Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


klemens

Priporočene objave

, in če enkrat pride na AC ima za seboj že kar nekaj km da se je motor ogrel,

Razen,če ima do AC samo 5 km hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa vseeno, misliš da v teh 5 km ni pokuril tistega decilitra cvička ki je takrat v cevkah :) problem cvička je samo pri vžigu avtomobila, in pri carinski kontroli :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri dovilj nizki temperaturi, umazanem naftnem filtru, se naredi parafin in problem je lahko tle... :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se da avto homologirat na na plin, nevem zakaj se ga ne bi moglo dat še na kurilno :D

Letos sem skuro 3500l NAFTE, tak da bi se mi taka homologacija splačala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zmrzne cviček in nafta pri isti temperaturi ?

ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo

poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo

poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti :D

http://www.zurnal24.si/avtosvet/adac-studija-30-evrov-bencin-dizel-kilometri-fiat-panda-195945/galerija

Zanimivo, da sta na 1. in 2. mestu bencinarja ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom...

ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240...........

Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..)

že slabo napumpane gume lahko porabijo par deci več, strešni kovček....klima....odprto okno...ma sto dejavnikov ,ki vplivajo na porabo.

Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora.

Kurilc mi v avtu ne zmrzne nikoli, ker so švabi zmontirali grelec v kesl :worship:

Kazen za kurilca je znašala 2000€ ker ma lastnik stojev S.P.

Kdor je prepričan ,da se mu bencinar bolj izplača, naj pač vozi na benz, meni se ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora.

Sigurno da ne, ker če hočeš takole izenačit avtomobila potem še dizlu odvzemimo turbino, ali pa jo bencincu dodajmo, nato postane dizel tisti s pospeški od traktorja in končno od zastave....takole se lahko v nedogled prerekamo, pri tem testu se je gledalo na porabo goriva in ne na pospeške, končno hitrost, moč, kdor hoče varčevat bo pač kupil šparovček, ostali pa bolj požrešne mrcine, easy as that

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom...ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240...........

Ni logično, ker ljudje s Passati 2.0TDI nabijajo, da jim pije manj kot 5,5 kar je pač bedarija ali pa se vozijo po jajcih, pa tega na dodajo.

Ja in če gre 240km/h? Verjetno tudi pije takrat 5,6l/100km in je to verodostojen podatek. Pač so jih na isto turo z isto vožnjo poslali, kar se mi zdi ustrezna primerjava. Sicer pa je na drugem mestu Passat 1.4 bencin!

Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..)

Maš prav in razlika bi bla 1,5l/100km kot smo že 1000x napisali (oziroma če bi vzeli tokrat recimo velecenjenega Passata enkrat 1.4 TSI (122PS) in 2.0TDI (140PS) bi krepko zmagal bencinar, pa tudi če bi vzeli Octavio ki ima možnost še starega 1.9TDI (s po vaše primerljivimi 105PS) bi zmagal bencinar...čudno ne? :P )

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, nafta pri okoli -35, medtem ko cviček že pri -15, nafta je v bistvu še bolj rafiniran cviček, ko ji odstranijo žveplo, dodajo dodatke, tudi proti zmrzovanju, odstranijo parafin in je ne obarvajo

poglejte današnje novice, na gradbišču nekje na štajerskem so cariniki preverjali pogonska goriva v delovnih strojih, v dveh so našli kurilca, kazen 2000€, toliko o tem da te dobijo na cesti :D

kazen je 150€ ... bastad....

ti skeniram položnico :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo prijazno odgovori zakaj vam gre usm tok u nos če se eni na cvičk okol prevažajo?

Ker si upajo in prišparajo vi pa ne?

In jih kle po forumu ustrahujete z nekimi Vidami pa da ga boste prjavl davčni... mislm halo? :headbang:

A vm kej škoduje ker ne da par sto € trdo prigaranga denarja politikom, ki za naše skupno dobro bl mal nardijo?

Ne bit taki '' slovenclni '' :eek:

Pa da nebo pomote, tankam bencin, ker 1.4 ni tok žejn :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da avto z motorjem 1.2 benz, porabi manj kot naprimer 2.0 tdi, je logično, sam noben ni navedel v testu, kako se pelješ z takšnim avtom...

ne moreš primerjat porabo z škatlo ki ima 850 kg, gume 14 col in širine 175, pospeške malo boljše kot traktor, končno hitrost kot yugo itd itd.z avtom ki ima gume 225, 1600kg, leti 240...........

Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..)

že slabo napumpane gume lahko porabijo par deci več, strešni kovček....klima....odprto okno...ma sto dejavnikov ,ki vplivajo na porabo.

Se mi zdi ,da nikoli ne bomo dobili pravega odgovora.

Kurilc mi v avtu ne zmrzne nikoli, ker so švabi zmontirali grelec v kesl :worship:

Kazen za kurilca je znašala 2000€ ker ma lastnik stojev S.P.

Kdor je prepričan ,da se mu bencinar bolj izplača, naj pač vozi na benz, meni se ne.

a tudi pogledal nisi , ane ??!!!! na drugem mestu je passat : VW passat in 1,4 TSI motor z DSG-menjalnikom je recept za zelo varčno vožnjo – 658 km. in potem daleč zadaj tale , ki je celo lažje : Najboljši dizelski motor na testu je bil 1,6-litrski bluemotion v VW golfu – 610 km .

ne vem kaj zagovarjaš , samo meni se zdi passat malo večji kot golf...čist mičkeno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini pristni test je popolnoma dva ista avta, en z dizl motorjem ,drug bencinar, približno ista moč.....ampak to je že druga zgodba..)

edini pristni benz je - vsak si kupi, kar si lahko privošči in kakršno mu je všeč. Če nekomu bolj "paše" mali, poceni bencinar, je to zmaga. Tisti, ki lahko odkarta za velikega dragega (ali pa malo manj za rabljenega) švabskega dizla, si pa pač tudi svojo pamet kupi.

Skratka - pojem "edini pravi" je zelo relativen. Kakor komu paše. Je pa v absolutnem merilu zabavno, da so bencinarčki bolj šparavni :-).

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni logično, ker ljudje s Passati 2.0TDI nabijajo, da jim pije manj kot 5,5 kar je pač bedarija ali pa se vozijo po jajcih, pa tega na dodajo.

Po avtocesti povprečno 90-110 km/h ... Takoj, ko pa z avtom delaš krajše furce itd., pa je tu že veliko kolaterale - manj optimalna izgorevanja, delovne temperature, višja poraba, več drugih težav oziroma posledično bolj "močni" servisni posegi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo prijazno odgovori zakaj vam gre usm tok u nos če se eni na cvičk okol prevažajo?

Ker si upajo in prišparajo vi pa ne?

In jih kle po forumu ustrahujete z nekimi Vidami pa da ga boste prjavl davčni... mislm halo? :headbang:

A vm kej škoduje ker ne da par sto € trdo prigaranga denarja politikom, ki za naše skupno dobro bl mal nardijo?

Gre za davčno goljufijo. Ker je tako poslovanje temelj "slovenceljstva" smo tam, kjer smo (oziroma, da bom natančen - tudi zaradi tega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sodelavec je letos kupil Bravota 1.4 turbo z 150 KM žre skoraj 9L kar kolca se mu ker ni vzel dieselna, ker je prej imel stilota multijet 140 KM in mu je pil tam okoli 6 do 6.5 L :slap: Bravota že prodaja :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sodelavec je letos kupil Bravota 1.4 turbo z 150 KM žre skoraj 9L kar kolca se mu ker ni vzel dieselna, ker je prej imel stilota multijet 140 KM in mu je pil tam okoli 6 do 6.5 L :slap: Bravota že prodaja :yes:

zdaj bodo vso multijeta kupli :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

toplo vodo odkrivate ... res nevrjetni ste

aja vw pasat 1.4 tsi ima 122 km.... poraba hja probajmo pri 140km/h na AC pa da vidimo pol situacijo.....

vw Golf 1.6 tdi bluemotion 105 km.... pri 140km/ h definitivo manjsa poraba kot passat....

je tako tesko vklopit logiko....... :rolleyes:

zanimiva primerjava med golfi žal V

http://www.dailymotion.com/video/x45gpf_vw-golf-v-bluemotion-im-vergleich-m_auto

no glede da sem letno nekje od 70.000- 100.000 km na cestah od tega 60% AC ostalo pa normalni kolovozi...

sem imel na oplu 1.9 cdti 150 km povprečno porabo v 120.000 km..... 6,2 l....... realne porabe.... ne tiste po bordu......

prej ford galagy....... 1.9 tdi 130 KM..... 6l....

zdaj bmw disel 200 KM poraba....... 6,5 L.... aja vozim se 700km v eno smer vsak teden( AC nemčija+ avstrija.....( tako da povprečna hitrost je velika....)

če znaš malce razmišljat pa ves kako se da racionalno vozit se da to brez problema izpeljat......

aja pa da še opazka glede razlike v kvaliteti bencina oz nafte.....

OMW....

Agip...

pol pa kaki petrol če je sila..... se pa definitivno izogibam Petrola....

saj fino fajn TSI.... samo ma kolega golfa 6 pa vem kaksno je realno stanje pri malo bolj dinamični vožnji...

aja poročam čez nekaj časa kakšna je poraba quatro pa 3.0 Disel...... pa se avtomatik povrhu.....

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hilton, če bi ti malo bolj racionalno vozil, bi prišel na 3,2 ;-) ta teorija itak velja za vse dizle.

Pizda, a folk še vedno ne razume - če upoštevaš maso vozila + željeno hitrost ali željene pospeške (dinamiko) imaš v nafti ali bencinu dokaj podoben rezultat, potem navzgor je pa poraba odvisna le od tega, kako je mašina dimenzionirana in kolko moči lahko vun da ...

Pri izbiri pa se pač upošteva željeni komfort/estetika + tip/količina vožnje ...

Sicer pa še splošen komentar - vsak za sebe je najbolj pameten in najbolj pametno kupuje. :lol1: Trgovci z avti in bencinom imajo pa spet drugo pamet & logiko ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kdaj ,kje in na kak način so testirali te avte, ki z 30€ goriva naredijo tudi 724 km, če bi na današnji dan v sloveniji natankal 30€ in naredil 724km,bi torej bila poraba približno 3,3 l/100km, kar bi bil rekord za bencinarja in za dizla...ampak, to je že druga zgodba, bilo bi pa odlično :notworthy:

jaz za 30€ kurilca naredim približno 600 km, z bencinarjem ki ima približno porabo 7 litrov bi pa naredil za 30€ približno 350 km :hmm:

torej pri 30€ je vsaj 250km razlike........:grim

ker se mi pa ne da več dokazovat ponosnim ali pa zavidnim lastnikom bencinarjev, jih bom pustil , naj tolažijo še naprej sami sebe.

Če pa koga ne bo nehalo srbeti, pa lahko pride kadarkoli in opravimo test :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za davčno goljufijo. Ker je tako poslovanje temelj "slovenceljstva" smo tam, kjer smo (oziroma, da bom natančen - tudi zaradi tega).

marža trgovcev, prispevek za obvezne rezerve, davčne obremenitve, trošarine in DDV. Za ekstra lahko kurilno olje se prišteje še okoljska dajatev za onesnaževanje zraka z emisijo CO2. Kr precej stvari plačaš ko greš tankat ne?

Zanima me, kaj misliš kolko ljudi bi tvegalo in tankalo cvičk, če bi država spustila trošarine pa ddv, itd tako da bi ble cene goriv normalne? pa še tujci bi pri nas tankal...

post-18104-0-24841800-1293568402_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Sharko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hilton, če bi ti malo bolj racionalno vozil, bi prišel na 3,2 ;-) ta teorija itak velja za vse dizle.

Pizda, a folk še vedno ne razume - če upoštevaš maso vozila + željeno hitrost ali željene pospeške (dinamiko) imaš v nafti ali bencinu dokaj podoben rezultat, potem navzgor je pa poraba odvisna le od tega, kako je mašina dimenzionirana in kolko moči lahko vun da ...

Pri izbiri pa se pač upošteva željeni komfort/estetika + tip/količina vožnje ...

Sicer pa še splošen komentar - vsak za sebe je najbolj pameten in najbolj pametno kupuje. :lol1: Trgovci z avti in bencinom imajo pa spet drugo pamet & logiko ;-)

Ne no, preprosto ni res. Dizel motor ima termodinamsko večji izkoristek, pa če se na glavo postavljate. A moram p-V diagrame privlečt in te stvari?

Edit; sicer sem mnenja da se pravi avtomobilski motor prične pri 3 litrih prostornine in 6 valjih, ampak realnost je pač drugačna.

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!