Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MiNa

Triumph Tiger 800

Recommended Posts

Leteči

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

Za take potrebe ki jih maš ti je sploh brez veze mislit na kaj drugega kot na 990 ADV, pa hitro kupi, ker mi je lokalni trgovec namignil, da Avstrijci za naslednjo generacijo mislijo naredit neko SOFT varijanto z prednjim 19" kolesom

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

ful me moti žvižgajoči zvok agregata.

Ga poslušam že nekaj let pa mi nikoli ni bil moteč, ravno nasprotno. Me spominja na "jet engine".

Žvižgajoči glas agregata res ne moti, bolj gre v nos da se z Triumphom prevaža JP. Dosedaj je bil moj favorit zdaj bom pa raje o pomaranči razmislil.

JP?

Te skoraj razumem, verjetno ne bi kupil bmw-ja samo za to, ker ga Brumer vozi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

motor sem danes preiskusil v Murski Soboti (800XC), vse kar lahko rečem je kapo dol in za motor in za ekipo, ki je dan odprt vrat organizirala.

Motor se pelje fenomenalno. Popolnoma zadosti hiter je, udobje je na višjem nivoju kot pri mojem, poraba je bila 5,6l in to na testnih vožnjah v lastni režiji. Ergonomija - enostavno ni pripomb. Verjetno bom naslednji motor kupoval v teh vodah.

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
semering

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Deli če so potrebni so doma največ v enem tednu in to direkt iz Anglije.

Edited by MARJA

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

kolikor sem danes razumel človeka v MS, imate serviserja v Domžalah - Jerman, za dele pa nisem spraševal. Glede na to da so za danes bili motorji iz Avstrije predvidevam, da tudi dele dobivajo od tam. Torej dobava delov ne bi smela biti problem.

LP Bajsi

Motorji so iz Avstrije zato ker je uvoznik za Avstrijo in Slovenijo isti - Motorradklinik Leibnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Mene pa zanima, kako je s serviserji po Sloveniji (okolica Ljubljane) in kakšna je ponudba rezervnih delov in v kakšnem času od naročila so "na pultu"?

Pooblaščeni serviser za Triumphe je Jerman iz Depale vasi.

Standardni material ima vedno na zalogi, kakšne posebne dele je treba naročiti ampak do sedaj so bili vedno tu v manj kot tednu.

V vseh letih kar vozim Triumpha s tem nisem imel nikakršnih težav. Z Jermanom se je dalo lepo in korektno dogovoriti in vedno je postavil fer ceno, predvsem pa je zbujal zaupanje, da obvlada to kar dela.

Edited by KeC

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzq

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Vozil oba. Vsekakor probaj oba. Če imaš to možnost jo je pred nakupom treba izkoristiti. Če je v planu tudi veliko vožnje v dvoje in se ti zdi kardan velika prednost potem vzami Explorerja 1200, ne boš razočaran. Mašina je fantastična ostalo je pa je na na nivoju najboljših v tem razredu. Servisni interval je na 16.000km. Če pa bi raje se vozil sam in tudi vključil nekaj off-roada potem pa 800xc, je lažji za pobiranje :D. Če gledaš 700GS-a potem je kontra opcija tiger 800 (brez xc). Za po cesti garantiram, da je triple mašina boljša izbira.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema,

Tole me je vedno begalo..........zakaj bi moral biti Tiger cenejši od GS-a???????

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Tole me je vedno begalo..........zakaj bi moral biti Tiger cenejši od GS-a???????

ker mora bit BMW najdražji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BorutG

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Testni Tiger 800, kupljen pri sosedih letos januarja, cena ugodna, motor kot nov, malo tekanja okrog zaradi papirjev a to je že vse mimo...

Dodal dva Givi Trekkerja, pritegnil zadnjo vzmet in smo jo v troje za teden mahnili v Dolomite in na Tirolsko. Kot narejen za take poti... Ker ni težek, je zelo okreten tudi v zavitih serpetinah, sicer pa motor vleče in vleče (zvezno kot avtomatik) in deluje zelo zanesljivo. Pije? Ob turistični vožnji v dvoje, kjer utegneš pogledat tudi kraje mimo katerih se pelješ okoli 5,5l. Ta ultra hitri, si morajo pa tako ali tako kaj drugega omisliti, njim bo "le" 95KM premalo. Sedi se prima, neutrujajoče, cel dan, tudi za dva, drža zelo sproščena in veterna zaščita solidna.

Kaj posebno všeč? Dobra ciklistika in nezahtevna vožnja, veliko uporabne opreme in prostora. Kaj moti? Ne vem, če res moti ali je celo všeč, zvončkljanje v izpušnem sistemu ko odvzameš plin, pa ima Akrapoviča gor. Zanesljivo moti, komentarji "strokovnjakov" in verjetno edina slaba stvar, ki so jo do zdaj našli na Tigerju 800 in sicer, da izgleda kot BMW... A s to "napako" se da prav lepo živeti. Ga pa hkrati nima čisto vsak.... BMW je tu pač volksmotormarke, Triumph pa malo angleške ekskluzive, jih ni toliko (še)... Da oba delata izvrstne motocikle se pa najbrž pod črto večina strinja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

2 leti sem vozil GS1200, pa je kolega kupu Tigra 1050, pa me malo vleče k 800 -ki; bil včeraj v MS pa testni Tiger 1200 ni bil na voljo...upam, da ga sprobam naslednji teden

Sm pa videl 800-tko, cena kar visoka, dobiš novega F700GS-a...dilema, kaj spomladi kupit...malo me moti veriga, kardan je pa le kardan ali pa le predsodek...

Ima kdo kaj povedat v prid enemu ali drugemu ?

THX.

Ja, jaz! F700GS nima kardana !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bzq

BorutG: lep si povedal...

Grem v sredo sprobat Tigra 1200 v MS; kdaj boš doma, bi lahko prišel pogledat še tvojga

1_530.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Tole temo odpiram, ker me zanimajo (in verjetno nisem sam) le resni nasveti in odgovori na slednje;

 

-  BREZHIBNOST motocikla Triumph Tiger 800 XC  (z naperami)

-  Dobre in slabe strani tega motocikla

-  Ali je kaj, kar npr. rado "crkne" ?

-  Ste imeli s tem motorjem kak problem (in, če veste za kakšno od napak)?

-  Vozne lastnosti (vem, da so dobre)

 

Skratka, verjetno tudi vi potrebujete motor, ki "brezhibno laufa"! Na kratke, kot na dolge proge - po ključu:

 

"Nekam grem in hočem, da me brez nepotrebnih defektov pripelje v domače zavetišče". Pa je čisto vseeno, ali je to popoldanski izlet, dopust, ali fura v oddaljene dežele.)

(Upam, da podobna tema že ne obstaja?)

 

Resni nasveti in debata prosim!  :worship:

Hvala!

 

Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Tule je na temo tega motorja že 1116 postov za kaj več in osebno izkušnjo pa na testno vožnjo...

 

Hvala!

Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem.

 

Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti.

In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!