Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


moto rider

Priporočene objave

pred 17 minutami, KARMEN1 pravi:

Po avtocesti ne smeš nad 130 km/h ?

Lahko, a je kaznivo ;) 

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

si poskusil v 5 brzini?

ne gre ne, že po posnetku vidiš da se muči

lahk mal upgrejdaš, katalizator stran, kn filter se bo prec poznalo, bo lepše zadihal. V dvoje pa verjamem, da je muka, sploh naložen pa še da rabiš kaj na hitro prehitet.

 

Ma nisem nič poskušal, ker to je bil res trenutek... enostavno me je firbcalo. 

Je pa tko s tem mtorjem ja, za prehitevanje se moraš kar pripravit... ni tisto da odpreš, pok pok in si mimo.... tukaj imaš predpriprave, pol pa pooooooooooooooook in si mimo :lol1:

ampak, sem vedel kaj kupujem, tak da me to niti ne moti. Motor je drugače super, lepo se sedi, lepo preklada v ovinek. Zaenkrat pohvale. 

pred 1 minuto, Mtl pravi:

Nobena muka.
Naredil par tisoč km v dvoje, velikokrat tudi polno naložen s tremi kufri in opremo za kampiranje in popolnoma brez težav. Seveda ob umirjeni vožnji. Tudi kakšno prehitevanje ni težava, je pa res, da sem večkrat prehitevan, kot pa prehitevam ;).

Mene je v nedeljo na regionalni moravče-zagorje počil en s 50ccm skuterjem :lol1:pa sem se 95kmh po števcu pelu.... haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, motozajebant pravi:

Je pa tko s tem mtorjem ja, za prehitevanje se moraš kar pripravit... ni tisto da odpreš, pok pok in si mimo.... tukaj imaš predpriprave, pol pa pooooooooooooooook in si mimo :lol1:

ampak, sem vedel kaj kupujem, tak da me to niti ne moti. Motor je drugače super, lepo se sedi, lepo preklada v ovinek. Zaenkrat pohvale. 

Ja, za ta motor moraš biti malo penzionista (pa ne v negativnem smislu) in potem je ta stvar top. A imaš avtomatika ali ročni? Ker pri avtomatiku je super, samo ročko daš, počakaš, da vrže dol tiste slabe pol sekunde in potem lepo sam šalta gor, ko je potreba :). Kar je dokaj hitro, ker zmanjka vrtljajev :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Mtl pravi:

Ja, za ta motor moraš biti malo penzionista (pa ne v negativnem smislu) in potem je ta stvar top. A imaš avtomatika ali ročni? Ker pri avtomatiku je super, samo ročko daš, počakaš, da vrže dol tiste slabe pol sekunde in potem lepo sam šalta gor, ko je potreba :). Kar je dokaj hitro, ker zmanjka vrtljajev :).

Ni avtomatik. Na motorju mi to nekako ne sede. Čeprav, pri temu motorju treba kar prestavljat, bi na vsake toliko pasal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motozajebant pravi:

Ni avtomatik. Na motorju mi to nekako ne sede. Čeprav, pri temu motorju treba kar prestavljat, bi na vsake toliko pasal :)

Jaz sem vzel avtomatika samo zato, ker je bila izjemna priložnost (cenovno), drugače sem iskal ročnega. Sedaj se mi tako kolca po avtomatiku, da ne morem verjeti. To je res luksuz na motorju, sploh ker ta DCT od Honde dela zelo, zelo dobro. Sam sem pogrešal edino malo daljšo šesto prestavo, pa malo večjo razliko med programoma N in S1, ampak to zadnje sem lepo reševal s skoki med N in S1, ko je bilo potrebno. Res top zadeva. Če bom čez par let slučajno menjaval, bo to po moje prva izbira.

Sem gledal Africo Twin z DCT, ampak to so potem že konkretne cifre in mi je brez veze, da mi pol leta na leto stoji v garaži in izgublja vrednost.

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Mtl pravi:

Nobena muka.
Naredil par tisoč km v dvoje, velikokrat tudi polno naložen s tremi kufri in opremo za kampiranje in popolnoma brez težav. Seveda ob umirjeni vožnji. Tudi kakšno prehitevanje ni težava, je pa res, da sem večkrat prehitevan, kot pa prehitevam ;).

Sam osebno bi raje menjal motor, če bi potreboval hitrejši in močnejši motor. Pač polovica motorja od avta, ne bo nikoli po zmogljivostih konkurirala motorju, ki je dejansko dizajniran za motorje ;).

Se strinjam. Če ne rabiš več, je pač dovolj. Vozit se ga da.

Če hočeš več, bolj odzivno, je bolje poseči po več kubikih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, motozajebant pravi:

Lahko, a je kaznivo ;) 

Ma nisem nič poskušal, ker to je bil res trenutek... enostavno me je firbcalo. 

Je pa tko s tem mtorjem ja, za prehitevanje se moraš kar pripravit... ni tisto da odpreš, pok pok in si mimo.... tukaj imaš predpriprave, pol pa pooooooooooooooook in si mimo :lol1:

ampak, sem vedel kaj kupujem, tak da me to niti ne moti. Motor je drugače super, lepo se sedi, lepo preklada v ovinek. Zaenkrat pohvale. 

Mene je v nedeljo na regionalni moravče-zagorje počil en s 50ccm skuterjem :lol1:pa sem se 95kmh po števcu pelu.... haha

sem pozabil prej omeniti, določeni agregati znajo zaradi premilega vtekavanja in vožnje pod nizkimi obrati biti enostavno zamorjeni.

NC je primer res nizkoturažne mašine, ki da kar pač da v prvi polovici, nič pa ne boš zgrešil, če jo malo naviješ, da dobi elastičnost. Tudi zamorjenost s katalizatorjem, filtrom in EU normami zna hudo "zablokorat" sam agregat in tako kot sem zapisal, z dobrim celim rorom, bolj dihajočim filtrom lahko agregat kr precej pridobi.

A je to smiselno, boš bolj vedel sam. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem pozabil prej omeniti, določeni agregati znajo zaradi premilega vtekavanja in vožnje pod nizkimi obrati biti enostavno zamorjeni.

To pa zna držati.
Jaz se večinoma vozim v spodnji tretjini vrtljajev, ga pa vsaj enkrat na vožnjo ogretega zvrtim do blokade, čeprav to je bilo lažje pri NC750, ker ni nič vrtljajev :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Mtl pravi:

 Sedaj se mi tako kolca po avtomatiku, da ne morem verjeti. To je res luksuz na motorju, 

Jaz vstrajam na svojem yamahinem mopedu  samo zaradi avtomatike, kdor to ni poskusil itak ne verjame:)

Se opravičujem ker skačem v vaš temo ampak izbira avtomatike med motorji je še majhna nekoč bo:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Mtl pravi:

To pa zna držati.
Jaz se večinoma vozim v spodnji tretjini vrtljajev, ga pa vsaj enkrat na vožnjo ogretega zvrtim do blokade, čeprav to je bilo lažje pri NC750, ker ni nič vrtljajev :).

Vem, sem vozil kar nekaj istih modelov različnih lastnikov. Tisti, ki so ga matrali, beri takoj do 6 brzine in redkokdaj na obrate so imeli motor, ki sicer povleče in potem kr noče pa noče. Tisti, ki so ga skoz ubijali, so imeli elastičnost.

Čudežev sicer ne moreš pričakovat, imet pa elastičnost agregata, da se lepo "zvrti" je pa kr fajn in tudi lažje za določena preračunavanja, kdaj in kako mim kamona.

Mel sem XJ6 in po montaži celega rora (katalizator stran) se je zadeva hudo poznala, kar naenkrat je bil agregat bolj race mode. Ne pomeni to za vse. Xj6 je le imela osnovo R6 agregata. Ampak 600ccm je dalo hudiča od sebe, pa še vedno je bil problem polno nakrcan in v dvoje prehiteti kamion, kar z jurja in več počnem za šalo.

Za take ležerne zadeve, je smiselno sploh v dvoje in vso kramo poseči po 1000in več ccm. Na koncu je le navor tisti, ki bo dal nekaj od sebe.

Pa še nekaj, pri vseh teeh mlinčkih, se dodatna teža hudo pozna. Solo si iskriv, prehitiš normalno, v dvoje pač gre hudo bolj počasi. Pri velikih kubaturah tega ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

Za take ležerne zadeve, je smiselno sploh v dvoje in vso kramo poseči po 1000in več ccm. Na koncu je le navor tisti, ki bo dal nekaj od sebe.

Delno se strinjam. Kot omenjeno je pri NC750 potem težava ciklistika, ker je to le budget motor. Z dvema gor in naloženo sem jaz čutil, da motor ni ''kompakten'' in vzmetenje enostavno ni bilo več doraslo 100% blaženju recimo čez luknje in kuclje. Sedanji V-Strom to bistveno bolje ''oddela'' res pa je, da je krava proti NC750 (pustimo podatke o teži, itd.).

Večji motorji nimajo le več navora, temveč tudi boljše komponente, kar se potem v takih bolj mejhnih primerih, že konkretno pozna. Meni sicer ne sedejo, ker so to potem res že krave, že V-Strom mi je že zelo, zelo na meji glede tega. Enkrat mi je želja Honda 250 Rally, kakšna je pa to igračka, noro. Se včasih spravim na TTR-125 od ta malega, da se malo potolažim :).

  

pred 7 minutami, Mavti pravi:

Jaz vstrajam na svojem yamahinem mopedu  samo zaradi avtomatike, kdor to ni poskusil itak ne verjame:)

Se opravičujem ker skačem v vaš temo ampak izbira avtomatike med motorji je še majhna nekoč bo:whistle:


Meni pa maxiskuterji ne ustrezajo. Ga ima brat in enostavno mi ne gre. Sem tudi z MP3 500 veliko prevozil, ampak kupil ga pa ne bi nikoli.

Popravljeno . Popravil Mtl
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motozajebant pravi:

ampak kljuse res ne gre več :) No, saj ne da to nucaš, a sem hotel probat

Se spomnim prvega testa sicer še NC700 (če se ne motim MCN testni voznik) zapisaj je, da imaš do 100km/h občutek da ima 2x večkonj nad 100km/h pa, kot da jih ima pol manj...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, MiNa pravi:

Se spomnim prvega testa sicer še NC700 (če se ne motim MCN testni voznik) zapisaj je, da imaš do 100km/h občutek da ima 2x večkonj nad 100km/h pa, kot da jih ima pol manj...

točno tako tudi je :)

a vseeno top motor! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Mtl pravi:

Kot omenjeno je pri NC750 potem težava ciklistika, ker je to le budget motor

NC v vseh izvedbah je bolj kot ne maxiskuter...

Integra.jpg.f90eb921dda314415866ec328ecf3c05.jpg

ima svojo ciljno "publiko" in je kot tak zelo uporaben.

Še bolj "divji" je Hondin ADV, ki pa je pravi eksot, kot Apriliin SRV850.xadv1.thumb.png.70f6889ea2bdf6823e0ab090cab23eaf.png

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Vito23 pravi:

150kmh je glih potovalna hitrost ?

Kot ti je Mtl napisal, za NC ne... se mi zdi da okoli 120kmh se NCjka najlepše pelje.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 3. 2020 ob 10:22, MiNa pravi:

Imaš dve možnosti za nastavitev menjalne ročice.

received_686118288596025.jpeg.21f6c829532453adcc453fdf14108e29.jpeg.c3733770af508addb04f76b8253f8ad8.jpeg

1. Fina nastavitev je razbremeniš vijaka označena z 1 in fino nastaviš višino menjalne ročice z vrtenjem vzvoda, ki povezuje obe ročici.

2. varianta odviješ vijak označen z 2 in premakneš vzvod za en zobec na osi. V tem primeru se bo menjalna ročica sigurno premaknila za več kot,,,

 

aja še Update glede ročice za menjalnik.

Prestavil za malenkost navzgor ročico. Vrhunsko. Zdaj noga sama pade notri.... hvala MIna za "inštrukcije" :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo od lastnikov menjal sedež? Kakšno priporočilo? MIslim, da bo treba menjati, boli guzica :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, motozajebant pravi:

1600 

Lool. Dej vsaj do 5.000 počakaj, se rit navadi. Ali pa sedež :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Mtl pravi:

Lool. Dej vsaj do 5.000 počakaj, se rit navadi. Ali pa sedež :).

lej, sem prevozil z Fazerco več km. Z biciklom tak isto. In vem, zakaj sprašujem po sedežu. PO 5k km ne bo nič boljše. 

in enostavno mi ta sedež ne paše, pa tudi če še 100k km počakam.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motozajebant pravi:

Je kdo od lastnikov menjal sedež? Kakšno priporočilo? MIslim, da bo treba menjati, boli guzica :) 

Si razmišljal kaj v smeri, da bi ovčjo kožo gor namontiral? Sem nekje zasledil, pa eni so bili ful zadovoljni s to rešitvijo...

Sicer je pa kar nekaj dobrih tapetnikov za te zadeve. Enega iz Šenčurja so omenjali v eni temi o sedežih, probaj tam poiskat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, izibajker pravi:

Si razmišljal kaj v smeri, da bi ovčjo kožo gor namontiral? Sem nekje zasledil, pa eni so bili ful zadovoljni s to rešitvijo...

Sicer je pa kar nekaj dobrih tapetnikov za te zadeve. Enega iz Šenčurja so omenjali v eni temi o sedežih, probaj tam poiskat...

nisem nič v tej smeri razmišljal. Bom malo poguglal, tnx 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!