Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sm čist u redu .. panika jih grabi ker se je  tudi pri triumphu začel dogajat...

 

pri triumphu se dogaja že nekaj časa..bolj vidim problem triumpha pri nas v tem da je skor preveč poseben..

in da je v skor v vsakem segmentu en drug motor ki je boljši/cenejši/bolj statusni simbol..

in ker ljudem ni važno ali pa jim je važno kako se na motorju počutijo je vozni park v sloveniji tak kot je..triumphov je žal malo..

Objavljeno

sm čist u redu .. panika jih grabi ker se je  tudi pri triumphu začel dogajat...

 

 

A se dogaja? Dobro skrivajo.

Objavljeno

pri triumphu se dogaja že nekaj časa..bolj vidim problem triumpha pri nas v tem da je skor preveč poseben..

in da je v skor v vsakem segmentu en drug motor ki je boljši/cenejši/bolj statusni simbol..

in ker ljudem ni važno ali pa jim je važno kako se na motorju počutijo je vozni park v sloveniji tak kot je..triumphov je žal malo..

poleg vsega tega pa nima generalnega uvoznika in razvejane servisne mreže. kdor kupuje novega ga to gotovo ne ravno pritegne. sploh glede na to da drugi nudijo boljšo podporo in storitev kupcu.

nam manjka en ECM (european crapy motocycles :lol: :P ) uvoznik za vse evropske "eksote".

Objavljeno

pri triumphu se dogaja že nekaj časa..bolj vidim problem triumpha pri nas v tem da je skor preveč poseben..

in da je v skor v vsakem segmentu en drug motor ki je boljši/cenejši/bolj statusni simbol..

in ker ljudem ni važno ali pa jim je važno kako se na motorju počutijo je vozni park v sloveniji tak kot je..triumphov je žal malo..

poseben motor za posebne ljudi pač ..sej tud lastnice in lastniki nismo vsakdanji ..

 

to drugo vrstico si pa full dobr skupaj sestavil (un skor je svetovn :OK: )..   tudi res verjetno - pri nas ..v sosednjih državah - kakor se vzame ..kuk je bil prejšnji teden v franciji pa jih je videl mnogo...

amerika , japonska -  triumph je statusni simbol ...

 

čakam da skup spacajo motor klasičnega izgleda v rangu scramblerja a z dobrim vzmetenjem in zanesljivim agregatom...aja sej agregat  je že - ok dobro vzmetenje pa izlokpljiv abs...prot zdrsavanju ne bom rabil ker ni konjev...

Objavljeno

men se pa zdi, vsaj po štantu sodeč, de se še zmer zelo naslanjajo na retro nišo. bonie u 200 izvedbah in 500 barvah. Podobno kot Guzzi, ki že 5 let prodaja v7 v 350 izvedbah. Motorji so kul, ampak prenova palete bi jim sedla. To da na speeda dajo rit iz daytone me mal spominja na izbolšave pr zastavinih avtih. Drug odbijač, vse drugo....tiger 1050, je isti že skor 10 let. Dodali so mu napis Sport. Velike Daytone ni. Pocenskega 250/350 motorja ni. Kaj majo za A2 blokado? 1 sodoben motor......

 

Ducati KTM in BMW motorje in modele predstavlajo na polno....

 

Pa ne mislim, da niso dobri, nasprotno. Ampak neka prodorna EU znamka niso, mainstream standard pa je še vedno japonski. aprilija živi od skuterjev, od česa pa angleži, nimam pojma. 

Objavljeno (popravljeno)

Triumph ni nič bolj statusni simbol kot so ostali motocikli. Mogoče so bolj posebni, ker jih je manj to je pa tudi vse. Ljudje, ki jih kupijo jih kupijo z enakimi razlogi, kot ostale motocikle. Ker se na njih najdejo in izpolnjuje njihove želje glede motorizma.

 

Statusni simboli so lahko le kake specialne izvedbe Ducatijev in MV Agust (pa še kaki eksoti ... )

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

in ti voziš šestaka? :grrr

lahko strokovno podpreš to svojo trditev , da so na mojem boniju vplinjači??? (p.s.-2009) :jezik:

 

prvo - kje si ti zdej videl v mojem postu da sem napisal trditev da se bo pokvarilo???

 

in točno tako je - več je komponent večja je možnost da pride do okvare na eni od komponent .

več je tudi možnosti , da se pojavi serijska napaka in sledi vpoklic ..

 

pa še nekaj : če citiraš mene ne vlači versačija v to - naslednjič bom to vzel kot globoko razžalitev ! :grim

 

itak pa če znaš uživat na motorju ne rabiš veliko...če znaš...če se ti pa mudi - ja pol morš met pa vse in še kej povrhu...

 

se strinjam - razvoj se dogaja - obstoječe neizpodbitno dejstvo ...

 

pa je to res smisel motorizma???

ja je res da je prostega časa vse manj želje po destinacijah pa vse daljše...

in če je treba v istem času prevoziti večjo razdaljo je potrebno zvišati povprečno hitrost...kako ? z bolj zmogljivim motociklom , z boljšo lego na cesti ki dovoljuje višje hitrosti skozi ovinke , boljšo smerno stabilnost ter mirnejšo vožnjo po neravninah ..

 

in ja...vsi motorji , ki niso po najnovejših standardih in z največ gadgeti so šrot..in nikamor ne pridejo .. :smoke:

A si v redu  :kva1: ...........zadnji sestavek pa je zrastel na tvojem zelniku in ne mojem :grim

Bistvo mojega posta je bilo ,da vsi ki nimajo elektronskih pritiklin nove dobe prbijajo o okvarah in da to ni več motorizem itd....bučke,kvasajte takrat ko boste takšen motor imeli o okvarah ......ne morem vrjet,al sem edini ki se mu nič ne pokvari na teh novodobnih motorjih ..... :kva1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tipično za našo kulturo.

 

Pesimizem je, optimizma ni. Vsi neki paranoično pišejo da  neki crkuje, ne dela, se kvari ....

 

Skratka mašina stara ali nova, važno da je, in da v glavnem dela. Če se pa slučajno kaj pokvari, je pa to tako in tako užitek popravit. Kajneda!!

Objavljeno

A si v redu  :kva1: ...........zadnji sestavek pa je zrastel na tvojem zelniku in ne mojem :grim

Bistvo mojega posta je bilo ,da vsi ki nimajo elektronskih pritiklin nove dobe prbijajo o okvarah in da to ni več motorizem itd....bučke,kvasajte takrat ko boste takšen motor imeli o okvarah ......ne morem vrjet,al sem edini ki se mu nič ne pokvari na teh novodobnih motorjih ..... :kva1:

ok..samo zate bom osamil bistveni tekst ....

 

prvo - kje si ti zdej videl v mojem postu da sem napisal trditev da se bo pokvarilo???

 

in točno tako je - več je komponent večja je možnost da pride do okvare na eni od komponent .

več je tudi možnosti , da se pojavi serijska napaka in sledi vpoklic ..

 

 

men se pa zdi, vsaj po štantu sodeč, de se še zmer zelo naslanjajo na retro nišo. bonie u 200 izvedbah in 500 barvah. Podobno kot Guzzi, ki že 5 let prodaja v7 v 350 izvedbah. Motorji so kul, ampak prenova palete bi jim sedla. To da na speeda dajo rit iz daytone me mal spominja na izbolšave pr zastavinih avtih. Drug odbijač, vse drugo....tiger 1050, je isti že skor 10 let. Dodali so mu napis Sport. Velike Daytone ni. Pocenskega 250/350 motorja ni. Kaj majo za A2 blokado? 1 sodoben motor......

 

Ducati KTM in BMW motorje in modele predstavlajo na polno....

 

Pa ne mislim, da niso dobri, nasprotno. Ampak neka prodorna EU znamka niso, mainstream standard pa je še vedno japonski. aprilija živi od skuterjev, od česa pa angleži, nimam pojma. 

 

 če se nekaj prodaja v tem klasik segmentu in nosi denar ter zadovoljuje standarde ter kupce ne vidim razloga , zakaj bi to spreminjal ..

 

si mogoče videl kakšno hondo cb1100 registrirano v privatni lasti zadnje čase ? motor ima spredaj dva koluta ...ABS .. top uvoznika z dodelano prodajno in servisno mrežo ... potemtakem bi marsikateri lastnik bonija ali pa w800 zamenjal dosedanji motor za cb1100 ali pa bmw retro...

zdaj mi pa razloži zakaj ne ..obenem pa število triumphovih  klasikov v sloveniji raste ...od kje ??? zakaj?

 

triumphi niso bili nikoli poceni glede na to kar so nudili - s tem mislim predvsem na konje in opremo...

A2 ? kolikor vem se dobi blokada za A2 tudi na boniju ki pa seveda ni sodoben motor ..verjetno jim mladina ni ciljna skupina kupcev...

 

veliko novih modelov je način kako pridobiti čimveč mladih kupcev ..in zna biti slejkotprej dvorezen meč..po domače povedano škarje za ovce.. 

Objavljeno

Tiger 800 je prenovljen..

tema za kreganje o boniju mora bit pa nekje drugje :D

Objavljeno

Tiger 800 je prenovljen..

tema za kreganje o boniju mora bit pa nekje drugje :D

meni je pa 1050 všeč za pogledat... imel bi tak motor z 800 mašin in majhno kilažo ... upam da nekoč skopirajo v 800 klaso tip multistrada dizajn ..za neko meni še dosegljivo ceno - če vzamem kredit da ga do penzije odplačam..

une teme ni nikjer ker če se se kregam sam s sabo ..pa še to za malenkosti . :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A si v redu  :kva1: ...........zadnji sestavek pa je zrastel na tvojem zelniku in ne mojem :grim

Bistvo mojega posta je bilo ,da vsi ki nimajo elektronskih pritiklin nove dobe prbijajo o okvarah in da to ni več motorizem itd....bučke,kvasajte takrat ko boste takšen motor imeli o okvarah ......ne morem vrjet,al sem edini ki se mu nič ne pokvari na teh novodobnih motorjih ..... :kva1:

 

Seveda se ti ne pokvari, ker prej uničiš potem pa na prikolici od hiše :) 

 

Triumph je pač po moje največji problem, da pri nas "ni servisa", da znamka tu ni domača, sicer bi jih bilo več. 

Objavljeno

Njihov paradni konj nima elektronskega vzmetenja..zaostaja in vztrajam pri tem..

jaz osebno tudi nočem elektronskega vzmetenja, si ga raje nastavljam sam kot meni ustreza. Seveda so pa vsi ostali elektronski gadgeti dobrodošli.

Objavljeno

jaz osebno tudi nočem elektronskega vzmetenja, si ga raje nastavljam sam kot meni ustreza. Seveda so pa vsi ostali elektronski gadgeti dobrodošli.

Na Yamahi super tenere mas 80 razlicnih nastavitev..ce pa to ni zadost ;-)

Se pravi da je vse mozno..

Objavljeno

 

Triumph je pač po moje največji problem, da pri nas "ni servisa", da znamka tu ni domača, sicer bi jih bilo več. 

...tudi pri ceni in porabi ne blestijo ravno med konkurenco.

Morda ljubijo Angleži bolj konzervatizem kot napredek, kar je pri njih nasplošno opaziti, od politične ureditve do mestnih prevoznih sredstev...

Drugače je prenovljen Tiger 800 lep in tudi verjamem, da se dobro pelje, ...skratka, kot motor ni slab v svoji kategoriji.

 

So na prenovljenem porabo kaj znižali, ker prej je bil BMW kar občutno varčnejši.

Objavljeno

Bolj realna primerjava za porabo bi bila MT09, ker sta oba trivaljnika. Sem pa tega Triumpha gledal enkrat pa mi je bil všeč. Tak lepo žvižga. Pri vsej stvari me še najbolj moti servisna mreža. Ko moraš odkartat denar... pa malo tuhtaš... na koncu vzameš Rižotkota. Upam, da se z Triumphom ne bo zgodilo tako kot z Ducatijem, Guzijem ali pa HDom. Niso slabi motorji, sam malo boljši suport rabijo, kot je že Cikadina zapisala.

Objavljeno

jaz osebno tudi nočem elektronskega vzmetenja, si ga raje nastavljam sam kot meni ustreza. Seveda so pa vsi ostali elektronski gadgeti dobrodošli.

 

Naprednejši sistemi ti omogočajo osebne nastavitve. Recimo opis za Dynamic ESA: 

 

Der Fahrer kann die Abstimmung von Dynamic ESA, Motorsteuerung (Charakteristik), ABS und ASC der Fahrsituation entsprechend anpassen, indem er die bevorzugten Modi und damit Settings anwählt. Darüber hinaus kann die Dämpfungseinstellung in allen Modi den persönlichen Vorlieben entsprechend von „Soft“ über „Normal“ bis „Hard“ individualisiert werden. Je nach Fahrerwunsch erfolgt die Beladungseinstellung für eine Person, eine Person mit Gepäck oder zwei Personen.

 

Enako ponuja Ducati Skyhook vmetenje itd.

 

Sorry za tale :topic: 

 

Objavljeno

...že 2 sezoni vozim XC-ja, 800, poraba 4.5 (normalna vožnja, po CPP pa tja do 120km/h) do 5,0, če ga teraš...

 

Servis: Vomberger Kranj, Jerman Depala vas...drgač pa tudi Graz Avstrija, pa najverjetneje kje v Furlaniji za Primorce...drgač pa žviga, pa žvižga...

Objavljeno

...tudi pri ceni in porabi ne blestijo ravno med konkurenco.

Morda ljubijo Angleži bolj konzervatizem kot napredek, kar je pri njih nasplošno opaziti, od politične ureditve do mestnih prevoznih sredstev...

Drugače je prenovljen Tiger 800 lep in tudi verjamem, da se dobro pelje, ...skratka, kot motor ni slab v svoji kategoriji.

 

So na prenovljenem porabo kaj znižali, ker prej je bil BMW kar občutno varčnejši.

če anglež hodi v službo ima višji standard kot slovenc... kot zgleda konzervatizem ni tako slab...

 

Naprednejši sistemi ti omogočajo osebne nastavitve. Recimo opis za Dynamic ESA: 

 

Der Fahrer kann die Abstimmung von Dynamic ESA, Motorsteuerung (Charakteristik), ABS und ASC der Fahrsituation entsprechend anpassen, indem er die bevorzugten Modi und damit Settings anwählt. Darüber hinaus kann die Dämpfungseinstellung in allen Modi den persönlichen Vorlieben entsprechend von „Soft“ über „Normal“ bis „Hard“ individualisiert werden. Je nach Fahrerwunsch erfolgt die Beladungseinstellung für eine Person, eine Person mit Gepäck oder zwei Personen.

 

Enako ponuja Ducati Skyhook vmetenje itd.

 

Sorry za tale :topic: 

 

a pr švabih ne poznajo dveh s prtljago??? potem sem po nemški logoki jaz ne prišel polno otovorjen z enim od najbolj starinsko konzervativnim motorjem pa dva solidna gor in prtljaga 2000km furca do srbije in nazaj prek madžarske ..  :D

Objavljeno

@bzq pa še dva servisa sta: eden na Primorskem, drugi pa v Murski Soboti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
 

@bzq pa še dva servisa sta: eden na Primorskem, drugi pa v Murski Soboti.

 

 

Do enega imam 180km, do drugega pa 120 :)

 

Za đapanezerje pa imam tri v krogu 20km, od tega dva na razdalji 4km...

 

Sicer mi je pa tigerček 800 zelo všeč.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Kako je pa stanje s Triumph servisom v Zagrebu? Do tam imam pa 30km po AC.

 

Izvenkrmni motor (Mercury) mi že leta servisirajo v Zagrebu in sem zadovoljen...

Objavljeno

Če pa ga nimamo kje popravljat... Al se ne kvari?

Ta se definitivno ne kvari  http://www.click4you.com/split/main;jsessionid=04E3FCB145A81DFCAC659BE5AD6B84F7?lang=hr&link=4&sublink=623&customerId=1212142411317&layout=2&view=2&searchBrand=&startPage=2&productId=1245057364735&layout=2  :P

 

Servisiraš pa tukaj  http://zagreb.avenuemall.hr/trgovine/triumph-6  :D

 

Torej imaš povsem neutemeljene sume glede triumpha  B)

Kaj več ti pa triumphatorke povedo :P  

P.S. (Opravičilo voznikom te znamke vnaprej, sem pač moral) :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če pa ga nimamo kje popravljat... Al se ne kvari?

ma no s servisom je zdej vseeno kr neki boljše kot pred par leti. ne vem pa kolko hitro so sposobni dobit kake rezervne dele (ki niso običajni servisni material dobit) prek servisne mreže. ker tisti, ki imamo starejše motorje in šraufamo (no meni šraufajo :P) doma se poslužujemo trgovine worldoftriumph in imamo tako vse dele v 5 dneh doma. 

 

kvarijo pa ne vem, meni je do zdej regler crknu, ker ni bil v sklopu vpoklica zamenjan (ker slovenija ni takrat mela spet nobenga pametnega uvoznika), pa senzor zraka. tko da do zdej izrednih popravil za 200€

 

pa še neki :P

pokravljivost motorja je tudi odvisna od lastnika. enim ni problem povedat, da jim neki crkne, drugi pa ti za sveto zatrjujejo, da niso nikoli meli nobenih problemov, čeprav se večkrat spozabijo pa povejo pol kaj vse so že menjali :P 

Popravljeno . Popravil cikadina

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!