Jump to content

Triumph Tiger 800


Recommended Posts

  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mitjag

    130

  • Kmet2

    57

  • cikadina

    55

  • thumper

    55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Živijo družba... Po novem lastnik triumpha tiger xc 800.. Sprobal tigra in gs oba 800. Po testni vožnji sem vzel tigra. Vožnja veliko bolj mirna (pri Gs-u sem čutil tresljaje na pedalih) in mislim, da

Leta 2000 sem kupil novega Triumpha Tigerja 885. Z njim sem prevozil celo evropo in nekaj malega azije in afrike. Po 140000 kilometrih sem ga moral prodati na željo žene  (hotela je nov

Da se še jaz javim v tej temi...po veliiiiko letih. Lani jeseni nabavil Tigra 800 XRX (2017), zaenkrat ultra zadovoljen! 

Posted Images

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

Za take potrebe ki jih maš ti je sploh brez veze mislit na kaj drugega kot na 990 ADV, pa hitro kupi, ker mi je lokalni trgovec namignil, da Avstrijci za naslednjo generacijo mislijo naredit neko SOFT varijanto z prednjim 19" kolesom

Link to post
Share on other sites

ful me moti žvižgajoči zvok agregata.

Ga poslušam že nekaj let pa mi nikoli ni bil moteč, ravno nasprotno. Me spominja na "jet engine".

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

JP?

Te skoraj razumem, verjetno ne bi kupil bmw-ja samo za to, ker ga Brumer vozi :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

motor sem danes preiskusil v Murski Soboti (800XC), vse kar lahko rečem je kapo dol in za motor in za ekipo, ki je dan odprt vrat organizirala.

Motor se pelje fenomenalno. Popolnoma zadosti hiter je, udobje je na višjem nivoju kot pri mojem, poraba je bila 5,6l in to na testnih vožnjah v lastni režiji. Ergonomija - enostavno ni pripomb. Verjetno bom naslednji motor kupoval v teh vodah.

LP Bajsi

Link to post
Share on other sites

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Link to post
Share on other sites

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Deli če so potrebni so doma največ v enem tednu in to direkt iz Anglije.

Edited by MARJA
Link to post
Share on other sites

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Motorji so iz Avstrije zato ker je uvoznik za Avstrijo in Slovenijo isti - Motorradklinik Leibnit.

Link to post
Share on other sites

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Pooblaščeni serviser za Triumphe je Jerman iz Depale vasi.

Standardni material ima vedno na zalogi, kakšne posebne dele je treba naročiti ampak do sedaj so bili vedno tu v manj kot tednu.

V vseh letih kar vozim Triumpha s tem nisem imel nikakršnih težav. Z Jermanom se je dalo lepo in korektno dogovoriti in vedno je postavil fer ceno, predvsem pa je zbujal zaupanje, da obvlada to kar dela.

Edited by KeC
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Link to post
Share on other sites

Vozil oba. Vsekakor probaj oba. Če imaš to možnost jo je pred nakupom treba izkoristiti. Če je v planu tudi veliko vožnje v dvoje in se ti zdi kardan velika prednost potem vzami Explorerja 1200, ne boš razočaran. Mašina je fantastična ostalo je pa je na na nivoju najboljših v tem razredu. Servisni interval je na 16.000km. Če pa bi raje se vozil sam in tudi vključil nekaj off-roada potem pa 800xc, je lažji za pobiranje :D. Če gledaš 700GS-a potem je kontra opcija tiger 800 (brez xc). Za po cesti garantiram, da je triple mašina boljša izbira.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Testni Tiger 800, kupljen pri sosedih letos januarja, cena ugodna, motor kot nov, malo tekanja okrog zaradi papirjev a to je že vse mimo...

Dodal dva Givi Trekkerja, pritegnil zadnjo vzmet in smo jo v troje za teden mahnili v Dolomite in na Tirolsko. Kot narejen za take poti... Ker ni težek, je zelo okreten tudi v zavitih serpetinah, sicer pa motor vleče in vleče (zvezno kot avtomatik) in deluje zelo zanesljivo. Pije? Ob turistični vožnji v dvoje, kjer utegneš pogledat tudi kraje mimo katerih se pelješ okoli 5,5l. Ta ultra hitri, si morajo pa tako ali tako kaj drugega omisliti, njim bo "le" 95KM premalo. Sedi se prima, neutrujajoče, cel dan, tudi za dva, drža zelo sproščena in veterna zaščita solidna.

Kaj posebno všeč? Dobra ciklistika in nezahtevna vožnja, veliko uporabne opreme in prostora. Kaj moti? Ne vem, če res moti ali je celo všeč, zvončkljanje v izpušnem sistemu ko odvzameš plin, pa ima Akrapoviča gor. Zanesljivo moti, komentarji "strokovnjakov" in verjetno edina slaba stvar, ki so jo do zdaj našli na Tigerju 800 in sicer, da izgleda kot BMW... A s to "napako" se da prav lepo živeti. Ga pa hkrati nima čisto vsak.... BMW je tu pač volksmotormarke, Triumph pa malo angleške ekskluzive, jih ni toliko (še)... Da oba delata izvrstne motocikle se pa najbrž pod črto večina strinja...

Link to post
Share on other sites

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Ja, jaz! F700GS nima kardana !!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Tole temo odpiram, ker me zanimajo (in verjetno nisem sam) le resni nasveti in odgovori na slednje;

 

-  BREZHIBNOST motocikla Triumph Tiger 800 XC  (z naperami)

-  Dobre in slabe strani tega motocikla

-  Ali je kaj, kar npr. rado "crkne" ?

-  Ste imeli s tem motorjem kak problem (in, če veste za kakšno od napak)?

-  Vozne lastnosti (vem, da so dobre)

 

Skratka, verjetno tudi vi potrebujete motor, ki "brezhibno laufa"! Na kratke, kot na dolge proge - po ključu:

 

"Nekam grem in hočem, da me brez nepotrebnih defektov pripelje v domače zavetišče". Pa je čisto vseeno, ali je to popoldanski izlet, dopust, ali fura v oddaljene dežele.)

(Upam, da podobna tema že ne obstaja?)

 

Resni nasveti in debata prosim!  :worship:

Hvala!

 

Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja.

Link to post
Share on other sites

Tule je na temo tega motorja že 1116 postov za kaj več in osebno izkušnjo pa na testno vožnjo...

 

Hvala!

Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem.

 

Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti.

In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!