tomash Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Kakšne so bistvene razlike med Tiger 800, tiger 800 xr in tiger 800 xrx? Ali oznaka opredeljuje modelno leto ali kaj več?
thumper Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Kakšne so bistvene razlike med Tiger 800, tiger 800 xr in tiger 800 xrx? Ali oznaka opredeljuje modelno leto ali kaj več? 800 in 800 xc sta stara modela .. novi modeli _ 800 xr in xrx - cestna varianta 19 col prednja guma 800 xc i xcx - off rosd orientirana varianta 21 col prednja guma in mogoče bi lahko naredili cestno varianto s 17 col prednjo gumo - kot jo ima tiger 1050 sport - recimo xs in xsx ... ne vem pa zakaj so morali na cestni varianti dati tako široke plastike ob tanku..
semering Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Še mal ,pa bi bilo skor bolje kupit kakšno drugo znamko s tako serijsko opremo Ja res... Npr BMW! Če drugza ne, se ti v najmilejšem primeru kak kardan razpoči.... :naughty:
tomash Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 OK sem razumel do ... Kaj pa Tiger 800 xr in Tiger 800 xrx? Razlika v ceni cca 1000 €, zaradi?
thumper Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 OK sem razumel do ... Kaj pa Tiger 800 xr in Tiger 800 xrx? Razlika v ceni cca 1000 €, zaradi? opreme ! http://www.triumphmotorcycles.co.uk/new-tiger-800 poskrolaj na dol imaš vse tri opreme napisane : xr , xrx in xrt ...
Kmet2 Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Ja res... Npr BMW! Če drugza ne, se ti v najmilejšem primeru kak kardan razpoči.... :naughty: Bolje kot da mi semering na riti spusti :grim builder in semering 2
MarkoR Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 No, zadnjič je bila tukaj debata o nujnosti tega senzorja tlaka..pred enim tednom sem naredil luknjo v zadnjo gumo. Odlično je deloval moj "senzor", v treh ovinkih sem ugotovil, da motor nekako noče v nagib..in mi je postalo jasno, da rabim avtovleko. SEBA33 1
semering Objavljeno Maj 4, 2015 Opozori Objavljeno Maj 4, 2015 Bolje kot da mi semering na riti spusti :grim Na auspuhu si mislil, ne?!! Kmet2 1
tomash Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 A je primerljivo Triumph Tiger 800 in Yamaha MT-09 Tracker?
DAN Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 A je primerljivo Triumph Tiger 800 in Yamaha MT-09 Tracker? Roadie verjetno je....
MiNa Objavljeno Maj 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 (popravljeno) V grobem ja, še največ razlike je, Yamaha17/17-Triumph19/17-(21/17), kaj pa to pomeni v vožnji ti pa "pove" samo preizkus. Cena? ja tudi tu je nekaj razlike, Y pod10, T nad 10. Popravljeno Maj 8, 2015. Popravil MiNa
vandrovec Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 Jaz bi imel agregat Tracerja na Tigru ali še bolje, da bi Yamaha naredila en vmesen enduro s Tracerjevim agregatom, da takrat mi je bolj všeč Tiger kot Tracer. Pri Triumphu so zavohali neko tržno nišo in plasirali en kup modelov na osnovi Tigra 800, japonski konkurenti pa spijo. evus2000 1
thumper Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Jaz bi imel agregat Tracerja na Tigru ali še bolje, da bi Yamaha naredila en vmesen enduro s Tracerjevim agregatom, da takrat mi je bolj všeč Tiger kot Tracer. Pri Triumphu so zavohali neko tržno nišo in plasirali en kup modelov na osnovi Tigra 800, japonski konkurenti pa spijo. agregar od yamahe na triumphu? a zaradi 20 konjev s papirja? cenovne razlike med trackerjem in 800xr je 795e .. agregat s triumpha je dokazano trpežen in vzdržljiv kar se bo moral yamahin še dokazati .. serijska oprema novega XRT vsebuje opremo XR + XRX +: - Uprated 650W Alternator for dedicated heated equipment - Heated Rider and Passenger Seats - Heated Grips - Fog Lamps - 3rd Additional auxiliary 12 v Power Socket - Aluminium pannier rails – ready for the fitment of the optional aluminium Expedition panniers - GPS mounting kit - Tyre Pressure Monitoring System - CNC machined brake reservoir - Aluminium radiator guard razlika v ceni glede na xrx naj bi bila nekje 600-700e kar je za tak paket opreme ugodno - torej skupno nekje med 124000 in 12500e.. minus tigra je 19col prednja guma kar se tiče vožnje po asfaltu.. prednost tigra je 19col predja guma kar se tiče stanja naših luknjastih cest. baje boljše vzmetenje na tigru .. sedel na obeh - končna izdelava tigra na veliko višjem nivoju .. Rocky 1
MarkoR Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Tracer sem danes videl v živo. Je lep motor, ampak to se ne spogleduje z enduro razredom, to je bolj podobno fazerki, CBFki..Tiger 800XC je čisto druga zadeva. Meni se zdi, da BMW 800GS in Tiger 800 XC furata čisto svoj razred. Če ti je všeč kateri od teh dveh, boš tretjega težko našel, ki bi jima konkuriral. Jaz imam zdaj za sabo malo daljšo furo z mojim XCjem. Kombinacija vseh mogočih podlag. Edino, kar mu zamerim, je vetrna zaščita. To menda najbolje reši Puigova šipica s spojlerjem, cena je cca 190UER. Kar se tiče večje prve gume, moj ima spredaj 21". Prehod s CBF je bil v tem oziru v prvih kilometrih malce problematičen, pri 120km/h se mi je zdelo, da zna samo še naravnost. Sedaj, po 5000km, se mi zdi izjemno vodljiv. Je pa tako. 20% je namen, za kaeterega kupuješ motor, 80% pa emocije. Če si se zapičili v enega, boš z drugim težko zadovoljen. ciciban, evus2000, compaq in 3 others 6
tomash Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Ja ravno to, da je spredaj 19/21 col mi nekako ne sede. Ali je to za potovanje na daljše ture plus ali minus. Nisem še imel motorja tipa enduro, tako, da bo to nek prehod. Kakorkoli, zaenkrat sem navdušen nad Triumph Tigrom 800 in Yamaho Tracer. Mogoče res nista primerljiva, sta mi pa oba všeč. Bomo videli, kaj bo čas prinesel, ali pa me kdo prepriča za eno ali drugo.
MarkoR Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Jaz sem prej potoval na CBF1000. Udobje je na enduro motorju neprimerno večje, že zaradi vzmetenja z dolgim hodom. Riti in hrbtenici to res ogromno odnese. Položaj višje nad ostalim prometom je tudi super, ker imaš dober pregled. Jaz sem na Tigru dodal še 4cm povišanje krmila, s tem sem ga lahko malo bolj zavrtel proti meni in sedaj je položaj res izredno naraven in udoben. Za potovalno udobje...kupi motor v stilu Tigerja 800. Se da z njim peljat zelo dinamično, ko se navadiš, sploh ne opaziš več efekta te sprednje gume. Še posebej, ko zaideš kam na kakšno cesto, ki za gume/motor tipa CBF/Tracer itd niso primerne. Saj se da peljat..ampak ne uživaš preveč, takšen motor pa tam blesti. Jaz sem trenutno izčrpal malo moje fonde, ker imam servis avto in motor, pa zadnjo gumo bom moral novo kupit za Triumpha, ker je bolj ali manj preluknjana, pot v Grčijo je tudi nabila stroškov...sicer bi takoj kupil to Puig šipico. Kaj več moj motor ne potrebuje, ker ima celo paleto dodatkov že nameščenih.. Po 5000km motorja drugega tipa ne bi več gledal sploh.
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Tracer in Tiger sploh nista primerljiva motorja eden je sport touring (no tam nekje) Tiger bolj endura! builder in dlicen 2
mitjag Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Kmet Roadie verzija 800 Tigra je čisto primerljiva z Tracer. Za xc pa ne rečem.
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Kmet Roadie verzija 800 Tigra je čisto primerljiva z Tracer. Za xc pa ne rečem. Mogoče,sam teh Tigru 800 so naredili že v 1001-ni izvedbi :grim
mitjag Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 (popravljeno) Mogoče,sam teh Tigru 800 so naredili že v 1001-ni izvedbi :grim Oz. Najboljš bi opisal da je Tracer sport tourer, ki hoče bit enduro in tiger800 roadie cestni enduro ki hoče bit sport tourer. Primerjava pa tukaj http://www.bikesdoctor.com/comparison-yamaha-mt-09-tracer-vs-triumph-800-tiger-xrx/ Izvedb je pa trenutno "le" 6 oz 8 če steješ staro verzijo Popravljeno Maj 11, 2015. Popravil mitjag Kmet2 in builder 2
MarkoR Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Moj 800XC je včeraj dobil šipico Puig Touring s spojlerjem. Pred tem sem imel originalno, ki je bila res boga. Pri tej je v območju 90 - 130 res vrhunska zaščita in je vredna sicer visoke cene. Nad 130 je še nisem uspel preizkusit, pri nižjih hitrostih pa tudi prej ni bilo ne vem kako problematično. Največja razlika je v šumu v čeladi, ki je praktično povsem eliminiran. Ne vem, kakšne imate izkušnje z ostalimi šipicami, ampak ta je zelo solidna, če kdo slučajno razmišlja o menjavi.. Če pa kdo kupi originalno, pa jo ugodno prodam. mitjag, Kmet2 in SLVR 3
MarkoR Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Evo, še temeljit test cca 250km. Vrhunsko! Preizkušeno pri precej visoki hitrosti,izredno zadovoljen. Kmet2 1
mitjag Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Evo, še temeljit test cca 250km. Vrhunsko! Preizkušeno pri precej visoki hitrosti,izredno zadovoljen. Vidim da imaš Isto Continental Trailattack gor Jaz moram rečt da se na tem motorju veliko bolje obnašajo kot so se mi predhodno Roadsmart2 pa čeprav so slednje bolj cestne mi Continental vsaj za zdaj bolj "ležijo" da ne govorim o logično boljšem delovanju tudi na makadamu. Sicer pa naslednji motor bo al baby tiger al njegov veliki brat, ki me mogoče še bolj mika ampak za to je še čas saj ga ne mislim kmal menjat.
tomash Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Še vedno sem v dilemi, in sicer med dvema popolnoma različnima motorjema in konceptoma. Še vedno si delam pluse pri enem ali drugem motorju. Tokrat me zanima, kako je s padanjem vrednosti Triumpha z leti. Je podobno kot npr Yamahe ali kot BMW. Pa še kaj napišite v plus temu motorju, kajti vaga je na sredini. Hvala za pojasnila.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se