Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

ti si itak neki posebnega :P

A se ti neb mal zase brigu pa ne smeti teme  :P  :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še slišal da bi se komu baterije ,če sploh so v tem ventilu spraznile,vsaj na 7 let starem GS-u senzorji tlaka delujejo brezhibno !

 

Ne občutim nič ,če ne bi imel senzorjev tlaka bi se ubil takoj zdej  :P

Verjetn je GS poseben in ima brezžično polnjenje senzorjev al pa celo napetost speljano direkt u gumo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetn je GS poseben in ima brezžično polnjenje senzorjev al pa celo napetost speljano direkt u gumo ;)

No ja izgleda naprednejše kot pri Triumphu  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi ;)

 

Vir te trditve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi ;)

Dobro jih je nadgradil ,prazni se baterija ,vse skupaj je precenjeno bravo ,že študiram če neb v bodočnosti kupil nadgradnjo nemškega boxerja v angleški obliki  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No...prej bi rekel da so pri Triumphu bolj "realni" kot pa pri Benfelnu naprednejši glede na to znano dejstvo da Triumph tudi sam prizna da kopira Benfelne in jih nadgradi ;)

 

Dejstvo pa je tudi, da jim omenjeno strategijo se ni uspelo realizirat.   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro jih je nadgradil ,prazni se baterija ,vse skupaj je precenjeno bravo ,že študiram če neb v bodočnosti kupil nadgradnjo nemškega boxerja v angleški obliki  :OK:

 

K nisi na tekocem   :smoke:

 

Zdej v strogi tajnosti vlecejo podalsek od polnilca iz Minschena proti Angliji.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vir te trditve?

dilcen: vir je tolk relevanten kot navedba kmet2 da je BMW-jev senzor naprednejši od Triumpha ;)

Sicer je pa to znano dejstvo, ki ga navajajo tudi pri BMW-ju : http://www.twowheelsblog.com/post/6517/triumph-tiger-800-copies-bmw-f800gs

Kje točno sem pa zasledil "da celo priznavajo pri samem Triumphu" je pa kot se spmnim v nekem intervjuju katerega link se mi toliko ne da iskat kot se ga ne da tebi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom.

Menjava baterije pri BMWjih:

Slika Triumphovega senzorja:

post-3530-0-51429400-1427457375_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom.

Menjava baterije pri BMWjih:

Slika Triumphovega senzorja:

 

Za elektronska vezja, najboljša zadeva plastidip, predel kjer je baterija, se pusti kot je, oz. lahko se premaže tudi kontakte, ko je zadeva premazana še "mokra" se komplet ohišje zapre, da plastidip zleze v vse pore in to je to =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem uspel izbrskati glede tlačnih senzorjev je Triumpha stala prav inovativnost neljubih težav. Senzor so si zamislili tako, da se da baterijo enostavno zamenjati, dočim BMW je vso elektroniko "zalil" v ohišje vključno z baterijo in se s tem izognil vplivu kondenza. Pri Triumphu pa kondenz lahko vdre v ohišje in vpliva na porabo in s časoma nažre kontakte. Zadevo se enostavno reši z zatesnitvijo ohišja z zunanje strani s silikonom.Menjava baterije pri BMWjih:https://www.youtube.com/watch?v=Mpjz0cDjnK4SlikaTriumphovega senzorja:

Ni res.

Tudi pri Triumphu vsaj pri Tiger 800 do senzorji zatesnjeni zato ni možna menjava baterije in ima življenjsko dobo 5 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil.

Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno).

Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka.

post-3530-0-78090100-1427546779_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil.

Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno).

Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka.

Serviser za KTM mi ni mogel zamenjat ventilov ,ker sem si želel te kotne ker so baje originalni s senzorji tako narejeni. Na sliki pa vidim da je na obstoječi ventil navijačen kotni sistem,a je to tako kot si predstavljam in bi potemtakem tudi sam lahko te kotne ventile navijačil na obstoječ ventil ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš boljše informacije, kot jih imam jaz in se jih najde na spletu, imaš sigurno prav. Lahko so celo modificirali senzorje zaradi težav, vendar tega do sedaj nisem zasledil.Sicer pa do sedaj, kar sem videl Triumphovih senzorjev, so takšni kot je prikazan na sliki, ki sem jo objavil. Na sliki manjka kovinski ventil, ki je lahko raven ali kotni (verzija za šprikle ali lito feltno).Kataloška številka za Tigra 800 in 1200 je enaka.

Ja imam ker sem o teh senzorjih sanjal že nekaj časa in se konkretno pozanimal ter dobil informacijo tudi od dobavitelja, da se baterij ne da menjati in da držijo 5 let nato je potrebno naročiti nove ter ponovno programirati. Je pa res da so na netu "mojstri" ki odprejo senzor in zamenjajo baterijo. Senzor seveda ni enako vodoodporen ampak odpade strošek nakupa novih ter ponovnega programiranja oz seznanjanja z modulom v motorju.

Sem pa imel že avans plačan 50% pa sem ga dobil nazaj ker se je cena zvišala iz 152 na 240 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kotni brez senzorjev.

 

Podaljški za obstoječe ventile. Tile po moje niso ravno varni, ker lahko puščajo.

Ja ampak samo te mi pridejo prav ,zdej pa al riskiram da pušča al pa še naprej tlačm prste ke med napere :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imam ker sem o teh senzorjih sanjal že nekaj časa in se konkretno pozanimal ter dobil informacijo tudi od dobavitelja, da se baterij ne da menjati in da držijo 5 let nato je potrebno naročiti nove ter ponovno programirati. Je pa res da so na netu "mojstri" ki odprejo senzor in zamenjajo baterijo. Senzor seveda ni enako vodoodporen ampak odpade strošek nakupa novih ter ponovnega programiranja oz seznanjanja z modulom v motorju.

Sem pa imel že avans plačan 50% pa sem ga dobil nazaj ker se je cena zvišala iz 152 na 240 ;)

zakaj pa ne direkt iz anglije narocis?

http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=39875¤cy=3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kotni brez senzorjev.

 

Podaljški za obstoječe ventile. Tile po moje niso ravno varni, ker lahko puščajo.

 

Za tiste podaljške, ni toliko panike da puščajo. Problem je, ker če jih daš na ravne navadne ventile iz gume jih začne, zaradi centripetalne sile, zvijat med vožnjo pri višjih hitrostih in posledično pride čez čas do poškodbe ventila. 

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste podaljške, ni toliko panike da puščajo. Problem je, ker če jih daš na ravne navadne ventile iz gume jih začne, zaradi centripetalne sile, zvijat med vožnjo pri višjih hitrostih in posledično pride čez čas do poškodbe ventila. 

Jz k vozm bl počas ni problema a :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz k vozm bl počas ni problema a :kva1:

 

Zate me ni strah, da se boš glede teh zadev napačno odločil.  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!