MARJA Objavljeno April 17, 2013 Deli Objavljeno April 17, 2013 (popravljeno) Hvala! Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem. Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti. In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke? Lej, se če pogledaš in primerjaš podatke zadnje vzmetenja vidiš razliko. Hod zadnje amortizerja pri TDM 133 mm, Tiger 800 170 mm in Tiger 800 XC 213 mm. Se prav da najabolj občutiš luknje pri TDM. Lahko ga greš pa tudi sam sprobat in se prepričaš. Popravljeno April 17, 2013. Popravil MARJA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno April 17, 2013 Deli Objavljeno April 17, 2013 @vandrovec: Za moje pojme (cestna raba in kakšen makadam) je triple super. Pejt probat. Na začetku tisto žvižganje vzami malo z rezervo. Mislim, da ti bo všeč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno April 17, 2013 Deli Objavljeno April 17, 2013 Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja. Čudi me, da nekateri še vedno kupujejo motorje brez testne vožnje. Imaš možnost pojdi ga preizkusit in se odloči. Kar pa se zanesljivosti tiče pa so na ADV forumu uporabniki zelo zadovoljni. Bostjan L in MARJA 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno April 17, 2013 Deli Objavljeno April 17, 2013 Me je Marja prehitel. Na slikcah, ki sem jih prilepil je "spimpana" verzija tigra z Ohlinsovim vzmetenjem in še nekaj ostalimi cukri. Takole bi izgledal moj A tako umazan??! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno April 18, 2013 Deli Objavljeno April 18, 2013 Absolutno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno April 18, 2013 Deli Objavljeno April 18, 2013 Evo ta vikend so testne vožnje. V Murski Soboti od petka 19.4. do ponedeljka 22.4., v Britofu pri Kranju - Moto Vomberger pa v soboto 20.4.2013. Pejte sprobat pa se prepričat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno April 19, 2013 Deli Objavljeno April 19, 2013 Ob prvi priliki ga bom preizkusil. Sem že sedel na njem in občutek je bil kar dober, morda malo nižji, kot sem pričakoval, ampak lahek in okreten. Iščem nekaj podobnega, kot je bila stara Tenerejka....dobro vzmetenje, da lepo "plava" motor po neravnini, sproščen občutek med vožnjo in zvok, ki ugodno deluje na počutje....da po celodnevni vožnji ni utrujenosti. Enocilindraš je lepo brundal, pa tudi "zarjoveti" je znal.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bzq Objavljeno April 22, 2013 Deli Objavljeno April 22, 2013 Vozil danes Tigra800 (Španik, MS) ; ni kaj, vse že povedano, dober menjalnik, zavore, moči dovolj....sam mi je malo nizek; bi mogu biti XC; lej ga hudiča...ga pa ni nikjer za dobit za testirat.... Pozna kdo koga, ki bi imel omenjen motor in bi dal za kakšen krog ? Hvala ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Pozdravljeni, Odločam se za nakup Tiger 800 (navadnega). Sicer ne mislim divjat off road ampak vseeno me zanima kako bi se kaj obnesel po makadamskih cestah ki so rahlo zrite. Bi šlo ali raje vsi priporočate XC? Verjetno veliko že napisane ampak ali so razlike samo v večjem hodu amortizerjev, širši postavitvi vilic in 19 platišči spredaj namesto 21 ter krajši ketni ali je razlika še kje? Ima kdo v lasti "navadnega" in kako se obnese? Najbolje da me lastnig Tigra 800 kontaktira PM pa častim eno pivo da vidim in predebatiram v živo (vse to vem bi lahko pri prodajalcu ampak tam želijo prodat in normalno ne bodo izpostavili napak itd.) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 tale modelcek ma res posrecene teste, nc ne spara, od 3 minut naprej glej od offroada do njegovega mnenja... Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 to je XC in verjamem da ta več kot prenese off road...sprašujem bolj za navadnega ...vseeno je kar 1500€ razlike, ki bi mi bolj prav prišle za opremo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frischfleisch Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Meni je Španik reko, da XC ni tak fajn za vozit po cesti zarad 21' sprednjega kolesa, 19' na navadnem bi pa naj blo dovolj za kak offroad. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nordkap Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Meni je Španik reko, da XC ni tak fajn za vozit po cesti zarad 21' sprednjega kolesa, 19' na navadnem bi pa naj blo dovolj za kak offroad. točno to, mene bolj kot vse drugo zanima poraba, je bilo nekje kr veliko napisanega, da je proti ta velikem poraba previsoka, zdaj a je res al ne ne vem, ker to lahko potrdijo samo tisti, ki ga uporabljajo. Je pa res menda, da obstaja nov setup, in potem je poraba kot vožnja tudi bolj zmerna, sam tega nikjer ne zasledim. Je tudi meni No. 1 za nakup konec leta. Če ma kateri glede porabe kaj bolj točne informacije, naj jih izpljune. Pa še nekaj me zanima ali je tisti večji tank za tigra samo za XC izvedbo ali gre tudi na navadnega, če kateri ve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Če je poraba edini problem potem vseeno vzamem...nenazadnje motor večina ne vozi zato da gleda na porabo ampak za užitek. Je pa res da če je poraba majhna je tudi to super (glede na krizo) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nordkap Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Če je poraba edini problem potem vseeno vzamem...nenazadnje motor večina ne vozi zato da gleda na porabo ampak za užitek. Je pa res da če je poraba majhna je tudi to super (glede na krizo) no saj zato mitjag, če se da zmanjšat in kaj pršparat je to tud vredo, saj men je načelno tudi vseeno, sam če se da , zakaj ne, pa še občutek je boljši, ker si lahko dalj časa na biku. Drugač pa kupi, da vidimo in krstimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frischfleisch Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 A to ti misliš prištimat za ornk offroad? Ker drugač se z 1200 pomoje tud pelaš po makedamu. Na cesti pa je tavlki 1A, vsaj meni. Samo pol je poraba tud malo večja, ko imaš težko zapestje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 poraba se giblje med 5 in 6.5 litri..če primerjam kaj ponuja explorer za to porabo potem lahko rečem da požre preveč.. nov setup? hmm..lahko bi bilo kaj na tem in bi se lahko približal F800 gs.. men je zelo fajn motor..ampak explorer je vseen tok bolš da bi se težko spoprijateljil z njim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 biker77...tud men je 1200 želja ampak budget ne da...mogoče rabljenga ampak ga ne najdem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 biker77...tud men je 1200 želja ampak budget ne da...mogoče rabljenga ampak ga ne najdem kaj pa tisti testni od španika? boš lahk se pohvalu da sm ga jest vozu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 kaj pa tisti testni od španika? boš lahk se pohvalu da sm ga jest vozu Že prodan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 sej je tiger 800 tut fajn..pa makadamu je bolš k explorer..jest bi zadnji amortizer menjal edino.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mitjag Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Ravno na nemški strani sestavljal. Z vsem s čimer bi želel okititi motor(dodatna oprema) pride 12.646 )) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Ravno na nemški strani sestavljal. Z vsem s čimer bi želel okititi motor(dodatna oprema) pride 12.646 )) kok je to v primerjavi z F800 GS? kej gledal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bzq Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 Glede na dejstvo, da sem 3 leta vozil ta velikega gSa, sem se tudi sam odločal med Tigrom in GS800. Po nekoliko ogledih (3x GS800, iz vseh je puščalo olje), poskusnih vožnjah (dokaj neugoden sedež), sem se odločil za Tigra xc800 (navkljub dejstvu, da imam doma še vedno 3xkufre za GS-a, pa BMW jakno); sem nekako ocenil, da dobiš več v primerjavi z GS-om, pa še vizualno mi je sprednji del lepši (stvar okusa). Po enomesečnem testiranju Tigra (cca. 1000 km), moja ocena: + lahkotnost, vodljivost, + dovolj moči, navora, + "normalna " poraba, 4,7 l, + udobna vožnja, sedež mehek, udoben, + dober menjalnik, lahkotno pretikanje in dobre zavore - moti me nekoliko preveč športni zvok; že ogledujem Akrapoviča ali Leovince, - v primerjavi z velikim GS-om ali Explorerjem je igračka, nekako, ko si navajen ta velikih enduro krav, je občutek sprva malce hecen...kot bi se iz BMW 7-ke vsedel v 3-ko in ima človek občutek, da nekaj manjka, predvsem nekaj kg, - vožnja pri 4000 in več obratih; GS se je sukal nekje okoli 3 k; Poglej še na mobile.de oz. ko sem kupoval pri uradnem dealer-ju v Nemčiji mojega testnega, mi je novega (XC800) ponujal za cca- 1000€ ceneje kot Španik ! Če ne bo deževalo, se pa prpeljem čez Jezersko k Vomi-ju v soboto, pa ktero rečemo ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno Maj 30, 2013 Deli Objavljeno Maj 30, 2013 kok je to v primerjavi z F800 GS? kej gledal? Bi bila zanimiva primerjava cen dodatne opreme ampak mislim, da so tudi v testih izpostavili, da je z osnovno opremo Tiger več kot jurja cenejši ob tem, da ima več osnovne opreme (to sem bral pred prihodom letošnje bmw-jeve 800-ice). Lahko preveriš tudi konfigurator na Tirumphovih straneh pa če ima bmw kaj podobnega mislim da bi se lahko hitro videle razlike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se