Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Pozdravljeni. Berem o nalaganju map, pa me zanima kakšen je to postopek in kdo in za koliko denarja bi mi to naložil. Imam Capota 2003 letnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to si mel zobnik od RR. Več obratov je in malo več pije, je pa bolj poskočna iz štarta. :rolleyes:

Kakšna pa je vožnja? :naughty:

Miha ne NABIVEJ :pos::kva2:

Popravljeno . Popravil sulica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja.

Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam.

Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del.

Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava.

In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani.

Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu.

Lp Tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja.

Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam.

Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del.

Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava.

In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani.

Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu.

Lp Tomaž

Tomaž prav maš, glede prvega zobnika, na prvi pogled pred montažo se mi je zdelo da pride zobnik navzven (z zobi navzven) montiran, potem pa ko sem primerjal z originalnim, sem opazil za je veriga ni več vzporedna z zadnjim zobnikom, tako da je sledila montaža z zobmi navznoter kot ti praviš.

Zgleda kot da ima originalen malo več mesa vendar je debelina na mestu kjer se stika z verigo isti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno majhno opozorilo za vse ki še niso zrihtali "rjavega" konektorja pri regulatorju in na desni strani motorja.

Kolega je imel "priprtljaj". Prišlo je do slabega stika zaradi oksidiranja bakrenih žic in se je konektor začel pregrevati in topiti. V najhujših primerih je to pripeljalo do požara in kar nekaj primerov zgoretih motorjev poznam.

Rešitev je zamenjava konektorjev z drugimi ki prenesejo tok vsaj 16A ali pa direktno lotanje žic skupaj in dobra izolacija. In obvezno krajšanje žic vsaj za 1cm da se odstrani oksidiran del.

Bom probal še slikce prilepit, zdej me nekaj zajebava.

In druga zadeva glede prednjega zobnika pri verigi. Na AF1 forumu poročajo da so našli kar nekaj primerov ko je bil zobnik že v originalu narobe montiran. Tudi v mojem primeru ko sem menjal verižni set že dvakrat sem opazil to napako, pa sem menjal sam in zobnik vedno motiral tako kot je bil prejšnji. Zobnik mora biti montiran tako da so zobje na trani motorja in širok rob zunaj. Tisti ki imajo na malem zobniku še gumijast obroč je ta na zunanji strani.

Zaenkrat je blia posledica vidna samo na drsni plastiki na zadnji vilici kjer se vidi da veriga ni tekla po sredini ampak po robu.

Lp Tomaž

Tukaj vidiš točno kako je prednji zobnik montiran (le Caponord ma to na tak način)

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=788

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kratkem bom rabil zadnji zavorni disk. Kakšen predlog?

Tisti stari link na Stealth products je ukinjen, vse kar najdem je "made in China".

ti bom popoldan poslal njihov mail, pa jih lahko povprasas, ce se vedno delajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti bom popoldan poslal njihov mail, pa jih lahko povprasas, ce se vedno delajo.

vpraš v unitad domžale majo komplet ebc program telefon:041 643 068

Popravljeno . Popravil hribuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ali je kdo od tukaj,ali pa ga kdo pozna caponordista,ki je

včeraj dopoldan imel prometno v Trojanskem klancu??

Bil je sivi capo,z leovinci-jem in MB tablico.

upam da ni kaj hujšega.

Jaz sem ta motorist

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ta motorist

Ravno mimo sem se peljal, ko so nalagali motor.

Kako je pa prišlo do padca??

Ker na tem delu jih je že veliko padlo.

upam da se čim prej pozdraviš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni Caponordisti!

Ste prejeli povabilo za srečanje "S Caponordom v jesen 2011", ki bo dne 8. Oktober 2011, kjer se bomo družili Caponordisti iz cele Slovenije??

Komaj čakam drugi vikend, saj pridem 100% :D

Popravljeno . Popravil capomiha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest grem jutri pogledat kakšna je trasa, pa v Radlje po nove gume. Mal za spremembo TKC80 za zimo naštimat.

Glede na odziv nas bo kr nekaj in obeta se fletn vikend.

Lp T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrjenih 27 Caponordistov in Caponordistk s 16.mi Caponordi enim Pegasom in eno Futuro.

Še 3 dni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem Caponordistom! :) (in *********stkam) :)

Kupujemm rabljeno Caponord, ogledano imam letnik 2003 z 32.000 km in fenomenalno ohranjeno. Stric je 1.Lastnik, slovenski motor, servisna potrjena in vse tako, kot mora biti. Mi lahko poveste (brat ima V-stroma 1000), kako se kaj obnese napram Stromu? Ker kolebam med Capo pa V-strom in potrebujem še vaše mnenje, prosim! Hvala pa lep pozdrav. :)

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš možnost najboljše da preizkusiš sam. Glede voznih lastnosti je po mojem mnenju caponord bol vodljiv pri nižjih hitrostih ker ima težišče pomaknjeno nižje in bolj pokončno držo. Vsaj za mojih 180cm. Vetrna zaščita tam-tam, avtonomija na Capotu boljša (400km). Sploh po tuningu mape. In bolj zvezno delovanje navora od 2500-9000obratov.

In sopotnice tudi hvalijo udobje zadnjega sedeža.

Sej ne da bi hvalil svoje konje, ampak V-strom me ni potegnil ravno zaradi teh lastnosti.

Je pa tako da ima tudi svoje pomanjklivosti in če znaš narediti tudi kaj sam ima dobro podporo med uporabniki in na forumih.

Lp T.

P.S. in 150.000km za Capota ni noben problem!

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šarc, hvala lepa za odgovor. Sem ga že pripeljal domov in lahko rečem le - fantastično! :) Sicer dež zunaj pa vozil sem se kot po jajcih, ampak kljub vsemu; udobje vrhunsko, izredna prožnost (vsaj do 4000-5000 obratov, kolikor sem ga malo navil, več ne) in zelo prijeten in nezatikajoč menjalnik. Kaj več pa ob malo lepŠem vremenu! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šarc, hvala lepa za odgovor. Sem ga že pripeljal domov in lahko rečem le - fantastično! :) Sicer dež zunaj pa vozil sem se kot po jajcih, ampak kljub vsemu; udobje vrhunsko, izredna prožnost (vsaj do 4000-5000 obratov, kolikor sem ga malo navil, več ne) in zelo prijeten in nezatikajoč menjalnik. Kaj več pa ob malo lepŠem vremenu! :)

kok je bla že cena? sm tut jest jo mal gledal..tista s predelanim sedežom in akrapoviči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!