Frips Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 , in če enkrat pride na AC ima za seboj že kar nekaj km da se je motor ogrel, Razen,če ima do AC samo 5 km hehe
k0ci Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 pa vseeno, misliš da v teh 5 km ni pokuril tistega decilitra cvička ki je takrat v cevkah problem cvička je samo pri vžigu avtomobila, in pri carinski kontroli
Frips Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 hja ne vem....se je kolega neki zadnic pritozeval da je zmrzval
stuhec Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 ne zmrzne cviček in nafta pri isti temperaturi ?
dotem Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 pri dovilj nizki temperaturi, umazanem naftnem filtru, se naredi parafin in problem je lahko tle... :angry:
Barracuda Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 Če se da avto homologirat na na plin, nevem zakaj se ga ne bi moglo dat še na kurilno Letos sem skuro 3500l NAFTE, tak da bi se mi taka homologacija splačala...
k0ci Objavljeno December 21, 2010 Opozori Objavljeno December 21, 2010 ne zmrzne cviček in nafta pri isti temperaturi ? ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti
LooLekSLO Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti http://www.zurnal24.si/avtosvet/adac-studija-30-evrov-bencin-dizel-kilometri-fiat-panda-195945/galerija Zanimivo, da sta na 1. in 2. mestu bencinarja
Kremenčkovi Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom... ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240........... Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..) že slabo napumpane gume lahko porabijo par deci več, strešni kovček....klima....odprto okno...ma sto dejavnikov ,ki vplivajo na porabo. Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora. Kurilc mi v avtu ne zmrzne nikoli, ker so švabi zmontirali grelec v kesl Kazen za kurilca je znašala 2000€ ker ma lastnik stojev S.P. Kdor je prepričan ,da se mu bencinar bolj izplača, naj pač vozi na benz, meni se ne. halls, malakai, dotem in 1 other 3 1
k0ci Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora. Sigurno da ne, ker če hočeš takole izenačit avtomobila potem še dizlu odvzemimo turbino, ali pa jo bencincu dodajmo, nato postane dizel tisti s pospeški od traktorja in končno od zastave....takole se lahko v nedogled prerekamo, pri tem testu se je gledalo na porabo goriva in ne na pospeške, končno hitrost, moč, kdor hoče varčevat bo pač kupil šparovček, ostali pa bolj požrešne mrcine, easy as that
suhi Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 (popravljeno) Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom...ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240........... Ni logično, ker ljudje s Passati 2.0TDI nabijajo, da jim pije manj kot 5,5 kar je pač bedarija ali pa se vozijo po jajcih, pa tega na dodajo. Ja in če gre 240km/h? Verjetno tudi pije takrat 5,6l/100km in je to verodostojen podatek. Pač so jih na isto turo z isto vožnjo poslali, kar se mi zdi ustrezna primerjava. Sicer pa je na drugem mestu Passat 1.4 bencin! Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..) Maš prav in razlika bi bla 1,5l/100km kot smo že 1000x napisali (oziroma če bi vzeli tokrat recimo velecenjenega Passata enkrat 1.4 TSI (122PS) in 2.0TDI (140PS) bi krepko zmagal bencinar, pa tudi če bi vzeli Octavio ki ima možnost še starega 1.9TDI (s po vaše primerljivimi 105PS) bi zmagal bencinar...čudno ne? ) ajd Popravljeno December 28, 2010. Popravil suhi Bremzer, benny0104, thumper in 1 other 3 1
hilton Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti kazen je 150€ ... bastad.... ti skeniram položnico :naughty: Bremzer, Jozeee, malakai in 2 others 3 2
Sharko Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Mi lahko kdo prijazno odgovori zakaj vam gre usm tok u nos če se eni na cvičk okol prevažajo? Ker si upajo in prišparajo vi pa ne? In jih kle po forumu ustrahujete z nekimi Vidami pa da ga boste prjavl davčni... mislm halo? A vm kej škoduje ker ne da par sto € trdo prigaranga denarja politikom, ki za naše skupno dobro bl mal nardijo? Ne bit taki '' slovenclni '' Pa da nebo pomote, tankam bencin, ker 1.4 ni tok žejn :grim halls, dotem in Roky994 3
thumper Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom... ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240........... Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..) že slabo napumpane gume lahko porabijo par deci več, strešni kovček....klima....odprto okno...ma sto dejavnikov ,ki vplivajo na porabo. Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora. Kurilc mi v avtu ne zmrzne nikoli, ker so švabi zmontirali grelec v kesl Kazen za kurilca je znašala 2000€ ker ma lastnik stojev S.P. Kdor je prepričan ,da se mu bencinar bolj izplača, naj pač vozi na benz, meni se ne. a tudi pogledal nisi , ane ??!!!! na drugem mestu je passat : VW passat in 1,4 TSI motor z DSG-menjalnikom je recept za zelo varčno vožnjo – 658 km. in potem daleč zadaj tale , ki je celo lažje : Najboljši dizelski motor na testu je bil 1,6-litrski bluemotion v VW golfu – 610 km . ne vem kaj zagovarjaš , samo meni se zdi passat malo večji kot golf...čist mičkeno ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 tam enostavno preveč goriva da bi vse skupaj zamrznilo Razen, če ni poln tank ... kar pa običajno ni. sesir 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..) edini pristni benz je - vsak si kupi, kar si lahko privošči in kakršno mu je všeč. Če nekomu bolj "paše" mali, poceni bencinar, je to zmaga. Tisti, ki lahko odkarta za velikega dragega (ali pa malo manj za rabljenega) švabskega dizla, si pa pač tudi svojo pamet kupi. Skratka - pojem "edini pravi" je zelo relativen. Kakor komu paše. Je pa v absolutnem merilu zabavno, da so bencinarčki bolj šparavni :-). maco47 in sesir 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Ni logično, ker ljudje s Passati 2.0TDI nabijajo, da jim pije manj kot 5,5 kar je pač bedarija ali pa se vozijo po jajcih, pa tega na dodajo. Po avtocesti povprečno 90-110 km/h ... Takoj, ko pa z avtom delaš krajše furce itd., pa je tu že veliko kolaterale - manj optimalna izgorevanja, delovne temperature, višja poraba, več drugih težav oziroma posledično bolj "močni" servisni posegi. sesir, Dadi, maco47 in 1 other 2 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Mi lahko kdo prijazno odgovori zakaj vam gre usm tok u nos če se eni na cvičk okol prevažajo? Ker si upajo in prišparajo vi pa ne? In jih kle po forumu ustrahujete z nekimi Vidami pa da ga boste prjavl davčni... mislm halo? A vm kej škoduje ker ne da par sto € trdo prigaranga denarja politikom, ki za naše skupno dobro bl mal nardijo? Gre za davčno goljufijo. Ker je tako poslovanje temelj "slovenceljstva" smo tam, kjer smo (oziroma, da bom natančen - tudi zaradi tega). maco47, simonsi, Sharko in 4 others 2 5
sayo Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Sodelavec je letos kupil Bravota 1.4 turbo z 150 KM žre skoraj 9L kar kolca se mu ker ni vzel dieselna, ker je prej imel stilota multijet 140 KM in mu je pil tam okoli 6 do 6.5 L Bravota že prodaja :yes: Kor13 in maco47 1 1
stuhec Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Sodelavec je letos kupil Bravota 1.4 turbo z 150 KM žre skoraj 9L kar kolca se mu ker ni vzel dieselna, ker je prej imel stilota multijet 140 KM in mu je pil tam okoli 6 do 6.5 L Bravota že prodaja :yes: zdaj bodo vso multijeta kupli :naughty: maco47 1
hilton Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 toplo vodo odkrivate ... res nevrjetni ste aja vw pasat 1.4 tsi ima 122 km.... poraba hja probajmo pri 140km/h na AC pa da vidimo pol situacijo..... vw Golf 1.6 tdi bluemotion 105 km.... pri 140km/ h definitivo manjsa poraba kot passat.... je tako tesko vklopit logiko....... zanimiva primerjava med golfi žal V http://www.dailymotion.com/video/x45gpf_vw-golf-v-bluemotion-im-vergleich-m_auto no glede da sem letno nekje od 70.000- 100.000 km na cestah od tega 60% AC ostalo pa normalni kolovozi... sem imel na oplu 1.9 cdti 150 km povprečno porabo v 120.000 km..... 6,2 l....... realne porabe.... ne tiste po bordu...... prej ford galagy....... 1.9 tdi 130 KM..... 6l.... zdaj bmw disel 200 KM poraba....... 6,5 L.... aja vozim se 700km v eno smer vsak teden( AC nemčija+ avstrija.....( tako da povprečna hitrost je velika....) če znaš malce razmišljat pa ves kako se da racionalno vozit se da to brez problema izpeljat...... aja pa da še opazka glede razlike v kvaliteti bencina oz nafte..... OMW.... Agip... pol pa kaki petrol če je sila..... se pa definitivno izogibam Petrola.... saj fino fajn TSI.... samo ma kolega golfa 6 pa vem kaksno je realno stanje pri malo bolj dinamični vožnji... aja poročam čez nekaj časa kakšna je poraba quatro pa 3.0 Disel...... pa se avtomatik povrhu..... domina, maco47 in mojamiska 2 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 Hilton, če bi ti malo bolj racionalno vozil, bi prišel na 3,2 ;-) ta teorija itak velja za vse dizle. Pizda, a folk še vedno ne razume - če upoštevaš maso vozila + željeno hitrost ali željene pospeške (dinamiko) imaš v nafti ali bencinu dokaj podoben rezultat, potem navzgor je pa poraba odvisna le od tega, kako je mašina dimenzionirana in kolko moči lahko vun da ... Pri izbiri pa se pač upošteva željeni komfort/estetika + tip/količina vožnje ... Sicer pa še splošen komentar - vsak za sebe je najbolj pameten in najbolj pametno kupuje. Trgovci z avti in bencinom imajo pa spet drugo pamet & logiko ;-) Dadi, maco47, sesir in 1 other 2 2
Kremenčkovi Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 ne vem kdaj ,kje in na kak način so testirali te avte, ki z 30€ goriva naredijo tudi 724 km, če bi na današnji dan v sloveniji natankal 30€ in naredil 724km,bi torej bila poraba približno 3,3 l/100km, kar bi bil rekord za bencinarja in za dizla...ampak, to je že druga zgodba, bilo bi pa odlično :notworthy: jaz za 30€ kurilca naredim približno 600 km, z bencinarjem ki ima približno porabo 7 litrov bi pa naredil za 30€ približno 350 km torej pri 30€ je vsaj 250km razlike........:grim ker se mi pa ne da več dokazovat ponosnim ali pa zavidnim lastnikom bencinarjev, jih bom pustil , naj tolažijo še naprej sami sebe. Če pa koga ne bo nehalo srbeti, pa lahko pride kadarkoli in opravimo test Dadi, dotem in maco47 1 2
Sharko Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 (popravljeno) Gre za davčno goljufijo. Ker je tako poslovanje temelj "slovenceljstva" smo tam, kjer smo (oziroma, da bom natančen - tudi zaradi tega). marža trgovcev, prispevek za obvezne rezerve, davčne obremenitve, trošarine in DDV. Za ekstra lahko kurilno olje se prišteje še okoljska dajatev za onesnaževanje zraka z emisijo CO2. Kr precej stvari plačaš ko greš tankat ne? Zanima me, kaj misliš kolko ljudi bi tvegalo in tankalo cvičk, če bi država spustila trošarine pa ddv, itd tako da bi ble cene goriv normalne? pa še tujci bi pri nas tankal... Popravljeno December 28, 2010. Popravil Sharko Kor13 in maco47 1 1
MihaJ Objavljeno December 28, 2010 Opozori Objavljeno December 28, 2010 (popravljeno) Hilton, če bi ti malo bolj racionalno vozil, bi prišel na 3,2 ;-) ta teorija itak velja za vse dizle. Pizda, a folk še vedno ne razume - če upoštevaš maso vozila + željeno hitrost ali željene pospeške (dinamiko) imaš v nafti ali bencinu dokaj podoben rezultat, potem navzgor je pa poraba odvisna le od tega, kako je mašina dimenzionirana in kolko moči lahko vun da ... Pri izbiri pa se pač upošteva željeni komfort/estetika + tip/količina vožnje ... Sicer pa še splošen komentar - vsak za sebe je najbolj pameten in najbolj pametno kupuje. Trgovci z avti in bencinom imajo pa spet drugo pamet & logiko ;-) Ne no, preprosto ni res. Dizel motor ima termodinamsko večji izkoristek, pa če se na glavo postavljate. A moram p-V diagrame privlečt in te stvari? Edit; sicer sem mnenja da se pravi avtomobilski motor prične pri 3 litrih prostornine in 6 valjih, ampak realnost je pač drugačna. Popravljeno December 28, 2010. Popravil MihaJ maco47, sayo in rebel 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se