Skoči na vsebino

Aprilia 1000 ETV Caponord


kasti
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

image.jpeg.a59fb6b64a8459d5808fac78485de6cc.thumb.jpeg.dfb35f6ecc8e8d5ed3d1ea63a69eb56c.jpeg

Priporočene objave

Ker sem na koncu lanske sezone ugotovil, da mi je zadnji amortizer začel nihati in da tudi preload ni več deloval sem se odločil, da kompletni amortizer obnovim. Preden sem se lotil zadeve sem malce prebiral forum, kjer vsi zatrujete, da se zadnji amortizer ne da obnoviti (z izjemo preloada). Zato vam sporočam, da to ne drži saj sem ga sam brez težav obnovil. Za kompletno tesnjenje sem porabil neverjetnih 5€! To vključuje tri o-ringe, dva semeringa in eno čistilno gumico za amortizer ter dva o-ringa za preload. V amortizer sem dal hidravlično olje SAE 32 kamor se ga natoči okoli 2dcl v preload pa olje za mazanje zračnih sistemov airoil. Kompletno tesnenje je metrično in se ga da dobiti v vsaki bolje založeni trgovini. Sedaj vse deluje točno tako kot mora. Če koga zanima še kaj več mi lahko piše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, zundapp pravi:

kakšen amortizer je to.... in koliko je vreden?

f02c85cd438cba776aa3c9fe6e38.jpg

Od katerega motorja pa je ta ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem amortizerju se napetost uravnava s ključem, ko se original  z ventilom . Nevem kako boš prisel zraven:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla mene pa zanima kam ste spravil Mosfetove reglerje ,ker na original plac ne paše.Mal sm len pa se mi. 

ne da na novo tople vode odkrivat.Tko da če ma kdo kakšne predloge kar na plan z njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga dal na staro mesto. S tem, da sem najprej pritrdil 4 mm alu ploščo na obstoječi nosilec. Potem pa na alu regulator in sicer sem ga obrnil za 90 stopinj. Zgoraj malo porezal plastiko, ki jo itak pokrije sedež. Pokonci ne pride, ker so žice preveč potlačene in bi jih oviral sedež. 

DSCF1320.thumb.JPG.2e92422cfb49b5e675c5cc25cbbfbc3d.JPG

Na koncu sem še malo igral in naredil malo lovilec zraka. Drugače ni potrebe, ker se skoraj nič ne greje. Lahko ga držiš, ko se je prejšnji kar konkretno pregreval. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja saj tko sm tud jaz razmišljal pa mi nekeko ne paše.Katerega pa maš ti  016 ali 020 .Konektorji so precej veliki pa ne sede kot bi blo treba.OK vseeno hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, hribuc pravi:

Ja saj tko sm tud jaz razmišljal pa mi nekeko ne paše.Katerega pa maš ti  016 ali 020 .Konektorji so precej veliki pa ne sede kot bi blo treba.OK vseeno hvala za odgovor

012 po obliki in velikosti mislim, da so enaki. Nisem pa dal konektorjev, ker še poveča.

Rezultat iskanja slik za mosfet caponord

Uporabil samo čevlčke vse za cinil tudi na regulator in zatisnil z silikonom. Videl na tuji forumih, da tudi te stopi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ti bolj priporočal serijski regulator, kot pa mos-fet. Se kar nekaj tem prebral o tej problematiki, pa so se tudi z mos-feti dogajale težave s statorji. Med tem, ko s serijskimi je pa ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ProdriveR said:

Jaz bi ti bolj priporočal serijski regulator, kot pa mos-fet. Se kar nekaj tem prebral o tej problematiki, pa so se tudi z mos-feti dogajale težave s statorji. Med tem, ko s serijskimi je pa ok.

Ja tudi s serijskim do zdaj nisem imel problemov sam greje se pa k pr norcih.No res je pa tud to da imam homemade dnevne ledice katere imajo porabo 6 W in u vglavnem se vozim samo z njimi,Pa da me ne boste takoj vsi spluval lampe so reflektorske vidijo se odlično

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

Jaz bi ti bolj priporočal serijski regulator, kot pa mos-fet. Se kar nekaj tem prebral o tej problematiki, pa so se tudi z mos-feti dogajale težave s statorji. Med tem, ko s serijskimi je pa ok.

Tudi s serijski so veliki problemi saj zato smo jih pa menjali. Meni je konektor stopilo, da so nastali kapniki. Problem je bil, da je bi akumulator dostikrat prazen. Enkrat v tujini iskal pomoč.

pic_14.jpg

Rezultat iskanja slik za mosfet caponord
 
 

Pri originalnem je potrebno saj naredit prevezavo direktno na aku. in potegniti dodatno maso. Potem se polnjene bistveno poboljša in prileze 13,8 -14 V. Pri mosfet konstantno 14,2 - 14,5 z lučmi ali brez . Sedaj ga imam četrto leto in dela odlično kontrola na amarturki zmontiran V meter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem namontiral serijski regulator, s tem da nisem nobenih konektorjev uporablju (sem vse lotal) in pravtako peljal direkt na akumulator. Sem pa dal gor od Sper-a regler in mi je možakar napisal,da kar nekaj aprilij fura z njegovimi reglerji, pa da še ni imel reklamacije ( http://www.regler.sper.hr/ )

Sicer mam RSV-jko, sam mislim da dost razlike niti ni :) Sem pa dost tujih forumov prebral in je bil problem pri serijskem SH774, da so ga visoki obrati zje*al, pri SH847 regulatorju pa nisem nikjer zasledu,da bi imel kdo kake težave. 

Je pa res,da je mrbit še prekmalu,da bi se hvalil,da sem rešil zadevo. Bom videl na koncu sezone :) 

 

@Rdeči - kak V-meter pa imaš na armaturi?? Mene tudi zanima, kaj se dogaja z mojim polnjenjem. Sploh pri višjih obratih?

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam futuro od l.2002 pa mam še vedno 1. original serijski regler...  ko sem opazil, da original konektor dobiva črno barvo sem žice porezal stran in jih fiksiral z notranjim delom "štukarjev", čez pa termo skrčljivo izolacijsko cev. dela. nič drugače od lotanja in nič drugače od serijskega konektorja.... po funkciji seveda.... kolikokrat v življenskem ciklu motorja pa odstranjujete regler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim so original reglerji paralelni. Je pa res, da so imele prve RSV-jke dosti manj težav s tem. Od letnika 04 dalje so bili bolj problematični.

 

@hribuc - ni mi čist jasno, zakaj bi se ti serijski reulator tolk grel? Ker ravno v tem je fora,da se dosti manj greje kot original?

Tuki so fajne slike, k je s termo kamero posnel razliko med original in serijskim.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211850-Voltage-Rectifier-Regulator-upgrade-(Honda-Yamaha-rectifiers)/page5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, ProdriveR said:

Če se ne motim so original reglerji paralelni. Je pa res, da so imele prve RSV-jke dosti manj težav s tem. Od letnika 04 dalje so bili bolj problematični.

 

@hribuc - ni mi čist jasno, zakaj bi se ti serijski reulator tolk grel? Ker ravno v tem je fora,da se dosti manj greje kot original?

Tuki so fajne slike, k je s termo kamero posnel razliko med original in serijskim.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?211850-Voltage-Rectifier-Regulator-upgrade-(Honda-Yamaha-rectifiers)/page5

Dobr mislu sm na ORIGINALNI regler ta se greje.Saj ne da bi mi ta nagajal sam hočem zadevo še mal izbolšat ( moj ima oznako SH 541 G-12)

Popravljeno . Popravil hribuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej mi je šele pol pridelalo,da je tle mišljen najbrž serijski kot originalni.

Ker jaz govorim pa o serijskem kot tipu reglerja (mamo serijski, paralelni pa mosfet). Sem bral,da so imeli Suzukiji V-storm isto težavo in so ta problem rešili z drugim reglerjem, ki ga nekateri potem vgrajujejo tudi v aprilije.

Tuki imaš cel kit komplet, sam se mi zdi kr drag.
http://www.roadstercycle.com/#SH847_SERIES_RR_KITS_ARE_NOW_AVAILABLE_

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav vsem po dolgem času :grupni:
Včeraj sem hotel zakurblat motor in se zapeljat malo proti krasu in primorski, pa mrk :mad:

Po vseh preizkusih in meritvah, sem prišel do zaključka, da je crknil štarter rele :twak: Me je že kar nekaj časa zajebaval(4 leta sem ga trpel)

Mislite da bi lahko uporabil avtomobilski rele? 200A, ali pa kakšna alternativa ki jo vi bolje poznate....sem gledal mal po spletu, pa je tolk solate, da ne vem kaj bi.......
 

 

@hribuc, vedno ko se peljem skozi Blagovico se spomnem nate, kdaj se ti oglasim, da kakšno rečeva? :beer2:

pa malo bolj točne podatke na zs, da te najdem, najbolje google map :) 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale gre ravno med tista nosilca. Odrežeš jeziček in ga pritrdiš z vezico. Dobil ga boš v vsaki avto elektriki. Cena okoli 40 evr.

Rezultat iskanja slik za štarter rele 200A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, CAPI said:

Po vseh preizkusih in meritvah, sem prišel do zaključka, da je crknil štarter rele :twak:@hribuc Me je že kar nekaj časa zajebaval(4 leta sem ga trpel)

 

Tudi meni je odpovedal - Aprilia SL1000 Falco. V Velo centru v CE sem kupil rele za skuter Baotian - res je 50 ccm, a razen konektorja, ki ga je potrebno prespajkati, je rele na pogled popolnoma enak, na spletu pa sem nasel nekaj o max 200 A za 30 sekund - ce samo polovica tega drzi, je se vedno dovolj... Za dobrih 8 eur sem res dobil prakticno enak rele, in zaenkrat deluje tako kot je treba. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Zok said:

Tudi meni je odpovedal - Aprilia SL1000 Falco. V Velo centru v CE sem kupil rele za skuter Baotian - res je 50 ccm, a razen konektorja, ki ga je potrebno prespajkati, je rele na pogled popolnoma enak, na spletu pa sem nasel nekaj o max 200 A za 30 sekund - ce samo polovica tega drzi, je se vedno dovolj... Za dobrih 8 eur sem res dobil prakticno enak rele, in zaenkrat deluje tako kot je treba. ;)

 Prejsni lastnik moje aprilie je mislil podobno, in vgradil starter rele od audija... No meni je opdpovedal ,se zapikal skupaj in je starter pregorel... Par sto evrov zame, ker je prisparal par evrov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, jvalant said:

 vgradil starter rele od audija...

Tole pa tezko verjamem. Ce bi vgradil starter rele (aktuator zaganjaca), bi bil motocikel za kilogram tezji, zapikal pa zagotovo ne bi. Predvidevam, da je vgradil navaden avto rele, in ce je vzel najbolj heavy duty varjanto, ima deklarirano tokovno zmogljivost 40 A, se raje manj - 20 ali 30 A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Zok said:

Tole pa tezko verjamem. Ce bi vgradil starter rele (aktuator zaganjaca), bi bil motocikel za kilogram tezji, zapikal pa zagotovo ne bi. Predvidevam, da je vgradil navaden avto rele, in ce je vzel najbolj heavy duty varjanto, ima deklarirano tokovno zmogljivost 40 A, se raje manj - 20 ali 30 A.

Bistvo je: prisparal je par evrov.  Sem vgradil originalnega pri 45k, naredil prevezavo za boljse polnenje akumulatorja in imam od takrat naprej mir. Prevozenih pa imam trenutno 92. Samo povem, vsak pa naj naredi po svoje...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!