CAPIROMZY Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 Ali je že kdo zategoval špice na feltnah pri Capotu, oz. podobnem motorju (BMW GS, KTM ADVENTURE)? :? Jst sm mal probal pri 35kkm, pa se mi zdi da bi moral vsako za ene 1/4 obrata privit (po občutku) :)
simonsi Objavljeno September 13, 2006 Opozori Objavljeno September 13, 2006 S ključem ali izvijačem potegneš po špicah Če lepo cingljajo je v redu, če je pa top, zamolkel zvok je pa treba našponat. Ne priporočam, da sam zateguješ če ne znaš, ker boš naredil več škode kot koristi. ;)
CAPIROMZY Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 (popravljeno) [attachmentid=82239]Made by CAPONORD :D :D Popravljeno September 23, 2006. Popravil CAPIROMZY
Saint Objavljeno September 28, 2006 Opozori Objavljeno September 28, 2006 Lep krog tole. :OK: Sem videl, da ste imeli debato o trdnosti Capotovega okvirja, podobna zadeva se je zgodila enemu modelu se mi zdi da iz Italije (naj me popravijo tisti, ki berejo tud AF1 Forum, kjer so bile slike). V glavnem, model je priletel v avto in točno na istem delu kot v prejšnji zgodbi, se je tudi njemu prelomil okvir. Ko so me potegnili dol z mojega Capota - pri dokaj majhni hitrosti, priletel bočno v avto, potem pa z vso težo na tla in se še par metrov drsa, ni prišlo do nobenega zloma, v bistvu ni niti praske na okvirju bilo :OK: . Zato so to po moje bolj osamljeni primeri in posledica okoliščin oz. "češke" izdelave v Benelijevi fabriki, ki za Aprilio dela okvirje, kot pa za konstrukcijsko napako. lp Rudi
regi Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 Še en manjši problem na Capotu, mogoče se je tudi vam že pojavil? Štelanje zadnjega amortizerja se je tako zmehčalo, da kolesce (gumb za regulacijo) teče skoraj v prazno. V toplejših dneh je še bolj mehak in na amortizerju so opazne sledi olja, kot da bi puščal. Motor ima sedaj 15K km in je še v garanciji. Znancu se je to tudi pojavilo, ampak pri dobrih 40k km. Če ima še kdo od vas tak problem, bi bilo dobro zaradi samih informacij, morebitnih popravil in zamenjav, da si med seboj le te izmenjamo. Lp Regi
Leteči Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 Če je v garanciji ali ne bejž z njim na servis če je spustil dušo.
regi Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Na Avtotriglavu v Ljubljani smo že dogovorjeni za zamenjavo celotnega amortizerja, dogovoriti se še moramo za datum razdiranja motorja. Lp Regi
ZIUNORC Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Po trku so vilce ostale povsem cele
ZIUNORC Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Po trku so vilce ostale povsem cele tole gor je sicer Zoolo napisu. jest sm hotu tole uprašat: če so vilce ostale povsem cele, zakwa je pa pol Jula, (ki se ukvarja s popravili takih in tud zgleda točno tega Capota) naroču u Autokomercu obe štangi za vilce, ki sta menda pretrdi za ravnanje?? :? :? :?
simonsi Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Za vilice ni treba da so zlomljene na pol, lahko so samo malo ukrivljene.
bmw Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 tole gor je sicer Zoolo napisu. jest sm hotu tole uprašat: če so vilce ostale povsem cele, zakwa je pa pol Jula, (ki se ukvarja s popravili takih in tud zgleda točno tega Capota) naroču u Autokomercu obe štangi za vilce, ki sta menda pretrdi za ravnanje?? :? :? :? mogoče jih pa ne zna ravnati......vilice so bile povsem ravne.....osebno sprobal in preveril takoj po trku in nisem mogel verjeti....in da so vilice pretrde za ravnanje??????? :? :? :? :?
TOMOMAJSTER Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 mogoče jih pa ne zna ravnati......vilice so bile povsem ravne.....osebno sprobal in preveril takoj po trku in nisem mogel verjeti....in da so vilice pretrde za ravnanje??????? :? :? :? :? Kako si pa lahko sprobal, če je motor nevozen? tole gor je sicer Zoolo napisu. jest sm hotu tole uprašat: če so vilce ostale povsem cele, zakwa je pa pol Jula, (ki se ukvarja s popravili takih in tud zgleda točno tega Capota) naroču u Autokomercu obe štangi za vilce, ki sta menda pretrdi za ravnanje?? :? :? :? Zgleda, da je bil trk motorja precej večji kot pa nekateri govorijo.
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 ker se na temi mojega motorja nič ne dogaja bom vprašal tukaj: caponord in futura imata problem s takoimenovanim hitrim konektorjem na bencinskem vodu, ki se rad razleti (in imaš posledično laho malo zasmojen motor) ta zadeva se mi je na futuri razletela in me zanima, če je imel kdo od lastnikov kapotov enak problem? kako ga je rešil? je uporabil originalne nadomestne dele ali kaj drugega?
kasti Objavljeno Oktober 25, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 ker se na temi mojega motorja nič ne dogaja bom vprašal tukaj: caponord in futura imata problem s takoimenovanim hitrim konektorjem na bencinskem vodu, ki se rad razleti (in imaš posledično laho malo zasmojen motor) ta zadeva se mi je na futuri razletela in me zanima, če je imel kdo od lastnikov kapotov enak problem? kako ga je rešil? je uporabil originalne nadomestne dele ali kaj drugega? O tem veliko ve Pikec (je uporabnik tega foruma, poglej par postov nazaj im mu pošlji PM).
bmw Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Kako si pa lahko sprobal, če je motor nevozen? Zgleda, da je bil trk motorja precej večji kot pa nekateri govorijo. ugani,kako......na motorju ni nič polomljenega razen geštela.tudi bremze ne...ostalo prepuščam domišljiji.... in interesantno, kako nekateri to vedo, ki jih sploh ni bilo zraven.....mi, ki smo pa vozili v koloni pa tako nič ne vemo, kajne.... BTW....brez problemov sem lahko bremzal s sprednjo zavoro, ko smo motor nalagali na avtovleko in tudi vilice so lepo delale brez kakršnihkoli zatikanj.....
TOMOMAJSTER Objavljeno Oktober 27, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2006 ker se na temi mojega motorja nič ne dogaja bom vprašal tukaj: caponord in futura imata problem s takoimenovanim hitrim konektorjem na bencinskem vodu, ki se rad razleti (in imaš posledično laho malo zasmojen motor) ta zadeva se mi je na futuri razletela in me zanima, če je imel kdo od lastnikov kapotov enak problem? kako ga je rešil? je uporabil originalne nadomestne dele ali kaj drugega? Odvisno kateri letnik imaš. Če boš sam menjaval filter zraka oz. svečke itd. boš verjetno prvič polomil plastični sklop. Svetujem, da to opravi servis. Imajo pa novi modeli kovinski sklop. Ampak vseeno svetujem servis. Zadeva je pač naravnana tako, da sam svoj mojster pač ne moreš biti. Izkušnje so le izkušnje. Pa lep pozdrav. Odvisno kateri letnik imaš. Če boš sam menjaval filter zraka oz. svečke itd. boš verjetno prvič polomil plastični sklop. Svetujem, da to opravi servis. Imajo pa novi modeli kovinski sklop. Ampak vseeno svetujem servis. Zadeva je pač naravnana tako, da sam svoj mojster pač ne moreš biti. Izkušnje so le izkušnje. Pa lep pozdrav. Pa še to. Originalni deli so čisto O.K.
aristotel Objavljeno Oktober 30, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Ima mogoče kdo user manual za caponord?
kasti Objavljeno Oktober 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Ima mogoče kdo user manual za caponord? Želeli ste, dobili ste... :OK:
aristotel Objavljeno Oktober 30, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Hvala. Moram svečke zamenjat.
RSTDRIVER Objavljeno Oktober 30, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2006 Odvisno kateri letnik imaš. Če boš sam menjaval filter zraka oz. svečke itd. boš verjetno prvič polomil plastični sklop. Svetujem, da to opravi servis. Imajo pa novi modeli kovinski sklop. Ampak vseeno svetujem servis. Zadeva je pač naravnana tako, da sam svoj mojster pač ne moreš biti. Izkušnje so le izkušnje. Pa lep pozdrav. Pa še to. Originalni deli so čisto O.K. vse kar sem želel vedeti, sem vprašal v prejšnem postu :BUA: tomomajster: rst-jko imam 5let, vse servise sem opravil sam in dela BP. JA za svečke in zračni filter je potrebno na servis JA! :eek: konektor se je polomil doma v garaži. hvala konektorju, da ni spustil duše na cesti :ninja: poglej malo na net: zadnji vpoklici so datirani 16.10.2006 :eek: originalni deli menda niso enaki med kapotom in RST-jem v navezi s colderjem iščem boljšo rešitev od originalne. če ne bo šlo, montiram nazaj original. če je zdržal 5let bo mogoče nov naslednjih 5let :? :? :? (a kdo je colder :? cpc je povezava :whistle: ) ja! sem eden tistih, ki od šmir žajfe zahteva samo to, da mu očisti roke po šraufanju.... in nič drugega pa še nekaj..... kar ne poznam ne komentiram!
ROBČEK Objavljeno November 20, 2006 Opozori Objavljeno November 20, 2006 vse kar sem želel vedeti, sem vprašal v prejšnem postu :BUA: tomomajster: rst-jko imam 5let, vse servise sem opravil sam in dela BP. JA za svečke in zračni filter je potrebno na servis JA! :eek: konektor se je polomil doma v garaži. hvala konektorju, da ni spustil duše na cesti :ninja: poglej malo na net: zadnji vpoklici so datirani 16.10.2006 :eek: originalni deli menda niso enaki med kapotom in RST-jem v navezi s colderjem iščem boljšo rešitev od originalne. če ne bo šlo, montiram nazaj original. če je zdržal 5let bo mogoče nov naslednjih 5let :? :? :? (a kdo je colder :? cpc je povezava :whistle: ) ja! sem eden tistih, ki od šmir žajfe zahteva samo to, da mu očisti roke po šraufanju.... in nič drugega pa še nekaj..... kar ne poznam ne komentiram! Vidim, da se spoznaš na svojo RST. Mogoče pa lahko celo kaj APRILI svetuješ. Dobri mehaniki so vedno iskani. Italija ni daleč - mogoče pa kar na pot.
RSTDRIVER Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 (popravljeno) Vidim, da se spoznaš na svojo RST. Mogoče pa lahko celo kaj APRILI svetuješ. Dobri mehaniki so vedno iskani. Italija ni daleč - mogoče pa kar na pot. nekak sem zelo dobro plačan za trenutno delo tako, da mi šraufat za druge ni potrebno :topic: Popravljeno November 21, 2006. Popravil RSTDRIVER
galleto Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Še en manjši problem na Capotu, mogoče se je tudi vam že pojavil? Štelanje zadnjega amortizerja se je tako zmehčalo, da kolesce (gumb za regulacijo) teče skoraj v prazno. V toplejših dneh je še bolj mehak in na amortizerju so opazne sledi olja, kot da bi puščal. Motor ima sedaj 15K km in je še v garanciji. Znancu se je to tudi pojavilo, ampak pri dobrih 40k km. Če ima še kdo od vas tak problem, bi bilo dobro zaradi samih informacij, morebitnih popravil in zamenjav, da si med seboj le te izmenjamo. Lp Regi Podobno težavo sem imel tudi jaz. Z amortizerjem ni nič narobe, saj prednapetost vzmeti regulira drugi hidravličen cilinderček. Pri meni se je poškodoval O ring-100 sit * delo in nič drugega. Pri tebi je po mojem isti problem. Tudi jaz sem šel na servis in so tam pametničili, da je šel amorizer, pa da se da dobit samo komplet bla, bla ker se na temi mojega motorja nič ne dogaja bom vprašal tukaj: caponord in futura imata problem s takoimenovanim hitrim konektorjem na bencinskem vodu, ki se rad razleti (in imaš posledično laho malo zasmojen motor) ta zadeva se mi je na futuri razletela in me zanima, če je imel kdo od lastnikov kapotov enak problem? kako ga je rešil? je uporabil originalne nadomestne dele ali kaj drugega? Original stane 25 evrov, strugar ti ga naredi v pol ure. Original je čisto ok. Zamenjaj ga tudi če je plastičen še cel. Meni je počil, ko se snemal rezervar, ko sem si ga dobro ogledal sem ugotovil, da je bil napočen... Ne vem, kaj bi bilo če bi mi počil nekje na poti... Pozdravljeni! Sm prebral tole temo pa nisem zasledil kakšno olje uporabljate za capotov agregat? Poskušal sem motul, bardhal in na koncu zaprisegel na polsitetični agip-zakon. Vprašanje za lastnike Caponordov oz. Futur: zadnje čase se mi je pri mojem Capotu začelo pojavljati sledeče: tudi če napolnim rezervoar do roba, se mi na indikatorju za količino goriva (lcd diplay - "pita") ne izpišejo vsi segmenti, eden ali pa dva vedno ostaneta prazna - se ne izpišeta!!?? Med samo vožnjo je tudi precej nihanj indikatorja - ni stabilen; včasih zraste, pa spet pade, pa zraste... vse skupaj precej nelogično. Posledično pomeni tudi to, da se mi lučka za rezervo bencina začne prižigati mnogo, prezgodaj.. Rezervoar ima vsega skupaj kapaciteo 25 litrov; Primer: ko mi je indikator nivoja goriva prikazoval da imam še 1/4 goriva, sem šel tankat, pa sem ga napolnil vsega dobrih 12 litrov - kar pomeni, da sem ga realno imel še vsaj 1/2 in ne 1/4, kot je kazal indikator. Mogoče kdo kaj ve o tem, podobne težave??? Nekaj o tem sem bral že na tujih forumih, vendar nobenih konkretnih odgovorov. :( Podobne težave so se meni pojavile pri 50000 km na potovanju v Franciji. Nekaj 1000 km je trajalo, potem pa je šlo na mesto. Mi pa od začetka ni kazalo prav, ko sem ga napolnil-ena črtica manj. Ko sem prevozil nekaj deset kilometrov pa mi je kazalo, da je rezervar poln.
SEOI-NAGE Objavljeno November 27, 2006 Opozori Objavljeno November 27, 2006 Mi je zelo všeč ta motor, tudi zadnjič sem ga videl v Kranj pri Šternu. Kako je kaj to motor za srednjo rast, cca 180cm ? Meni se zdi gromozanski, zares golomazen nevem sploh če bi tla taknu, kaj ko se vsedeš gor se še kaj spusti verjetno ? Po tem ko si ves zjeban na teh kurčevih športakih se človk zamisli ob pogledu na takega lepotca z udobnim sedežem, z skoraj 100% veterno zaščito, in predvsem spočitostjo ob koncu ture. Aprilia SVAKA ČAST za ta motor, poleg tega mi je samo RSV 2004-2006 všeč. Pa še to ne čist zaradi V2.
Pervy Objavljeno November 27, 2006 Opozori Objavljeno November 27, 2006 Mi je zelo všeč ta motor, tudi zadnjič sem ga videl v Kranj pri Šternu. Kako je kaj to motor za srednjo rast, cca 180cm ? jaz z 174 cm nisem imel nobenih problemov, sežem do poda z obema nogama, motor je pa itak igračka ko se enkrat pelje in ko si navajen na "cukanje" pri nizkih obratih .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se