Leteči Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.
sayo Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil. Za take potrebe ki jih maš ti je sploh brez veze mislit na kaj drugega kot na 990 ADV, pa hitro kupi, ker mi je lokalni trgovec namignil, da Avstrijci za naslednjo generacijo mislijo naredit neko SOFT varijanto z prednjim 19" kolesom
KeC Objavljeno December 25, 2011 Opozori Objavljeno December 25, 2011 ful me moti žvižgajoči zvok agregata. Ga poslušam že nekaj let pa mi nikoli ni bil moteč, ravno nasprotno. Me spominja na "jet engine". Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil. JP? Te skoraj razumem, verjetno ne bi kupil bmw-ja samo za to, ker ga Brumer vozi
bajsi Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 motor sem danes preiskusil v Murski Soboti (800XC), vse kar lahko rečem je kapo dol in za motor in za ekipo, ki je dan odprt vrat organizirala. Motor se pelje fenomenalno. Popolnoma zadosti hiter je, udobje je na višjem nivoju kot pri mojem, poraba je bila 5,6l in to na testnih vožnjah v lastni režiji. Ergonomija - enostavno ni pripomb. Verjetno bom naslednji motor kupoval v teh vodah. LP Bajsi
semering Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?
bajsi Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem. LP Bajsi
MARJA Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 (popravljeno) Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"? Deli če so potrebni so doma največ v enem tednu in to direkt iz Anglije. Popravljeno April 20, 2012. Popravil MARJA
MARJA Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem. LP Bajsi Motorji so iz Avstrije zato ker je uvoznik za Avstrijo in Slovenijo isti - Motorradklinik Leibnit.
KeC Objavljeno April 20, 2012 Opozori Objavljeno April 20, 2012 (popravljeno) Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"? Pooblaščeni serviser za Triumphe je Jerman iz Depale vasi. Standardni material ima vedno na zalogi, kakšne posebne dele je treba naročiti ampak do sedaj so bili vedno tu v manj kot tednu. V vseh letih kar vozim Triumpha s tem nisem imel nikakršnih težav. Z Jermanom se je dalo lepo in korektno dogovoriti in vedno je postavil fer ceno, predvsem pa je zbujal zaupanje, da obvlada to kar dela. Popravljeno April 20, 2012. Popravil KeC
KeC Objavljeno September 1, 2012 Opozori Objavljeno September 1, 2012 Dobra zadevščina za kakšna potovanja: http://www.safaritanks.com.au/home/18-Triumph/71-Triumph-Tiger-800/flypage.tpl.html Povečan tank iz 18 na 30 litrov kar bi pomenilo okoli 500km dometa . Bo večji problem dobit dovolj mehek sedež, da omogoči takšno kilometrino
Godspeed Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Najbolša reklama za 800 XC do sedaj. Tipa sta odpiljena sto na uro. J.a.m.e.s, aders in KeC 3
bzq Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek... Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ? THX.
KeC Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Vozil oba. Vsekakor probaj oba. Če imaš to možnost jo je pred nakupom treba izkoristiti. Če je v planu tudi veliko vožnje v dvoje in se ti zdi kardan velika prednost potem vzami Explorerja 1200, ne boš razočaran. Mašina je fantastična ostalo je pa je na na nivoju najboljših v tem razredu. Servisni interval je na 16.000km. Če pa bi raje se vozil sam in tudi vključil nekaj off-roada potem pa 800xc, je lažji za pobiranje . Če gledaš 700GS-a potem je kontra opcija tiger 800 (brez xc). Za po cesti garantiram, da je triple mašina boljša izbira.
Leteči Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, Tole me je vedno begalo..........zakaj bi moral biti Tiger cenejši od GS-a??????? cikadina 1
biker77 Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Tole me je vedno begalo..........zakaj bi moral biti Tiger cenejši od GS-a??????? ker mora bit BMW najdražji Cartman, cikadina in hilton 3
BorutG Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek... Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ? THX. Testni Tiger 800, kupljen pri sosedih letos januarja, cena ugodna, motor kot nov, malo tekanja okrog zaradi papirjev a to je že vse mimo... Dodal dva Givi Trekkerja, pritegnil zadnjo vzmet in smo jo v troje za teden mahnili v Dolomite in na Tirolsko. Kot narejen za take poti... Ker ni težek, je zelo okreten tudi v zavitih serpetinah, sicer pa motor vleče in vleče (zvezno kot avtomatik) in deluje zelo zanesljivo. Pije? Ob turistični vožnji v dvoje, kjer utegneš pogledat tudi kraje mimo katerih se pelješ okoli 5,5l. Ta ultra hitri, si morajo pa tako ali tako kaj drugega omisliti, njim bo "le" 95KM premalo. Sedi se prima, neutrujajoče, cel dan, tudi za dva, drža zelo sproščena in veterna zaščita solidna. Kaj posebno všeč? Dobra ciklistika in nezahtevna vožnja, veliko uporabne opreme in prostora. Kaj moti? Ne vem, če res moti ali je celo všeč, zvončkljanje v izpušnem sistemu ko odvzameš plin, pa ima Akrapoviča gor. Zanesljivo moti, komentarji "strokovnjakov" in verjetno edina slaba stvar, ki so jo do zdaj našli na Tigerju 800 in sicer, da izgleda kot BMW... A s to "napako" se da prav lepo živeti. Ga pa hkrati nima čisto vsak.... BMW je tu pač volksmotormarke, Triumph pa malo angleške ekskluzive, jih ni toliko (še)... Da oba delata izvrstne motocikle se pa najbrž pod črto večina strinja...
Bambi61 Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek... Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ? THX. Ja, jaz! F700GS nima kardana !!
bzq Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 BorutG: lep si povedal... Grem v sredo sprobat Tigra 1200 v MS; kdaj boš doma, bi lahko prišel pogledat še tvojga
vandrovec Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Tole temo odpiram, ker me zanimajo (in verjetno nisem sam) le resni nasveti in odgovori na slednje; - BREZHIBNOST motocikla Triumph Tiger 800 XC (z naperami) - Dobre in slabe strani tega motocikla - Ali je kaj, kar npr. rado "crkne" ? - Ste imeli s tem motorjem kak problem (in, če veste za kakšno od napak)? - Vozne lastnosti (vem, da so dobre) Skratka, verjetno tudi vi potrebujete motor, ki "brezhibno laufa"! Na kratke, kot na dolge proge - po ključu: "Nekam grem in hočem, da me brez nepotrebnih defektov pripelje v domače zavetišče". Pa je čisto vseeno, ali je to popoldanski izlet, dopust, ali fura v oddaljene dežele.) (Upam, da podobna tema že ne obstaja?) Resni nasveti in debata prosim! Hvala! Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja.
MiNa Objavljeno April 16, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 16, 2013 Tule je na temo tega motorja že 1116 postov za kaj več in osebno izkušnjo pa na testno vožnjo...
vandrovec Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 Tule je na temo tega motorja že 1116 postov za kaj več in osebno izkušnjo pa na testno vožnjo... Hvala! Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem. Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti. In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se