Skoči na vsebino

Aprilia Tuono V4R (APRC)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
On 3/27/2019 at 3:07 PM, ukica said:

Lepa, negovana:P 

32BFD680-1D08-47DF-A6E8-5A7378D40EF7.jpeg

:P 

 

Hvala! :)  za dobrodoslico je spustil semering :)

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

In kakšna je razlika med V2 in V4?  Najbrž tole precej bolj sune, pa vleče že od nizkih  obratov dalje?

Objavljeno (popravljeno)
38 minutes ago, ProdriveR said:

In kakšna je razlika med V2 in V4?  Najbrž tole precej bolj sune, pa vleče že od nizkih  obratov dalje?

Ko sem se odpeljal prvic iz garaze je zgledalo nekako tako “faaak to vlece u pm tole ni obvladljivo, Uros tole si precenu sebe” in pogledam dol in vidim da je notor v Track mode. 

Nadaljnih 400km sva nardila v Rain mode :D 

 

Je pa V2 mucek proti temu.. vlece od 4k pri 7k se mu zmesa.

Na cesti motor deluje okretnejsi/krajsi, balanca ima manj ajslaga, tacke so bolj dvignjene ter nazaj.. Vzmetenje je vsaj eno stopnjo boljse. Na ekranu ter balanci imas pa pravi racunalnik.. sploh neves kater gumb bi stisnu :D  hudo dobro dela quickshifter.. prezadovoljen :) 

Voznja cez naselje je mozna v 4/5 prestavi pri posoesevanju ni nobenega tresenja/cukanja.

 

Zaenkrat mu zamerim edino olje 5-40 300V za 20e/liter?

 

Pa slabo podporo PVGja pri dobavi semeringov in proti prasnih gumic.

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Če že to tkole stisne,kako gre pol šele RSV4? Ni čudno, da se je lani ena prodajala, k je v oglasu lastnik napisu, da je motor prebrutalen al neki podobnega :) 

Varno vožnjo, pa naj ti lepo služi.

Objavljeno
19 hours ago, ukica said:

Zaenkrat mu zamerim edino olje 5-40 300V za 20e/liter?

300V ti odsvetujem. Je dirkaska zadeva, in ni namenjena daily uporabi - ima precej krajso zivljenjsko dobo kot "civilna" olja, ceprav je res hudo dobra zupa. Ce ne menjavs olja dvakrat letno, bi na tvojem mestu raje tankal 7100 5w-40, ki je prav tako zelo dobra zadeva, prav tako ful sintetika, in je namenjena normalni uporabi (vec antioksidantov, detergentov in podobnih aditivov kot v 300V). Aja, pa stane precej manj od 300V.

Aja - srecno voznjo, pa naj ti sluzi! :yea2:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
14 hours ago, Zok said:

300V ti odsvetujem. Je dirkaska zadeva, in ni namenjena daily uporabi - ima precej krajso zivljenjsko dobo kot "civilna" olja, ceprav je res hudo dobra zupa. Ce ne menjavs olja dvakrat letno, bi na tvojem mestu raje tankal 7100 5w-40, ki je prav tako zelo dobra zadeva, prav tako ful sintetika, in je namenjena normalni uporabi (vec antioksidantov, detergentov in podobnih aditivov kot v 300V). Aja, pa stane precej manj od 300V.

Aja - srecno voznjo, pa naj ti sluzi! :yea2:

Hja na tole temo sem kar nekaj prebral na AF1 in mnenja so zelo deljena. Se pa strinjam, da defenitivno tole olje ni za 10k km.. sam drugace menjam na 5k.

 

Objavljeno

za mojo je 300 V v redu olje,  menjam na 5000 km skupaj z filtrom, samo ulivam 15/50 ....

Objavljeno

Za tuno V4 crashpadi 30€, sliderji 20€, Puig povisan vizir 30€ kupikupikupi ?

PhotoGrid_1554651216014.jpg

Objavljeno

poštene cene (beri ugodne)

 

Objavljeno (popravljeno)

V4 ekipa, kasne aprc nastavitve vozite? Je ze kdo sprobaval traction control v ovinku s polno odprtim plinom?

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Objavljeno
4 hours ago, marincspeedshop said:

V4 ekipa, kasne aprc nastavitve vozite? Je ze kdo sprobaval traction control v ovinku s polno odprtim plinom?

Probal,  ( AWC 1, ABS 1, ATC 4 ) se ni izšlo ......

Objavljeno
3 hours ago, Lipstick said:

Probal,  ( AWC 1, ABS 1, ATC 4 ) se ni izšlo ......

Ampak verjetno v T mode?

 

Naceloma v R/S mode v 1/2/3 prestavi nima tok odzivne gas rocke..

Objavljeno

S mode 120hp, R mode 1,2,3prestava omejene, T mode full power

Objavljeno
1 hour ago, marincspeedshop said:

S mode 120hp, R mode 1,2,3prestava omejene, T mode full power

Odvisno o katerem modelu govorimo.

V4 1000 ima Road(120hp)/Sport/Track

V4 1100 ina Sport(120hp)/Race/Track

 

Se pa z aprcjem se nisem kej orevec igral.. se :) 

Objavljeno
On 4/13/2019 at 7:06 AM, ukica said:

Ampak verjetno v T mode?

 

Naceloma v R/S mode v 1/2/3 prestavi nima tok odzivne gas rocke..

 1100, vozim RAČKE  ( race- patke ) ECU, samo v R ....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 4/24/2019 at 9:10 PM, ProdriveR said:

 

Jo kr pohvali :) 

Haha, a little bit more forgiving riding position.. 

Res ni najbolj udobna za nakeda ja :) 

Pa akrapo mi je usec:jezik:

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

lool najbol je k reče... to se mi še nikol ni zgodil, še na kitajskem skuterju ne ! ?  kera sramota :lol1:

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)

what does it mean urgent service i dont know what to do..:lol1::lol1:

 

nije zvaka za seljaka:panic:

 

Da nebo cist off.. naredu cca 600-700km, sem ze presaltu na “sportski” mode, TC 6, AbS za enkrat se na 3.. 

Motor trga, cez ovinke ga je se lazje premetavat kot gen 1.. se cesta rakitna - cerknica je bila zanimiva. Edino malo bolj utrujajoca voznja ker rees vlece. 

B77F753D-8777-4F91-B1FE-037F1296B88D.jpeg

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Vozil sem prejšno generecijo. Nekak si nisva bla na ti. Duke 990 mi tudi ni sedel. Hmm. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!