Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Nekaj je bilo že napisanega o popravilu hidravličnega sistema za prednapetost zadnje vzmeti na originalnem Sachsovem amortizerju, nekaj še bom pa jaz napisal...
Ker grem na daljše potovanje z obilo prtljage, je bilo nujno, da sem se lotil popravila... Demontaža amortizerja je preprosta in tukaj ni za izgubljati besed...
Za odstranitev vzmeti, sem si naredil pripravo, idejo zanjo sem dobil na A1F forumu... Naprava deluje brezhibno in delo z njo je prav zabavno !
V samem cilindru so trije O-ringi, eden je bil zares uničen. Nove O-ringe sem nabavil v Mariboru v podjetju Tesnila Bogadi ! Strošek, verjeli ali ne, 2€ ! O-ringi so standardni metrični in niso nič posebnega. Zadevo sem v obratnem vrstnem redu sestavil, nalil hidravlično olje (po nasvetu mojstrov iz Bogadija, brezkislinsko Citroen oz. čim redkejše olje brez kakeršnihkoli DOT oznak), zadevo pošteno odzračil (tukaj si je treba vzeti čas) in je to bilo to... Nekaj bodo povedale še slike !

 

p.s. Če bo kdo kdaj potreboval napravo za stiskanje vzmeti, jo z veseljem posodim...

post-48510-0-30564000-1438881901_thumb.jpg

post-48510-0-35000200-1438881921_thumb.jpg

post-48510-0-79950000-1438881944_thumb.jpg

post-48510-0-53871200-1438881966_thumb.jpg

post-48510-0-23325400-1438881990_thumb.jpg

post-48510-0-89260600-1438882021_thumb.jpg

post-48510-0-45270900-1438882169_thumb.jpg

post-48510-0-48330700-1438882189_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil yamatuma
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla, se malo javljam po dolgem času, vidim da vam capoti še kar laufajo, če pa je kaka težava pa Šarc uredi :grim

Tomaž, se mormo kaj slišat, pa kakšno rečt. Zdej sem uradno že tud po nazivu "star" :P

Aja, pa na mapo Caponord owners sem se dodal :smoke:

 Ja capoti laufajo. 

Ravno se vrnil iz Romunije 1 liga bolj je star boljš je.

Če pa je že kaj pa sami porihtamo a ne   :OK:

 

Bi bilo dobro kakšno druženje.??

Bi bilo dobro za kakšno 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caponordisti...če kdo rabi imam za prodat originalna izpuha z zadnjo zaščito, originalno prednjo šipo ( model do 2004) in dve vžigalni tuljavi.

vse na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Caponordisti...če kdo rabi imam za prodat originalna izpuha z zadnjo zaščito, originalno prednjo šipo ( model do 2004) in dve vžigalni tuljavi.

vse na pm.

Dej centralca prodej ;) Kupim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

 Ja capoti laufajo. 

Ravno se vrnil iz Romunije 1 liga bolj je star boljš je.

Če pa je že kaj pa sami porihtamo a ne   :OK:

 

Bi bilo dobro kakšno druženje.??

Bi bilo dobro za kakšno 

Tudi jaz se z veseljem pridružim kaki furci.

Če boš samo pisal bo kmalu konec sezone.

Ker si prvi predlagal druženje v tej sezoni, napiši datum in uro, kratko in jedrnato.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se z veseljem pridružim kaki furci.

Če boš samo pisal bo kmalu konec sezone.

Ker si prvi predlagal druženje v tej sezoni, napiši datum in uro, kratko in jedrnato.

Lp.

Pa še lokacije na pozabi napisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolgujem kratko recenzijo. Po celo in vsakodnevnem druženju na intenzivnem dopustu od Brna, čez Slovaško, Romunijo, SRB, BiH in HR, sva se privadila drug na drugega.

Dve najpomembnejši izboljšavi (Šarcev poseg in tapoceni Wilbers) sta bistveno pripomogli k prijetni in zabavni vožnji. Poraba je padla na 5,5 do 6,4 litra (ta višja je verjetno zaradi višinskih cest in nemarnega navijanja gasa). Stroj teče zelo mehko in potrebuje manj obratov za mestno cruisanje (solo tudi pod 2000). Kitajske Metz Tourance so se odlično držale tudi spolzke ceste. Po ene 500 km sem se privadil na štrleče stranske kufre. Vožnja in prenočitev na dežju nista povzročala težav.

Prijetno presenečen in zadovoljen. Mopedu so všeč dolge, hitre fure in matranje po prelazih (senzor višine dobro dela, saj je kolega že malo lovil sapo, Capo pa pelje kot normalno, le malo bolj posmrdi).

Samo en minus : ventilator hladilnika ne dela več, kar je v gneči bil dvakrat problem, ko je hladilna malo špricnila ven (morda senzor, ki daje signal na ECU, tisti, ki kaže temperaturo je OK. Lahko da bo potrebno samo popraviti nastavitev v programu). Kaj pa nisem pred potjo preizkusil..... V glavnem je šlo brez sekirancije in pritožb, v dvoje s ful prtljago povsod in udobno. Tudi pri tem mopedu je bil občasno najšibkejši člen voznik, ki je ponoči rad konzumiral oz. betoniral fernete, tsujke, ose ter podobne lokalne znamenitosti.

Za budget nakup je to resnično fajn in uporaben motorček. ki mi zna po kakšnih dveh letih prirasti k srcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventilator hladilnika naj bi vklopil pri 106°C, Lahko ga vklopim programsko, da preverim če zadeva funkcionira, oziroma nastaviva nižje. Lahko pa da je napaka tudi kje drugje. To da je vrgel ven vodo je malce čudno.

 

 

Imam pa eno prošnjo glede rezervnega dela pri visokotlačnem vodu za gorivo: https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idProduct=6113

 

Rabil bi končni del, oziroma priključek ki pride na vbrizgalni del, (prirobnica z ušesi). Gre se namreč za to, da naredim en sklop kot je na sliki na rezervo, ker se kdaj zgodi da bi komu zamenjali zadevo, pa sem odvisen od strojnega krimpanja cevi in ne morem takoj narediti. Če ima kdo doma, la pa če ve za koga od kakšne zbite mašine.

 

Cena predelave bi prišla cca 50€ z novimi kovinskimi konektorji in opleteno teflonsko cevjo. Profesionalno izvedeno!

 

Lp Tomaž

Popravljeno . Popravil Šarc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

En lep pozdrav vsem, srečno 2016!, imam pa eno vprašanje. Sem pred menjavo zavornih diskov na capotu, pa me zanima kje in za koliko se jih da nabaviti(aftermarket). Jaz sem nekaj brskal po netu, pa mi samo originale ponuja in neke čudne-"beri drage" cifre ven meče.:mad:

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jih kupil v ameriki. Originalne. S postnino je prislo najcenej od vsega. Af1 stran se mi zdi..ne vem pa ce jih se majo. Sicer mam pa ta stare se doma. Sam so na 4.5 mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorne diske lahko dobiš v Domžalah v trgovini, ki zastopa EBC

http://www.ebczavore.si/

Jaz jih imam tretje leto nimam nobenih pripomb. Primejo malo kasneje od originala, ko pa se segrejejo pa grabijo na polno. Tudi na disku se po 35000 km. ne pozna nobena obraba.

Cena po spominu je bila okoli 330 eur. Za oba diska 

Kataloška št. MD 6307D    mislim, da bi mogla bit taprava 

Taki so po videzu. Uporabljam tudi zavorne ploščice ebc in imam že pripravljen nov komplet SINTER HH.

 

 Caponordistom pa želim SREČNO 2016 !

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko jih dobiš tudi komplet na ebayu

http://www.ebay.com/itm/Front-Rear-set-Brake-Disc-Rotor-for-Aprilia-ETV-CAPONORD-1000-2001-2007-Black-/291626521014?hash=item43e64b91b6:g:UTIAAOSwt6ZWWTYV&vxp=mtr

Ne sprašuj pa o kvaliteti, ker za ta denar je to, to.

Spodaj je še pripeta datoteka za kataloške št. delov.

 

 

 

 

Parts_2004_2007.pdf

Hja

pa tudi z moje strani srečno in zdravo v 2016!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore :) 

Rabim komplet, se mi zdi na Ebayu poceni tole cca 170$ komplet +35$poštnina + ddv +nekaj carine, mislim da bi prišel nekje z okoli 300€ skoz.... :hmm: Če nabavim ECB-jeve kot je omenil @Rdeči, cena cca 330 + še zadnji disk cca 150....smo pa že blizu 500..je orenk za preštudirat :dry:

@mito007 a ti si te nabavil?  http://www.ebay.com/itm/Front-Rear-set-Brake-Disc-Rotor-for-Aprilia-ETV-CAPONORD-1000-2001-2007-Black-/291626521014?hash=item43e64b91b6:g:UTIAAOSwt6ZWWTYV&vxp=mtr

@biker77 jaz imam sprednje na 4,5mm zadnjega pa na 4,2mm.....sem v dilemi a bi menjal že za to sezono al bi čakal na naslednjo......ne vozim pa agrasivno, da bi jih to sezono kaj bolj znucal...

Popravljeno . Popravil CAPI
dodajanje vsebine
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imaš stari model in predvidevam, da nimaš plavajočih diskov, ti je to daleč najboljša izbira, pa še original brembo so ;)  ...v Slo so zlatarji.. ;) 

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=249

 

11.jpg

pred 30 minutami, CAPI pravi:

Ti diski so jajca, pa še čohali ti bodo po zavornih čeljusti ;) 

Malo strica Googla vprašaj drugič ;) 

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?210424-New-Brake-Discs

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo..tocno te sm jest vzel. Pa se regler za starter da je na zalogi in to je to..tko najcenej skos prides. Ploscice pa od ebc in prime nekako. Nekako pravim k ta druga aprilia mal drugac bremza..

Sicer mam pa v planu wilberse za naslednjo sezono. Ne maram prevec original vzmetenja. Sploh k je fajn vroce se motor spremeni v gugalnico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si že kaj menjal olje v vilicah ?

Jaz sem spremenil dal  12,5 W pa se kar pozna. Original je 7,5 W

Tako je dobr vsakih toliko let zamenjati olje pa niti ni kakšen štrošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zamenjal olje in je bolje. Problem je v zadnjem amortizerju ki ni vreden imena amortizer. Oziroma je natanko tak kot ga dobis na japonskih motorjih. To pa zame pac ni dobro. Poleg tega se ga ne da servisirat. Tako da sem na tem da narocim wilbersa. Sej za solo voznjo je se dober. V dvoje pa ne ravno. Od RR verzije zadnjega amortizerja pa zal ne dobim nikjer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene mika, da bi menjal zadaj. Velikokrat sem polno naložen pa še prikolica. 

Če boš kaj pametnega našel za pametno ceno sporoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametno je ta hud wilbers za jurja ali ohlins ki je se 200 drazji. Da se pa tut wilbersa za 500 dobit. Manj? Hmm..blo bi fajn..sam jest nisem nasel. Pri wilbersu je fajn to da ti ga malo po meri naredijo. Se pravi glede na tezo in stil voznje. Ce je pa ta drag pa se komplet po visini za nastavit in preload na gumb. Da ne rabis s kljucem se matrat tolk. Za premislit je. Jaz mislim da ce tak motor prodas potem naprej ne dobis nic vec. Ce pa das nazaj original feder in wilbersa prodas posebej pa vlozek ni vec tako velik. Ce se veliko vozis se splaca. Ce se hoces bolje peljat se splaca. Ce hoces sam neki narest pa ne glih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je govora ravno o zadnjem amortizerju, imam eno vprašanje. Imam en originalen zadnji amortizer in vzmet od RR - a bi se z zamenjavo modre vzmeti z RR vzmetjo kaj spremenilo, pridobilo? Ne vem, ali je vzmet od RR amortizerja kaj drugačna? Pri (več kot) polni obremenitvi namreč originalen amortizer kar pogosto na bolj slabih cestah sede do konca. Morda bi bila to ena od možnih rešitev, preden bi razmišljal o Wilbersu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vilice sem servisiral lani, olje 12,5W, nove puše in semeringi od SKF...... poezija :grupni:

Zadnji amortizer pa mi zaenkrat dela super, pa se večinoma vozim v dvoje in tudi kar dosti natovorjen.

@gift, vala za link :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, eltrinajst pravi:

Ko je govora ravno o zadnjem amortizerju, imam eno vprašanje. Imam en originalen zadnji amortizer in vzmet od RR - a bi se z zamenjavo modre vzmeti z RR vzmetjo kaj spremenilo, pridobilo? Ne vem, ali je vzmet od RR amortizerja kaj drugačna? Pri (več kot) polni obremenitvi namreč originalen amortizer kar pogosto na bolj slabih cestah sede do konca. Morda bi bila to ena od možnih rešitev, preden bi razmišljal o Wilbersu.

S tem ne boš pridobil nič.

Zmontiraj si to fedro noter, pa boš imel mir. Preverjeno deluje. Ne boš čutil, da imaš dva naložena. V kolikor boš imel še prednje progresivne vzmeti, je komplet 1A, za nizko ceno.

Lahko pa kupiš enako fedro v drugi barvi, pa Touratech gor piše, pa boš dal enkrat več (enak proizvajalec Hyperpro).

http://store.so-products.com/aprilia-1000-caponord-02-07.html

hyperpro_springs_mittel_1.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaji na moji Caponord so BP.

In ne razumem kaj bi pridobil z močnejšo vzmetjo če amortizer ne deluje kot bi moral pri višjih temperaturah.

Lahko stokrat poservisiramo prednje vilice. Ampak zadnjega amortizerja se ne da. Govorim o navadni Caponord ne o RR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!