motoristek Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 Tisti rdeč gumb, če je na off :fredy: tudi verglal ne bo... :grim in kontakta ne bo :kva1: saj pri šwabu je tako... :grim
simonsi Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 V profilu piše, da ima pegasota. :hmm: No, pegaso l98 je veselo verglal s knofon na off. :headbang:
Capoaprilia Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 Avto Aktiv (to je BMW) raje probaj Aprilia MB (Autocommerce mb) Mogoče pa potrebuješ nov SOFTWARE. V MB - aprilia se dogovori pa ti ga naložijo. Kaj misliš bi lahko to bili uradni softwari ali so to že predelave http://www.tuneboy.com.au/TuneDownloads/Tunes.html
aristotel Objavljeno Februar 15, 2007 Opozori Objavljeno Februar 15, 2007 Sprašujem za caponord. Če bi bil rdeč gumb na off ne bi obračal.... Zanima me kak konkreten nasvet.
AlBundy Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 No, zdej sm pa tut jst lastnik Caponorda, letnik 2002, pa mam ene par vprašanj, ki se mi zdi, da nisem zasledil odgovorov med prejšnjimi posti, knjigico sem pa tudi samo D, FR pa IT dobu :eek: -Kako narediš selftest, kjer ti napiše tiste errorje -Kako resetiraš ''service'' -a ima kdo kakšne druge auspuhe gor? Kukr kaže jih dela samo LeoVince, ali se morda motim :? Sem zasledil par postov nazaj, da če ga preluknjaš zadaj, da se pozna pri moči in pri zvoku. A je kdo to prakticiral? - Kje servisirate Ljubljančani in okoliški prebivalci Ljubljane Upam,da si bo kdo vzel 3 minutke pa napisal. Hvalaaaa
kasti Objavljeno Marec 23, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 Upam,da si bo kdo vzel 3 minutke pa napisal. Hvalaaaa Nekaj uporabnega najdeš TUKAJ. Jaz servisiram na Autocommercu pri Srečotu, je fajn dečko.
AlBundy Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Še eno vprašanje. Balanco mi trese, pa sem centriral sprednjo gumo, pa mi še vseeno trese. Kaj vse bi lahko bil razlog za to? Samo gume ali še kaj bolj resnega?
pikec Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Še eno vprašanje. Balanco mi trese, pa sem centriral sprednjo gumo, pa mi še vseeno trese. Kaj vse bi lahko bil razlog za to? Samo gume ali še kaj bolj resnega? Pri kateri hitrosti? Kakšne gume imaš?
AlBundy Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 Pri kateri hitrosti? Kakšne gume imaš? Od 60 do 90 pol pa neha. Mam pa Metzeler Tourance 04 letnik.
kasti Objavljeno April 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2007 Od 60 do 90 pol pa neha. Mam pa Metzeler Tourance 04 letnik. Sem imel isti problem z novo Tourance gumo... kriva je bila guma. Glede na to, da je bila guma nova, so mi jo pri Motor jetu zamnejali, potem tresenja ni bilo več.
elbarto Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Temu se reče "shimy" efekt. daj dol kufre, pa ponovi vajo. Or ask google. Poročaj. LP, El Barto
AlBundy Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Mi že brez kufrou trese. Sm od večih ljudi slišal, da je najverjetneje guma kriva, tko, da jo bom kar zamenjal.
AlBundy Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Torej, bla je kriva guma, sem zamenjal, pa nič več ne trese. Mam pa drug problem. Skos mi neki tko čudn ruži pr sprednjem zobniku, pa ne vem, kaj bi to blo, sem zamenjal un mali kolešček, ne vem kaj je tist, kukr en napenjalec, pa je isto. Sploh, k se ustavlam, pa u nižjo šaltam. A kdo ve kaj bi to blo?
pikec Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Torej, bla je kriva guma, sem zamenjal, pa nič več ne trese. Mam pa drug problem. Skos mi neki tko čudn ruži pr sprednjem zobniku, pa ne vem, kaj bi to blo, sem zamenjal un mali kolešček, ne vem kaj je tist, kukr en napenjalec, pa je isto. Sploh, k se ustavlam, pa u nižjo šaltam. A kdo ve kaj bi to blo? "Kolešček" si zamenjal z drsnikom? Veriga je OK in je dovolj napeta?
AlBundy Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 "Kolešček" si zamenjal z drsnikom? Veriga je OK in je dovolj napeta? Veriga je glih prav napeta, je pa res, če sem polno naložen ( 2 osebi in polni kufri pa na polno zašponani amortizerji), da pa nič ne ropota. Kolešček sem pa zamenjal z drugim koleščkom (glej prilogo, kater kolešček, da ne bomo vsak o svoji stvari trobl)
pikec Objavljeno Junij 2, 2007 Opozori Objavljeno Junij 2, 2007 Heh.. glih o tem govorim.... ta kolešček je precej glasna zadeva, novejši modeli imajo vsi drsnik (sanke), ki je mnogo tišji patent.
CAPI Objavljeno Junij 15, 2007 Opozori Objavljeno Junij 15, 2007 Postal sem lastnik "capota" :010 Motor u nulo :yes: Zdaj pa samo čakam na prosti čas pa gremo :yea1: LP vsem na forumu!
oxigene Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Lep pozdrav vsem skupaj. Tudi jaz sem postal Caponordist. Prevozil sem že 1500 km (v teh treh tednih lastništva) in moram reči... super motor. :OK: Zelo sem navdušen. Zdaj ima Capo 4500 km. Pozanimal sem se za servis (samo menjava olja- zavorno in motorno) pa vse skupaj nanese okoli 200€. Se mi zdi kar drago. Na drugem motorju to kar cenenje pride. Edina stvar ki bi jo spremenil je zvok. Zvok je za moj okus preveč mil za tako mašinco kot je capo... :D ...morda pa Leo Vince naredi boljši vtis LP, Jan
pikec Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Lep pozdrav vsem skupaj. Tudi jaz sem postal Caponordist. Prevozil sem že 1500 km (v teh treh tednih lastništva) in moram reči... super motor. :OK: Zelo sem navdušen.Zdaj ima Capo 4500 km. Pozanimal sem se za servis (samo menjava olja- zavorno in motorno) pa vse skupaj nanese okoli 200€. Se mi zdi kar drago. Na drugem motorju to kar cenenje pride. Edina stvar ki bi jo spremenil je zvok. Zvok je za moj okus preveč mil za tako mašinco kot je capo... :D ...morda pa Leo Vince naredi boljši vtis LP, Jan Wow... če je še v garanciji bi še nekako moral to požret, drugače pa je to tako keks delo da se lahko vsak loti in uspešno opravi. Sam sem pihnil 150€ za kontrolo ventilov - poseg dolg 6 ur s popolnoma razdrto glavo motorja, tolko pa samo za menjavo olja ne bi dal. Leo se odlično obnese, kakih 450€ je par.
oxigene Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 Wow... če je še v garanciji bi še nekako moral to požret, drugače pa je to tako keks delo da se lahko vsak loti in uspešno opravi. Sam sem pihnil 150€ za kontrolo ventilov - poseg dolg 6 ur s popolnoma razdrto glavo motorja, tolko pa samo za menjavo olja ne bi dal. Leo se odlično obnese, kakih 450€ je par. Se Leo dobi pri nas ali ga je treba naročit prek spletne strani (mimogrede, nisem zasledil modela za Caponord). Nekateri celo od Ducatija rore dajo gor... baje se obnese.
oxigene Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 aja... rabil bi stranske kovčke za mojega Capota - kar originalne bi najraje imel. Ve kdo kje se jih da dobit čim ugodneje? al pa celo rabljene, če mniso preveč obrabljeni :rolleyes:
kasti Objavljeno Junij 20, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Leo vince za Caponord najdeš TUKAJ, kovčke pa poizkusi kupiti preko e-baya - se mi zdi da bo najceneje.
rizo Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 Najprej en lep pozdrav. Imam nekaj vprašanj o tem motorju,če so kakšne težave ali kaj podobnega.Sedaj imam transalpko pa je malo švoh.Zdaj pa razmišlam o nakupu caponord ali pa varaderke pa me zanima vaše mnenje,bolj se pa nagibam k caponord, ker je malo cenejša.Že vnaprej se lepo zahvaljujem.
SiR Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 Najprej en lep pozdrav. Imam nekaj vprašanj o tem motorju,če so kakšne težave ali kaj podobnega. odvisno, na kak komad naletiš. tako, kot pri drugih znamkah.aja, kolikor se pa iz glave spomnim, se je pa nekja govorilo o nekem razpadanu geštela pri 50 km/h... ampak naj te to ne odvrne.
regi Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 odvisno, na kak komad naletiš. tako, kot pri drugih znamkah.aja, kolikor se pa iz glave spomnim, se je pa nekja govorilo o nekem razpadanu geštela pri 50 km/h... ampak naj te to ne odvrne. Ne straši fanta, no! Sam imam ta motor in kot vsak svojega konja hvali, ga bom hvalil tudi jaz. Kljub kakšnim malenkostim ( italijanskim šlamparijam). Do sedaj mi je dobro služil (19000 km) in po večini vožnja v dveh, oba pa kaj čez 200kg plus 30 do 40 kg opreme, pa se geštel še uvil ni. S to težo, sem ga enostavno stisnil ob cesto in motor je bil vedno prav lepo vodljiv. To je pa tudi veliki plus tega motorja. Pa še nasvet: O caponordu je že odprta tema in verjetno nas bodo moderatorji premestili v to temo! Pa LP Regi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se