Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

 

Torej imaš povsem neutemeljene sume glede triumpha  B)

Kaj več ti pa triumphatorke povedo :P  

P.S. (Opravičilo voznikom te znamke vnaprej, sem pač moral) :D

se ne rabiš opravičevat .. mamo čist radi naše triumphatorke ...

 

pr meni izven rednega vzdrževanja : zamenjava palstične parabole za kovinsko - 40€ ..in čaka me popravilo enega kabla ker je bil zaradi slabega stika na konektorju za regler  malce pregrevanja- konektor je v luči pa je bil zgleda prevečkrat zalit z vodo... pričakovan strošek med 50 in 70€ zaradi delovnih ur električarja ...

 

dejansko naj bi bili tigri 800 osovraženi na servisih - ker nimajo nič dela z njimi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moderatorji, kaj če bi šli še malo v Versys temo pucat? Mislim tisto pravo, ne tisto debilno" Zakaj ne bi imel...." tega in onega

 - vse so isto sranje.

 

Tam se nabere toliko smeti, da bi jih bilo za na Dinos preveč, pa nobeden nič ne mrdne?

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

100 km do servisa se pelat je pa res zajebano....

 

Definitivno preveč. Nihče ti ne bo takoj motorja vzel v roke, pa tudi če bi, ne mislim čakat tam.

Popoldne ne delajo - torej bi teoretično moral vzet dva dni dopusta in si rihtat dodatni prevoz (enkrat da ga pripeljem, pa da ga potem odpeljem).

Mi ne pade na pamet, za recimo eno menjavo olja v garancijskem servisu.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naprednejši sistemi ti omogočajo osebne nastavitve. Recimo opis za Dynamic ESA: 

 

Der Fahrer kann die Abstimmung von Dynamic ESA, Motorsteuerung (Charakteristik), ABS und ASC der Fahrsituation entsprechend anpassen, indem er die bevorzugten Modi und damit Settings anwählt. Darüber hinaus kann die Dämpfungseinstellung in allen Modi den persönlichen Vorlieben entsprechend von „Soft“ über „Normal“ bis „Hard“ individualisiert werden. Je nach Fahrerwunsch erfolgt die Beladungseinstellung für eine Person, eine Person mit Gepäck oder zwei Personen.

 

Enako ponuja Ducati Skyhook vmetenje itd.

 

Sorry za tale :topic: 

 

Se vidi, da radi knofke pritiskate, potem pa vse ruži po tleh in skozi ovinke :D Ene stvari so takle in vsaj pri meni veljajo, neglede na znamko mopeda: vzmetenje mora biti enostavno in dobro, pa čeprav rabim ključ za obračanje prednapetosti in izvijač za ostalo......vse kar je več je metanje denarja stran.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno preveč. Nihče ti ne bo takoj motorja vzel v roke, pa tudi če bi, ne mislim čakat tam.

Popoldne ne delajo - torej bi teoretično moral vzet dva dni dopusta in si rihtat dodatni prevoz (enkrat da ga pripeljem, pa da ga potem odpeljem).

Mi ne pade na pamet, za recimo eno menjavo olja v garancijskem servisu.

Kakor za koga,sicer bomo pa videli,upam da bo moj tudi "osovražen"

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej takrat ko bo mel Kawasaki elektronsko vzmetenje bo pa to ena super zadeva,kot KTRC in ostali bonbončki ki jih Japonci z zakasnitvijo par let montirajo na svoje študentske motorje :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se vid da Italijani (Matris) in Angleži (Triumph) ne gredo skup:(

Sem se lotil montaže sprednjih kartuš, kupljenih za denar, ki ga raje ne omenim, pa so pri dobavi očitno zašuštrali saj ne sede vse v vilco kot bi mogl :(

Še sreča da je konc sezone in mam čas čakat pri motorju postavljenega na klocne.

Grrrrr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vidi, da radi knofke pritiskate, potem pa vse ruži po tleh in skozi ovinke :D Ene stvari so takle in vsaj pri meni veljajo, neglede na znamko mopeda: vzmetenje mora biti enostavno in dobro, pa čeprav rabim ključ za obračanje prednapetosti in izvijač za ostalo......vse kar je več je metanje denarja stran.

 

Jaz sem trdil isto (kljuc&izvijac teorija) dokler nisem probal dinamicne ESE.

 

Zadeva deluje in to vec kot dobro. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej takrat ko bo mel Kawasaki elektronsko vzmetenje bo pa to ena super zadeva,kot KTRC in ostali bonbončki ki jih Japonci z zakasnitvijo par let montirajo na svoje študentske motorje :grim

Ne rabim KTRC, če je pa zravn ga bom pa uporabljal...ampak zlo mal, samo po dežju :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem trdil isto (kljuc&izvijac teorija) dokler nisem probal dinamicne ESE.

 

Zadeva deluje in to vec kot dobro. 

Glej, zadeva dinamic je sicer fajn, ker ti ni treba nič delat, vendar jaz nisem po defoltu tak kot je osnovna nastavitev in vedno želim nekaj drugače. Se pravi, če je pri dinamic možno defolt spremenit se strinjam (pa še potem se vprašam, če bo s spremembo teže res delovalo, tako kot meni odgovarja), drugače me pa ne zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej takrat ko bo mel Kawasaki elektronsko vzmetenje bo pa to ena super zadeva,kot KTRC in ostali bonbončki ki jih Japonci z zakasnitvijo par let montirajo na svoje študentske motorje :grim

Na tiste motorje k ti misliš pa te elektronske stvari po parih letih letih pregovarjanja, nalaganja novih softverov . . . na servisu, šele začnejo delat, ker uporabljajo kupce za testiranja svojih premalo dodelanih in zapletenih bonbončkov :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo se vid da Italijani (Matris) in Angleži (Triumph) ne gredo skup:(

Sem se lotil montaže sprednjih kartuš, kupljenih za denar, ki ga raje ne omenim, pa so pri dobavi očitno zašuštrali saj ne sede vse v vilco kot bi mogl :(

Še sreča da je konc sezone in mam čas čakat pri motorju postavljenega na klocne.

Grrrrr.

pa saj si napisal da imaš časa na pretek ...  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj si napisal da imaš časa na pretek ...  :grim

Ja pa vseeno ni fajn filing k so Italijani šlampasti. Čas gor al pa dol. Majo srečo da je zima....drugač bi zmontiral stare nazaj se zapeljal do njih pa parkiral pred fabrko dokler mi ne zrihtajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tiste motorje k ti misliš pa te elektronske stvari po parih letih letih pregovarjanja, nalaganja novih softverov . . . na servisu, šele začnejo delat, ker uporabljajo kupce za testiranja svojih premalo dodelanih in zapletenih bonbončkov :yea1:

BCS-ka bo odlično delovala z ABS-om samo še kakšnih 10 let počaki pa boste imeli ta bonbonček celo serijsko.... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno preveč. Nihče ti ne bo takoj motorja vzel v roke, pa tudi če bi, ne mislim čakat tam.

Popoldne ne delajo - torej bi teoretično moral vzet dva dni dopusta in si rihtat dodatni prevoz (enkrat da ga pripeljem, pa da ga potem odpeljem).

Mi ne pade na pamet, za recimo eno menjavo olja v garancijskem servisu.

 

Čisto vsi moji servisi so potekali takole. Se naročiš (tudi v popoldanskih urah), pripelješ, skupaj poservisirata ali pa skočiš na kavo in se po pol ure (odvisno od tega kaj se servisira) odpelješ nazaj. Do servisa imam 80km. Več kot 15 minut nisem čakal, da pridem na vrsto. Enkrat sem motor za dlje časa pustil tam, to je edini recimo temu problem, ker si je bilo potrebno organizirati prevoz tja in nazaj (enkrat v 70k km). Tako da večjih težav s tem, da je serviser daleč nikoli nisem imel. Mareta lahko samo pohvalim za odnos, še posebej ker mi je enkrat poservisiral motor še sveže polomljen, ker se je na dirki razsul, jaz pa nisem mogel čakati ker sem naslednji dan štartal na malo daljšo turo, tako da je s povito roko in mojima dvema levima šlo porihtat vse, brez da bi kasneje kakšni šravfi odpadali. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BCS-ka bo odlično delovala z ABS-om samo še kakšnih 10 let počaki pa boste imeli ta bonbonček celo serijsko.... :P

ABS ne rabim mam sam elektroniko proti prevračanju, tako maš upam tud ti ugrajeno po lanski izkušnji :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto vsi moji servisi so potekali takole. Se naročiš (tudi v popoldanskih urah), pripelješ, skupaj poservisirata ali pa skočiš na kavo in se po pol ure (odvisno od tega kaj se servisira) odpelješ nazaj. Do servisa imam 80km. Več kot 15 minut nisem čakal, da pridem na vrsto. Enkrat sem motor za dlje časa pustil tam, to je edini recimo temu problem, ker si je bilo potrebno organizirati prevoz tja in nazaj (enkrat v 70k km). Tako da večjih težav s tem, da je serviser daleč nikoli nisem imel. Mareta lahko samo pohvalim za odnos, še posebej ker mi je enkrat poservisiral motor še sveže polomljen, ker se je na dirki razsul, jaz pa nisem mogel čakati ker sem naslednji dan štartal na malo daljšo turo, tako da je s povito roko in mojima dvema levima šlo porihtat vse, brez da bi kasneje kakšni šravfi odpadali. 

a to si bil ti dopoldne ? ker mene ni pustil popoldne zraven da bi kej pomagal...je rekel da mora ojačat ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS ne rabim mam sam elektroniko proti prevračanju, tako maš upam tud ti ugrajeno po lanski izkušnji :winkiss:

Nimam,sem mel pa so mi jo pred kratkim spet vun vzeli..... :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A total of 256 bikes have been affected by the recall - Triumph UK has written out to owners and will replace the faulty ECU free of charge at an authorised dealer.

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/new-triumphs-recalled-for-ecu-problem/25921.html#ixzz3K6mDvFRo

 

to je verjetno eden od količinsko najmanjših tovarniških vpoklicev... :OK: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!