Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Očitno so preveč kopirali te cukrčke od velikega brata in pri tem pozabili, da so z Explorerjem imeli podobne težave v malo večjem obsegu.

ja ali pa če se zgodi vpoklic za +50,000 mopedov ker flančna pri bencinskem tanku poči ... težav in vpoklicev pa bo itak pri vseh zmeraj več ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ali pa če se zgodi vpoklic za +50,000 mopedov ker flančna pri bencinskem tanku poči ... težav in vpoklicev pa bo itak pri vseh zmeraj več ..

Točno tako,vedno več je treba nudit za vedno manj in to se odraža na kvaliteti pa ne sam pri tej znamki,pri vseh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako,vedno več je treba nudit za vedno manj in to se odraža na kvaliteti pa ne sam pri tej znamki,pri vseh!

To ne vem če je res, da je trba nuditi več za manjšo ceno, mopedi so bli recimo pred 10 leti več kot pol cenejši kot zdaj plača delavca pa skoraj ista, problem je v POHLEPU proizvajalcev, se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ?

POHLEP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne vem če je res, da je trba nuditi več za manjšo ceno, mopedi so bli recimo pred 10 leti več kot pol cenejši kot zdaj plača delavca pa skoraj ista, problem je v POHLEPU proizvajalcev, se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ?

POHLEP

Tudi to!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, se spomnim ko sm kupoval GS 1150 stal je skoraj 2.5 miljona tolarjev pa je mel kar nekaj opreme, kakšnega GS a zdaj dobiš za dobrih 10 jurjev € ?

POHLEP

to je samo finta v skriti recesijski inflaciji , ki jo ta klinčeva EU ne prizna ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre se, da firma prizna napako in jo odpravi. Osebno se mi vpoklic ne zdi kot slaba reklama. Na tak način firma pokaže neko resnost in fer odnos do kupcev. Na dolgi rok je to sigurno boljše, kot pa da pometejo pod preprogo.

 

Da je tako kot je smo pa malo krivi tudi sami potrošniki. Čim je motor na trgu več kot dve leti, folk že jamra. Firme plunejo ven kr neki z miselnostjo, da tisti, ki kupi nov motor, ga itak ne bo fural velik dlje kot traja garancija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

A je mogoče v Mariboru ali Celju (ali kje v bližini) kakšen ponosen lastnik Tigerja 800 (ne XC), pri katerem bi si ga lahko ogledal in se malo usedel nanj? Da se ne vozim v MS samo gledat, ker težko najdem čas za pot tja v času odprtja trgovine...da se lažje odločim. Zanima me predvsem položaj sedenja v primerjavi z 800XC.

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vem, samo v Krško mi je še dlje kot v Mursko Soboto (sem iz MB), tako da  je tako rekoč vseeno. Za kupit pa iščem motor z ABS, prva izbira mi je sicer XC, vendar je trenutno na portalu avtonet samo eden, ki je sicer izredno lep, vendar je cena preko mojega budgeta. Prodajal se je še eden za 7200 EUR, vendar si je prodajalec premislil, ko sem ga klical, da pridem po motor.  V nasprotnem primeru bi že bil v moji garaži. :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne?

post-38903-0-55836600-1417439932_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne?

A je to črno ali je luknjica ker če je slednje vzemi zobotrebec in pritisni,zna bit kakšen gumb za reset ali kaj podobnega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V živo sem gledal na Muti pri enem (izredno lep) 800XC in tega nisem opazil, nisem niti bil pozoren. Ko gledam pa na moto.it in mobile.de, pa to pri enih je, pri drugih ne...in me zanima, kaj bi to bilo. Najprej sem pomislil na razpoko v plastiki, ampak na istem mestu pri toliko motorjih? Pri enih so menjevali neko elektroniko in sem pomislil tudi, da je to posledica posega..zato me zanima. Če je gumb, mi iskreno povedano dol visi, kaj je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah če napišeš v google tiger 800 dash board imajo vsi tisto režo. zdej se pa lahko naprej zgražate nad tem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Važno je da dela. Moj prejšnji Tiger 855 je naredil 140k kilometrov brez težav. Menjal sem filtre olje in tankal bencin. Okoli mene sa samo bemvejaši in so gledali kaj sem kupil to eksotiko! Pri mojih kilometrini na števcu so obmolknili ni nihče upal trditi da je boljši od mojega ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://m.moto.it/mercato/usato/annuncio/5738103#PhotoSwipe1417372433916

Zagledal sem se v ta model, mnogo bolj mi je všeč kot BMW F800GS, ampak doslej sem vozil drugačne motorje in nimam izkušenj in znanja, da bi vedel, na kaj vse moram biti pozoren pri nakupu. Zaradi zelo omejene ponudbe v SLO kar se rabljenih tiče, gledam tudi moto.it in mobile.de.. Tale motor me je pritegnil, pri njem pa sem opazil to črno zadevo in sem se ustrašil, da je bil mogoče paden in tega niso popravili. Ni problem, da na licu mesta ne bi ugotovil kako in kaj, samo ne bi rad ugotavljal čudnih stvari o motorju po 350km vožnje. Prodaja ga trgovina, na motor dajo 1 leto garancije. Menim, da ne more biti slab nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marko,

iz prve roke...ni šlamparija Angležev, tudi ni kakšen gumb ali zračnik...sem pokukal v notranjost...na površju, vstavljen jeklen distančnik med obema plastikam, znotraj pa, kot priklop za mini usb, vzporedni palčki...čemu konkretno služi, ne vem...bom pa pobaral v Motoradkliniki v Grazu.

 

Glede sedanja na 800-ki: isto boš sedel kot v soboto na mojem, ko sva spustila sedež, sm testiral oba, pa mi je bil prenizek, zato sem kupil xc !

 

Glede cene za motor: 900 € gor ali dol, če hočeš imeti, moraš pač plačati...cena je več kot realna z vso opremo; vozen dobri 2 sezoni, narejen servis, brez praske, nove gume, karbon ščitniki, 3x kufri.. pa še tank bencina dobiš....čeprav je preko tvojega budget-a; ko se prvič vsedeš in pelješ, pozabiš koliko si plačal...isto ti je vseeno, če ga zvrneš, na prvem mestu je, da si ostal živ....vsaka investicija v motor je riziko, ki se poplača z užitki ob dolgih furah in feelingu svobode, ki ti ga ponuja...poznam prjatlja, ki je leto dni starega GS800 zamenjal za 10 let staro gs1200 (nekaj dnarja mu je res ostalo), a ko je šel po motor ga je 2 km pred domom razbil, na prvi vožnji...ni se spraševal koliko je zgubu (zgubu je vse in še bo doplačal, če se bo hotu vozit) ampak samo se zahvalil....da je ostal živ.

 

Kar se pa tiče odgovora bLapajne: like it...poznam motorista, ki mi je povedal isto zgodbo...Kzahstan, Rusija, Turčija....180.000 km...no problems...ampak to so bili stari dobri motorji....

 

Pa dobro izberi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tvoj motor je res merilo za vse ostale. V tem trenutku je iskreno nad mojim buđetom, zato bi mi bil neopremljen bolj smiselna izbira. Tako lepega rabljenega motorja pa iskreno še nisem videl, oprema na njem in stanje pa zaslužita postavljeno ceno, tudi sam se mu za manj ne bi odpovedal. :-) Bom videl, kakšno bo stanje februarja, vsekakor pa me je motor navdušil, iščem pa najugodnejšo možnost zame. Stranski kovčki recimo so super, sem jih imel, ampak letos jih na motorju nisem imel niti enkrat, ker sem vse pospravil v kovček in tanktorbo. Nakup bo najbrž počakal na februar, pa bom takrat videl, kaj lahko za svoj denar dobim. Zima je še dolga, je pa pogled na prazno garažo zelo žalosten. :-)

V soboto sva se oba s kolegom malo zaljubila. Motor res navduši, dosti bolj markanten je od BMWja. Navaden Tiger bi bil najbrž super, ampak bi bil kompromis, te pa nerad sklepam.. Dokler bodo temperature nad 13° C bom pa že nekaj ukrenil.

Popravljeno . Popravil MarkoR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa še eno vprašanje...ko gledam slike motorjev, pri kar nekaj motorjih opazim črno plastiko ali kaj vem kaj v spodnjem delu displaya (glej sliko). Mi kdo ve povedat, zakaj to eni motorji imajo in eni ne?

 

Ma to je zato, da ima voda iz tistega zoba ob dežju in pri pranju kam odteči. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, bzq je pogledal na njegovem XCju, tam se nahaja nek priključek (menda microUSB), tako da je tista zadeva namerno tam. Triumph je že vredu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto črno je tesnilo, pod katerim se skriva priključek. Sicer pa sam priključek ni težaven, tudi vodotesni telefoni so na podoben način zatesnjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!