DAN Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 Triumph! Zdej mi pa ni čisto nič jasno!! (Predvsem me zanima 800 XC) Pogovarjal sem se z nekaj lastniki Triumphov (od 800 do 1200 ccm,) pa vsi hvalijo njihovo brezhibnost (kar je pri meni bistvenega pomena!) Ko pa sem se pogovarjal s človekom, ki razpolaga z mnogimi motorji(!!!) v praksi, pa jih je na ful popljuval. Kaj je res?? Konkretni odgovori (o brezhibnosti ali nasprotno) Po tujih forumih z 800 xc ni nekih problemov,najbolj nagaja stepper servo,vendar je enostavno rešljiv...v glavnem veliko več zadovoljnih kot onih drugih,če sploh kdo.. Moj pa še nima tolk km da bi lahko kaj konkretno svetoval,zaenkrat dela ko urca...
moto rider Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) "Slika" se bistri. Korektni odgovori, kakršnih je na MS bore malo! Hvala!! Popravljeno December 16, 2014. Popravil moto rider
builder Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) Glej na tem forumu je 5 lastnikov tega motorja, torej veliko premalo, da se lahko pogovarjamo o "brezhibnosti", za ugotavljanje serijskih napak je treba po tujih forumih pobrskat. itak pa nepokvarljiva je samo honda, tako da bo najbolje, če se je držiš še naprej. Pri nas v klubu mamo pa glih s Hondo najveć problemov , Triumpha pa žal nimamo. Moje mnenje je , da na žalost, vse premalo se jih vozi na naših cestah. Malo razmišljam tudi jaz v tej smeri, da bi ta procent prisotnosti dvignil . Vsa ta ugibanje okoli nepokvarljivosti "svoje top znamke" so pogojena s srečo, ki jo imaš kot lastnik. V današnjih časih ni slabega motorja(uveljavljeni proizvajalci :grim ), je samo slab horoskop lastnika :grim . Če ti zvezde niso naklonjene, je baje "kriv motor" , ne glede na znamko , vsi so super, vendar so vsi tudi pokvarljivi Popravljeno December 16, 2014. Popravil builder thumper, Kmet2, hribuc in 1 other 4
cikadina Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 Pri nas v klubu mamo pa glih s Hondo najveć problemov , Triumpha pa žal nimamo. Moje mnenje je , da na žalost, vse premalo se jih vozi na naših cestah. Malo razmišljam tudi jaz v tej smeri, da bi ta procent prisotnosti dvignil . Vsa ta ugibanje okoli nepokvarljivosti "svoje top znamke" so pogojena s srečo, ki jo imaš kot lastnik. V današnjih časih ni slabega motorja(uveljavljeni proizvajalci :grim ), je samo slab horoskop lastnika :grim . Če ti zvezde niso naklonjene, je baje "kriv motor" , ne glede na znamko , vsi so super, vendar so vsi tudi pokvarljivi se popolnoma strinjam. samo eni še vedno verjamejo da se stvari nikoli ne pokavrijo, kar je popolna bedarija. edino vprašanje je kolko bo popravilo stalo, pa kolko hitro bo zadeva zrihtana. kar se cene tiče anglež ne izstopa od ostalih, kako je pa z reševanjem garancije oz. kako hitro pridejo deli po "uradni poti" more pa kdo drug povedat. jst se poslužujem izključno interneta, ampak moj je stara kripa builder 1
DAN Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 "Slika" se bistri. Korektni odgovori, kakršnih je na MS bore malo! Hvala!! Ja,ja Triumfatorji smo sami fini ljudi......
moto rider Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) se popolnoma strinjam. samo eni še vedno verjamejo da se stvari nikoli ne pokavrijo, kar je popolna bedarija. edino vprašanje je kolko bo popravilo stalo, pa kolko hitro bo zadeva zrihtana. kar se cene tiče anglež ne izstopa od ostalih, kako je pa z reševanjem garancije oz. kako hitro pridejo deli po "uradni poti" more pa kdo drug povedat. jst se poslužujem izključno interneta, ampak moj je stara kripa cikadina! Ne jemlji tole osebno! Samo posplošujem. Tole sem že enkrat nekje zapisal, pa bom še enkrat, čeprav gre za avto, ki pa je po naključju razmer- tudi Honda.... Katere vozim polnih petindvajset let. A mi v vseh letih, pa sem jih imel kar nekaj (in ogroooomno!) izkušenj z lastniki, ni crknila niti ena sama zadeva! Takole; Danes so vsi stroji doterani "u nulo!" A je med njimi še vedno velika razlika. Pa ne le v voznih lastnostih itd.. Ampak predvsem v pokvarljivosti ali njenem nasprotju. Vse življenje sem delal v avtomobilizmu in motorizmu (na elitnih vozilih) in... A je še kaj za dodati?? Oooo, je je! To bodo povedali motosvetovi veleumi! Popravljeno December 16, 2014. Popravil moto rider
maus Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 še spejs šatl se je pokvaru in eksplodiru, pa je stau okol miljardo dolarjev... sam za intermeco :krneki: cikadina, Fantocci, thumper in 1 other 4
cikadina Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 cikadina! Ne jemlji tole osebno! Samo posplošujem. Tole sem že enkrat nekje zapisal, pa bom še enkrat, čeprav gre za avto, ki pa je po naključju razmer- tudi Honda.... Katere vozim polnih petindvajset let. A mi v vseh letih, pa sem jih imel kar nekaj (in ogroooomno!) izkušenj z lastniki, ni crknila niti ena sama zadeva! Takole; Danes so vsi stroji doterani "u nulo!" A je med njimi še vedno velika razlika. Pa ne le v voznih lastnostih itd.. Ampak predvsem v pokvarljivosti ali njenem nasprotju. Vse življenje sem delal v avtomobilizmu in motorizmu (na elitnih vozilih) in... A je še kaj za dodati?? Oooo, je je! To bodo povedali motosvetovi veleumi! no pol ostani na elitni znamki, kej sploh sprašuješ tuki? kupi hondo. konja, ki zmaguje se ne menja, mar ne?. evropejc bo vsak prej al slej mu kej crknlo, samo japonci so nepokvarljivi. sicer pa ponavadi tisti, ki sveto zatrjujejo kako jim nikoli ni nič crknilo, al lažejo al pa majo zelo slab spomin. builder in sayo 2
moto rider Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) ........ sicer pa ponavadi tisti, ki sveto zatrjujejo kako jim nikoli ni nič crknilo, al lažejo al pa majo zelo slab spomin. Ejga, kaj bi jst dal, da bi bil tako pameten kot ti!! Popravljeno December 16, 2014. Popravil moto rider DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 no pol ostani na elitni znamki, kej sploh sprašuješ tuki? kupi hondo. konja, ki zmaguje se ne menja, mar ne?. evropejc bo vsak prej al slej mu kej crknlo, samo japonci so nepokvarljivi. sicer pa ponavadi tisti, ki sveto zatrjujejo kako jim nikoli ni nič crknilo, al lažejo al pa majo zelo slab spomin. Z zgornjim postom se popolnoma strinjam S spodnjim odstavkom bom pa tako reku ali sem lažnivec pa se ne zavedam ali mam pa res slab spomin,od znamk ki naj bi bile najbolj pokvarljive in jih zdaj vozim že 10 let mi ni crknilo nič razen kakšen smernik,luč ali pa je nagajala elektronika ,toda nikoli tako da se ne bi moral vrniti od tam kjerkoli sem že bil,pa sem bil že marsikje..................nič,izgleda da se m lažnivec za povrh vsega pa še dementen Je pa Miranovo vprašanje zelo splošno in težko odgovorljivo,nekdo nima nikoli nobenih problemov ,nekdo pa naleti na serijske napake ali pa jih povzroči sam in to na enem te istem modelu. Triumpha 800 sem vozil in sem bil prijetno presenečen,dober,vodljiv motor! Agregaqt mi je bolj všeč kot na podobnem F700GS ,je močnejši in odzivnejši,kar je za mojo objestno vožnjo zelo pomembno gsxf750, cikadina, builder in 1 other 4
cikadina Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 Z zgornjim postom se popolnoma strinjam S spodnjim odstavkom bom pa tako reku ali sem lažnivec pa se ne zavedam ali mam pa res slab spomin,od znamk ki naj bi bile najbolj pokvarljive in jih zdaj vozim že 10 let mi ni crknilo nič razen kakšen smernik,luč ali pa je nagajala elektronika ,toda nikoli tako da se ne bi moral vrniti od tam kjerkoli sem že bil,pa sem bil že marsikje..................nič,izgleda da se m lažnivec za povrh vsega pa še dementen ma sej pr nas tudi kaj pa vem 20 let ni noben avto zatajil, da se ne bi dalo domov prist, tudi po srečanju s kako oviro ne . ampak crknlo pa je kej, samo pač take zadeve, k niso ble vitalne. ampak jst rečem da se je pokvarlo, ampak da ni bilo hujših sitnosti. in tako je po moje tudi s tigrčkom. gotovo bo prej al slej komu kej crknlo. lahko bo zarad tega tudi ne bo mogel nadaljevat poti, ampak zarad tega se meni ne zdi slab moped. jst to pričakujem od vasakega izdelka. pa nej bo avto, moped, al pa pralni stroj sicer pa prav triumphova sta verjetno samo agregat pa okvir (baje da to znajo narest dobro, z drugim se ne ravno hvalijo) ostalo delajo drugi poizvajalci. meni je recimo hecno, da so japonske črke na električnih kablih pa sej itak pol mopeda je japanajzerskega, injektorji, bremze, amortizerji, verjetno elektronika. če na koga to deluje bolj pomirjujoče builder in thumper 2
builder Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) ma sej pr nas tudi kaj pa vem 20 let ni noben avto zatajil, da se ne bi dalo domov prist, tudi po srečanju s kako oviro ne . ampak crknlo pa je kej, samo pač take zadeve, k niso ble vitalne. ampak jst rečem da se je pokvarlo, ampak da ni bilo hujših sitnosti. in tako je po moje tudi s tigrčkom. gotovo bo prej al slej komu kej crknlo. lahko bo zarad tega tudi ne bo mogel nadaljevat poti, ampak zarad tega se meni ne zdi slab moped. jst to pričakujem od vasakega izdelka. pa nej bo avto, moped, al pa pralni stroj sicer pa prav triumphova sta verjetno samo agregat pa okvir (baje da to znajo narest dobro, z drugim se ne ravno hvalijo) ostalo delajo drugi poizvajalci. meni je recimo hecno, da so japonske črke na električnih kablih pa sej itak pol mopeda je japanajzerskega, injektorji, bremze, amortizerji, verjetno elektronika. če na koga to deluje bolj pomirjujoče zdej si pa pomirila Japanloverja, ni crknlo nič na mašini, ampak vse okol nje, to pa ni Triumphovo, ampak Japan Popravljeno December 16, 2014. Popravil builder thumper in cikadina 2
hribuc Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 še spejs šatl se je pokvaru in eksplodiru, pa je stau okol miljardo dolarjev... sam za intermeco :krneki: Kr človk sestav lohk tud unič,je pa velika razlika kako kdo gleda na te stvari.Nekdo bo šel tud ketno na uradn servis šponat pa bo jamral koko drag motor za vdrževanje ma,tadrug bo pa na cest pol mtorja zrihtal pa bo vedu da bi to lohk tud na servisu nardil pa se nebo zato prou nč sekiral.Čist odvisn od človeka kolk si hoče živlenje zakomplicerat MiNa, lajbn, cikadina in 1 other 4
moto rider Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 (popravljeno) Sergej & cikadina! Se čisto strinjam z vama! Velikokrat je tudi v sreči. Dejstvo je, da včasih nehote nabašeš na (tovarniški) problem. Res pa je, da so nekateri izdelki bolj podvrženi napakam, kakor drugi. Jaz npr. nikoli nisem hvalil motorja (ali avta) ki sem ga imel. Povedal sem le stvari, ki so se, ali pa se niso dogajale. Je pa hudičevo fajn, če zadeva funkcionira. Letos sem imel na probi (a to je bilo le eno popoldne) Triumph 800 (cestarja) in sem bil z njim pozitivno presenečen. Moje prejšnje vprašanje pa je bilo kristalno jasno za lastnike, ki nabijajo kilometre in na podlagi teh, sem želel zvedeti kaj več. In tudi sem. Nekaj tule, nekaj pa osebno (celo po telefonu - od p'rjatov. Hvala! A lahko naštejem nekaj vtisov od motorjev, ki sem jih imel?: - Triumph 650 Bonnewile (letnik: predpotopen) - Star, zgaran, odslužen... In tako je tudi laufal - Norton Commando 850 - Enaka zgodba s to razliko, da je nekoliko manj nagajal. A to je bilo v času, ko smo bili veseli, da smo do motorja sploh lahko prišli! - BMW R 100 (nov) - Že novemu je nagajal menjalnik, tako, da so ga zamenjali, ker hladnemu nisi mogel prestaviti v drugo. Na eni dolgi furi je odslužil zgodbo, da bi ga najraje kušnil. Po tem, doma, mi je pa nagajal štrom, in nobeden ni postavil prave diagnoze. - BMW K 100 (nov) - Za tiste čase fajn motor. Res pa je, da se mi je pojavilo en kup napak, ki jih nebi definiral... Zavedam pa se, da je BMW naredil ogromno na odpravljanju napak) Pa še nekaj je. Njega dni (v prejšnjem sistemu) so v Yugo pošiljali robo za balkanski trg. To pa se ve, kaj je pomenilo!! - Suzuki 1000, GS (nov) - BP bi rekli dohtarji - Yamaha XS 1100 (nov) - BP Vse kot treba, ko sem enkkrat šel iz severa, pa so mi na ful prebijali kabli za svečke. Sicer odličen motor za tiste čase. - Kawa KLR & Tengai (eden rabljen, drugi nov) - No problem, čeprav sem s prvim ril po kamnolomih, kolovozih ipd... - Suzuki F 750 - BP - Honda; Transalp - BP - Honda Africa Twin - BP - Honda Africa Twin - BP razen zadnjega kolesnega ležaja. A sem kasneje feler ugotovil, (ga saniral in še danes brezhibno funkcionira.) - Honda CBF 1000 - BP, dokler ga nisem olupil kot krompir... - Suzuki V-strom 650 - BP - Suzuki V-strom 650 - a bo treba še malo počakati, da se odvrtijo kilometri... To so dejstva in moje "pljuvanje" po robi, ki sem jo imel. Vmes pa je bilo še kup motorjev, ki so mi malce izginile iz spomina. A je dovolj glede na to, da je tema namenjena Triumph-om!! - Sorrčy! Popravljeno December 16, 2014. Popravil moto rider Fantocci, ForU2 in builder 3
Gallus Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 Ja,ja Triumfatorji smo sami fini ljudi...... O je pa da!
ferek Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 Ejga, kaj bi jst dal, da bi bil tako pameten kot ti!! Sej tut jaz mam slab motoraiderjev spomin... od leta 91: Civic 1.4, 1.5, Prelude 1.8, Civic 1.4, Stream 1.7. Accord 2.0... Suzuki Marauder, er-6f, xjr 1300, Vn-1700... Pa nič noče crknit! Hytech 1
thumper Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 ijaaa, samo to še manjka, ker požrt tista dva deci do Tigra 1050 je čist tu mač hehe. 800 xrx - mokr 216kg 95 konjev 9250 79nm navora 7850 9500 funtov tiger sport 1050 - mokr 235kg 125 konjev 9400 104 nm navora 4300 9700 funtov želim si 920-ko z xrx opremo in 17" spredaj - mokra z 20l tanka 205kg 99 konjev 9000 95nm 5600 dal bi tistih 9600 funtov se ti zdijo to nemogoče številke ali kaj? . kar se cene tiče anglež ne izstopa od ostalih ............. ampak moj je stara kripa ja res je ...govoriš lahko o svojem ...pri meni je druga pesem... Ja,ja Triumfatorji smo sami fini ljudi...... zase govor..kst sm ćist nemogoč ljud... cikadina! Ne jemlji tole osebno! Samo posplošujem. Takole; Danes so vsi stroji doterani "u nulo!" ....... Ampak predvsem v pokvarljivosti ali njenem nasprotju. bi rekel da so današnji mopedi bolj "v lulo!" ... predvsem v pokvarljivosti še bolj pa po serijskih/tovarniških napakah--- še spejs šatl se je pokvaru in eksplodiru, pa je stau okol miljardo dolarjev... sam za intermeco :krneki: eh tm je bil kriv en oring za 12 centov..moja dihtunga za pokrov ventilov je čez 3000 centov.. Ejga, kaj bi jst dal, da bi bil tako pameten kot ti!! sm rajš glup pa ulijem tist dnar v tank.. sicer pa prav triumphova sta verjetno samo agregat pa okvir (baje da to znajo narest dobro, z drugim se ne ravno hvalijo) ostalo delajo drugi poizvajalci. meni je recimo hecno, da so japonske črke na električnih kablih pa sej itak pol mopeda je japanajzerskega, injektorji, bremze, amortizerji, verjetno elektronika. če na koga to deluje bolj pomirjujoče edin injektorji so v redu od keihin-a ... bremze nissin - honda .... vredne pol lignja prednje vilice - kyb .... šele ko jim zamenjaš fedre pa olje je nekako tako no... zadnji amortizerji - kyb - najslabš kar lohk japonc sploh pomisli naredit - in povrh vsega to še naredi - vredni pol posušenga spermija... tko pa sm prznal da vozm največji šrot .. builder, Kmet2 in Mavti 3
Fantocci Objavljeno December 17, 2014 Opozori Objavljeno December 17, 2014 .... A lahko naštejem nekaj vtisov od motorjev, ki sem jih imel?: - Triumph 650 Bonnewile (letnik: predpotopen) - Star, zgaran, odslužen... In tako je tudi laufal - Norton Commando 850 - Enaka zgodba s to razliko, da je nekoliko manj nagajal. A to je bilo v času, ko smo bili veseli, da smo do motorja sploh lahko prišli! - BMW R 100 (nov) - Že novemu je nagajal menjalnik, tako, da so ga zamenjali, ker hladnemu nisi mogel prestaviti v drugo. Na eni dolgi furi je odslužil zgodbo, da bi ga najraje kušnil. Po tem, doma, mi je pa nagajal štrom, in nobeden ni postavil prave diagnoze. - BMW K 100 (nov) - Za tiste čase fajn motor. Res pa je, da se mi je pojavilo en kup napak, ki jih nebi definiral... Zavedam pa se, da je BMW naredil ogromno na odpravljanju napak) Pa še nekaj je. Njega dni (v prejšnjem sistemu) so v Yugo pošiljali robo za balkanski trg. To pa se ve, kaj je pomenilo!! - Suzuki 1000, GS (nov) - BP bi rekli dohtarji - Yamaha XS 1100 (nov) - BP Vse kot treba, ko sem enkkrat šel iz severa, pa so mi na ful prebijali kabli za svečke. Sicer odličen motor za tiste čase. - Kawa KLR & Tengai (eden rabljen, drugi nov) - No problem, čeprav sem s prvim ril po kamnolomih, kolovozih ipd... - Suzuki F 750 - BP - Honda; Transalp - BP - Honda Africa Twin - BP - Honda Africa Twin - BP razen zadnjega kolesnega ležaja. A sem kasneje feler ugotovil, (ga saniral in še danes brezhibno funkcionira.) - Honda CBF 1000 - BP, dokler ga nisem olupil kot krompir... - Suzuki V-strom 650 - BP - Suzuki V-strom 650 - a bo treba še malo počakati, da se odvrtijo kilometri... To so dejstva in moje "pljuvanje" po robi, ki sem jo imel. Vmes pa je bilo še kup motorjev, ki so mi malce izginile iz spomina. A je dovolj glede na to, da je tema namenjena Triumph-om!! - Sorrčy! Če nič drugega, si dokazal, da ti spomin funkcionira ...pa da te noben od japoncev ni kaj dosti zajebaval. Snečer in builder 2
vandrovec Objavljeno December 17, 2014 Opozori Objavljeno December 17, 2014 (popravljeno) Delam v firmi, ki proizvaja komponente za evropske proizvajalce motornih vozil. Dobro, Triumpha ni zraven, so pa Bmw, Ktm, Sherco, Beta, Gas-Gas, Aprilija...in upam, da imajo japonci drugače organizirano samo proizvodnjo, ker naši izdelki niso 100% kontrolirani ter so odvisni od delovne izmene oz. samih delavcev, to pa pomeni, da gredo naprej tudi neustrezni izdelki. Veliko je odvisno od vodje proizvodnje ampak interesi firme so drugje...količine. Sami zaposleni so tudi redki, ki jim je pomembna kvaliteta, važna je količina....sam si ne bi želel imeti v prevoznem sredstvu "lastnega" izdelka, ker so na nek način loterija... ...nekaj časa smo delali tudi za korejce ampak so nas kmalu "skenslali". Popravljeno December 17, 2014. Popravil vandrovec ciciban, bosa, DAMI34 in 3 others 6
royal Objavljeno December 17, 2014 Opozori Objavljeno December 17, 2014 Delam v firmi, ki proizvaja komponente za evropske proizvajalce motornih vozil. Dobro, Triumpha ni zraven, so pa Bmw, Ktm, Sherco, Beta, Gas-Gas, Aprilija...in upam, da imajo japonci drugače organizirano samo proizvodnjo, ker naši izdelki niso 100% kontrolirani ter so odvisni od delovne izmene oz. samih delavcev, to pa pomeni, da gredo naprej tudi neustrezni izdelki. Veliko je odvisno od vodje proizvodnje ampak interesi firme so drugje...količine. Sami zaposleni so tudi redki, ki jim je pomembna kvaliteta, važna je količina....sam si ne bi želel imeti v prevoznem sredstvu "lastnega" izdelka, ker so na nek način loterija... ...nekaj časa smo delali tudi za korejce ampak so nas kmalu "skenslali". Japonci tudi delajo samo na količinah fučka se jim za kvaliteto ......to bi bilo res, če ne bi imeli "harakirija" še en dokaz, da ne kupim EU znamke
thumper Objavljeno December 17, 2014 Opozori Objavljeno December 17, 2014 Delam v firmi, ki proizvaja komponente za evropske proizvajalce motornih vozil. Dobro, Triumpha ni zraven, so pa Bmw, Ktm, Sherco, Beta, Gas-Gas, Aprilija...in upam, da imajo japonci drugače organizirano samo proizvodnjo, ker naši izdelki niso 100% kontrolirani ter so odvisni od delovne izmene oz. samih delavcev, to pa pomeni, da gredo naprej tudi neustrezni izdelki. Veliko je odvisno od vodje proizvodnje ampak interesi firme so drugje...količine. Sami zaposleni so tudi redki, ki jim je pomembna kvaliteta, važna je količina....sam si ne bi želel imeti v prevoznem sredstvu "lastnega" izdelka, ker so na nek način loterija... ...nekaj časa smo delali tudi za korejce ampak so nas kmalu "skenslali". lej ..tukaj je govora o otoškem šrotu ne pa o celinskem dreku... builder 1
sayo Objavljeno December 18, 2014 Opozori Objavljeno December 18, 2014 Ej bw, a o Tigru 800 nima noben nč za napisat thumper, DAN in dlicen 3
thumper Objavljeno December 19, 2014 Opozori Objavljeno December 19, 2014 Ej bw, a o Tigru 800 nima noben nč za napisat kaj čmo pa pisat? to je to za ra dnar ...ni to tako kot riž na 1000 okusov.. builder in Kmet2 2
mitjag Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 Glej na tem forumu je 5 lastnikov tega motorja, torej veliko premalo, da se lahko pogovarjamo o "brezhibnosti", za ugotavljanje serijskih napak je treba po tujih forumih pobrskat. itak pa nepokvarljiva je samo honda, tako da bo najbolje, če se je držiš še naprej. A tista Honda k me je v Makarski pustila in k me je Amzs prišel šlepat ker v celi Dalmaciji niso najdl statorja zanjo? Al una Honda k jo je spluval tud pr Elisi da Honda je zdaj daleč od stare slave. Ne rečem...ni slab motor ampak o pokvarljivosti današnjih Hond pa res ne bi razpravljal...sicer pa druga tema je bolj primerna, je pa zgolj slučajno da sem si pred Tigrom lastil Hondo cbf 1000. Kljub 200ccm viška ga Tiger konkretno nese v večini razen mogoče v zaviranju ne (ABS z CBS proti zgolj ABS)...Ampak spet stvar percepcije komu je kaj ljubše. Meni npr bolj ustreza baby Tiger kot kot njegov big brother. builder, thumper, Kmet2 in 2 others 5
cikadina Objavljeno December 21, 2014 Opozori Objavljeno December 21, 2014 lastnikom briranskih mopedov skor pritiče mal cinizma mitjag in thumper 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se