Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

On 1/5/2024 at 4:39 PM, Zok said:

Ko smo že pri stvari - ravno odpravljam eno ZELO zanimivo (programsko) napako enega Caponorda...😉

412380574_1889610748125973_5304395265981371306_n.jpg

Kaj. Povej. Hitro. De grem pogledat a mam to napako tudi jazst :D 

 

ima kdo priporocilo za olje v vilicah? 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimaš.

Kolikor vem, je števec mrknil. Bil je na popravilu, displej so zrihtali, ampak hitrosti pa ni več kazal - nekje do 20 kmh je prišel, kaj dosti preko pa ne. EEPROM je vseboval podatke (kalibracijo) Future. Torej je med drugim pričakoval tudi 32 impulzov na vrtljaj kolesa, kalibracija je bila za skali do 280 kmh in 12000 rpm, bar graf je bil nastavljen na obliko Futurinega tanka, količino goriva je kazal v litrih (česar Caponord v originalu nima) itd. Pa odometer je izjemno počasi nabiral kilometre...:P

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

ima kdo priporocilo za olje v vilicah? 

 

Daj malo gostejšega original 7,5 W  sploh če si mal težje naložen 10 W 

Imel že tudi 12,5 W so pa kar precej trše vilice ker je potem tudi povratek počasnejši.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Rdeči said:

Daj malo gostejšega original 7,5 W  sploh če si mal težje naložen 10 W 

Imel že tudi 12,5 W so pa kar precej trše vilice ker je potem tudi povratek počasnejši.

hvala za tole, spogledoval sem se med 15 in 20, torej bi si jih zabetoniral. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

hvala za tole, spogledoval sem se med 15 in 20, torej bi si jih zabetoniral. 

ja 😄  se pozna , ko se voziš v hladnem  

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Čao, ragazzi.

Iščem spodnji del križa (za sprednje vilice), ki ni zvit ali počen. Če ga kdo ima ali pozna koga, ki mu je Capo že fejst crknil in prodaja dele, se priporočam za info.image.jpeg.c90a17579071d2e71251a3c69cc99607.jpeg

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal pobrskaj na ebay de ali it 

Na facebook  caponord  en čeh prodaja dele capov ima več podrtih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

To je ta čeh s podrtimi capoti.  Zdaj se zanj izdaja nek scamer z latino imenom. Imam pa tud kontakt enega z Divace, je mel eno po kosih, meni je prodal zadnjo nihajko.

D235594A-199C-4358-A6BE-49E929B7F625.png

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hvala za odzive, vendar sem imel srečo pri Holandcu in je čarodej v @MarincSpeedShop spravil aparat nazaj na cesto. Zaenkrat se po dolgem času pelje res lepo. Roku hvala 🤪

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, lasagna said:

Hvala za odzive, vendar sem imel srečo pri Holandcu in je čarodej v @MarincSpeedShop spravil aparat nazaj na cesto. Zaenkrat se po dolgem času pelje res lepo. Roku hvala 🤪

Super prebrat.  Tuljave si usposobil? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 4. 2024 ob 12:50, Kugelschreiber pravi:

Super prebrat.  Tuljave si usposobil? 

Ja, že prej...tudi tebi hvala!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoiler alert : rant (jamr)

Od ekstaze do litra šnopsa..... po perfektnem vikend vozakanju se danes zjutraj odpravim na žur in najprej vžgem aparat, da se ogreje. Ja, itak. Števec se obnaša kot gameboy, tudi ko vzamem kontakt mi pokaže bolgarske smerokaze in psihedelične grafike. Ko se umiri, končno pojamra, da ima 15 in 23. Ja, senzorji. Čez noć pokrita in zavita, vendar vsa vlaga je popita. In tako pridemo do litra šnopsa na zadnjem sedištu nečijeg auta v ljubljanski babilon. No, preidimo k bistvu : iščem pozitronski dezintegrator, da jo bom lažje spravil na prvomajski kres (ja, štender bom prej odmontiral @Kugelschreiber) in doživel katarzo. Sploh ne vem, kaj sem razmišljal, ko se bil prepričan, da bo dobra zamenjava za 40 let star BMW. Back to šnops. Jamranje je bilo retorično in v poduk forumašem, ki sprašujejo, če je s Caponordom kaj težav - just walk away. KonichiWa od zdaj naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, lasagna said:

Spoiler alert : rant (jamr)

Od ekstaze do litra šnopsa..... po perfektnem vikend vozakanju se danes zjutraj odpravim na žur in najprej vžgem aparat, da se ogreje. Ja, itak. Števec se obnaša kot gameboy, tudi ko vzamem kontakt mi pokaže bolgarske smerokaze in psihedelične grafike. Ko se umiri, končno pojamra, da ima 15 in 23. Ja, senzorji. Čez noć pokrita in zavita, vendar vsa vlaga je popita. In tako pridemo do litra šnopsa na zadnjem sedištu nečijeg auta v ljubljanski babilon. No, preidimo k bistvu : iščem pozitronski dezintegrator, da jo bom lažje spravil na prvomajski kres (ja, štender bom prej odmontiral @Kugelschreiber) in doživel katarzo. Sploh ne vem, kaj sem razmišljal, ko se bil prepričan, da bo dobra zamenjava za 40 let star BMW. Back to šnops. Jamranje je bilo retorično in v poduk forumašem, ki sprašujejo, če je s Caponordom kaj težav - just walk away. KonichiWa od zdaj naprej.

Nemoooj majstore. Ne tako govort. Danes je suha vaja, v petek Capica lovi trajekt! 
 

64752E3F-E3A5-4D3D-BCBD-37232742BF4A.jpeg.b9130c0ab9bffbf48051eef16e1d1399.jpeg

Lani ob takem casu sm mel strahov in paranoj polno skledo.  Letos jih nism mel. Do zdej 😀

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, lasagna pravi:

Spoiler alert : rant (jamr)

Od ekstaze do litra šnopsa..... po perfektnem vikend vozakanju se danes zjutraj odpravim na žur in najprej vžgem aparat, da se ogreje. Ja, itak. Števec se obnaša kot gameboy, tudi ko vzamem kontakt mi pokaže bolgarske smerokaze in psihedelične grafike. Ko se umiri, končno pojamra, da ima 15 in 23. Ja, senzorji. Čez noć pokrita in zavita, vendar vsa vlaga je popita. In tako pridemo do litra šnopsa na zadnjem sedištu nečijeg auta v ljubljanski babilon. No, preidimo k bistvu : iščem pozitronski dezintegrator, da jo bom lažje spravil na prvomajski kres (ja, štender bom prej odmontiral @Kugelschreiber) in doživel katarzo. Sploh ne vem, kaj sem razmišljal, ko se bil prepričan, da bo dobra zamenjava za 40 let star BMW. Back to šnops. Jamranje je bilo retorično in v poduk forumašem, ki sprašujejo, če je s Caponordom kaj težav - just walk away. KonichiWa od zdaj naprej.

 

Hja, trenutek slabosti, ki zaznamuje tvoje življenje za vedno. Po tem nisi nikoli več isti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 4. 2024 ob 20:26, Kugelschreiber pravi:

64752E3F-E3A5-4D3D-BCBD-37232742BF4A.jpeg.b9130c0ab9bffbf48051eef16e1d1399.jpeg

 

Temu se reče AKLIMATIZACIJA!  :lol1:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Joker said:

 

Temu se reče AKLIMATIZACIJA!  :lol1:

Priprave so resna stvar.  :D Nic nas ne sme presenetit.  Mal postrani gledam to sneženje, ampak petek je se dalec.  
 

 

FF8BF380-6D74-4152-9347-4465770AB2AF.jpeg

835935C2-1383-4C3B-AA18-3FAA3E0DE4EF.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hudica.  Ste to vedeli? Šarim pod stolom in vidim ta štift. 

8FB32E29-CCA2-47DF-8E42-3FCADE3800F2.jpeg.6b6e89f77f9f9a8ec25f6b959af5ad5f.jpeg
 

Ne se hecat. 

23E98F18-816B-4A38-8994-D2093CF5C23A.jpeg.ee77139682c0717cbdfc3ac283c6630d.jpeg

Štift za fiksirat pokrov?!? In capo postane enosed!!? Če bi tako prej vedel...🤣

 

Po 6ih sezonah in mal cez 60kkm je taljanka se vedno polna presenecenj. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Rdeči said:

Meni ni šla nikoli čez 6,5 l naložen polno in avto ban sprememba mape se vozim med 5,4 in 6,0

Ocitno imam se nek rezerve :) 5 mi mikoli ne pokaze. Okrog 300-320 se uzge lucka, ce takoj zavijem na pumpo nalijem 19-20l. 
 

IMG_4647.jpeg.d53c143cc4e85ab8c375ecb99edb8232.jpeg

 

U glavnem, pridna je bla. 2800km, od tega 1200AC, ostalo kljuke in jame. Parkrat sem nabasal take pasti,  da mi ni cist jasno, kako ta starikava taljanka se stoji skupaj. Da ni posnelo kovckov in se cesa…po prihodu domow je za nagrado dobila se BT nadzor polnjenja baterije. 2CT Dunlop mutant so avtocesto slabse prenesle kot 1 komponentne Mitas Touringforce. 
 

 

IMG_4659.jpeg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Ocitno imam se nek rezerve :) 5 mi mikoli ne pokaze. Okrog 300-320 se uzge lucka, ce takoj zavijem na pumpo nalijem 19-20l. 
 

IMG_4647.jpeg.d53c143cc4e85ab8c375ecb99edb8232.jpeg

 

U glavnem, pridna je bla. 2800km, od tega 1200AC, ostalo kljuke in jame. Parkrat sem nabasal take pasti,  da mi ni cist jasno, kako ta starikava taljanka se stoji skupaj. Da ni posnelo kovckov in se cesa…po prihodu domow je za nagrado dobila se BT nadzor polnjenja baterije. 2CT Dunlop mutant so avtocesto slabse prenesle kot 1 komponentne Mitas Touringforce. 
 

 

IMG_4659.jpeg

ostane ti približen 5 l  

ko posveti lučka med vožnjo ne prvič je pri meni še za več kot 100 km normalne potovalne vožnje. 

Nalijem med 330- 350 pa še ostane 4-5 L

Popravljeno . Popravil Rdeči
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Rdeči pravi:

ostane ti približen 5 l  

ko posveti lučka med vožnjo ne prvič je pri meni še za več kot 100 km normalne potovalne vožnje. 

Nalijem med 330- 350 pa še ostane 4-5 L

Ja tudi jaz sem na ETV naredil okol 300 km do lučke.Pridna je bla pa mi je kr mal hudo ker sem menjal.😭

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, hribuc pravi:

.Pridna je bla pa mi je kr mal hudo ker sem menjal.😭

Ja je kar problem sem ravno v fazi nakupa novega ali drugega motorja.

na AF1 sem bral , da so nekateri prodali motor imeli enega ali več drugih in se odločili , da ga  spet kupijo nazaj

ko gledam in primerjam še nekak gre potem, ko se peljem pa hitro ugotovim , da je tastar še vedno dober potovalna limozina

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Rdeči said:

Ja je kar problem sem ravno v fazi nakupa novega ali drugega motorja.

na AF1 sem bral , da so nekateri prodali motor imeli enega ali več drugih in se odločili , da ga  spet kupijo nazaj

ko gledam in primerjam še nekak gre potem, ko se peljem pa hitro ugotovim , da je tastar še vedno dober potovalna limozina

 

Ja, čist suvereno streže pohajače. Ce hoces bistveno bolsi motor, je treba kar precej vec odkartat. Ce kupis nekaj 2010 letnik,  nisi naredil dosti. Ce hoces modern flagship si pa ob 15k za rabljenga. Meni je to prevec. Premal zasluzim. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem naredil tudi že 440 km z tankom..preko 400 redno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!