fafi130 Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 Pozdravljeni. Berem o nalaganju map, pa me zanima kakšen je to postopek in kdo in za koliko denarja bi mi to naložil. Imam Capota 2003 letnik.
sulica Objavljeno Avgust 5, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2011 (popravljeno) Ja to si mel zobnik od RR. Več obratov je in malo več pije, je pa bolj poskočna iz štarta. Kakšna pa je vožnja? :naughty: Miha ne NABIVEJ Popravljeno Avgust 5, 2011. Popravil sulica
Šarc Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja. Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam. Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del. Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava. In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani. Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu. Lp Tomaž
Capoaprilia Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja. Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam. Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del. Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava. In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani. Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu. Lp Tomaž Tomaž prav maš, glede prvega zobnika, na prvi pogled pred montažo se mi je zdelo da pride zobnik navzven (z zobi navzven) montiran, potem pa ko sem primerjal z originalnim, sem opazil za je veriga ni več vzporedna z zadnjim zobnikom, tako da je sledila montaža z zobmi navznoter kot ti praviš. Zgleda kot da ima originalen malo več mesa vendar je debelina na mestu kjer se stika z verigo isti.
capomiha Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja. Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam. Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del. Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava. In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani. Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu. Lp Tomaž Tukaj vidiš točno kako je prednji zobnik montiran (le Caponord ma to na tak način) http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=788
Šarc Objavljeno Avgust 24, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2011 Če bo kdo potreboval tesnila za prednje vilice, original so okol 65€ za kos!!!! http://www.amazon.com/gp/product/B002KR4EO4?tag=citofgamonlco-20 Lp T.
eltrinajst Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 V kratkem bom rabil zadnji zavorni disk. Kakšen predlog? Tisti stari link na Stealth products je ukinjen, vse kar najdem je "made in China".
Dr_Jakob Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 V kratkem bom rabil zadnji zavorni disk. Kakšen predlog? Tisti stari link na Stealth products je ukinjen, vse kar najdem je "made in China". ti bom popoldan poslal njihov mail, pa jih lahko povprasas, ce se vedno delajo.
hribuc Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 (popravljeno) ti bom popoldan poslal njihov mail, pa jih lahko povprasas, ce se vedno delajo. vpraš v unitad domžale majo komplet ebc program telefon:041 643 068 Popravljeno September 1, 2011. Popravil hribuc
herauer Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu?? Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico. upam da ni kaj hujšega. Jaz sem ta motorist
sas1 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Jaz sem ta motorist Ravno mimo sem se peljal, ko so nalagali motor. Kako je pa prišlo do padca?? Ker na tem delu jih je že veliko padlo. upam da se čim prej pozdraviš.
kseitl Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 rabim stopalko za nogo sovoznika fustraster caponord
sas1 Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 A je že kdo kupoval prek te spletne strani??? www.ultimateparts.net nekaj bi naročil pa me malo zanima.
capomiha Objavljeno September 28, 2011 Opozori Objavljeno September 28, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni Caponordisti! Ste prejeli povabilo za srečanje "S Caponordom v jesen 2011", ki bo dne 8. Oktober 2011, kjer se bomo družili Caponordisti iz cele Slovenije?? Komaj čakam drugi vikend, saj pridem 100% Popravljeno September 28, 2011. Popravil capomiha
capomiha Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Več podatkov najdete tukaj. Kmalu bo tudi na Motosvetu objavljeno http://www.facebook.com/event.php?eid=180701312006528
capomiha Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 Več podatkov najdete tukaj. Kmalu bo tudi na Motosvetu objavljeno http://www.facebook.com/event.php?eid=180701312006528 Evo, že dodano tudi na Motosvetu http://www.motosvet.com/tabla/index.php?
Šarc Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Jest grem jutri pogledat kakšna je trasa, pa v Radlje po nove gume. Mal za spremembo TKC80 za zimo naštimat. Glede na odziv nas bo kr nekaj in obeta se fletn vikend. Lp T.
capomiha Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Potrjenih 27 Caponordistov in Caponordistk s 16.mi Caponordi enim Pegasom in eno Futuro. Še 3 dni!
capomiha Objavljeno Oktober 12, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2011 Ste vidli slike iz srečanja? http://www.motosvet.com/tabla/topic/36077-s-caponordom-v-jesen-2011/page__st__30
FitnesFreak Objavljeno Oktober 18, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2011 Lep pozdrav vsem Caponordistom! (in *********stkam) Kupujemm rabljeno Caponord, ogledano imam letnik 2003 z 32.000 km in fenomenalno ohranjeno. Stric je 1.Lastnik, slovenski motor, servisna potrjena in vse tako, kot mora biti. Mi lahko poveste (brat ima V-stroma 1000), kako se kaj obnese napram Stromu? Ker kolebam med Capo pa V-strom in potrebujem še vaše mnenje, prosim! Hvala pa lep pozdrav. Andrej
Šarc Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 (popravljeno) Če imaš možnost najboljše da preizkusiš sam. Glede voznih lastnosti je po mojem mnenju caponord bol vodljiv pri nižjih hitrostih ker ima težišče pomaknjeno nižje in bolj pokončno držo. Vsaj za mojih 180cm. Vetrna zaščita tam-tam, avtonomija na Capotu boljša (400km). Sploh po tuningu mape. In bolj zvezno delovanje navora od 2500-9000obratov. In sopotnice tudi hvalijo udobje zadnjega sedeža. Sej ne da bi hvalil svoje konje, ampak V-strom me ni potegnil ravno zaradi teh lastnosti. Je pa tako da ima tudi svoje pomanjklivosti in če znaš narediti tudi kaj sam ima dobro podporo med uporabniki in na forumih. Lp T. P.S. in 150.000km za Capota ni noben problem! Popravljeno Oktober 19, 2011. Popravil Šarc
FitnesFreak Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Šarc, hvala lepa za odgovor. Sem ga že pripeljal domov in lahko rečem le - fantastično! Sicer dež zunaj pa vozil sem se kot po jajcih, ampak kljub vsemu; udobje vrhunsko, izredna prožnost (vsaj do 4000-5000 obratov, kolikor sem ga malo navil, več ne) in zelo prijeten in nezatikajoč menjalnik. Kaj več pa ob malo lepŠem vremenu!
biker77 Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Šarc, hvala lepa za odgovor. Sem ga že pripeljal domov in lahko rečem le - fantastično! Sicer dež zunaj pa vozil sem se kot po jajcih, ampak kljub vsemu; udobje vrhunsko, izredna prožnost (vsaj do 4000-5000 obratov, kolikor sem ga malo navil, več ne) in zelo prijeten in nezatikajoč menjalnik. Kaj več pa ob malo lepŠem vremenu! kok je bla že cena? sm tut jest jo mal gledal..tista s predelanim sedežom in akrapoviči?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se