eltrinajst Objavljeno Maj 25, 2011 Deli Objavljeno Maj 25, 2011 Ja, imaš prav - ob menjavi olja in filtra je šlo not nekje 4,5 litra, sem pogledal. Olje je menda v redu kar se tiče kvalitete, morda je malo "redkejše" - mislim, da je za ta motor priporočeno 15W50 klimbra 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
regi Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 Sicer tega olja ne poznam, da bi lahko povedal, če je z drugim boljše. Lahko pa rečem, da menjava olja ni bila pravilna, ker ob pravilni menjavi se mora naliti 4.2-4.3 litra olja. V priročniku res piše da gre v motor 4,3l olja, ko sem pred mesecem delal komplet menjavoolja in filtra, je pa šlo 3,4l olja in je nivo na merici OK. Lp Regi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 (popravljeno) V priročniku res piše da gre v motor 4,3l olja, ko sem pred mesecem delal komplet menjavoolja in filtra, je pa šlo 3,4l olja in je nivo na merici OK. Lp Regi Žal, tudi ti nisi pravilno izpustil olja. Popravljeno Maj 26, 2011. Popravil capomiha Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SOLO1 Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 danes capo dobil novo pamet,še enkrat hvala šarcu velika razlika ni kaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eltrinajst Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 Za test sklopke sem se danes preganjal gor in dol po Pohorju, z enako težo, pa je bilo vse v redu. Očitno je res špricnilo malo olja iz airboxa na mašino :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eltrinajst Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 Glede menjave olja - upam, da imam prav, spusti se 1. na rezervoarju olja, 2. na vijaku desno od pokrova oljnega filtra, 3. oljni filter. Pol pa gre not do 4,5 litra. Prilagam sliko: Dr_Jakob in klimbra 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Maj 26, 2011 Deli Objavljeno Maj 26, 2011 Glede menjave olja - upam, da imam prav, spusti se 1. na rezervoarju olja, 2. na vijaku desno od pokrova oljnega filtra, 3. oljni filter. Pol pa gre not do 4,5 litra. Prilagam sliko: Točno tako je. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Maj 27, 2011 Deli Objavljeno Maj 27, 2011 (popravljeno) In pri menjavi olja in filtra bodite pozorni, ker imajo nekateri Caponordi daljši filter, vse lepo razloženo in poslikano tukaj: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=227643 Lp T. Popravljeno Maj 27, 2011. Popravil Šarc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sanski01 Objavljeno Junij 6, 2011 Deli Objavljeno Junij 6, 2011 [urejeno, potisni ležaj sklopke razpadel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Junij 6, 2011 Deli Objavljeno Junij 6, 2011 [urejeno, potisni ležaj sklopke razpadel Kako pa to izgleda? Sindromi? Pa kakšna slikca če je možno... Lp T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igor74 Objavljeno Junij 7, 2011 Deli Objavljeno Junij 7, 2011 (popravljeno) Zdravo! Moram ti povedat Šarc ,da z novo mapo sem dobil iz td -tdi! Ko pa skurim dva tanka pa tud javim porabo! L.P. Igor Popravljeno Junij 7, 2011. Popravil igor74 dinko 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dinko Objavljeno Junij 13, 2011 Deli Objavljeno Junij 13, 2011 Žal, tudi ti nisi pravilno izpustil olja. jst to raje prepustim tebi haha :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eltrinajst Objavljeno Junij 13, 2011 Deli Objavljeno Junij 13, 2011 Še moje izkušnje z novo mapo: - bolj kultivirano delovanje motorja, prej je bil prosti tek enkrat pri okrog 1500, drugič (vroč) pri 2000 obr., tretjič..., zdaj dela mirno in stalno pri nekje 1250 obratih - odlična odzivnost in enakomerno naraščajoča moč od (pod)3000 obr. pa do konca pri 9000, dosti manj šaltanja, se ti pa res lahko hitro zgodi, da iščeš še sedmo, motor tudi v šesti vleče kot lokomotiva - poraba je bila prej vsaj 7 (nikoli pod) sedaj, po dveh rezervoarjih, je med 5,5 in 5,7 s tem da sva na motorju praktično vedno dva in škatlasti kovčki. Porabo bi se z načinom vožnje dalo še znižati - pri omenjeni porabi je tudi cca. 30% avtoceste pa tudi sicer se nisem obremenjeval z neko pretirano ekonomično vožnjo, je užitek pred varčnostjo. Dejansko sem imel na začetku občutek kot da bi se zataknil plovec v rezervoarju, prva črtica nikakor ni hotela ugasnit pa tudi vse naslednje so nenavadno dolgo vztrajale. Skratka, nova mapa je Tomaž, še enkrat hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gentelman Objavljeno Junij 16, 2011 Deli Objavljeno Junij 16, 2011 Lepo pozdravljeni! Sem nov na tem forumu in hkrati tudi na novo ponosni lastnik Aprilie Caponord! S prebiranjem vaših nasvetov sem zvedel kar nekaj uporabnih stvari o svojem motorju, ki me je navdušil k sm ga prvič vidu. Kot ste napisali ima kar nekaj svojih "muh" in prvi dan sm izkusil kar dve od njih: nivo goriva je na nuli,kjub temu da tankal poln tank, in ja težave pri vžigu! Sam upam da to dvoje čim prej rešim in da nebo pokazal še kaj drugega! Je namreč l.2001, prevoženi pa 47500 km! Veselim se kilometrov z njim, kajti izpolnil sem si tako rekoč otroške sanje o takem motorju, ki niso in niso nikoli minile,vendar vsako leto ob začetku sezone me še bolj podžigale, da je bila želja le še večja!!! V veselje bom bral vaše nasvete in sigurno tudi koga prosil za pomoč pri kakšni hibi, če mi je ne uspe rešit!! lp marko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Šarc Objavljeno Junij 16, 2011 Deli Objavljeno Junij 16, 2011 Lepo pozdravljeni! Sem nov na tem forumu in hkrati tudi na novo ponosni lastnik Aprilie Caponord! S prebiranjem vaših nasvetov sem zvedel kar nekaj uporabnih stvari o svojem motorju, ki me je navdušil k sm ga prvič vidu. Kot ste napisali ima kar nekaj svojih "muh" in prvi dan sm izkusil kar dve od njih: nivo goriva je na nuli,kjub temu da tankal poln tank, in ja težave pri vžigu! Sam upam da to dvoje čim prej rešim in da nebo pokazal še kaj drugega! Je namreč l.2001, prevoženi pa 47500 km! Veselim se kilometrov z njim, kajti izpolnil sem si tako rekoč otroške sanje o takem motorju, ki niso in niso nikoli minile,vendar vsako leto ob začetku sezone me še bolj podžigale, da je bila želja le še večja!!! V veselje bom bral vaše nasvete in sigurno tudi koga prosil za pomoč pri kakšni hibi, če mi je ne uspe rešit!! lp marko Dobrodošel, Pa še eno malo opozorilo, motor te ne bo tolk zajebaval kot te bodo zajebavali prjatli zakaj si kupil Italjana Lp T. P.S. Za tiste ki vozijo nemce je najboljš odgovor da je na tem motorju tolk italjanskega kot na njihovih kitajskega, pri japoncih pa zakaj si pa ravno tega kupil, sej so vsi japonci enaki, pooleg tega pa na njih najdejo tolk napak da morajo modele menjat na 3 leta Dr_Jakob, simonsi in eltrinajst 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sas1 Objavljeno Junij 22, 2011 Deli Objavljeno Junij 22, 2011 ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu?? Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico. upam da ni kaj hujšega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Junij 27, 2011 Deli Objavljeno Junij 27, 2011 ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu?? Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico. upam da ni kaj hujšega. A nihče ne pozna tega Caponordista? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Junij 27, 2011 Deli Objavljeno Junij 27, 2011 Živjo Caponordisti! Ta vikend nameravam v Prekmurje. Če ima kdo kak lep predlog za si kaj ogledat in peljat po kakšnem zanimivem makedamu naj mi sporoči. Če pa bi kdo želel novo mapo na Capotu, naj mi sporoči, da vzamem pripomočke s seboj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr_Jakob Objavljeno Junij 27, 2011 Deli Objavljeno Junij 27, 2011 Živjo Caponordisti! Ta vikend nameravam v Prekmurje. Če ima kdo kak lep predlog za si kaj ogledat in peljat po kakšnem zanimivem makedamu naj mi sporoči. Če pa bi kdo želel novo mapo na Capotu, naj mi sporoči, da vzamem pripomočke s seboj. Ko bos v Zrečah, zavij proti Rogli in piči naprej po Pohorju do Areha. Mas super dober makadam, utrjen ko avtocesta, lahko po njem dosegas max hitrosti kamot. Pa ce se malo izgubis, pa tud nic slabega, ne? Lp j p.s. ce bos mel prevec casa, poklici ko bos v celju, greva na kafeh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Julij 7, 2011 Deli Objavljeno Julij 7, 2011 Čez vikend bom na Štajerskem, če kdo želi se lahko kak krog skupaj peljemo. Grem v Prekmurje pa bom tam lutal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sas1 Objavljeno Julij 8, 2011 Deli Objavljeno Julij 8, 2011 Jaz sem pa zamenjal oba zobnika in verigo. Miha še enkrat hvala za ugodno ceno. in motor ima še manjšo porabo Sem bil pa presenečen ko sem videl,da sem imel spredaj zobnik s 16 zobi,sedaj sem dal pa 17. Ja in poraba se je še znižala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eltrinajst Objavljeno Julij 8, 2011 Deli Objavljeno Julij 8, 2011 Kar se tiče porabe z novo mapo - po potovanju po Balkanu, cca 3000 nepozabnih km, dva na motorju, polno naložen, je bila poraba, odvisno od etape, od 5,2 do max 5,7! :notworthy: trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
capomiha Objavljeno Julij 8, 2011 Deli Objavljeno Julij 8, 2011 Jaz sem pa zamenjal oba zobnika in verigo. Miha še enkrat hvala za ugodno ceno. in motor ima še manjšo porabo Sem bil pa presenečen ko sem videl,da sem imel spredaj zobnik s 16 zobi,sedaj sem dal pa 17. Ja in poraba se je še znižala Ja to si mel zobnik od RR. Več obratov je in malo več pije, je pa bolj poskočna iz štarta. Kar se tiče porabe z novo mapo - po potovanju po Balkanu, cca 3000 nepozabnih km, dva na motorju, polno naložen, je bila poraba, odvisno od etape, od 5,2 do max 5,7! :notworthy: Kakšna pa je vožnja? :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
eltrinajst Objavljeno Julij 8, 2011 Deli Objavljeno Julij 8, 2011 Vožnja je nekaj čisto drugega kot prej. Prej je motor oživel tam od 4500 naprej, zdaj brez problemov gladko vleče od 3000, če hočeš, pa se mirno pelje tudi pri "čoperskih" 2500 obratih (Črna Gora, omejitve 40-50 in policaji dobesedno tako pogosti, da vidijo drug drugega). Še črnogorski hec - tam nad Bečići sem pavziral in slišim sireno nekje izza ovinka. Trajalo je sumljivo dolgo, da se je prikazal avto - policaj, sedeč v polležečem položaju, na izi, kakih 50-max 60km/h, odprta šipa, naslonjen na rob šipe in z mobitelom v roki, sirena pa na polno . Res mi je žal da nisem utegnil posnet ali , sem bil še počasnejši od njega trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sas1 Objavljeno Julij 8, 2011 Deli Objavljeno Julij 8, 2011 Če koga zanima za predelavo izpuhov,imam oba zadnja lonca za prodat (original in še nič vrtana ) cena pa 120€ za oba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se