Mavti Objavljeno Marec 23, 2015 Opozori Objavljeno Marec 23, 2015 Še vse motorje do sedaj sem stestiral do potiskanja na bencinsko pumpo , pravzaprav ima tazadni že nekaj peš kilometrov :grim ,samo to se bo moralo nehat kajti leta se poznajo meni in bom prej zakuhal in fliknil jaz :oops: kot presneta bencinska pumpa v Tiste kestele za bencin bi lako prosim malo večje delal :notworthy:
MarkoR Objavljeno Marec 23, 2015 Opozori Objavljeno Marec 23, 2015 Kdor trdi, da se njemu pa ne more zgodit...bo z malo "sreče" še to sezono tiščal. Pa jaz v osnovi nisem spraševal za +/- 2km do pumpe, ampak okvirno litre, ki jih lahko iztisnem iz kesla, če se mi lučka prižge pri 13litrih, posoda pa je 19litrov. 15 litrov, 300km,okay. 13 litrov na potovalni enduri pa je malo smešno. Na furi sem ponavadi po 270km zavil na črpalko, če sem jo videl, ampak vedno imel zavest, da vdaj 30, lahko pa do 50km, še pa vedno naredim. Mogoče pa koga zanima, Touratech prodaja povečano posodo za gorivo, menda okrog 30 litrov. Mogoče je med nami kakšen hudi popotnik, ki bo s Tigrom prepotoval cele kontinente, pa to rabi.
cikadina Objavljeno Marec 23, 2015 Opozori Objavljeno Marec 23, 2015 kolko kilometrov pa naredite v enem kosu brez postanka?
Kmet2 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 kolko kilometrov pa naredite v enem kosu brez postanka? Dostikrat toliko dokler ne zmanjka goriva in treba tankat!
cikadina Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Dostikrat toliko dokler ne zmanjka goriva in treba tankat! se pravi bi rabu 30l tank, da bi lahko naredu po 600km in več brez se ustavit
Kmet2 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) se pravi bi rabu 30l tank, da bi lahko naredu po 600km in več brez se ustavit To ne ,vsaj zame je to preveč,se je že naredilo a potom sile bolj. Tam 300km pa mi je sprejemljivo brez ustavljanja,na potovanjih pa ustavljam od 100 do 150km da se pretegnem in pogledam če je vse uredu z mojim starim prijateljem Damijem :lol: P.s. bi imel pa na motorju takoj rezervoar od 30 l ! Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil Kmet2 DAMI34, builder, thumper in 2 others 5
cikadina Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 tistim, ki delajo res dolge ture verjamem da pride prav. ceprav mores bit ze kr dobr da tolko casa presedis, brez se pretegnt. predvsem pa brez hrane, pijače in wcja TOMCAT 1
MARJA Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) kolko kilometrov pa naredite v enem kosu brez postanka? Jaz med 200 do 250 km, ker se že mal tresem pol ( pomanjkanje kofeina in nikotina :mellow: ), pa je treba pol to v žile dat. Na mojmu večjemo tigru se lučka prižge ko imam not še ene 5 litrov, se pravi, ko je že porabil 15 litrov. Sem pa naredil tud že 330 km pa je blo not še za ene 3 litre bencina. Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil MARJA cikadina 1
DAMI34 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 To ne ,vsaj zame je to preveč,se je že naredilo a potom sile bolj. Tam 300km pa mi je sprejemljivo brez ustavljanja,na potovanjih pa ustavljam od 100 do 150km da se pretegnem in pogledam če je vse uredu z mojim starim prijateljem Damijem :lol: P.s. bi imel pa na motorju takoj rezervoar od 30 l ! Ustavljanje je pomembno, da razbiješ monotonijo in povrneš koncentracijo. Tebi niti 100 litrski rezervar neb pomagal, še vedno bi ga spraznu več kot drži Kmet2, dondule, thumper in 2 others 5
moto rider Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 (popravljeno) 25 - 30 litrski rezervoar pride v poštev edino na furah in v predelih sveta, kjer je med črpalkami minimalno 300 km in (mnogo) več. Torej, za po Evropi, sploh ne pride v poštev. Razen, če ga hočeš imeti. Popravljeno Marec 24, 2015. Popravil moto rider Tedybear 1
Tedybear Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 25 - 30 litrski rezervoar pride v poštev edino na furah in v predelih sveta, kjer je med črpalkami minimalno 300 km in (mnogo) več. Torej, za po Evropi, sploh ne pride v poštev. Razen, če ga hočeš imeti. A ni bol'š občutek, da greš tankat 2 x po 24€, kot pa 3 x po 16?. Vsaj men. :grim MarkoR in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 A ni bol'š občutek, da greš tankat 2 x po 24€, kot pa 3 x po 16?. Vsaj men. :grim men je najbl všeč 2x po 16€ builder, cikadina in Kmet2 3
Tedybear Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 men je najbl všeč 2x po 16€ Ker se baje skozi šlepaš za Kmetom2, se ti prav gotovo izide.... :grrr Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Ker se baje skozi šlepaš za Kmetom2, se ti prav gotovo izide.... :grrr včasih gre komaj komaj skoz Kmet2 in Tedybear 2
Tedybear Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Prov. Zmagov si. Aja...vem da ni važno...ko sem imel še GSR-ja, mi je šlo najbolj na živce, da je imel tank malo večji kot piksna za kislo zelje...pa sem mogu tankat na 180-200 prevoženih km. Sem pa ziheraš...zaboga se mi ne zgodi, da bi vozil na rezervi, kaj šele na hlape. DAMI34 in Mavti 2
builder Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 jest sm tudi ziheraš, samo enkrat ostal brez bencina, na avtocesti , okoli polnoči, to razlaga zakaj avtocesta, smo se šlepal 2 km, nevarno je blo, se zavedam :grim , drgač nardim s svojim 22l tankom 443 km, na 444 mi je umrl :grim rezerva ponavadi na motorjih drži sigurnih 50 do nekje100 km in je nekje od 4-6l, zato ne vem, zakaj bi bilo na Triumpu drgač Mavti 1
Kmet2 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Prov. Zmagov si. Aja...vem da ni važno...ko sem imel še GSR-ja, mi je šlo najbolj na živce, da je imel tank malo večji kot piksna za kislo zelje...pa sem mogu tankat na 180-200 prevoženih km. Sem pa ziheraš...zaboga se mi ne zgodi, da bi vozil na rezervi, kaj šele na hlape. Na hlape je zabavno,spoznaš naključne ljudi pokličeš še ženo ti povem skoz dogaja.... Tedybear, DAMI34, igorkr in 5 others 8
mitjag Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 ...back to Topic. Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?! Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl ))))))))))))
Mavti Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 (popravljeno) Ta dodatna oprema je super če jo imaš ,slabost je ta da je draga.Drugače pa ko enkrat spoznaš svoj motor (pač neka kilometrina) boš takoj opazi če nekaj z gumami ni vredu, pač ustaviš pa pogledaš ali pač počasneje nadaljuješ do mesta kjer se lahko prepričaš ali je kaj naroba ali ni nič narobe.Če pa bi gumo razneslo(skoraj ni varijante da bi jo se pa na vsakih nevem koliko tisoč še tudi zgodi) ti pa tudi senzor ne pomaga veliko. Pravzaprav hočem povedat ,da boš prav kmalu osvojil občutek ,če je z gumami kaj narobe z senzorjem ali pa brez. :yes: Pa veselje v vožnji želim Popravljeno Marec 25, 2015. Popravil Mavti
MARJA Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 ...back to Topic. Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?! Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl )))))))))))) Ne vem kako je z alternativo. Že res da je v elektroniki v osnovi notr, sam je potrebno z računalnikom vse skupaj vklopit in vnesti šifre, ki so napisane na senzorjih, tako da računalnik motorja spozna ker senzor je v prvi ker pa v zadnji gumi. Je pa res cena tam okol 240 €.
DAMI34 Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 ...back to Topic. Ima kdo izkušnje z TPMS. Tiger ima to že v osnovi vgrajeno v elektroniko in je potrebno dokupit le kit za v gume,ki pa ni poceni in še ko sem že celo vplačal pol avansa izvem da nimajo več in da nadomestni stane 30% več oz namesto 152€(+DDV) že kar 240€?!?! Torej iščem alternativo. Ne iščem da bi blo fensy šmensi in se prikazovalo na zaslonu ampak da bi me opozorilo če bi bila (vsaj prednja guma) pod določeno varno mejo. Tudi nima veze pred vožnjo ker itak pogledam/preverim ampak mi je bolj pomembno med vožnjo...čeprav res je da tisti "hard" bikerji vse to takoj začutite smo nekateri "začetniki" takšni da bi loh po feltni peljal pa ne bi opazl )))))))))))) prav takoj opaziš, ko ti začne motor opletat, pa čeprav si čisti začetnik igorkr 1
mitjag Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 ja to vem...se sprogramira. Dodatna kaprica je da menda baterija ni zamenljiva v teh senzorjih in ko se porabi je treba kupiti novo in na novo sprogramirati...predrag špas. Mogoče nekaj takega za isto ceno in na ventilčkih bolje? http://www.amazon.com/TireGard-13-318-Handlebar-Pressure-Monitoring/dp/B009D1HFFU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1427301576&sr=8-2&keywords=tpms+motorcycle http://www.amazon.com/Motorcycle-Tire-Pressure-Monitoring-System/dp/B00G9ATWPY/ref=pd_sbs_auto_2?ie=UTF8&refRID=18ASQ00AA0P9PGP7AK49 Verjetn boljš da za ta denar gume kupm
MiNa Objavljeno Marec 25, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 (popravljeno) Tugi garmin ima nekaj takega, čeprav je pomoje to le bolj lepotni dodatek, ki ni ravno poceni. Če pade tlak v gumi za 0,3-0,4 bara že zaznaš, da nekaj ni kot je bilo. Pri TL gumah tlak pada zelo počasi, tudi ko je v njej kak tujek (žebelj, vijak, žica... .), TT guma se pa ponavadi izprazni prej kot boš na "digitalcu" to sploh opazil. Varianta, ki jo je omenil @Dami34 ali pa sam v zadnjem postu. Popravljeno Marec 25, 2015. Popravil MiNa
mitjag Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 prav takoj opaziš, ko ti začne motor opletat, pa čeprav si čisti začetnik A tud na Triumphu? ))) DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 ja to vem...se sprogramira. Dodatna kaprica je da menda baterija ni zamenljiva v teh senzorjih in ko se porabi je treba kupiti novo in na novo sprogramirati...predrag špas. Mogoče nekaj takega za isto ceno in na ventilčkih bolje? http://www.amazon.com/TireGard-13-318-Handlebar-Pressure-Monitoring/dp/B009D1HFFU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1427301576&sr=8-2&keywords=tpms+motorcycle http://www.amazon.com/Motorcycle-Tire-Pressure-Monitoring-System/dp/B00G9ATWPY/ref=pd_sbs_auto_2?ie=UTF8&refRID=18ASQ00AA0P9PGP7AK49 Verjetn boljš da za ta denar gume kupm Nisem še slišal da bi se komu baterije ,če sploh so v tem ventilu spraznile,vsaj na 7 let starem GS-u senzorji tlaka delujejo brezhibno ! prav takoj opaziš, ko ti začne motor opletat, pa čeprav si čisti začetnik Ne občutim nič ,če ne bi imel senzorjev tlaka bi se ubil takoj zdej DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se