Skoči na vsebino

Aprilia 1200 Caponord Nova


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

1795422402_ImagefromiOS(13).jpg.18110ae5fc890f3240f25bba3673817f.thumb.jpg.0104316fcb9a9ecb52b4f801628aae57.jpg

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Vsi imamo prav!!

...še posebno, če motor deluje.

Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je.

Ni pa vseeno, če ti crkne.

Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je...

Je pa pomembno, če se že odpelješ zdoma, da te varno pripelje v prvotno izhodišče!

Pa je čist' vseeno, kakšne znamke je...! Še posebo, če greš na furo, na kateri potrebuješ minimalno mesec dni, da se vrneš v prvotno izhodišče. Torej;

DOMOV.

Tu pa ni vseeno... Če ti crkne, al' pa ne!!

...Pa je čist' vseeno - kakšne znamke je.....

 

Korekt??? :hmm: Sedaj se pa kregajte!

P.S.

To so mi povedale izkušnje. :O

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 2
  • 2 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

v 2 mesecih naredil z Caponord 1200 Travel Pack 7000km. Motor gre kot po tirih z aktivnim vzmetenjem. Se pa čudim, da do zdaj sem srečal samo 2 taka motorja na cesti in še to prvega v Črni gori in drugega v Italiji.

 

Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji.

 

Pa še 2 slikici  :grim  :grim

post-1274-0-94395600-1433715924_thumb.jpg

post-1274-0-75790500-1433715936_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno (popravljeno)

Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji.

To pa zato, ker jih ponujajo samo na Obali. Bodo morali malo v marketing vložiti in imeti motorje za pokazati in za testne vožnje tudi drugod po Sloveniji.

Aprilia je v Sloveniji kar čislana znamka, bo pa nekaj težav obuditi jo zaradi spanja prejšnjega zastopnika.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Aprillio novo lahko kupiš v Kranju, pri Vombergerju. Ter v Mariboru Moto limit. Je pa res, da markenting imajo pa zanič. Se mi zdi pa da ta zmanka v Slo ni priljubljena, čeprav v razmerju cena\paket povozi japonske motocikle!

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

v 2 mesecih naredil z Caponord 1200 Travel Pack 7000km. Motor gre kot po tirih z aktivnim vzmetenjem. Se pa čudim, da do zdaj sem srečal samo 2 taka motorja na cesti in še to prvega v Črni gori in drugega v Italiji.

 

Zgleda, da sem edini lastnik tega stroja v tej naši prelepi deželi Sloveniji.

 

Pa še 2 slikici  :grim  :grim

Nisi edini! 

Objavljeno (popravljeno)

Aprilia in Guzzi tudi v LJ po novem. Mal šepajo s servisom. Se mi zdi da je to glavni problem vsega skupaj.

Pri bemflu na potrošni material ne čakaš več ko dva dni kolikor slišim..

Za Aprilio štarter rele? Če naročim na netu ga dobim najkasneje v enem tednu..pri nas na "servisu" bi trajalo še enkrat toliko..

 

Sicer pa nova Rally Raid bi mogla bit v moji garaži..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Za Aprilio štarter rele? Če naročim na netu ga dobim najkasneje v enem tednu..pri nas na "servisu" bi trajalo še enkrat toliko..

 

 

tkole pravjo v MB:

12 delovnih dni od naročila (če ni na zalogi, kar ponavad ni...)

Objavljeno

Sem bil danes na Kajuhovi v Ljubljani in si jo dobro ogledal. Mislim, da imajo celo testno, vsaj pred vhodom je bila ena registrirana. Motor je res lep, ampak...

Zadnjič sem bil v Kopru in mi je prodajlec rekel, da je zdaj ta nova res dodelana. S predhodno pa je bilo precej težav.

Vedno je zadnji model dodelan, s prejšnjim pa je bilo cel kup težav. Enako sem tukaj prebral za Multistrado, sedaj še Aprilia itd...

Torej se ne izplača kupovati nove modele, temveč preverjene, ki so na cesti najmanj 5 + let. Kot je že Snecer napisal pred kratkim. Dobro da imamo na forumu nekaj poskusnih zajcev... :)

Objavljeno (popravljeno)

Sem bil danes na Kajuhovi v Ljubljani in si jo dobro ogledal. Mislim, da imajo celo testno, vsaj pred vhodom je bila ena registrirana. Motor je res lep, ampak...

Zadnjič sem bil v Kopru in mi je prodajlec rekel, da je zdaj ta nova res dodelana. S predhodno pa je bilo precej težav.

Vedno je zadnji model dodelan, s prejšnjim pa je bilo cel kup težav. Enako sem tukaj prebral za Multistrado, sedaj še Aprilia itd...

Torej se ne izplača kupovati nove modele, temveč preverjene, ki so na cesti najmanj 5 + let. Kot je že Snecer napisal pred kratkim. Dobro da imamo na forumu nekaj poskusnih zajcev... :)

Saladin,

 

precej težav ne bi rekel da je imela,da ne boš slučajno mislil, da je zadnji model drugačen od prejšnjega. Vse posodobitve so bile odpravljene tudi na regularnih servisih starih modelov. Največji problem je bilo cukanje pri nizkih obratih. Odpravljena je bila z novim programom (softwarjem).

 

Model Rally pa je itak drugačen od navadne. Bi jo moral probat, da vidim kakšne so razlike. Vsekakor 19col prva guma nekaj prinese. Ima pa tudi resonator izpušnih plinov na kolenu zadnjega cilindra za bolj linearno pospeševanje pri nizkimi obrati. To opcijo se lahko montira tudi na prve serije (za 200€). Me je pa zelo pozitivno presenetilo, da pri Apriliji naredijo izboljšave tako, da se lahko montira na prejšnje letnike kar ne velja za japonce (katere sem imel vse do zdaj).

 

Največja hiba pa je seveda servis in asistenca. Saj je še kar logično ker njihova proizvodnja je veliko manjša od konkurence. BMW proda več GS-ov kot Aprilija z vsemi modeli. Najbolj pa me skrbi italijanska elektronika.

 

Čas bo vse pokazal, za zdaj dela bp.

Popravljeno . Popravil sulica
Objavljeno (popravljeno)

Sulica,

 

kakšna pa je kaj poraba goriva?

Prideš v globokih zavojih do stopalk oziroma centralnega stojala?

Popravljeno . Popravil kasti
Objavljeno

Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat.

Objavljeno

Po moje niso star model šimfali, ampak novega, prvo modelno leto

ah so....

ja prvi modeli so res imeli težave...

8b8ba5a7332a1d2cd216c18af5f62bee_zpsq6q3

Objavljeno

Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat.

Za testno Caponord 1200 nisem vprašal, sem jo pa videl zunaj eno registrirano. Lahko bi bila testna. V salonu pa imajo belo, novo.

Motor dobiš na test za 45 minut in nazaj mora biti najkasneje do 17:00, dokler dela servis. Takšen odgovor sem dobil, ko sem se zanimal za testnega MotoGuzzi-ja V7

Objavljeno

Sulica,

 

kakšna pa je kaj poraba goriva?

Prideš v globokih zavojih do stopalk oziroma centralnega stojala?

Kasti,

 

pri moji dinamični vožnji sem pri 3500km skuru zadnjo gumo (dunlop qualifier) poraba pa je bila tam med 5,8-6. V dvoje na dolgo turo pa še manj.

 

Pri normalni dinamični vožnji se da vozit brez drsanja, ko pa se pelješ na nož pa dokaj hitro brusiš stopalke in centralno stojalo. Je pa tudi kot nagiba zelo velik, vsaj meni se mi zdi, morda je zardi gume ali ciklistike motorja.

 

Hibe tega motorja za mene:

 

1.   centralno stojalo v dvoje+polna prtljaga 3 kovčki drsa dokaj hitro...problem rešen z demontažo

2.   nima sezorja zunanje temperature (problem rešen za 30 €)

3.   gretje motorja na levem boku, ne vem kako drugi motorji grejejo ampak moj bivši motor VFR1200F ni grel ni približno toliko, morda zaradi dvojnega oklepa :) . Sicer je to moj prvi "enduro" motor v 15 letih.

4    za moje pojme, ročica centralnega stojala preblizu tačke sopotnika

 

Vse te naštete hibe pa izginejo ko se pelješ na avtomatskem režimu vzmetenja.....capo dol kako to gre po tirih, dela kot mora....priporočam.

Objavljeno

Mene pa res zanima kaka je razlika med 1000-ko in 1200. Vem da ni za 14.000 evrov boljsa kot rabljena letnik 2007. Samo kaksna je. Ce je pa res testna grem pa jutri vprasat.

Za 14.000 dobiš navadno, priporočam Travel pack z aktivnim vzmetenjem. Je pa res da je dražja :(

Objavljeno

ah so....

ja prvi modeli so res imeli težave...

8b8ba5a7332a1d2cd216c18af5f62bee_zpsq6q3

Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ?

Objavljeno (popravljeno)

Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ?

jaz preberem kot:....pritrdilni vijak za veriznik se lahko sam odvije zaradi napake v izdelavi gredi iz menjalnika.....

se pravi da je zelo verjetno zajebal dobavitelj.

kako da si se po vseh VFRkah odlocil ugriznit v taljansko v2 jabolko?

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Če sem prav razumel je to zamenjava prvega zobčenika ?

 

ne ni zobnik, ampak je gred (os na katero se privije zobnik) kot je napisal Cartman. Je kar nekaj dela, da to zamenjaš (blok narazen), pa molit moraš, da je dober mehanik :)

Objavljeno

Za 14.000 dobiš navadno, priporočam Travel pack z aktivnim vzmetenjem. Je pa res da je dražja :(

Malo sem zakalkuliral. Gledal bi itak samo rally raid. Z vso opremo seveda. To je pa 17.000. Moja rabljena je bila 4.000. Se pravi 13.000 vec. Hmmm...mogoce bo za pocakat da ta crkne sama od sebe ;)
Objavljeno

Itak da ne..

No, danes bil v LJ na Apriliji..

Tko bom reku..ne čudim se, da ljudje raje kupijo BMW-ja..

Pa nima nobene veze s tem kolk je ker motor lep ali dober..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz pa se čudim, saj npr. Yamaha in Honda, ki imata "GS" modele, imata pri nas soliden trg, razvejano mrežo itd.

 

Aprilija pač tu ni tako domača.

 

Ampak poznavalca pa to ne more odvrniti, da ne bi kupil.

 

Še vedno lahko pa GSko kupiš in postaneš pač...

Objavljeno

To pizdarijo s 1 zobnikom hitro resi. Poznam 2, ki jima je na fazerju(ja vem drug motor) prvi zobnik padel dol zaradi slabe matice na gredi.

Ce se ti to zgodi si ob 500,600e minimalno, saj je potrebno podreti celotni motor, zamenjati gred.. ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!