Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

Za take potrebe ki jih maš ti je sploh brez veze mislit na kaj drugega kot na 990 ADV, pa hitro kupi, ker mi je lokalni trgovec namignil, da Avstrijci za naslednjo generacijo mislijo naredit neko SOFT varijanto z prednjim 19" kolesom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ful me moti žvižgajoči zvok agregata.

Ga poslušam že nekaj let pa mi nikoli ni bil moteč, ravno nasprotno. Me spominja na "jet engine".

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

JP?

Te skoraj razumem, verjetno ne bi kupil bmw-ja samo za to, ker ga Brumer vozi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

motor sem danes preiskusil v Murski Soboti (800XC), vse kar lahko rečem je kapo dol in za motor in za ekipo, ki je dan odprt vrat organizirala.

Motor se pelje fenomenalno. Popolnoma zadosti hiter je, udobje je na višjem nivoju kot pri mojem, poraba je bila 5,6l in to na testnih vožnjah v lastni režiji. Ergonomija - enostavno ni pripomb. Verjetno bom naslednji motor kupoval v teh vodah.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Deli če so potrebni so doma največ v enem tednu in to direkt iz Anglije.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Motorji so iz Avstrije zato ker je uvoznik za Avstrijo in Slovenijo isti - Motorradklinik Leibnit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Pooblaščeni serviser za Triumphe je Jerman iz Depale vasi.

Standardni material ima vedno na zalogi, kakšne posebne dele je treba naročiti ampak do sedaj so bili vedno tu v manj kot tednu.

V vseh letih kar vozim Triumpha s tem nisem imel nikakršnih težav. Z Jermanom se je dalo lepo in korektno dogovoriti in vedno je postavil fer ceno, predvsem pa je zbujal zaupanje, da obvlada to kar dela.

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil oba. Vsekakor probaj oba. Če imaš to možnost jo je pred nakupom treba izkoristiti. Če je v planu tudi veliko vožnje v dvoje in se ti zdi kardan velika prednost potem vzami Explorerja 1200, ne boš razočaran. Mašina je fantastična ostalo je pa je na na nivoju najboljših v tem razredu. Servisni interval je na 16.000km. Če pa bi raje se vozil sam in tudi vključil nekaj off-roada potem pa 800xc, je lažji za pobiranje :D. Če gledaš 700GS-a potem je kontra opcija tiger 800 (brez xc). Za po cesti garantiram, da je triple mašina boljša izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema,

Tole me je vedno begalo..........zakaj bi moral biti Tiger cenejši od GS-a???????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Testni Tiger 800, kupljen pri sosedih letos januarja, cena ugodna, motor kot nov, malo tekanja okrog zaradi papirjev a to je že vse mimo...

Dodal dva Givi Trekkerja, pritegnil zadnjo vzmet in smo jo v troje za teden mahnili v Dolomite in na Tirolsko. Kot narejen za take poti... Ker ni težek, je zelo okreten tudi v zavitih serpetinah, sicer pa motor vleče in vleče (zvezno kot avtomatik) in deluje zelo zanesljivo. Pije? Ob turistični vožnji v dvoje, kjer utegneš pogledat tudi kraje mimo katerih se pelješ okoli 5,5l. Ta ultra hitri, si morajo pa tako ali tako kaj drugega omisliti, njim bo "le" 95KM premalo. Sedi se prima, neutrujajoče, cel dan, tudi za dva, drža zelo sproščena in veterna zaščita solidna.

Kaj posebno všeč? Dobra ciklistika in nezahtevna vožnja, veliko uporabne opreme in prostora. Kaj moti? Ne vem, če res moti ali je celo všeč, zvončkljanje v izpušnem sistemu ko odvzameš plin, pa ima Akrapoviča gor. Zanesljivo moti, komentarji "strokovnjakov" in verjetno edina slaba stvar, ki so jo do zdaj našli na Tigerju 800 in sicer, da izgleda kot BMW... A s to "napako" se da prav lepo živeti. Ga pa hkrati nima čisto vsak.... BMW je tu pač volksmotormarke, Triumph pa malo angleške ekskluzive, jih ni toliko (še)... Da oba delata izvrstne motocikle se pa najbrž pod črto večina strinja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Ja, jaz! F700GS nima kardana !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BorutG: lep si povedal...

Grem v sredo sprobat Tigra 1200 v MS; kdaj boš doma, bi lahko prišel pogledat še tvojga

1_530.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Tole temo odpiram, ker me zanimajo (in verjetno nisem sam) le resni nasveti in odgovori na slednje;

 

-  BREZHIBNOST motocikla Triumph Tiger 800 XC  (z naperami)

-  Dobre in slabe strani tega motocikla

-  Ali je kaj, kar npr. rado "crkne" ?

-  Ste imeli s tem motorjem kak problem (in, če veste za kakšno od napak)?

-  Vozne lastnosti (vem, da so dobre)

 

Skratka, verjetno tudi vi potrebujete motor, ki "brezhibno laufa"! Na kratke, kot na dolge proge - po ključu:

 

"Nekam grem in hočem, da me brez nepotrebnih defektov pripelje v domače zavetišče". Pa je čisto vseeno, ali je to popoldanski izlet, dopust, ali fura v oddaljene dežele.)

(Upam, da podobna tema že ne obstaja?)

 

Resni nasveti in debata prosim!  :worship:

Hvala!

 

Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je na temo tega motorja že 1116 postov za kaj več in osebno izkušnjo pa na testno vožnjo...

 

Hvala!

Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem.

 

Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti.

In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!