kasti Objavljeno November 28, 2006 Avtor Opozori Objavljeno November 28, 2006 Sedaj imam Capota že tretje leto in sem zelo zadovoljen z njim. Dela BP, razen da se je pojavil "luft" v ležajih sprednjega kolesa, so pa zadevo na AvtoTriglavu garancijsko odpravili. Cukanje v spodnjih obratih se pojavi samo pri polno naloženem motorju, ob vožnji z dvema osebama - do 3500 je ta problem, nad temi obrati OK! Kljub visoki teži motocikla (na mestu!), je vožnja z njim pravi užitek.... v zaprtih ovinkih boš doskrat lahko cestakom dihal za ovratnik. :D Priporočam!
TOMOMAJSTER Objavljeno December 6, 2006 Opozori Objavljeno December 6, 2006 Ta Caponord je trenutno res najboljši izbor med potovalnimi endurami. Sem ga včeraj gledal v Autocommercu v MB. Z ABS stane samo 2.150.000 SIT. Denar iz skladov pa v štacuno.
galleto Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 jaz z 174 cm nisem imel nobenih problemov, sežem do poda z obema nogama, motor je pa itak igračka ko se enkrat pelje in ko si navajen na "cukanje" pri nizkih obratih .) Sam merim 184 cm in sem imel pri capotu še "rezervo". Žena ima 174 cm in je brez dotaknila tla s celim stopalom. Mi je zelo všeč ta motor, tudi zadnjič sem ga videl v Kranj pri Šternu. Kako je kaj to motor za srednjo rast, cca 180cm ? Meni se zdi gromozanski, zares golomazen nevem sploh če bi tla taknu, kaj ko se vsedeš gor se še kaj spusti verjetno ? Po tem ko si ves zjeban na teh kurčevih športakih se človk zamisli ob pogledu na takega lepotca z udobnim sedežem, z skoraj 100% veterno zaščito, in predvsem spočitostjo ob koncu ture. Aprilia SVAKA ČAST za ta motor, poleg tega mi je samo RSV 2004-2006 všeč. Pa še to ne čist zaradi V2. V dveh letih sem z njim prevozil 40000 km. Motor je carski. Pri njemu me je motilo le dokaj visoko težišče, ki se je še povečalo, ko je bil motor naložen. Sicer pa se je ta občutek izničil že po nekaj metrih po štartu. Motor je zelo udoben, s skoraj popolno veterno zaščito. 500 km na dan je mala malica. Za moj okus ima čisto dovolj moči, predvsem pa ga krasi odlično potovalno udobje.
jacko Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 Sedaj imam Capota že tretje leto in sem zelo zadovoljen z njim. Dela BP, razen da se je pojavil "luft" v ležajih sprednjega kolesa, so pa zadevo na AvtoTriglavu garancijsko odpravili. Cukanje v spodnjih obratih se pojavi samo pri polno naloženem motorju, ob vožnji z dvema osebama - do 3500 je ta problem, nad temi obrati OK! Kljub visoki teži motocikla (na mestu!), je vožnja z njim pravi užitek.... v zaprtih ovinkih boš doskrat lahko cestakom dihal za ovratnik. :D Priporočam! a res ne znajo nobenga motorja narest k nebi cuku a zdej je to ze kr normalno da vsak cuka pod 3500? men to ni prevec vsec
kasti Objavljeno December 23, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2006 a res ne znajo nobenga motorja narest k nebi cuku a zdej je to ze kr normalno da vsak cuka pod 3500? men to ni prevec vsec Saj to cukanje ni tako moteče kot se sliši; pojavi se takrat, ko si recimo v serpentini, polno naložen in pred vstopom v zavoj zanemariš dejstvo, da bi bilo potrebno prestavljanje navzdol. Takrat se pojavi to cukanje do cca 3500 obratov, kasnej BP.
kasti Objavljeno December 29, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 29, 2006 Sodeč po novicah na prvi strani portala, bo Aprlia za 2008 leto pripravila športno usmerjenega naslednika Caponorda (podobno kot Triumph in Tiger). To bo nekaj zame (1200 ccm V2, cca. 120KM)!!!! :OK:
galleto Objavljeno December 29, 2006 Opozori Objavljeno December 29, 2006 a res ne znajo nobenga motorja narest k nebi cuku a zdej je to ze kr normalno da vsak cuka pod 3500? men to ni prevec vsec Ne vem, meni motor ni cukal pod 2500 obrati ampak mi je veriga začela opletati gor in dol in je to povzročilo občutek cukanja. Veliko časa sem sicer porabil, da sem jo optimalno nastavil, vendar je bilo potem dobro.
CAPIROMZY Objavljeno December 29, 2006 Opozori Objavljeno December 29, 2006 Ne vem, meni motor ni cukal pod 2500 obrati ampak mi je veriga začela opletati gor in dol in je to povzročilo občutek cukanja. Veliko časa sem sicer porabil, da sem jo optimalno nastavil, vendar je bilo potem dobro. Vozim ga eno leto in ne vem o čem govorite (cukanje-nikoli) :? . Če ti pa cuka zato ker imaš ketno stegnjeno, oz. premalo napeto je pa to normalno :P Bomba motor Sam ne smem ga preveč hvalit da jih ne bo kmalu preveč :D citiram gsx 600: se človk zamisli ob pogledu na takega lepotca z udobnim sedežem, z skoraj 100% veterno zaščito, in predvsem spočitostjo ob koncu ture :OK: :OK: :OK:
pikec Objavljeno December 30, 2006 Opozori Objavljeno December 30, 2006 Kasti, fantje iz NE Italy chapterja Apriliaontheroad te lepo pozdravljajo... čez 30 minut grem na pizzo k njim (z avtom, Capo počiva v garaži).
kasti Objavljeno December 31, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 31, 2006 Kasti, fantje iz NE Italy chapterja Apriliaontheroad te lepo pozdravljajo... čez 30 minut grem na pizzo k njim (z avtom, Capo počiva v garaži). Hvala lepa za prenos pozdravov. Verjamem da ste se imeli fino, tako kot je vedno v družbi CAPONORDistov! :OK:
Capoaprilia Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 Je že imel kdo podoben problem, namreč pred par dnevi sem poskušal užgati mojega capota, in zadeva je vžgala brez problemov, nakar crkne. Poskušam še enkrat užge in ugotovim da nima minimuma, pa tudi obrati ob zagonu hladnega motorja so bili ponavadi kar nekaj časa višji (cca par minut) zdaj pa so po 10 sekundah padli. Zdi se mi da zadeva dela malenkost pri bolj nižjih obratih kot prej. Šel sem se enkrat peljat ko je po 4 užigu zopet delal minimum, vendar se je pa enih dvakrat zgodilo da ko sem spustil plin med vožnjo je crknil. Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo, sprva sem mislil da mora bit nekaj narobe z avtomatskim čokom... Zadeva se tudi čudno obnaša ko je v prostem teku (minimum= potem pa naenkrat dodaš plin, nisi pač siguren ali po plin dodal ali pa bo crknil. L.p. vsem :hmm:
kasti Objavljeno Januar 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 (popravljeno) Preveri napetost akumolatorja; ko je motor ugasnjen mora biti vsaj cca 12,8V. Motor zna sam narediti tudi samodiagnostiko: prilagaja se na različne vremenske pogoje (temp. zraka, zračni pritisk... ) , z namenom, da so performase vedno enake. Izvedba self diagnostic testa: prižgeš hladen! motor in ga brez dodajanja plina pustiš delovati, da se segreje vsaj do 80 stopinj; v tem stanju ga pusti delovati 3 minute, ugasni motor. Če prvič ni OK, lahko tak test še enkrat ponoviš. Mislim da bi moralo pomagati. Popravljeno Januar 16, 2007. Popravil kasti
Capoaprilia Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Preveri napetost akumolatorja; ko je motor ugasnjen mora biti vsaj cca 12,8V. Motor zna sam narediti tudi samodiagnostiko: prilagaja se na različne vremenske pogoje (temp. zraka, zračni pritisk... ) , z namenom, da so performase vedno enake. Izvedba self diagnostic testa: prižgeš hladen! motor in ga brez dodajanja plina pustiš delovati, da se segreje vsaj do 80 stopinj; v tem stanju ga pusti delovati 3 minute, ugasni motor. Če prvič ni OK, lahko tak test še enkrat ponoviš. Mislim da bi moralo pomagati. Kaj pa diagnostic test kjer najprej spojiš kabla kot da bi hotel resetirati ''service'' in motor prižgeš. Sam ga še nisem probal le enkrat sem resetiral service pred 7000 km ko sem opravil servis. Nekje sem zasledil da ti baje če je kaj narobe izpiše številko napake efi xxx. Je že kdo stestiral? Baterijo sem izmeril 12,76 tako da mislim da je ok. Bom poizkusil v prihodnih dneh tale self diagnostic test. Hvala za nasvete.
kasti Objavljeno Januar 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 Kaj pa diagnostic test kjer najprej spojiš kabla kot da bi hotel resetirati ''service'' in motor prižgeš. Sam ga še nisem probal le enkrat sem resetiral service pred 7000 km ko sem opravil servis. Nekje sem zasledil da ti baje če je kaj narobe izpiše številko napake efi xxx. Je že kdo stestiral? Baterijo sem izmeril 12,76 tako da mislim da je ok. Bom poizkusil v prihodnih dneh tale self diagnostic test. Hvala za nasvete. To sem iz preventivnih razlogov pri sebi že poizkusil, pa hvala bogu nisem imel nobenih težav oz. mi ni javilo nobene napake. :D
Capoaprilia Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 To sem iz preventivnih razlogov pri sebi že poizkusil, pa hvala bogu nisem imel nobenih težav oz. mi ni javilo nobene napake. :D Bom poizkisil še jaz priklopit kabel in vžgati stroj. Obstaja kje morda spisek teh šifer? L.p.
gattolina Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 Bom poizkisil še jaz priklopit kabel in vžgati stroj. Obstaja kje morda spisek teh šifer? L.p. Avto Aktiv, Maribor. Serviser Tomo.
pikec Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Bom poizkisil še jaz priklopit kabel in vžgati stroj. Obstaja kje morda spisek teh šifer? L.p. Povej mi tole: kakšne so bile temperature zraka ko si ga na zadnje vžgal pred pojavom teh težavic in kakšne so bile ob pojavu? Še manjši update za postopek, ki ga je opisal kasti: motor je lahko tudi že ogret, vendar ko se ga prižge in za časa trajanja postopka (3-4 minute delovanja nad 80°C) se NE SME šlatat ročice plina. Vse kar boš manevriral je ključ in gumb ob vžigu in ključ ob ugašanju. Postopek je dobro ponoviti tudi naslednji dan (da si elektronika zapomne neko povprečje temperatur/pritiska zraka).
CAPIROMZY Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Pozdravljeni Caponordovci :D Kaj pa tole: prejšnjo sezono sem se peljal na dirko v Brno in mi motor počaka sredi avtoceste v Gradcu :kva1: (Najprej sem se smejal obratomerju, ki je poskakoval na armaturi kot zmešan, nato pa je po cca. 10 min motor ugasnil. Probam verglat nč od njega) Imel sem veliko srečo , da je bil 500m proč uradni servis za aprilie in sem nabavil nov akumulator, motor je takoj vžgal. Takoj zatem ko sem prišel domov sem izmeril polnjenje in vse normalno. Zgleda kot da alternator enkrat deluje drugič ne!(pa sploh ne vem kje ga ima???? :? ) Po mesecu vožnje pa podobno, le da mi ni crknil, le vžgal ni in sem ga moral porinit, da sem se lahko peljal ?? Ima kdo izkušnje s temle? http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idproduct=2538 Morda MAJSTR Pikec :?
Capoaprilia Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Povej mi tole: kakšne so bile temperature zraka ko si ga na zadnje vžgal pred pojavom teh težavic in kakšne so bile ob pojavu? Še manjši update za postopek, ki ga je opisal kasti: motor je lahko tudi že ogret, vendar ko se ga prižge in za časa trajanja postopka (3-4 minute delovanja nad 80°C) se NE SME šlatat ročice plina. Vse kar boš manevriral je ključ in gumb ob vžigu in ključ ob ugašanju. Postopek je dobro ponoviti tudi naslednji dan (da si elektronika zapomne neko povprečje temperatur/pritiska zraka). Pred pojavom teh težavic je blo nekje oktobra, mislim da je moralo bit nekje 18 stopinj, sedaj pa je blo tam 13 na soncu, v garaži verjetno kaj manj. Danes sem nazaj vžgal stroj (mrzel), na motorju je kazala temperatura 10 stopinj. Obrati so najprej narasli skoraj do 2000 rpm poltem čez 3-4 sek pa padli na 1300-1400 rpm. Odkar sem ga vžgal ga nisem nič tikal, ko pa je bila temp cca 4 min nad 80 sem ugasnil. Obrati so bili tam nekje 1250 rpm Za tem sem ga zopet vžgal in nisem kaj posebnega opazil. Tudi ko sem dodajal plin je zadeva delovala. Sprobal sem tudi prižgati s kablom efi spojenim, ko kontakta spojiš se prikaže na displayu spodaj levo efi in številka 1 (kot 1 minuta) tudi ko sem vžgal je bila zadeva ista, bp. Zanima me kako je pri ostalih glede vrtljajev, koliko so cca ko vžgeš mrzel motor in po kolikšnem času padejo dol ter koliko so potem ko se motor ogreje. Meni se je zdelo da so nekam hitro padli dol, ker se spomnim da so bili vseeno malo več časa višji ko sem včasih prižgal mrzlega. Bom videl morda pa je bilo to glede nastavitev kombinacije podatkov iz različnih senzorjev ko sem ga zadnjič vžgal pri višji temperaturi sedaj pa je bila temp nižja.
pikec Objavljeno Januar 20, 2007 Opozori Objavljeno Januar 20, 2007 Pozdravljeni Caponordovci :D Kaj pa tole: prejšnjo sezono sem se peljal na dirko v Brno in mi motor počaka sredi avtoceste v Gradcu :kva1: (Najprej sem se smejal obratomerju, ki je poskakoval na armaturi kot zmešan, nato pa je po cca. 10 min motor ugasnil. Probam verglat nč od njega) Imel sem veliko srečo , da je bil 500m proč uradni servis za aprilie in sem nabavil nov akumulator, motor je takoj vžgal. Takoj zatem ko sem prišel domov sem izmeril polnjenje in vse normalno. Zgleda kot da alternator enkrat deluje drugič ne!(pa sploh ne vem kje ga ima???? :? ) Po mesecu vožnje pa podobno, le da mi ni crknil, le vžgal ni in sem ga moral porinit, da sem se lahko peljal ?? Ima kdo izkušnje s temle? http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...?idproduct=2538 Morda MAJSTR Pikec :? :) Preveč prijazen. Povej mi, ko si v takratnem obupnem stanju verglal je obračalo motor ali ne? Najprej bi preveril vse kontakte, dobro podmazal kontakte na akumulatorju in prečekiral ali so vsi konektorji ok (raje malo masti v vsak konektor - ne škodi, prej obratno, francoskemu kolegu se je zgodilo tole - slike proti koncu: http://www.apriliaontheroad.com/index.php?...opic&t=7463 podobni problemi - baterija na koncu, je bil prepričan da je crknu alternator vse dokler ni začel pregledovati konektorjev). Pol lahko razmišljamo v drugo smer - regulator napetosti npr.: preveriti je potrebno napetost priključene baterije ob vžganem motorju - minimum brez luči, minimum z lučmi in pri 4000 obratih z lučmi. Sporoči rezultat. S tem kosom na sliki pa je tako: večina Capotov ima 50A rele, ki pa je malce poddimenzioniran glede na potreben zagonski tok. Redki začetni modeli (moj naprimer :) ) in zadnjih par let pa imajo 100A Hitachijev rele (rumena nalepka na vrhu). Prvih tisoč kosov je imelo tega, pol iz meni neznanega vzroka so prešaltali na švohnejšega. Pri nekaterih teh švohnejših se je že zgodilo, da so s časom šli rakom žvižgat, kar je seveda vzrok, da ne moreš več vžgati motor (no, če narediš mostiček preko releja ti rata). Rešitev je zamenjava releja. Ok, sedaj pa brez panike, to se zgodi relativno majhni količini relejev, je pa eden od možnih simptomov ta, da vsake toliko pri vžigu zatrokira - obrne pol obrata in neha - ki pa se ponavlja vedno bolj pogosto. Pred pojavom teh težavic je blo nekje oktobra, mislim da je moralo bit nekje 18 stopinj, sedaj pa je blo tam 13 na soncu, v garaži verjetno kaj manj... / ... Bom videl morda pa je bilo to glede nastavitev kombinacije podatkov iz različnih senzorjev ko sem ga zadnjič vžgal pri višji temperaturi sedaj pa je bila temp nižja. Po moje je bila kriva frka v elektroniki zaradi spremembe atmosferskih podatkov. Če je motor nastavljen ok bi moral hitro preiti na normalen minimum. Konec koncev ima kup elektronike za pravilno doziranje komponent vžiga, bo ja znal. :) Zadrževanje več časa na višjih obratih minimuma (tam okoli 2000 obratov) pomeni lahko dvoje: bug v eni starejši verziji firmwareja elektronike ali pa potreba po self diagnostiki (da se prilagodi vremenu). V 90% primerov je drugo.
CAPIROMZY Objavljeno Januar 21, 2007 Opozori Objavljeno Januar 21, 2007 Citiram Pikec: Povej mi, ko si v takratnem obupnem stanju verglal je obračalo motor ali ne? Ne motor ni naredil niti tktktk vec, vse kar se je prižgalo so bile lučke na armaturi. Pol lahko razmišljamo v drugo smer - regulator napetosti npr.: preveriti je potrebno napetost priključene baterije ob vžganem motorju - minimum brez luči, minimum z lučmi in pri 4000 obratih z lučmi. Sporoči rezultat. Ti sporočim rezultate, ko zmerim vse zadeve. LP
Capoaprilia Objavljeno Januar 22, 2007 Opozori Objavljeno Januar 22, 2007 Avto Aktiv (to je BMW) raje probaj Aprilia MB (Autocommerce mb) Mogoče pa potrebuješ nov SOFTWARE. V MB - aprilia se dogovori pa ti ga naložijo. Kaj ve kdo kje bi se dalo pogledat kako so bili s strani aprilie dani ven firmwari (softwari) terminsko da vidim če za mojega capota obstaja kakšen nov software in kaj je bilo izboljšano. Pred letom dni sem spraševal v Mariboru če ti softwari se kaj izboljšujejo in jih aprilia priporoča za nadgraditev. Rekli so mi že pred letom da misli da niso nič popravljali (nisem pa govoril s serviserji) Moj je bil narejen aprila 2004 (vendar star model iz leta 2003). L.p.
pikec Objavljeno Februar 4, 2007 Opozori Objavljeno Februar 4, 2007 Ne motor ni naredil niti tktktk vec, vse kar se je prižgalo so bile lučke na armaturi. Možno da je regulator napetosti. Ko boš izmeril vrednosti bomo lahko točneje določili. Software mislim da niso updejtali že par let, ampak bom moral vprašati Fiorenzota.
aristotel Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 Imam problem, ko dam kontakt mi ne ugasne več lučka za olje in motor ne vžge, samo obrača. Komu kaj jasno?
simonsi Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 a si dal un rdeč knof na balanci za izklop v sili na ON? :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se