Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 ti si itak neki posebnega A se ti neb mal zase brigu pa ne smeti teme :lol: DAMI34 1
mitjag Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Nisem še slišal da bi se komu baterije ,če sploh so v tem ventilu spraznile,vsaj na 7 let starem GS-u senzorji tlaka delujejo brezhibno ! Ne občutim nič ,če ne bi imel senzorjev tlaka bi se ubil takoj zdej Verjetn je GS poseben in ima brezžično polnjenje senzorjev al pa celo napetost speljano direkt u gumo
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Verjetn je GS poseben in ima brezžično polnjenje senzorjev al pa celo napetost speljano direkt u gumo No ja izgleda naprednejše kot pri Triumphu
mitjag Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi
dlicen Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi Vir te trditve?
MiNa Objavljeno Marec 26, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 "Aupuh" so dal na napačno stran. Pravzaprav jih tu sedaj BMW kopira.
Kmet2 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi Dobro jih je nadgradil ,prazni se baterija ,vse skupaj je precenjeno bravo ,že študiram če neb v bodočnosti kupil nadgradnjo nemškega boxerja v angleški obliki
Nearrain Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi Dejstvo pa je tudi, da jim omenjeno strategijo se ni uspelo realizirat.
Nearrain Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Dobro jih je nadgradil ,prazni se baterija ,vse skupaj je precenjeno bravo ,že študiram če neb v bodočnosti kupil nadgradnjo nemškega boxerja v angleški obliki K nisi na tekocem Zdej v strogi tajnosti vlecejo podalsek od polnilca iz Minschena proti Angliji. Kmet2 1
mitjag Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 Vir te trditve? dilcen: vir je tolk relevanten kot navedba kmet2 da je BMW-jev senzor naprednejši od Triumpha Sicer je pa to znano dejstvo, ki ga navajajo tudi pri BMW-ju : http://www.twowheelsblog.com/post/6517/triumph-tiger-800-copies-bmw-f800gs Kje točno sem pa zasledil "da celo priznavajo pri samem Triumphu" je pa kot se spmnim v nekem intervjuju katerega link se mi toliko ne da iskat kot se ga ne da tebi
raza Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom. Menjava baterije pri BMWjih: Slika Triumphovega senzorja:
HyperJack Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom. Menjava baterije pri BMWjih: Slika Triumphovega senzorja: Za elektronska vezja, najboljša zadeva plastidip, predel kjer je baterija, se pusti kot je, oz. lahko se premaže tudi kontakte, ko je zadeva premazana še "mokra" se komplet ohišje zapre, da plastidip zleze v vse pore in to je to =)
mitjag Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom.Menjava baterije pri BMWjih:https://www.youtube.com/watch?v=Mpjz0cDjnK4SlikaTriumphovega senzorja: Ni res. Tudi pri Triumphu vsaj pri Tiger 800 do senzorji zatesnjeni zato ni možna menjava baterije in ima življenjsko dobo 5 let.
raza Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 (popravljeno) Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil. Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno). Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka. Popravljeno Marec 28, 2015. Popravil raza
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil. Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno). Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka. Serviser za KTM mi ni mogel zamenjat ventilov ,ker sem si želel te kotne ker so baje originalni s senzorji tako narejeni. Na sliki pa vidim da je na obstoječi ventil navijačen kotni sistem,a je to tako kot si predstavljam in bi potemtakem tudi sam lahko te kotne ventile navijačil na obstoječ ventil ?
raza Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Z malo iznajdljivosti bi se sigurno dalo. Triumph ima to elegantno rešeno!
MiNa Objavljeno Marec 28, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Kotni brez senzorjev. Podaljški za obstoječe ventile. Tile po moje niso ravno varni, ker lahko puščajo. Kmet2 in igorkr 2
mitjag Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil.Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno).Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka. Ja imam ker sem o teh senzorjih sanjal že nekaj časa in se konkretno pozanimal ter dobil informacijo tudi od dobavitelja, da se baterij ne da menjati in da držijo 5 let nato je potrebno naročiti nove ter ponovno programirati. Je pa res da so na netu "mojstri" ki odprejo senzor in zamenjajo baterijo. Senzor seveda ni enako vodoodporen ampak odpade strošek nakupa novih ter ponovnega programiranja oz seznanjanja z modulom v motorju. Sem pa imel že avans plačan 50% pa sem ga dobil nazaj ker se je cena zvišala iz 152 na 240
Kmet2 Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Kotni brez senzorjev. Podaljški za obstoječe ventile. Tile po moje niso ravno varni, ker lahko puščajo. Ja ampak samo te mi pridejo prav ,zdej pa al riskiram da pušča al pa še naprej tlačm prste ke med napere
cikadina Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Ja imam ker sem o teh senzorjih sanjal že nekaj časa in se konkretno pozanimal ter dobil informacijo tudi od dobavitelja, da se baterij ne da menjati in da držijo 5 let nato je potrebno naročiti nove ter ponovno programirati. Je pa res da so na netu "mojstri" ki odprejo senzor in zamenjajo baterijo. Senzor seveda ni enako vodoodporen ampak odpade strošek nakupa novih ter ponovnega programiranja oz seznanjanja z modulom v motorju. Sem pa imel že avans plačan 50% pa sem ga dobil nazaj ker se je cena zvišala iz 152 na 240 zakaj pa ne direkt iz anglije narocis? http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=39875¤cy=3
igorkr Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 (popravljeno) Kotni brez senzorjev. Podaljški za obstoječe ventile. Tile po moje niso ravno varni, ker lahko puščajo. Za tiste podaljške, ni toliko panike da puščajo. Problem je, ker če jih daš na ravne navadne ventile iz gume jih začne, zaradi centripetalne sile, zvijat med vožnjo pri višjih hitrostih in posledično pride čez čas do poškodbe ventila. Popravljeno Marec 29, 2015. Popravil igorkr Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Za tiste podaljške, ni toliko panike da puščajo. Problem je, ker če jih daš na ravne navadne ventile iz gume jih začne, zaradi centripetalne sile, zvijat med vožnjo pri višjih hitrostih in posledično pride čez čas do poškodbe ventila. Jz k vozm bl počas ni problema a thumper, igorkr, Nearrain in 3 others 6
igorkr Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Jz k vozm bl počas ni problema a Zate me ni strah, da se boš glede teh zadev napačno odločil. :grrr
rozzman Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Je kdo preizkušal belega Tigra v Kranju?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se