Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Ja, imaš prav - ob menjavi olja in filtra je šlo not nekje 4,5 litra, sem pogledal.

Olje je menda v redu kar se tiče kvalitete, morda je malo "redkejše" - mislim, da je za ta motor priporočeno 15W50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer tega olja ne poznam, da bi lahko povedal, če je z drugim boljše. Lahko pa rečem, da menjava olja ni bila pravilna, ker ob pravilni menjavi se mora naliti 4.2-4.3 litra olja.

V priročniku res piše da gre v motor 4,3l olja, ko sem pred mesecem delal komplet menjavoolja in filtra, je pa šlo 3,4l olja in je nivo na merici OK.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V priročniku res piše da gre v motor 4,3l olja, ko sem pred mesecem delal komplet menjavoolja in filtra, je pa šlo 3,4l olja in je nivo na merici OK.

Lp Regi

Žal, tudi ti nisi pravilno izpustil olja. :(

Popravljeno . Popravil capomiha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za test sklopke sem se danes preganjal gor in dol po Pohorju, z enako težo, pa je bilo vse v redu. Očitno je res špricnilo malo olja iz airboxa na mašino :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede menjave olja - upam, da imam prav, spusti se 1. na rezervoarju olja, 2. na vijaku desno od pokrova oljnega filtra, 3. oljni filter. Pol pa gre not do 4,5 litra.

Prilagam sliko:

LeftSideBig.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede menjave olja - upam, da imam prav, spusti se 1. na rezervoarju olja, 2. na vijaku desno od pokrova oljnega filtra, 3. oljni filter. Pol pa gre not do 4,5 litra.

Prilagam sliko:

LeftSideBig.jpg

Točno tako je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

[urejeno, potisni ležaj sklopke razpadel

Kako pa to izgleda? Sindromi? Pa kakšna slikca če je možno...

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Moram ti povedat Šarc ,da z novo mapo sem dobil iz td -tdi!

Ko pa skurim dva tanka pa tud javim porabo!

L.P.

Igor

Popravljeno . Popravil igor74
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje izkušnje z novo mapo:

- bolj kultivirano delovanje motorja, prej je bil prosti tek enkrat pri okrog 1500, drugič (vroč) pri 2000 obr., tretjič..., zdaj dela mirno in stalno pri nekje 1250 obratih

- odlična odzivnost in enakomerno naraščajoča moč od (pod)3000 obr. pa do konca pri 9000, dosti manj šaltanja, se ti pa res lahko hitro zgodi, da iščeš še sedmo, motor tudi v šesti vleče kot lokomotiva

- poraba je bila prej vsaj 7 (nikoli pod) sedaj, po dveh rezervoarjih, je med 5,5 in 5,7 s tem da sva na motorju praktično vedno dva in škatlasti kovčki. Porabo bi se z načinom vožnje dalo še znižati - pri omenjeni porabi je tudi cca. 30% avtoceste pa tudi sicer se nisem obremenjeval z neko pretirano ekonomično vožnjo, je užitek pred varčnostjo.

Dejansko sem imel na začetku občutek kot da bi se zataknil plovec v rezervoarju, prva črtica nikakor ni hotela ugasnit pa tudi vse naslednje so nenavadno dolgo vztrajale.

Skratka, nova mapa je :OK:

Tomaž, še enkrat hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni!

Sem nov na tem forumu in hkrati tudi na novo ponosni lastnik Aprilie Caponord!

S prebiranjem vaših nasvetov sem zvedel kar nekaj uporabnih stvari o svojem motorju, ki me je navdušil k sm ga prvič vidu.

Kot ste napisali ima kar nekaj svojih "muh" in prvi dan sm izkusil kar dve od njih: nivo goriva je na nuli,kjub temu da tankal poln tank, in ja težave pri vžigu!

Sam upam da to dvoje čim prej rešim in da nebo pokazal še kaj drugega!

Je namreč l.2001, prevoženi pa 47500 km!

Veselim se kilometrov z njim, kajti izpolnil sem si tako rekoč otroške sanje o takem motorju, ki niso in niso nikoli minile,vendar vsako leto ob začetku sezone me še bolj podžigale, da je bila želja le še večja!!!

V veselje bom bral vaše nasvete in sigurno tudi koga prosil za pomoč pri kakšni hibi, če mi je ne uspe rešit!!

lp marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni!

Sem nov na tem forumu in hkrati tudi na novo ponosni lastnik Aprilie Caponord!

S prebiranjem vaših nasvetov sem zvedel kar nekaj uporabnih stvari o svojem motorju, ki me je navdušil k sm ga prvič vidu.

Kot ste napisali ima kar nekaj svojih "muh" in prvi dan sm izkusil kar dve od njih: nivo goriva je na nuli,kjub temu da tankal poln tank, in ja težave pri vžigu!

Sam upam da to dvoje čim prej rešim in da nebo pokazal še kaj drugega!

Je namreč l.2001, prevoženi pa 47500 km!

Veselim se kilometrov z njim, kajti izpolnil sem si tako rekoč otroške sanje o takem motorju, ki niso in niso nikoli minile,vendar vsako leto ob začetku sezone me še bolj podžigale, da je bila želja le še večja!!!

V veselje bom bral vaše nasvete in sigurno tudi koga prosil za pomoč pri kakšni hibi, če mi je ne uspe rešit!!

lp marko

Dobrodošel,

Pa še eno malo opozorilo, motor te ne bo tolk zajebaval kot te bodo zajebavali prjatli zakaj si kupil Italjana :lol1:

Lp T.

P.S. Za tiste ki vozijo nemce je najboljš odgovor da je na tem motorju tolk italjanskega kot na njihovih kitajskega, pri japoncih pa zakaj si pa ravno tega kupil, sej so vsi japonci enaki, pooleg tega pa na njih najdejo tolk napak da morajo modele menjat na 3 leta :rolleyes:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je

včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu??

Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico.

upam da ni kaj hujšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je

včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu??

Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico.

upam da ni kaj hujšega.

A nihče ne pozna tega Caponordista?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Caponordisti!

Ta vikend nameravam v Prekmurje. Če ima kdo kak lep predlog za si kaj ogledat in peljat po kakšnem zanimivem makedamu naj mi sporoči.

Če pa bi kdo želel novo mapo na Capotu, naj mi sporoči, da vzamem pripomočke s seboj. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Caponordisti!

Ta vikend nameravam v Prekmurje. Če ima kdo kak lep predlog za si kaj ogledat in peljat po kakšnem zanimivem makedamu naj mi sporoči.

Če pa bi kdo želel novo mapo na Capotu, naj mi sporoči, da vzamem pripomočke s seboj. :D

Ko bos v Zrečah, zavij proti Rogli in piči naprej po Pohorju do Areha. Mas super dober makadam, utrjen ko avtocesta, lahko po njem dosegas max hitrosti kamot. Pa ce se malo izgubis, pa tud nic slabega, ne? Lp j

p.s. ce bos mel prevec casa, poklici ko bos v celju, greva na kafeh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čez vikend bom na Štajerskem, če kdo želi se lahko kak krog skupaj peljemo. Grem v Prekmurje pa bom tam lutal. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa zamenjal oba zobnika in verigo. Miha še enkrat hvala za ugodno ceno.

in motor ima še manjšo porabo

Sem bil pa presenečen ko sem videl,da sem imel spredaj zobnik s 16 zobi,sedaj sem dal pa 17. Ja in poraba se je še znižala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče porabe z novo mapo - po potovanju po Balkanu, cca 3000 nepozabnih km, dva na motorju, polno naložen, je bila poraba, odvisno od etape, od 5,2 do max 5,7! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa zamenjal oba zobnika in verigo. Miha še enkrat hvala za ugodno ceno.

in motor ima še manjšo porabo

Sem bil pa presenečen ko sem videl,da sem imel spredaj zobnik s 16 zobi,sedaj sem dal pa 17. Ja in poraba se je še znižala

Ja to si mel zobnik od RR. Več obratov je in malo več pije, je pa bolj poskočna iz štarta. :rolleyes:

Kar se tiče porabe z novo mapo - po potovanju po Balkanu, cca 3000 nepozabnih km, dva na motorju, polno naložen, je bila poraba, odvisno od etape, od 5,2 do max 5,7! :notworthy:

Kakšna pa je vožnja? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja je nekaj čisto drugega kot prej. Prej je motor oživel tam od 4500 naprej, zdaj brez problemov gladko vleče od 3000, če hočeš, pa se mirno pelje tudi pri "čoperskih" 2500 obratih (Črna Gora, omejitve 40-50 in policaji dobesedno tako pogosti, da vidijo drug drugega). Še črnogorski hec - tam nad Bečići sem pavziral in slišim sireno nekje izza ovinka. Trajalo je sumljivo dolgo, da se je prikazal avto - policaj, sedeč v polležečem položaju, na izi, kakih 50-max 60km/h, odprta šipa, naslonjen na rob šipe in z mobitelom v roki, sirena pa na polno :slap: . Res mi je žal da nisem utegnil posnet ali :photo: , sem bil še počasnejši od njega :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima za predelavo izpuhov,imam oba zadnja lonca za prodat (original in še nič vrtana )

cena pa 120€ za oba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!