Skoči na vsebino

Honda NC 700/750


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, motozajebant pravi:

nisem nič v tej smeri razmišljal. Bom malo poguglal, tnx 

Par zadnjih strani v temi "Sedeži na motorju-razno" si preberi. Je nekaj izkušenj in kontaktov zapisanih...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sedaj pride nov motor noter, po govoricah sodeč 850 cc, tako da zadeva ne bo več podhranjena. Verjetno tudi dvojni sprednji disk in še ostale izboljšave na podvozju. 

Mi je pa NC 750 lep motor, čiste linije. Bomo videli, kaj bo 2021. Verjetno bo naredila Honda konkurenco Tracerju 700, ki je našel svojo nišo in nima konkurentov. Če pogledam, tudi ni sport-touring motorjev v srednji cc kategoriji, vsi ostali so že zrastli na nenormalne kubikaže ali pa imaš popolnoma za 2 osebi neuporabne naked motorje srednje kategorije.

Segment sport-touring je bil v razredu srednje kubikaže zelo močan včasih; imel si Kawasaki Z750S, Bandit 650S, Suzuki Gsx 650FA, Yamaha 600 XJ Diversion, Yamaha FZ6S, Honda CBF 600S itd...teh dobesedno vsestranskih modelov za vsak dan ni več. Yamaha je edina s Tracerjem 700, ki pa je bolj cross-over kot sport-touring.

Popravljeno . Popravil spartanbp
  • Všeč mi je 3
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pač moja žena...bila na vožnji na Vranskem...videla modro-srebrno hondo...to bi jest mela...

Čist logično vprašanje: koliko je še tista minimalna višina voznika, da je to varno za vozit...njen trenutni ima 780.

Hvala...ker boste odgovorili na vprašanje in ne boste nabijali...

Objavljeno
pred 12 urami, Buschi pravi:

Kaj pa ti kiti za znižanje? Tale gre za 4cm:

http://www.lustracing.co.uk/suspension/honda-nc750x-lowering-kits.html

To pomeni, če spustimo še vile v križih za 4cm je sedež na 690mm! Ali pač ?

Ta motor je že precej nizek in z nizkim težiščem, da bi po moje zadostovalo samo sedežu peno pobrati ob straneh. Jaz sem visoka 160cm in na original NC komot taknem tla z obema nogama.

Če te zanima DCT, vprašaj na ASu in ti bodo posodili kakšen testni motor za krajši krog, da se še sam prepričaš.

Ne dolgo nazaj so (tudi) na ASu prodajali rabljenega NCja tako znižanega. Izgledal je kot kakšna zares debela mačka :) Jaz se s tistim ne bi upala voziti.. :) 

Original nižanje mislim da pride okoli 250€, ker skrajšajo tudi tačko. Jaz bi vsekakor začela s sedežem ter morebiti kasneje še spustila vilice v križih. Sem že imela tako narejeno (+menajno olje in nastavljeno vzmetenje) in je bilo dosti boljše kot original.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

K katerem modelu pa je sploh govora?

S ali X?

Objavljeno

X.

Objavljeno

X model ima višino sedeža 830mm in mi je na mojo višino 172 cm (kolesarski razkorak 79,5 cm) bil pogojno vozen (s celim stopalom nisem stopil na tla). Ker se veliko vozim v dvoje sem zaradi varnosti znižal za 3 cm (lustracing) a hkrati prednapetost vzmeti nastavil na max. Sedaj lahko stabilno stopim na tla s celim stopalom.

V kolikor bi bil X previsok je S malce nižji (790mm).

 

Objavljeno

Ja, sam S ni tako lep kot X !

Objavljeno
pred 20 minutami, Buschi pravi:

Ja, sam S ni tako lep kot X !

Koliko je visoka? Sicer pa ni nujno, da imaš obe stopali celi na tleh, s kilometrino dobiš rutino za malo višji motor.

Objavljeno

160.  Njen trenutni motor ima višino sedeža 780.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Še eno vprašanje: če govorimo o navadnem mejalniku, ima mogoče ta motor indikator prestave na armaturki?

Objavljeno
pred 2 minutami, Buschi pravi:

Še eno vprašanje: če govorimo o navadnem mejalniku, ima mogoče ta motor indikator prestave na armaturki?

Honda NC750X 2019|DASHBOARD Complete TUTORIAL - YouTube

Objavljeno

Ja vem, vpraši gugla!

 

Hvala.

Objavljeno
pred 15 urami, Buschi pravi:

indikator prestave na armaturki?

A je nujen? Gledat na armaturo v kateri predtavi je "vozilo" in odvračat pozornost od dogajanja na cesti ...Kje so časi, ko smo vozili po občutku.

Ja to so pač prijemi proizvajalcev in prodajalcev, da prodajao "muda za jaja".

V vsa vozila tlačijo čedalje več nekih "dodatkov", da bi lahko vozili tudi tisti brez vsakega občutka. Potem pa taki med vožnjo počnejo še vse kaj drugega kot vozijo.

To so sicer "must have" dodatki, ki jih imajo praktično vsi drugače se ne prodaja...

Pa še OT, moja je 164cm visoka pa vozi F700GS BP, malo "spuščen" v križih.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

A je nujen? Gledat na armaturo v kateri predtavi je "vozilo" in odvračat pozornost od dogajanja na cesti ...Kje so časi, ko smo vozili po občutku.

Ja to so pač prijemi proizvajalcev in prodajalcev, da prodajao "muda za jaja".

V vsa vozila tlačijo čedalje več nekih "dodatkov", da bi lahko vozili tudi tisti brez vsakega občutka. Potem pa taki med vožnjo počnejo še vse kaj drugega kot vozijo.

To so sicer "must have" dodatki, ki jih imajo praktično vsi drugače se ne prodaja...

Pa še OT, moja je 164cm visoka pa vozi F700GS BP, malo "spuščen" v križih.

Ubistvu se strinjam, prikazovalnika prestav ne rabiš-načeloma. 

Odkar ga imam, pa tudi sam sem in tja pogledam v kateri sem, predvsem na AC da ne iščem 7 prestave hehe :)

Objavljeno

prikazovalnik je vseeno fajn, dokler ga nisem imel sem velikokrat metal v sedmo :P

Se pa da shajat tudi brez

Objavljeno

Na števec moraš itak gledat, zaradi omejitev hitrosti. 

Skrajni čas bi že bil, da začnejo delati motorje s 7.prestavo, tako niti prikazovalnika ne bi več rabili ?.

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, MiNa pravi:

...Kje so časi, ko smo vozili po občutku.

V vsa vozila tlačijo čedalje več nekih "dodatkov", da bi lahko vozili tudi tisti brez vsakega občutka. Potem pa taki med vožnjo počnejo še vse kaj drugega kot vozijo.

Pa še OT, moja je 164cm visoka pa vozi F700GS BP, malo "spuščen" v križih.

tudi v tistih časih so imeli motorji prikazovalnik prestav - moj gn l.1981 ga ima ..res pa je , da ta moj ni tako nazadnjaški kot sedaj ki spreminjajo samo številke na enem mestu - moj ima 5 žarnic za 5 prestav.. pa je še na kurbl..

ni važna višina - važna je dolžina nog in sploh pri ženskah širina v razkoraku..velika razlika je , ko ima ena noge do ušes druga pa muco pr kolenih..

Popravljeno . Popravil thumper
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ABS. Od 2017 ni več relevantno imajo ga vse...

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo. A navaden al cornering? Govorim za prve verzije 750x...

Popravljeno . Popravil FatAndFurious
Objavljeno
Ob 2. 10. 2020 ob 0:54, FatAndFurious pravi:

A navaden al cornering?

So še kar navadni. "cornering" je na bolj premium modelih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!