Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav imam caponord 1000 letnik 2002 in motor mrzel lepo laufa ko se malo ogreje zacne spuscat cudne zvoke pri cilindrih nekje pod tankom zacne sekat nazaj in malo trokirat kaj bi lahko bilo?

Objavljeno
pred 5 urami, 850 pravi:

Lep pozdrav imam caponord 1000 letnik 2002 in motor mrzel lepo laufa ko se malo ogreje zacne spuscat cudne zvoke pri cilindrih nekje pod tankom zacne sekat nazaj in malo trokirat kaj bi lahko bilo?

Preveri dve cevki, ki ti prideta ob levi strani motorja prozorni z zamaški z leti preperijo. Največkrat razlog , da ti seka. Glej cevki 18

Drugače pa caponord mal seka, če ga stisneš, kot tale je normalno.

 

 Caponord%201000%2004-08-34.jpg 

Objavljeno

Najprej daj skupaj kontakta in preveri EFI napake.

Objavljeno

Ok hvala za odgovore motor mi seka in se zaganja v prostem teku brez gasa sekanje se slisi na levi strani pod tankom...

Gift s tem si mislil naj motor priklopim na racunalnik?

Rdeci tukaj gledam pri meni cevka 1 prosto visi nikamor ni priklopljena ta zraven je pa oddusek ce prav vidim?

Objavljeno

Preveri še gumi distančnike (ali kakorkoli se jim že reče) med cilindrom in vbrizgalno enoto.Tudi seka, če je guma razpokala ali preperela....

Objavljeno
pred 2 urami, 850 pravi:

Ok hvala za odgovore motor mi seka in se zaganja v prostem teku brez gasa sekanje se slisi na levi strani pod tankom...

Gift s tem si mislil naj motor priklopim na racunalnik?

Rdeci tukaj gledam pri meni cevka 1 prosto visi nikamor ni priklopljena ta zraven je pa oddusek ce prav vidim?

Ja morata biti dve cevki skupaj. Malo ji prepogni in prekontroliraj  od začetka pa do konca. Na tej sliki sta že zamenjani in zasukani naprej. Tvoji bosta daljši in bosta prišle do sedeža. Tista rumena na sliki je še original nekak tako bo verjetno tvoja, če še ni bila menjana ti bo razpadla. In to zna bit  razlog.

 attachment.php?s=46ce8567d7892b33bac6028  attachment.php?attachmentid=204968&stc=1

 Zadnje čase je največ problemov okrog vakuumskih cevk za diagnostiko in za sinhronizacijo sesalnih grl. 

To omenjal nekaj strani nazaj Šarc to je to.

Objavljeno

Super hvala lepa Rdeci zelo lepo prikazano se bom lotil pregleda cevk to je najbrz na levi strani ko odstranis tank pod ohisjem zracnega filtra?sem ze menjal svecke pa ni nic bolje tko da zna bit ta zdeva...

Objavljeno
pred 11 urami, 850 pravi:

Super hvala lepa Rdeci zelo lepo prikazano se bom lotil pregleda cevk to je najbrz na levi strani ko odstranis tank pod ohisjem zracnega filtra?sem ze menjal svecke pa ni nic bolje tko da zna bit ta zdeva...

Lahko tudi da je težava na eni od vžigalnih tuljav!

Upam da je samo cevka... je cenejše! :)

 

Objavljeno
pred 18 urami, 850 pravi:

Gift s tem si mislil naj motor priklopim na racunalnik?

Ne....skleni dva kabla na sliki (v smeri vožnje sta na levi strani pod voznikovim sedežem ob okvirju malenkost za akumulatorjem), potem vži motor in poglej, kaj ti napiše na ekranu (priložena slika). Če ti javi katero od spodnjih napak, veš kaj e narobe (sodaj imaš seznam). Če ti javi sam št. 1. je vse ok.

EFI - ERRORI

12 - crankshaft (pick-up) position sensor malfunction. Kurbewellen-Sensor
15 - throttle position sensor (TPS) malfunction - Drosselklappensensor
18 - california only - nur in Californien
21 - engine temperature malfunction - Motor-Temperatur (Kühlwasser)
22 - air temperature malfunction - Lufttemperatur
23 - barometric pressure sensor malfunction - Öldrucksensor
33 - coil 1 malfunction - Zündspule 1
34 - coil 2 malfunction - Zündspule 2
35 - coil 3 malfunction - Zündspule 3
36 - coil 4 malfunction - Zündspule 4
41 - overturn sensor signal malfunction - Drehzahlsensor - Signal
42 - injector 1 malfunction - Einspritzdüse 1
43 - injector 2 malfunction - Einspritzdüse 2

 

 

caponord1.jpg

caponord2.jpg

04%20RSVR%20error%20codes.jpg

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore in lepo razlago vas bom moral povabt na pivo :grupni: 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem,

ali je že kdo zamenjal šobo oziroma dizo za tlak katera maže lamele v sklopki, in kako jo izvleči. Memi nikakor ne uspe. Mislim, da jo je že nekdo od prejšnjih lastnikov probal izvleči, ker je že precej deformirana in sem jo komaj odvil.

lep pozdrav.

Objavljeno

Srečno novo leto vsem. Če še niste vsi šli na 1200 ccm bi malo poklepetal. Sem novinec, star kolikor je strani na tem forumu. Pri mopedih, Jawa-h in MZ-jih me je motil smrad. Pri Cagivi ni bilo avtomatskega dekompresorja. Tdm ima preslabi sedež, Varadero pa rita. Ta pa je cuker. Morda malo grenek (sem si sprobal skoraj vse o čem ste pisali na 55 straneh). Ima pa dušo in vsi vi tudi. ( pa špice ima... ) Se vam zahvaljujem za vaše izkušnje, ki jih delite med seboj. So mi prav prišle. Lani sem jih naklepal 5k in upam, da sem si kupil pravico sesti med vas. Ko bo vreme se veselim kakšnega srečanja. Včeraj sem klepetal z Jani-jem, ki pravi da jih ima 138 000 pa ga ne da. LP

 

Objavljeno

Rdeci zadeva zrihtana so bile cevke razpokane motor zdaj lepo laufa.

Gift probal sem z kabli in mi izpise stevilko 1 tako da napak ni vendar super da si mi pokazal da se s temi kabli da pogledat napake.narocil sem si kabel za aprilio za diagnostiko in remap imam tudi nekaj map za aprilio.

In tako sem se po uspesnem sraufanju zapeljal en krog...brrrr mrzlooo ko pss....

Hvala vsem za odgovore in nasvete...

20170105_142046.jpg

Objavljeno
20 hours ago, MBMarjan said:

Srečno novo leto vsem. Če še niste vsi šli na 1200 ccm bi malo poklepetal. Sem novinec, star kolikor je strani na tem forumu. Pri mopedih, Jawa-h in MZ-jih me je motil smrad. Pri Cagivi ni bilo avtomatskega dekompresorja. Tdm ima preslabi sedež, Varadero pa rita. Ta pa je cuker. Morda malo grenek (sem si sprobal skoraj vse o čem ste pisali na 55 straneh). Ima pa dušo in vsi vi tudi. ( pa špice ima... ) Se vam zahvaljujem za vaše izkušnje, ki jih delite med seboj. So mi prav prišle. Lani sem jih naklepal 5k in upam, da sem si kupil pravico sesti med vas. Ko bo vreme se veselim kakšnega srečanja. Včeraj sem klepetal z Jani-jem, ki pravi da jih ima 138 000 pa ga ne da. LP

 

 

te direktne primerjave nism mogu predebatirat z nikomer. A lahko kej več napišeš?

Objavljeno

Varadero je super, za mene malo anemičen. Pa nič proti Hondi je pri hiši še Dominator. Po vsaki furi se smejim, ker je zabaven, neproblematičen...

Varadero istega letnika še nima vbrizga in v nižjih vrtljajih pač to počne, kar se včasih v krožiščih ali na pesku slabo konča. Tudi ob hitrejši menjavi navzdol, brez nadzora sklopke (nežno popuščanje), ne odpušča (zdrs kolesa). Capo ima cilinder vezan na uplinjač (podtlak), ta ob naglem povečanju vrtljajev razbremeni sklopko, da rahlo zdrsi. Grenak cuker iz mladosti... Lakrice..Če voziš tudi Capota boš razumel. Če voziš le Dero pač ne. Če nisi probal Lakrice tudi težko. Hvala za voščilo. LP MB

 

 

Objavljeno

Na zalost ne razumem nic. Aprilijin v2 v futuri sem vozim parkrat in je obcutno bol poskocen kot hondin na karburatorje, ki si ga delita vtr in varadero. Moj vtr ima 130000km dela lepo, nikoli omembe vrednih okvar ali zapletov, porabe olja ni. Kaj so Lakrice??? 

Iscem poceni pa velik motor za dva. Vara je preverjeno mal zastarelo kljuse. Capo me malck srbi zarad na papirju drugacne geometrije. Nism pa vozil in me zanima realna primerjava....

Objavljeno (popravljeno)

Imel sem Capota, sedaj imam Varo, zadnji mode.

Capo mi je bil super (vse Italianske šlamparije sem moral odpravit, in naloži nove mape, da je bila zadeva OK, drugače do 3.500 obratov pozabi vožnjo s Capotom), ampak pri Varaderotu mi je bolj všeč ravno ta mirnost Japonskega agregata. Lepo zvezno vleče, menjalnik je putrček, agregat pa v primerjavi s Capotom tako tih, kot če bi poslušal bencinca in dizla, pri Capotu nonstp melje nekaj v mašini :D 

Drugače, oba motorja Super, sem pa pri Vari takoj Wilberse gradil, odspredaj in odzadaj, pri Capotu pa Hyper Pro - pri obeh pa takoj zamejal krmilo ;) 

 

 

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

A ve kdo za kakega Capota brez ali slabim agregatom...?:whistle:

Objavljeno

evo mene spet..tokrat vprašanje glede filtrov: se pozna kaj če dam KN zračni filter na mojega Capota? Kaj pa olje in oljni filter...kje nabavljate, da je čim ugodneje? Počasi zbiram dele za servis..planiram menjati vse ležaje, progresivne fedre spredaj, ventil dekl dihtungo, filtre, olje, tekočine, zavorne ploščice...ima kdo kje kako štelo za dobre cene?..da porihtam moped pri 50 000...upam, da bo pol nekaj časa mir..lp, vsem

Objavljeno
pred 18 urami, začetnik10 pravi:

evo mene spet..tokrat vprašanje glede filtrov: se pozna kaj če dam KN zračni filter na mojega Capota? Kaj pa olje in oljni filter...kje nabavljate, da je čim ugodneje? Počasi zbiram dele za servis..planiram menjati vse ležaje, progresivne fedre spredaj, ventil dekl dihtungo, filtre, olje, tekočine, zavorne ploščice...ima kdo kje kako štelo za dobre cene?..da porihtam moped pri 50 000...upam, da bo pol nekaj časa mir..lp, vsem

Brez map in Leo Vincijev, ti je športni filter brez veze. Za vse ostalo pa pelji na Motorjet k Mateju motor, pa ti ga bo zrihtal v 0-lo in ugodno.

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vinciji so mi predragi..je kakša cenejša alternativa?..ne dam toliko..mape mam...bil pri Šarcu:)....v teh dneh peljem moped do Mateja..res je ugodno...katere gume bi dal gor...kak predlog?

Objavljeno
pred eno uro, začetnik10 pravi:

Vinciji so mi predragi..je kakša cenejša alternativa?..ne dam toliko..mape mam...bil pri Šarcu:)....v teh dneh peljem moped do Mateja..res je ugodno...katere gume bi dal gor...kak predlog?

Rezultat iskanja slik za metzeler

ali

Rezultat iskanja slik za metzeler tourance next

 

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Michelin Anakee 3

 

 

47288_1.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!