pikec Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 (popravljeno) Drgač pa mislim da je to mogoče nardit če se po zadnjem voziš pol pa popolnoma naenkrat zapreš gas :? ← Bi znalo bit... od Capo 2001 do serije RR imajo še švohceno prednje vzmetenje (krajša in tanjša vzmet s 10 cm plastičnim distančnikom) ki morda takega šusa (250 kg motor + 100 kg voznik + velika kinetična energija momenta) nebi prebavla dobro in bi to preneslo na okvir. Ker je Alu lahek ampak bolj malo prožen bi bilo možno da bi prišlo do poka. Takšen primer sem videl na Suzukiju TL 1000, kjer je tip vozil več po zadnjem kot po prednjem....no, njemu je tudi semeringe prebilo ampak mu ni glih odlomlo križa, samo poki so bili pa vseeno jasno vidni... Kot sem rekel, od vseh lastnikov Capotov ki poznam ni še bilo takega primera, pa je vsaj ducat takih, ki se nikakor ne šparajo (in niso peresna kategorija). Rešitev je preprosta in jo toplo priporočam tudi sam, saj izboljša odzivnost prednjega konca v vseh razmerah in preprečuje pogrezanje - zamenjava vzmeti s "krepkejšo" in progresivnejšo npr. Wirth-ovo (to imajo serijsko že vsi RR-ji in jo imam tudi jaz - Touratech cca. 100 EUR s poštnino) ali Hyperpro-jevo ali WP-jevo .... Pol lahko zabijaš prednji del v asfalt kolikor te je volja.... Popravljeno Avgust 30, 2005. Popravil pikec
pikec Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Rad bi pomiril nekatere, ki so me začeli spraševati kaj za enega vraga je ta zgodba s krhkimi konektorji goriva: Aprilia je na vse Caponorde in Future do konca leta 2003 montirala plastične konektorje goriva ameriškega proizvajalca Colder. Ti konektorji (hitri odklopniki) s časom zaradi agresivnosti bencina postanejo manj prožni = krhki, in jih zato nepazljiva odmontaža rezervoarja lahko odlomi. Problem so rešli tako, da so od modelov RR naprej (2004) vsi opremljeni s kovinskim moškim delom konektorja (ta ponavadi poči), predpisali pa so tudi zamenjavo za vsa vozila v garanciji. Za tiste izven garancije kos stane 25 eur in je prav tako znamke Colder (zakaj zavraga niso takoj od začetka dali kovinske???). V tem trenutku študiramo modifikacijo, ki bi zamenjala vse plastične konektorje na dovodu goriva s kovinskimi (dva - eden na pritoku, drugi na povratku)...
regi Objavljeno December 29, 2005 Opozori Objavljeno December 29, 2005 Še eden v morju- (bolj slovenskem) lastnikov Caponordov- pozdravljeni ! Na kratko super odličen motor. Od vseh testnih (Varadero, BMW GS, RT, Pegaso 650, to sem pač v dveh letih dobil po nekaj dni v roke, z njimi opravil po 300 do 1000 km) Prepričala me je Caponord s karakteristikami vožnje (ciklistika - italijanski izraz za to zadevo) in tudi primerno ceno. Brez pegole (beri smole), pa tudi tukaj ni šlo. Niti nisem opravil prvih 500km je že spustila hladilno tekočino in to po zadnjem kolesu po levi strani, tako, da me je v blagem levem ovinku znenada odneslo. Panika, pa sem se le ujel, takoj ustavil in na hitro pogledal za kaj gre. Tekočina curljala iz gumijastega spoja med glavama.(manikot preluknjan - lunker v gumi, tovarniški kiks).Vse skupaj sem odpeljal na Avto triglav tam se je pa stvar ustavila. Ni bilo rezervnega kosa. (vsaj 15 dni čakanja, jaz pa že predvideno furo v Holandijo). Ker smo že Evropejci sem se ponovno obrnil na zahod. V Trst NE! - Baroncelli; so preveč arogantni in slovence kar malo zaničujejo. To so moje izkušnje z njimi. Zato sem šel malo dlje do Manfolkona k, gospodu Dagriju. Lepo urejena trgovina in dober servis ter prijazno osebje. Ta mi je v treh dneh kljub prazniku (1maj). nabavil kos in ga tudi menjal pa brez enega € plačila saj velja garancija, ampak le če je aktivirana. To pa je tudi nova zgodba z našim Avto triglavom. No pa brez skrbi, da je to kakšna serijska napaka. V Dagrijevih evidencah in evidencah po Furlaniji venezia Julia sem bil edini, ki je imel to pegolo. Očitno sem te sreče kot ribič, ki mu daš vrečo glist, - ven pa potegne "kurac" . Pa lep pozdrav in veliko lepih kilometrov v novem prihajajočem letu. Regi
CAPIROMZY Objavljeno Maj 6, 2006 Opozori Objavljeno Maj 6, 2006 Pozdravljeni! Sm prebral tole temo pa nisem zasledil kakšno olje uporabljate za capotov agregat?
pikec Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 Pozdravljeni! Sm prebral tole temo pa nisem zasledil kakšno olje uporabljate za capotov agregat? Samo tovarniško predpisano gradacijo polsintetike (Motul 5100 npr.) saj sintetike glih ne rabi, razni aditivi pa lahko škodijo sklopki.
regi Objavljeno Maj 8, 2006 Opozori Objavljeno Maj 8, 2006 Pozdravljeni! Sm prebral tole temo pa nisem zasledil kakšno olje uporabljate za capotov agregat? Na pa me je Pikec prehitel z odgovorom; V svojo CN stavim enako olje - le Motul, ker do sedaj mi nihče ni priporočal še nič drugega. Lp Regi
Saint Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Jaz sem v mojega dal Motul 5100 in je čisto ok. Upam samo da ne bo kaj narobe, ker je notri malo preveč olja. Glede konektorja, tudi meni ga je uspelo polomit in to se sploh nisem veliko trudil, samo tank sem dal gor in pri tem nisem pravilno naravnal cevi in kablov pa je že bila luža pod tankom. :BUA: lp Rudi
pikec Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Jaz sem v mojega dal Motul 5100 in je čisto ok. Upam samo da ne bo kaj narobe, ker je notri malo preveč olja. Višek bo tako in tako izvrgel v airbox, tako da se ni za sekirat. Razen seveda če nisi zares pretiraval, saj ti bo prevelika količina izvrženega olja usrala filter zraka. Pri natakanju olja bodite malo bolj previdni: najprej glih toliko, da pride na sredo skale (motor vzravnan oz. na centralnem stojalu), pol pa vžgat in počasi dotakat, da se ohrani na sredi skale. Sledi krajša vožnja 15 km, motor ugasnit in preverit nivo. Uganite kje mora biti? Na sredi skale! :lol:
Saint Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Mislim, da mu bom vseeno mal "ročno pomagal", ker se mi ne da ravno skoz gledat pa čakat, kdaj bo šlo tole vse skupaj vame. :D So mi ga na servisu tankali, sam sem ga raje dal not malo manj pa potem dolival, samo no, se zgodi tudi najboljšim. <_< lp Rudi
pikec Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 Mislim, da mu bom vseeno mal "ročno pomagal", ker se mi ne da ravno skoz gledat pa čakat, kdaj bo šlo tole vse skupaj vame. :D So mi ga na servisu tankali, sam sem ga raje dal not malo manj pa potem dolival, samo no, se zgodi tudi najboljšim. <_< lp Rudi To se pa dogaja zato, ker nalijejo notri "predvideno" količino namesto da bi stvar naredili z občutkom. Pol pa ugotoviš da so pozabili odpret vse čepe za iztek olja (tudi tistega pod rezervarjem npr.) in je valda skupaj z novim pol litra preveč. :BUA:
CAPIROMZY Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 (popravljeno) Menjava olja <_< Ali je to prava stvar :? Z vseh 4ih koncev priteče Popravljeno Maj 25, 2006. Popravil CAPIROMZY
pikec Objavljeno Maj 26, 2006 Opozori Objavljeno Maj 26, 2006 Pri suhem karterju sta vedno 2. V bistvu imaš prav. Capiromzy- Snami spodnji ščitnik (ali samo odvijači da prideš pod rezervar olja), odšraufaj vijak pod rezervarjem in iztoči olje, pol odšraufaj vijak pod cevjo dotoka olja na motorju (cevi ni potrebno tikat) in odstrani pokrov filtra olja (dva vijaka). Tu bi moralo steč ven še vse ostalo. Ne trudi se z navojem na katerega je nataknjena cev (filter rezervarja). To je zgolj da zadržuje velike delce (ampak zares velike), ki pa je skoraj nemogoče da bi prišli v olje.
CAPIROMZY Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 Ali kdo od caponordovcev potrebuje višji sprednji pleksi (GIVI), brez praske? Menjam za original . Vprašam za vsak slučaj, preden ga naročim :D
aristotel Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 Se je še komu pojavila podobna težava kot meni? Kazalec hitrosti se mi spusti pod ničlo in je skoraj navpičen...potem mi kaže čisto premajhno hitrost :blink:
Zoolo Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 (popravljeno) Na prejšnji strani je bil počen okvir Capota ne? No ja tisti ki trdite da se to ne dogaja, imam informacijo iz prve roke (motor je namreč še vedno nekje daaaaleč daaaaaaleč od Slovenije). CAPONORD je razpadu pri hitrosti cca 25-30 na uro. Po trku so vilce ostale povsem cele, tako kot ostalepoškodbe motorja minorne (praske na steklu in luči, ter praska na boku). GEŠTEL je razpadu na obeh varih pri Križu simultano. Motor pa je imel cca 25k km in star cca 2-3 leta, vozil ga je pa umirjen in preudaren gospod. Tako da ni pogojev za razne razlage tipa, zjebu ga je na sipinah al pa kaj ga na zadnje kolo postavlja, ali celo na sprednje. Verjamem, da ima motor super ciklistiko in motor, .... ampak lažje prenesem dodatnih 20 kg, kot pa da mi geštel "raznese" med mestno vožnjo. Lep pozdrav, Zoolo :blink: P.S.: Fotke geštela bom dal gor samo če mi bo lastnik motorja to dovolil. Popravljeno September 5, 2006. Popravil Zoolo
simonsi Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 Po trku GEŠTEL je razpadu na obeh varih pri Križu simultano. :doze:
Zoolo Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Glej post in navedeno hitrost, glede na zadnji meter dva zavorne poti pred trkom pa obstaja 90% verjetnost da je geštel poču zaradi sile zaviranja še preden je priletel v Smarta. LP.
simonsi Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Če nisi prepričan o vzroku in morebitnih serijskih napakah, je brezveze karkoli pisat. Da bi okvir počil zaradi zaviranja? :huh: :lol1:
Zoolo Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 SimonSi a bova spet o osnovah, kot o tradicionalnih barvah na Hondi, ki so po tvojem Yamahine? :blink: Vzemi podatke iz česa je geštel na Capo nordu in kakšno varjenje potrebuje, potem vzemi mnenje koga, ki je dejansko metalurg po izobrazbi in ti bo povedal, kaj pomeni napaka v pripravi materiala ali samo odstopanje temperature v procesu varjenja. Potem upoštevaj nepravilen var in 25000 km vibracij ter dinamičnih obremenitev motocikla. POTEM mladi mož boš morda ugotovil, da je povsem mogoče, da geštel na varih poči zaradi nenadne močne obremenitve, kot nastane pri bremzanju na polno (saj je material itaQ na poti razpadanja), ko se nekdo poskuša izogniti oviri, ki pač pelje v njega. Pa lep dan, Zoolo the Horrible! :blink: P.S.: Preden nadaljuješ to temo, raje preveri dejstva, ker je zgoraj navedeno povzetek mnenja človeka ki je metalurg in živi od takšnih in drugačnih stvari, ki se tičejo obdelave ali predelave kovin (kamor štejem tudi varjenje). Hja pač ne vem kdo je za to slišal konkretno ampak če pokličeš na ZRMK kjer testirajo tudi kovinske konstrukcije, ti bodo znali točno povedati. In pač ne boš verjel zato pač se zahtevajo homologirani deli in ne pač garažna proizvodnja pa na registracijo. :hmm: Res pa je da sama homologacija samo zmanjša možnost ali delež tovrstnih problemov, odpraviti pa je itaQ ne moreš.
CAPIROMZY Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 SimonSi a bova spet o osnovah, kot o tradicionalnih barvah na Hondi, ki so po tvojem Yamahine? :blink: Vzemi podatke iz česa je geštel na Capo nordu in kakšno varjenje potrebuje, potem vzemi mnenje koga, ki je dejansko metalurg po izobrazbi in ti bo povedal, kaj pomeni napaka v pripravi materiala ali samo odstopanje temperature v procesu varjenja. Potem upoštevaj nepravilen var in 25000 km vibracij ter dinamičnih obremenitev motocikla. POTEM mladi mož boš morda ugotovil, da je povsem mogoče, da geštel na varih poči zaradi nenadne močne obremenitve, kot nastane pri bremzanju na polno (saj je material itaQ na poti razpadanja), ko se nekdo poskuša izogniti oviri, ki pač pelje v njega. Pa lep dan, Zoolo the Horrible! :blink: P.S.: Preden nadaljuješ to temo, raje preveri dejstva, ker je zgoraj navedeno povzetek mnenja človeka ki je metalurg in živi od takšnih in drugačnih stvari, ki se tičejo obdelave ali predelave kovin (kamor štejem tudi varjenje). Hja pač ne vem kdo je za to slišal konkretno ampak če pokličeš na ZRMK kjer testirajo tudi kovinske konstrukcije, ti bodo znali točno povedati. In pač ne boš verjel zato pač se zahtevajo homologirani deli in ne pač garažna proizvodnja pa na registracijo. :hmm: Res pa je da sama homologacija samo zmanjša možnost ali delež tovrstnih problemov, odpraviti pa je itaQ ne moreš. Recimo da se približno strinjam s tabo (utrujen material in podobno <_< ). VENDAR NE PRI TAKIH KILOMETRIH, nebi rekel nič če bi jih imel motor saj 80 kkm, pa še to je tkotko Tak okvir motorja kot je Caponord je nabrž testiran tudi z dinamičnimi obremenitvami, a se ti ne zdi (ga vpnejo v mizo in jim ga trese par dni) Res pa je lahko problem, da je material premalo homogen oz. zvari niso primerne kakovosti :? Upam da ne pri mojem :P :P
Pervy Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Upam da ne pri mojem :P :P a je avgustovski model? :devil: bo pa treba dat to preverit, neglede na vse skupaj, pri takšnem "nedolžnem" trku se to nebi smelo zgoditi! :nono: mogoče pa najdejo tovarniški feler in pade tožba pa bo nov motor brez težav tu :grim :whistle:
simonsi Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 Zoolo, ne se razburjat .) Se popolnoma strinjam s tabo, da je bila sigurno napaka v materialu ali varu. In verjetno je bil trk samo pika na i za dokončni zlom.
Zoolo Objavljeno September 12, 2006 Opozori Objavljeno September 12, 2006 Yeba je varjenje zlitine in aluminija med seboj, .... celotna zadevaje še bolj občutljiva na nihanje kvalitete parametrov v proizvodnji. Hmmm, .... jap morali bi biti testirani, samo običajno se testiranaj izvajajo na vzorcih ne na vseh kosih iz proizvodnje. Jeba, je za preveriti kar je PErvy napisal, .... če je slučajno neka serijska napaka, ..... potem štart na Aprilijo pa .... Kakorkoli, strange things make life more interesting. :P Zoolo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se