moto rider Objavljeno Marec 31, 2013 Opozori Objavljeno Marec 31, 2013 (popravljeno) Vsi imamo prav!! ...še posebno, če motor deluje. Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je. Ni pa vseeno, če ti crkne. Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je... Je pa pomembno, če se že odpelješ zdoma, da te varno pripelje v prvotno izhodišče! Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je...! Še posebo, če greš na furo, na kateri potrebuješ minimalno mesec dni, da se vrneš v prvotno izhodišče. Torej; DOMOV. Tu pa ni vseeno... Če ti crkne, al' pa ne!! ...Pa je čist' vseeno - kakšne znamke je..... Korekt??? Sedaj se pa kregajte! P.S. To so mi povedale izkušnje. Popravljeno Marec 31, 2013. Popravil moto rider Majesty in jami65 2
sulica Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni, v 2 mesecih naredil z Caponord 1200 Travel Pack 7000km. Motor gre kot po tirih z aktivnim vzmetenjem. Se pa čudim, da do zdaj sem srečal samo 2 taka motorja na cesti in še to prvega v Črni gori in drugega v Italiji. Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji. Pa še 2 slikici :grim :grim Popravljeno Junij 7, 2015. Popravil sulica Schultz, skalar36, cikadina in 3 others 6
motolover Objavljeno Junij 7, 2015 Opozori Objavljeno Junij 7, 2015 (popravljeno) Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji. To pa zato, ker jih ponujajo samo na Obali. Bodo morali malo v marketing vložiti in imeti motorje za pokazati in za testne vožnje tudi drugod po Sloveniji. Aprilia je v Sloveniji kar čislana znamka, bo pa nekaj težav obuditi jo zaradi spanja prejšnjega zastopnika. Popravljeno Junij 7, 2015. Popravil motolover
skalar36 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Aprillio novo lahko kupiš v Kranju, pri Vombergerju. Ter v Mariboru Moto limit. Je pa res, da markenting imajo pa zanič. Se mi zdi pa da ta zmanka v Slo ni priljubljena, čeprav v razmerju cena\paket povozi japonske motocikle!
Bambi61 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Pozdravljeni, v 2 mesecih naredil z Caponord 1200 Travel Pack 7000km. Motor gre kot po tirih z aktivnim vzmetenjem. Se pa čudim, da do zdaj sem srečal samo 2 taka motorja na cesti in še to prvega v Črni gori in drugega v Italiji. Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji. Pa še 2 slikici :grim :grim Nisi edini!
biker77 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 (popravljeno) Aprilia in Guzzi tudi v LJ po novem. Mal šepajo s servisom. Se mi zdi da je to glavni problem vsega skupaj. Pri bemflu na potrošni material ne čakaš več ko dva dni kolikor slišim.. Za Aprilio štarter rele? Če naročim na netu ga dobim najkasneje v enem tednu..pri nas na "servisu" bi trajalo še enkrat toliko.. Sicer pa nova Rally Raid bi mogla bit v moji garaži.. Popravljeno Junij 8, 2015. Popravil biker77 cikadina 1
RSTDRIVER Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Za Aprilio štarter rele? Če naročim na netu ga dobim najkasneje v enem tednu..pri nas na "servisu" bi trajalo še enkrat toliko.. tkole pravjo v MB: 12 delovnih dni od naročila (če ni na zalogi, kar ponavad ni...)
Fadil Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Sem bil danes na Kajuhovi v Ljubljani in si jo dobro ogledal. Mislim, da imajo celo testno, vsaj pred vhodom je bila ena registrirana. Motor je res lep, ampak... Zadnjič sem bil v Kopru in mi je prodajlec rekel, da je zdaj ta nova res dodelana. S predhodno pa je bilo precej težav. Vedno je zadnji model dodelan, s prejšnjim pa je bilo cel kup težav. Enako sem tukaj prebral za Multistrado, sedaj še Aprilia itd... Torej se ne izplača kupovati nove modele, temveč preverjene, ki so na cesti najmanj 5 + let. Kot je že Snecer napisal pred kratkim. Dobro da imamo na forumu nekaj poskusnih zajcev...
sulica Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 (popravljeno) Sem bil danes na Kajuhovi v Ljubljani in si jo dobro ogledal. Mislim, da imajo celo testno, vsaj pred vhodom je bila ena registrirana. Motor je res lep, ampak... Zadnjič sem bil v Kopru in mi je prodajlec rekel, da je zdaj ta nova res dodelana. S predhodno pa je bilo precej težav. Vedno je zadnji model dodelan, s prejšnjim pa je bilo cel kup težav. Enako sem tukaj prebral za Multistrado, sedaj še Aprilia itd... Torej se ne izplača kupovati nove modele, temveč preverjene, ki so na cesti najmanj 5 + let. Kot je že Snecer napisal pred kratkim. Dobro da imamo na forumu nekaj poskusnih zajcev... Saladin, precej težav ne bi rekel da je imela,da ne boš slučajno mislil, da je zadnji model drugačen od prejšnjega. Vse posodobitve so bile odpravljene tudi na regularnih servisih starih modelov. Največji problem je bilo cukanje pri nizkih obratih. Odpravljena je bila z novim programom (softwarjem). Model Rally pa je itak drugačen od navadne. Bi jo moral probat, da vidim kakšne so razlike. Vsekakor 19col prva guma nekaj prinese. Ima pa tudi resonator izpušnih plinov na kolenu zadnjega cilindra za bolj linearno pospeševanje pri nizkimi obrati. To opcijo se lahko montira tudi na prve serije (za 200€). Me je pa zelo pozitivno presenetilo, da pri Apriliji naredijo izboljšave tako, da se lahko montira na prejšnje letnike kar ne velja za japonce (katere sem imel vse do zdaj). Največja hiba pa je seveda servis in asistenca. Saj je še kar logično ker njihova proizvodnja je veliko manjša od konkurence. BMW proda več GS-ov kot Aprilija z vsemi modeli. Najbolj pa me skrbi italijanska elektronika. Čas bo vse pokazal, za zdaj dela bp. Popravljeno Junij 8, 2015. Popravil sulica
kasti Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 (popravljeno) Sulica, kakšna pa je kaj poraba goriva? Prideš v globokih zavojih do stopalk oziroma centralnega stojala? Popravljeno Junij 8, 2015. Popravil kasti
gift Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 ko bo nekdo z novim (ne Rotax Caponordom) prevozi toliko km, potem lahko zašimfate star model sem nekaj zalepil v eni temi... http://www.motosvet.com/tabla/topic/19183-kawasaki-versys/page-188
Snečer Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Po moje niso star model šimfali, ampak novega, prvo modelno leto
biker77 Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat.
gift Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Po moje niso star model šimfali, ampak novega, prvo modelno leto ah so.... ja prvi modeli so res imeli težave...
Fadil Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat. Za testno Caponord 1200 nisem vprašal, sem jo pa videl zunaj eno registrirano. Lahko bi bila testna. V salonu pa imajo belo, novo. Motor dobiš na test za 45 minut in nazaj mora biti najkasneje do 17:00, dokler dela servis. Takšen odgovor sem dobil, ko sem se zanimal za testnega MotoGuzzi-ja V7
sulica Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Sulica, kakšna pa je kaj poraba goriva? Prideš v globokih zavojih do stopalk oziroma centralnega stojala? Kasti, pri moji dinamični vožnji sem pri 3500km skuru zadnjo gumo (dunlop qualifier) poraba pa je bila tam med 5,8-6. V dvoje na dolgo turo pa še manj. Pri normalni dinamični vožnji se da vozit brez drsanja, ko pa se pelješ na nož pa dokaj hitro brusiš stopalke in centralno stojalo. Je pa tudi kot nagiba zelo velik, vsaj meni se mi zdi, morda je zardi gume ali ciklistike motorja. Hibe tega motorja za mene: 1. centralno stojalo v dvoje+polna prtljaga 3 kovčki drsa dokaj hitro...problem rešen z demontažo 2. nima sezorja zunanje temperature (problem rešen za 30 €) 3. gretje motorja na levem boku, ne vem kako drugi motorji grejejo ampak moj bivši motor VFR1200F ni grel ni približno toliko, morda zaradi dvojnega oklepa . Sicer je to moj prvi "enduro" motor v 15 letih. 4 za moje pojme, ročica centralnega stojala preblizu tačke sopotnika Vse te naštete hibe pa izginejo ko se pelješ na avtomatskem režimu vzmetenja.....capo dol kako to gre po tirih, dela kot mora....priporočam.
sulica Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat. Za 14.000 dobiš navadno, priporočam Travel pack z aktivnim vzmetenjem. Je pa res da je dražja
sulica Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 ah so.... ja prvi modeli so res imeli težave... Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ?
Cartman Objavljeno Junij 8, 2015 Opozori Objavljeno Junij 8, 2015 (popravljeno) Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ? jaz preberem kot:....pritrdilni vijak za veriznik se lahko sam odvije zaradi napake v izdelavi gredi iz menjalnika..... se pravi da je zelo verjetno zajebal dobavitelj. kako da si se po vseh VFRkah odlocil ugriznit v taljansko v2 jabolko? Popravljeno Junij 8, 2015. Popravil Cartman
gift Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ? ne ni zobnik, ampak je gred (os na katero se privije zobnik) kot je napisal Cartman. Je kar nekaj dela, da to zamenjaš (blok narazen), pa molit moraš, da je dober mehanik
biker77 Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Za 14.000 dobiš navadno, priporočam Travel pack z aktivnim vzmetenjem. Je pa res da je dražja Malo sem zakalkuliral. Gledal bi itak samo rally raid. Z vso opremo seveda. To je pa 17.000. Moja rabljena je bila 4.000. Se pravi 13.000 vec. Hmmm...mogoce bo za pocakat da ta crkne sama od sebe
Snečer Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 To ne kupuješ za eno sezono, ampak za leta motoriranja gift 1
biker77 Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Itak da ne.. No, danes bil v LJ na Apriliji.. Tko bom reku..ne čudim se, da ljudje raje kupijo BMW-ja.. Pa nima nobene veze s tem kolk je ker motor lep ali dober.. davidg in lasagna 2
Snečer Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 Jaz pa se čudim, saj npr. Yamaha in Honda, ki imata "GS" modele, imata pri nas soliden trg, razvejano mrežo itd. Aprilija pač tu ni tako domača. Ampak poznavalca pa to ne more odvrniti, da ne bi kupil. Še vedno lahko pa GSko kupiš in postaneš pač...
ukica Objavljeno Junij 9, 2015 Opozori Objavljeno Junij 9, 2015 To pizdarijo s 1 zobnikom hitro resi. Poznam 2, ki jima je na fazerju(ja vem drug motor) prvi zobnik padel dol zaradi slabe matice na gredi. Ce se ti to zgodi si ob 500,600e minimalno, saj je potrebno podreti celotni motor, zamenjati gred..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se