ukica Objavljeno April 5, 2019 Opozori Objavljeno April 5, 2019 (popravljeno) On 3/27/2019 at 3:07 PM, ukica said: Lepa, negovana Hvala! za dobrodoslico je spustil semering Popravljeno April 5, 2019. Popravil ukica mordex007 in sesir 1 1
ProdriveR Objavljeno April 5, 2019 Opozori Objavljeno April 5, 2019 In kakšna je razlika med V2 in V4? Najbrž tole precej bolj sune, pa vleče že od nizkih obratov dalje?
ukica Objavljeno April 5, 2019 Opozori Objavljeno April 5, 2019 (popravljeno) 38 minutes ago, ProdriveR said: In kakšna je razlika med V2 in V4? Najbrž tole precej bolj sune, pa vleče že od nizkih obratov dalje? Ko sem se odpeljal prvic iz garaze je zgledalo nekako tako “faaak to vlece u pm tole ni obvladljivo, Uros tole si precenu sebe” in pogledam dol in vidim da je notor v Track mode. Nadaljnih 400km sva nardila v Rain mode Je pa V2 mucek proti temu.. vlece od 4k pri 7k se mu zmesa. Na cesti motor deluje okretnejsi/krajsi, balanca ima manj ajslaga, tacke so bolj dvignjene ter nazaj.. Vzmetenje je vsaj eno stopnjo boljse. Na ekranu ter balanci imas pa pravi racunalnik.. sploh neves kater gumb bi stisnu hudo dobro dela quickshifter.. prezadovoljen Voznja cez naselje je mozna v 4/5 prestavi pri posoesevanju ni nobenega tresenja/cukanja. Zaenkrat mu zamerim edino olje 5-40 300V za 20e/liter? Pa slabo podporo PVGja pri dobavi semeringov in proti prasnih gumic. Popravljeno April 5, 2019. Popravil ukica Zok, sesir, NX650 in 1 other 4
ProdriveR Objavljeno April 6, 2019 Opozori Objavljeno April 6, 2019 Če že to tkole stisne,kako gre pol šele RSV4? Ni čudno, da se je lani ena prodajala, k je v oglasu lastnik napisu, da je motor prebrutalen al neki podobnega Varno vožnjo, pa naj ti lepo služi.
Zok Objavljeno April 6, 2019 Opozori Objavljeno April 6, 2019 19 hours ago, ukica said: Zaenkrat mu zamerim edino olje 5-40 300V za 20e/liter? 300V ti odsvetujem. Je dirkaska zadeva, in ni namenjena daily uporabi - ima precej krajso zivljenjsko dobo kot "civilna" olja, ceprav je res hudo dobra zupa. Ce ne menjavs olja dvakrat letno, bi na tvojem mestu raje tankal 7100 5w-40, ki je prav tako zelo dobra zadeva, prav tako ful sintetika, in je namenjena normalni uporabi (vec antioksidantov, detergentov in podobnih aditivov kot v 300V). Aja, pa stane precej manj od 300V. Aja - srecno voznjo, pa naj ti sluzi! marincspeedshop in fp4492 2
ukica Objavljeno April 7, 2019 Opozori Objavljeno April 7, 2019 14 hours ago, Zok said: 300V ti odsvetujem. Je dirkaska zadeva, in ni namenjena daily uporabi - ima precej krajso zivljenjsko dobo kot "civilna" olja, ceprav je res hudo dobra zupa. Ce ne menjavs olja dvakrat letno, bi na tvojem mestu raje tankal 7100 5w-40, ki je prav tako zelo dobra zadeva, prav tako ful sintetika, in je namenjena normalni uporabi (vec antioksidantov, detergentov in podobnih aditivov kot v 300V). Aja, pa stane precej manj od 300V. Aja - srecno voznjo, pa naj ti sluzi! Hja na tole temo sem kar nekaj prebral na AF1 in mnenja so zelo deljena. Se pa strinjam, da defenitivno tole olje ni za 10k km.. sam drugace menjam na 5k.
Lipstick Objavljeno April 7, 2019 Opozori Objavljeno April 7, 2019 za mojo je 300 V v redu olje, menjam na 5000 km skupaj z filtrom, samo ulivam 15/50 ....
marincspeedshop Objavljeno April 7, 2019 Opozori Objavljeno April 7, 2019 Za tuno V4 crashpadi 30€, sliderji 20€, Puig povisan vizir 30€ kupikupikupi ? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 7, 2019 Opozori Objavljeno April 7, 2019 poštene cene (beri ugodne) bajkr88 1
ukica Objavljeno April 11, 2019 Opozori Objavljeno April 11, 2019 Trenutno je gor original vizir, sem pa dobil zraven se od MRA vizir. Se sploh splaca menjat? Se mi zdi da na stari tuni ni tok pihal.. ni pa tud tok vlekla. https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Windshields-MRA-APRILIA-TUONO-V4R-RK-TY-2011-2014-form-TM-black/123642828715?epid=2300063469&hash=item1cc9afd7ab:g:PP4AAOSw2hhcYywo si ze prodal dele?
marincspeedshop Objavljeno April 11, 2019 Opozori Objavljeno April 11, 2019 Ostal je samo se Puig vizir.
marincspeedshop Objavljeno April 12, 2019 Opozori Objavljeno April 12, 2019 (popravljeno) V4 ekipa, kasne aprc nastavitve vozite? Je ze kdo sprobaval traction control v ovinku s polno odprtim plinom? Popravljeno April 12, 2019. Popravil marincspeedshop
Lipstick Objavljeno April 13, 2019 Opozori Objavljeno April 13, 2019 4 hours ago, marincspeedshop said: V4 ekipa, kasne aprc nastavitve vozite? Je ze kdo sprobaval traction control v ovinku s polno odprtim plinom? Probal, ( AWC 1, ABS 1, ATC 4 ) se ni izšlo ...... ukica 1
ukica Objavljeno April 13, 2019 Opozori Objavljeno April 13, 2019 3 hours ago, Lipstick said: Probal, ( AWC 1, ABS 1, ATC 4 ) se ni izšlo ...... Ampak verjetno v T mode? Naceloma v R/S mode v 1/2/3 prestavi nima tok odzivne gas rocke..
marincspeedshop Objavljeno April 14, 2019 Opozori Objavljeno April 14, 2019 S mode 120hp, R mode 1,2,3prestava omejene, T mode full power
ukica Objavljeno April 14, 2019 Opozori Objavljeno April 14, 2019 1 hour ago, marincspeedshop said: S mode 120hp, R mode 1,2,3prestava omejene, T mode full power Odvisno o katerem modelu govorimo. V4 1000 ima Road(120hp)/Sport/Track V4 1100 ina Sport(120hp)/Race/Track Se pa z aprcjem se nisem kej orevec igral.. se
Lipstick Objavljeno April 14, 2019 Opozori Objavljeno April 14, 2019 On 4/13/2019 at 7:06 AM, ukica said: Ampak verjetno v T mode? Naceloma v R/S mode v 1/2/3 prestavi nima tok odzivne gas rocke.. 1100, vozim RAČKE ( race- patke ) ECU, samo v R .... ukica 1
ProdriveR Objavljeno April 14, 2019 Opozori Objavljeno April 14, 2019 @marincspeedshop - si ti tud nabavu V4 tuonota?
marincspeedshop Objavljeno April 14, 2019 Opozori Objavljeno April 14, 2019 Mogoce ? ukica, sesir, dlicen in 1 other 2 2
ukica Objavljeno April 26, 2019 Opozori Objavljeno April 26, 2019 (popravljeno) On 4/24/2019 at 9:10 PM, ProdriveR said: Jo kr pohvali Haha, a little bit more forgiving riding position.. Res ni najbolj udobna za nakeda ja Pa akrapo mi je usec Popravljeno April 26, 2019. Popravil ukica
bajkr88 Objavljeno Maj 3, 2019 Opozori Objavljeno Maj 3, 2019 lool najbol je k reče... to se mi še nikol ni zgodil, še na kitajskem skuterju ne ! ? kera sramota ukica, bikez in Zok 3
ukica Objavljeno Maj 3, 2019 Opozori Objavljeno Maj 3, 2019 (popravljeno) what does it mean urgent service i dont know what to do.. nije zvaka za seljaka Da nebo cist off.. naredu cca 600-700km, sem ze presaltu na “sportski” mode, TC 6, AbS za enkrat se na 3.. Motor trga, cez ovinke ga je se lazje premetavat kot gen 1.. se cesta rakitna - cerknica je bila zanimiva. Edino malo bolj utrujajoca voznja ker rees vlece. Popravljeno Maj 3, 2019. Popravil ukica mladench, sesir, Markko in 5 others 8
bikez Objavljeno Maj 3, 2019 Opozori Objavljeno Maj 3, 2019 Vozil sem prejšno generecijo. Nekak si nisva bla na ti. Duke 990 mi tudi ni sedel. Hmm.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se