar in glede na to, da sem imel kar nekaj Hondinih motorjev, je bila enostavna odločitev - Hornet.

Iskal sem 900 potem sem pač naletel na to 600, ki je kot iz trgovine in sem jo pač kupil..

Še isti teden sem zamenjal krmilo oz belanco in ti povem, da je taka razlika kot noč in dan..bolje se sedi,ramena ne bolijo, pa še zelo bolj vodljiva je po ovinkih..moraš probat..ni nek strošek (40 eur.).širina belance je 76cm.

Za žmigavce pa se ne sekiraj, vse kar sem zamenjal imam homologirano...tudi izpuh (TAKKONI ) neverjeten zvok..belanco pa ni treba homologirat, tolk da veš.

Kje si nabavil ta izpuh Takkoni in cena? Kakšen je zvok ...me mal mika na svoji hornetki...:) Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje iz moje strani...hornetka 2005...Ko mu odvzamem gas popolnoma in ga nato dodam, motor nekako trzne oz. cukne...Primer: Se peljem po ravnini, vseeno kakšna je hitrost 50, 90, 120,...v daljavi je krožišče, popolnoma odvzamem plin, menjam iz 6. v 2. brzino, zapeljem še brez gasa v krožišče, nato počasi skušam dodati gas, vendar nerodno cukne. Postalo že tako moteče, da cukanje odpravljam s sklopko... pri normalni vožnji. Na kako dinamično vožnjo po zaviti gorski cesti pa sploh ne upam več, saj me nato sredi ovinka pri rahlem, ne divjem pospeševanju, grdo rukne...včasih bolj včasih manj. Se pa to dogaja samo takrat, ko popolnoma odvzamem plin in nato dodam plin...Če odvzamem samo pol plina, do tega pojava ne pride. Mam zdaj ob servisu zamenjat svečke tudi, pa bom poročal če je to bil vzrok (prevoženih od menjave samo 9000km...) Menda bi lahko bile tudi neke gumice v zadnjem kolesu?? Hvala in lep pozdrav za kakšen nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej pregledat zajle saj bi morale omogočat mehko in fino kontrolo gasa. Malo finese pa je vsako dodajanje brez kakšnih omembe vrednih cuk-ov. Če ni to, ti morda pomaga resinhronizacaijain čiščenje uplinjačev... pri meni je po čiščenju bila konkretna razlika. Sedaj se brez nekih kolcanj vozim tudi 30km/h v 5 brzini kar je bilo prej skoraj nemogoče na eleganten način. Ni več tistega kolcanja pri 1800-2600 rpm.

Sumim da je lahko tudi tvoja tehnika vožnje... če ni to poskusi z zgoraj napisanim.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej pregledat zajle saj bi morale omogočat mehko in fino kontrolo gasa. Malo finese pa je vsako dodajanje brez kakšnih omembe vrednih cuk-ov. Če ni to, ti morda pomaga resinhronizacaijain čiščenje uplinjačev... pri meni je po čiščenju bila konkretna razlika. Sedaj se brez nekih kolcanj vozim tudi 30km/h v 5 brzini kar je bilo prej skoraj nemogoče na eleganten način. Ni več tistega kolcanja pri 1800-2600 rpm.

Sumim da je lahko tudi tvoja tehnika vožnje... če ni to poskusi z zgoraj napisanim.

Tehnika vožnje? Hm...to bi blo najcenej za odpravo "okvare" tk da ne vem kako naj to odpravim s tehniko vožnje...hvala za nasvet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da kak "star" maček proba pa ti pove ali je normalno ali ne. Jaz velikokrat (po izkušnjah vem kdaj ja kdaj ne) pri nizkih brzinah nekoliko počačkam sklopko da zadevo pomehčam... tako da nevem kaj ti svetovati...

 

Če je tvoj stil vožnje tak da pripee***š v 6 do krišišča pol pa v sekundi zabiješ dol 4 ali 5 brzin in nabiješ po gasu se ne čudim da imaš težave, vsak bi jih imel... razen na kaki kanti od skuterja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje iz moje strani...hornetka 2005...Ko mu odvzamem gas popolnoma in ga nato dodam, motor nekako trzne oz. cukne...Primer: Se peljem po ravnini, vseeno kakšna je hitrost 50, 90, 120,...v daljavi je krožišče, popolnoma odvzamem plin, menjam iz 6. v 2. brzino, zapeljem še brez gasa v krožišče, nato počasi skušam dodati gas, vendar nerodno cukne. Postalo že tako moteče, da cukanje odpravljam s sklopko... pri normalni vožnji. Na kako dinamično vožnjo po zaviti gorski cesti pa sploh ne upam več, saj me nato sredi ovinka pri rahlem, ne divjem pospeševanju, grdo rukne...včasih bolj včasih manj. Se pa to dogaja samo takrat, ko popolnoma odvzamem plin in nato dodam plin...Če odvzamem samo pol plina, do tega pojava ne pride. Mam zdaj ob servisu zamenjat svečke tudi, pa bom poročal če je to bil vzrok (prevoženih od menjave samo 9000km.. .) Menda bi lahko bile tudi neke gumice v zadnjem kolesu?? Hvala in lep pozdrav za kakšen nasvet

 

 

Jaz bi verjetno najprej dvignil minimum za par 100 obratov.

 

kolega na Suzukiju pa je tako tegobo rešil  z nastavitvijo TPS senzorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje da kak "star" maček proba pa ti pove ali je normalno ali ne. Jaz velikokrat (po izkušnjah vem kdaj ja kdaj ne) pri nizkih brzinah nekoliko počačkam sklopko da zadevo pomehčam... tako da nevem kaj ti svetovati...

 

Če je tvoj stil vožnje tak da pripee***š v 6 do krišišča pol pa v sekundi zabiješ dol 4 ali 5 brzin in nabiješ po gasu se ne čudim da imaš težave, vsak bi jih imel... razen na kaki kanti od skuterja...

Škoda da se ti da matrat z odgovorom če mojga posta sploh dobro nisi prebral...mi je res žal ampak...čudim se no...Kje sem napisal da v sekundi zabijem 5 brzin navzdol? Eh...kot da ne veš kaj sem mislil...Že 100,200 metrov prej začnem bremzat, počasi zbijat,...Kje sem napisal da potem nabijem po gasu?? Če sem lepo napisal, da počasi dodam plin...za prvi del tvojega odgovora pa vsekakor hvala.

Jaz bi verjetno najprej dvignil minimum za par 100 obratov.

 

kolega na Suzukiju pa je tako tegobo rešil  z nastavitvijo TPS senzorja.

To bom zagotovo probal...najlepša hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej pregledat zajle saj bi morale omogočat mehko in fino kontrolo gasa. Malo finese pa je vsako dodajanje brez kakšnih omembe vrednih cuk-ov. Če ni to, ti morda pomaga resinhronizacaijain čiščenje uplinjačev... pri meni je po čiščenju bila konkretna razlika. Sedaj se brez nekih kolcanj vozim tudi 30km/h v 5 brzini kar je bilo prej skoraj nemogoče na eleganten način. Ni več tistega kolcanja pri 1800-2600 rpm.

Sumim da je lahko tudi tvoja tehnika vožnje... če ni to poskusi z zgoraj napisanim.

Thanks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto o 4-5 brzinah sem namenoma karikiral... kar je za nekoga počasno dodajanje plina je za nekoga že lahko sunkovito. Ni  bilo moč ugotovit ali si stari maček ali "mlečko". Sicer pa a si rešil problem?

1300 rpm +-100 je normalen "štandgas" za hornetke na uplinjače, za referenco če nimaš service manuala. Sam ga imam na nekaj kar je trenutno pri hladni mašini 1100 pri normalni delovni pa 1300-1400, meni ustreza. Če spustim za 200rpm se pojavijo nevšečnosti.

 

Oh, preglej še filter za zrak ko si že pri tem in napetost na akumulatorju z lučmi na on in off (pri vžganem motorju). Če se ti da, snemi rezevoar in preveri da se ti ni snela šina ki zagrabi čok vseh 4 uplinjačev. Pri meni je bila nekoč ena sneta, kakšna razlika pri jutranjem paljenju! Če bi bila sneta v kontra položaju bi bilo pa še slabše (najbrž) in to kar ti opisuješ bi bila ena možna posledica...

To so le namigi, pravi majstor te verjetno reši v urci dela če pa želiš in si upaš sam pa preveri zgoraj napisano.

Hmmm svečke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

 

Koliko si takrat dal ko si naročil?

 

Ker na ebayu mi piše, da je 39.79, ker pa sem ga moral kontaktirat na facebook, ker prek ebay-a ga ni mogoče, mi je poslal račun kar na mail.

 

Sam v računu ( paypal ) piše da je 67.97. Pomojem se je možakar zatipkal.

 

Saj sem mu že odpisal, pričakujem odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope če piše kit. Pa tudi pod opisom piše dva komada :grim  

 

Sicer pa sem se zmenil, skupaj s poštnino bo tole £47.97 GBP, kar je preračunano nekaj čez 66€, kar je  :OK:  :OK:

Popravljeno . Popravil znj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne spomnem se točno kolk sem dal... Nekje imam v spominu, da so bile v istem rangu k bodo tebe prišle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm dobro vprašanje :)

Če se mene vpraša neke hude razlike ni. Malenkost je trši občutek na ročki to je pa to in seveda, da zamenjaš tiste stare gumaste cevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!