BigOne Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 tudi mene bi to zanimalo Govorim z zadnjim kufrom, ture pa po 100-200km zaenkrat.
Bosti1904 Objavljeno December 9, 2015 Opozori Objavljeno December 9, 2015 Nova Honda nc 750x/s za leto 2016. Luštno http://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct http://www.honda-as.com/motorji/motocikli/naked/nc750sa-abs-dct-2016 bojanslo 1
bobi1001 Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 Pred casom sem tud sam spraseval glde tega motorja in moram povedat,da je za dva motor presvoh-sprobano za enega ne prevc zahtevnega pa super moped.Ker z zeno delava vedno vec kilometrov,sem se odlocil za mocnejsi motor,poslednicno pa je s tem tudi vec udobja in manj napora . DAMI34 1
Igi Pop Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 A je že kdo ugotovil koliko mora biti motor močan za dva plus kufre?
ankh Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 Že zdavnaj .... 250 kubikov, 20 konjev in veliko veselja do vožnje z motorjem ne glede na to, da je vročina, dež, spolzka cesta, mraz, ....itd. V kolikor ti ne odgovarja vožnja pod zgoraj navedenimi pogoji moraš imeti vsaj jurja kubikov, sto konjev (še bolje kilovatov), abs, ktrc in ostale high tech pripomočke na motorju. Priporočeno je, da je v premeru max. 15-20 km vsaj 10 bifejev, da pokažeš svojo najmodernejšo makino radovednim radoznalcem. Suma sumarum - če si motorist po duši v bistvu ni važno kakšen motor imaš. bosa, bojanslo, skalar36 in 5 others 6 1 1
bobi1001 Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 pred 43 minutami, Igi Pop pravi: A je že kdo ugotovil koliko mora biti motor močan za dva plus kufre? Lej to je cist odvisn od clovka do cloveka,jest sem imel hondo bf 600 pa mi je bila cisto dovolj glede na moje potrebe vendar se je pokazalo,da lahko imam nekaj novega v tem rangu,in to je to.Eden bo reku 80,tadrug pa 180konjev vendar mislim ,da je bolj pomemben navor. Igi Pop 1
Igi Pop Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 Ha ha sem čakal kdo bo omenil navor in po možnosti jurja klubov. Bobi skoraj si nasedel, pa si se potem popravil v naslednjem odgovoru. Tudi sam sem že omenil, da sem kot mulc z Vespo prevozil pol Grčije, bil v Dubrovniku itd (2 plus prtljaga s šotorom in spalkami vred) letos sva bila z našo v CG (Lovčen in Ostrog brez problema) na Stelviu, ene 10 prelazih v Dolomitih, Maltatalu itd Sam sem obredel naše tranzerzale Vršič, Mangart, Predel, Jezersko in se precej drugih vogalov. Vse to z CbF 600 in popolnoma nič mi ni manjkalo. Kontra argument je, da bi bilo drugače, če bi prevozil 1200 KM v enem dnevu. Me ne zanima, meni 600 km na dan zadostuje, ker se rad vmes tudi ustavim in kaj pogledam in tudi zvečer parkiram motor in greva še peš malo naokrog. Ne se obremenjevat s prevoženi mi KM, s KS, navodil in kubiki. Eni so suhi, eni so bogati, glavnina pa smo tu negde. Stvar posameznika pa je koliko bo kdo namenil časa in denarja za katerega od svojih hobijem. Scarabeo 500, Cartman in bobi1001 3
XTR Objavljeno December 10, 2015 Opozori Objavljeno December 10, 2015 Motor je odličen za kakšnega začetnika ali pa res umirjenega voznika. Zelo težko te preseneti, ker enostavno kakšnega sunka ni. Nikakor pa ni primerljiv z cbf 600. Takrat ko cbf 600 lepo potegne se pri NC700 konča veselje. Tudi navor ga ne rešuje. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno December 11, 2015 Opozori Objavljeno December 11, 2015 pred 19 urami, Igi Pop pravi: Ha ha sem čakal kdo bo omenil navor in po možnosti jurja klubov. Bobi skoraj si nasedel, pa si se potem popravil v naslednjem odgovoru. Tudi sam sem že omenil, da sem kot mulc z Vespo prevozil pol Grčije, bil v Dubrovniku itd (2 plus prtljaga s šotorom in spalkami vred) letos sva bila z našo v CG (Lovčen in Ostrog brez problema) na Stelviu, ene 10 prelazih v Dolomitih, Maltatalu itd Sam sem obredel naše tranzerzale Vršič, Mangart, Predel, Jezersko in se precej drugih vogalov. Vse to z CbF 600 in popolnoma nič mi ni manjkalo. Kontra argument je, da bi bilo drugače, če bi prevozil 1200 KM v enem dnevu. Me ne zanima, meni 600 km na dan zadostuje, ker se rad vmes tudi ustavim in kaj pogledam in tudi zvečer parkiram motor in greva še peš malo naokrog. Ne se obremenjevat s prevoženi mi KM, s KS, navodil in kubiki. Eni so suhi, eni so bogati, glavnina pa smo tu negde. Stvar posameznika pa je koliko bo kdo namenil časa in denarja za katerega od svojih hobijem. js sm tut s tomos automatic bejbe oduzad vozu, sam v hrib smo pa porivali. Torej automatic je premalo. APN6 je pa že šu dobro tudi v hrib. Joker, bojanslo in Igi Pop 3
lukec Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 bo treba jit po novem letu pogledat ko jih dobijo,sam tile kilovati so pa res mal mejhni..........
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Ob 10. 12. 2015 at 20:32, Igi Pop pravi: A je že kdo ugotovil koliko mora biti motor močan za dva plus kufre? Odvisno od teže šoferja in sopotnika. Če sta normalna oziroma lažja, potem je tale hondica tudi prava raketa.
Scarabeo 500 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Tudi kilovati so relativni. Po Dolomitih sem nekaj časa vozil pred Yamaho 660 tenere. Ko sem pospeševal po klancu navzgor - do kraja ni bilo opaznih razlik. Razlika je bila samo, da sem imel jaz sopotnico. V motorjih pa je razlike za skoraj 20 konjev. Scarabeo
bobi1001 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 O tem lahko pisemo v nedogled,ce ti je nek moped vsec ga pac kupis neglede na vse kritike(ga ni motorja,ki bi imel same pluse),in tudi kaksna majhna hiba pravemu motoristu nebi smela vzeti veselja do njegovega prijateljcka.Je pa ze tako,da ce tudi kupis nekaj najboljsega,ti bo sosed reku,da je to samo sranje. DAMI34 in Igi Pop 2
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Lej, razlika je 600 kubični 4 valjnik, ki ima navor in max moč npr. 100ps pri 10.000 obratih in nek dvovaljnik, ki ima večji navor in manjšo moč pri 5000 obratih. Slednjega je bistveno lepše vozit, ko dizlček in to je NC 700/750. bobi1001 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 1 minuto, Snecer pravi: Lej, razlika je 600 kubični 4 valjnik, ki ima navor in max moč npr. 100ps pri 10.000 obratih in nek dvovaljnik, ki ima večji navor in manjšo moč pri 5000 obratih. Slednjega je bistveno lepše vozit, ko dizlček in to je NC 700/750. Se ne strinjam, 1. 4 valjniki niso vsi navite rakete, in tisti z 70-80konjiči zelo lepo vlečejo skozi cel režim vrtljajev 2. 600ccm je 600ccm, koliko moči ima jo bo nekje dal ven, eni prej eni poznej, odvisno kako je moped nastavljen 3. vozil sem ene in druge, pa bistvenih razlik nisem opazil.
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 no daj grafe in podatke o navoru in ps pri rpm
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) Ne, ti bom dal pospešek do 100km/h, kar je bolj pomembno in edino kar rabiš. yamaha xj6 (600ccm uglajen 4 valjnik) 4,1 do nekje 4,5sec, različni podatki na netu versys 650 (tako opevani 2 valjnik, ki baje buta in celo 50ccm več) 4,5 sec to je to kar najdem na netu. Zgornje cifre potrjujejo moje pisanje. Popravljeno December 13, 2015. Popravil DAMI34
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) pred 2 minutami, Snecer pravi: v hribovju z dvema niti ne ni problem, deli pospešek do 100km/h z 2 pa dobiš pospeške do 50 pa preberi kar sem ti zgoraj napisal Popravljeno December 13, 2015. Popravil DAMI34
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 12 minutami, DAMI34 pravi: Ne, ti bom dal pospešek do 100km/h, kar je bolj pomembno in edino kar rabiš. yamaha xj6 (600ccm uglajen 4 valjnik) 4,1 do nekje 4,5sec, različni podatki na netu versys 650 (tako opevani 2 valjnik, ki baje buta in celo 50ccm več) 4,5 sec to je to kar najdem na netu. Zgornje cifre potrjujejo moje pisanje. er6, 3,7s... Dajmo se k Hondi vrnit. 68.0 Nm / 4750 rpm 40.3 kW / 6250 rpm (54hp) Yamah XJ6 diversion 78 hp 57 kW @ 10000 rpm 59.7 Nm 6.1 kgf-m @ 8500 rpm Najbrž ni treba ničesar dodati. NC 750 ima večji navor pri pol manjših obratih, kar je izjemno!, res pa je da ima 150 kubikov več. Ima pa manjšo moč, a še vedno pri skoraj pol manjših obratih. Torej, ne strinjam se s tvojimi "ugotovitvami", cifre to jasno kažejo. bren 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 4 minutami, Snecer pravi: er6, 3,7s... no ja mal si nafriziru podatke 4,6 pa res http://motoprofi.com/motospecspictures/kawasaki/er-6n-2006.html Sicer pa vse kar je pod 5 je že zelo hitro. Kar je po 4 pa še bolj. Da se vrnem na temo: problem 600-700kubičnikov je, polna otovorjenost. V solo vožnji ni skoraj nobene razlike z jurjaki in več, če pa sta gor dva, pa vsi kufri, moraš pa že mal računat, kako boš šlepar prehitel.
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Za er6 so podatki 3,74s in dejansko potrdim, da gre tak. Ti pa si napisal 4.6 torej celo slabše kot versys, kar pa prav tako ni točno, oba sem vozil in er6 se občutno bolj zavrti in bolj potegne. http://www.cycleworld.com/2009/07/13/2009-kawasaki-er-6n-vs-2009-suzuki-gladius-comparison-test/ tu celo 3,5 ------------- NC 750 je zelo zanimiv strojček, sploh z DCTjem itd... malo moti teža, ki je mejna in določene vizualne zadeve (enojni disk) itd... Z manjšim vložkom bi se ga dalo preurediti v super zadevo za ekološko-turistično vožnjo Za šleperje pa...
lukec Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 47 minutami, Snecer pravi: Za er6 so podatki 3,74s in dejansko potrdim, da gre tak. Ti pa si napisal 4.6 torej celo slabše kot versys, kar pa prav tako ni točno, oba sem vozil in er6 se občutno bolj zavrti in bolj potegne. http://www.cycleworld.com/2009/07/13/2009-kawasaki-er-6n-vs-2009-suzuki-gladius-comparison-test/ tu celo 3,5 ------------- NC 750 je zelo zanimiv strojček, sploh z DCTjem itd... malo moti teža, ki je mejna in določene vizualne zadeve (enojni disk) itd... Z manjšim vložkom bi se ga dalo preurediti v super zadevo za ekološko-turistično vožnjo Za šleperje pa... ke maš cajt dodaj + in - za ER6N (l2009) ter nc750x (2016) LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se