Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

za tempomat enostavni en o-ring pri spoju ročke gor daš. pa kaj ste že ja čisto metro bikerji? :P 

Objavljeno

Zanimivo... men je ravno tempomat in ne štender glavni primanjkljaj africe... V avtu nimam tempomata, na motorju pa in res si ne predstavljam svojih nekaj 1000 km fur brez njega... Ker doolgi so avtocestni odseki do najbližje puščave... vsaj v EU...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  • Po papirologiji so ogrevane ročke opcija, me pa zelo motijo opletajoče zajle katere zastirajo pogled na števce :mad:.
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, ferek said:

Zanimivo... men je ravno tempomat in ne štender glavni primanjkljaj africe... V avtu nimam tempomata, na motorju pa in res si ne predstavljam svojih nekaj 1000 km fur brez njega... Ker doolgi so avtocestni odseki do najbližje puščave... vsaj v EU...

Ej Ferek a ti tudi nisi mogel spati nocoj? V avtu brez tempomata narediš verjetno 20-30X več km kot na mopedu  pa te ne moti preveč.Ne predstavljaš pa si  AC odsekov do puščav na mopedu !?...v EU..                                                           Rešitev za nas siromake  je Deliblatska peščara.Z nekaj sreče in pustolovskega duha pridemo tja brez tempomatov.

 

Popravljeno . Popravil FLY
Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, frischfleisch said:

za tempomat enostavni en o-ring pri spoju ročke gor daš. pa kaj ste že ja čisto metro bikerji? :P 

Tako imam na HPju, ni optimalno, ampak pomaga. V naseljenih krajih dam na 50 in malo otresam roke, da se spočijem. Metro bikerji delamo s športnim motorjem po 650km dnevno, tempomat na kakih obvoznicah in skozi naselja pride zelo prav.  

Ogrevane ročke na Hondi žal ne pokrivajo cele ročke, ampak 270 stopinj, če se dobro spomnim. Mogoče je to dovolj, ne vem, ker BMWjeve grejejo celo ročko. Na drugih motorjih pa ogrevanih ročk nisem imel.


 

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Tempomat je fajn skoz naselja. Nastaviš na 50 in BMK za radar kontrole. Takle mam v avtu. Pa še to samo, če ni kakega 40 km/h lokalca spredaj. Oba mopeda v moji lasti pa sta daleč preveč primitivna da bi vedela, kaj to tempomat je. Sej bi bilo fino, ni pa to deal breaker. Bodite resni za trenutek. Kaj je bolj pomembno:

  • Da ti ustreza drža na motorju
  • Da ti ustreza kako se odziva na inpute med vožnjo
  • Da ti ustreza karakter pogonskega agregata
  • Tempomat, ogrevane ročke, masažna blazina za rit

 

Je pa res, da se po AC z motorjem običajno ne vozim. Če že, pa so to par kilometrov odseki, da se premosti kake brezvezne lokalne ceste (Brezovica - Vrhnika je ena taka, če se mi ne da skoz Horjul vijugat).

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kako ste nekateri tukaj razvajeni jokajoči otročki, ne vem kaj dajejo v hrano, da moški postajate zmeraj bolj punčke, kmalu boste potrebovali tempomate, ogrevane ročke in zice še na hard endurah

Aja, pa elektronsko nastavljivega vzmetenja ta nova AT tud nima  :slap:

Objavljeno

tempomat skozi naselje...večje neumnosti še nisem slišal

prej omejevalec, da ne presežeš brzine, ne pa tempomat, da ti drži konstantno

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In kaka je razlika med tem, da sam vzdržuješ 50 km/h ali pa jih pač elektronika? S to izjemo, da je elektronika bistveno bolj natančna?

Objavljeno

Snecer najbrž ne veš niti kako dela omejevalec, niti tempomat. Omejevalec potrebuješ skozi bokse, da te ne diskvalificarajo,  kar pride v poštev če si dirkač. Kaj boš po cesti vozil s polnim gasom in motor ti bo prekinjal na 50km/h?  Ko to berem, ste vsi neki mačoti, ki se bojite komforta, da ne bi izgledali manj deci. Edini napor večini motoristov  je pivo in čik na prvi postaji po 50km vožnje. Pojdite na kako hudo 200km kolesarsko furo, še bolje triatlon in pokažite, da ste deci. Do takrat pa ne jokajte, da tempomati ni uporaben, še posebej če ga na motorju in avtu nimate.

Objavljeno

Imam v avtu oboje, tak da dobro več o čem pišem.

Omejevalec si nastavim za Trojanske tunele, kjer sekcijsko merijo in sicer na 100kmh, da ne presežem brzine. Tempomat pa kdaj na AC da sam drži brzino.

 

 

 

pred 26 minutami, jskrablin pravi:

In kaka je razlika med tem, da sam vzdržuješ 50 km/h ali pa jih pač elektronika? S to izjemo, da je elektronika bistveno bolj natančna?

zato ker ti v naselju omejujejo spodnjo mejo, namesto zgornje, zato tam tempomat ne pride v poštev in je tudi norost

Objavljeno

Mogoče v naseljih, kjer se ti voziš ni uporabno, ker so prekratka. Jaz ga redno uporabljam do Vrhnike, skozi Logatec, Planino,.. Dam na želeno hitrost in ni treba skrbet in gledati stalno na števec, da ne bom sponzoriral mestnih redarjev. Iz izkušenj pa vem, da se skozi naselja večina motoristov ne drži omejitev, taki pač reskirajo in plačujejo. Mogoče taki tudi delajo malo km in možnost, da te dobijo pri 3k km letno je mnogo manjša, kot pri 30k. Jaz raje dam za reči, ki so mi všeč kot za kazni. Že tako ali tako se kdaj zgodi.

Dober tempomat ima spomin in ko prideš v naselje potrdiš zadnjo hitrost in sam da na kolikor pač imaš naštimano. 50 v naseljih, 100 skozi tunele.  V nekaterih avtih celo zavre na nastavljeno hitrsto, klikneš gumb in že pelješ po omejitvi. 

Objavljeno

Tole japonski inžinirji berejo... Updejtana africa letnik 2018 bo imela tempomat, omejevalec, E-vzmetenje, 300 kubikov več in kardan...

Ja zanimivo, na avtu ne pogrešam tempomata, na motorju bi ga pa ziher... pa z vsakim nardim 20000 letno... Ga pa res skozi naselja na uporabljam... Tisti ki pa pravite, da so vam AC samo izhod v sili, pa direkt vprašam: kako potem  čim hitreje do Makedonije? Španije? Toskane? Skandinavije? Turčije? ...Lastniki AT se bodo najbrž pogosto v te dežele z njo odpravljali... Pogrešali bodo tempomat!

Objavljeno

motoloverja je treba razumeti: si je kupil premočen motor in brez napredne elektronike je nevozno in nevarno, kljub vsem tečajem, ki jih opravi

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na faksu sem seminarske tipkal s strojem, znam zato bolje tipkati in sem bolj hard in mačo od mladeniča, ki to počne na računalniku? Časi gredo naprej, sprijazni se s tem!

Objavljeno

Tuki pac vsak zliva svoje zelje....pa prepricuje ostale, da je njegovo mnenje edino pravilno. Kr neki. 

Glede avtocest pa....totaln dolgcas, so pa vcasih nujne, ker ima redkokdo neomejen cas potovanja. In ce bi ze moral do Milana recimo po avtocesti, bi si zelel met tempomat, ker me roka zacne bolet po 15 minutah drzanja rocke v eni poziciji.....Da bi bil pa to Deal Breaker pri nakupu Africe, pa niti ne....

Marsikateri motor je pa nevozen predvsem zaradi neznanja voznika.....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, motolover pravi:

Na faksu sem seminarske tipkal s strojem, znam zato bolje tipkati in sem bolj hard in mačo od mladeniča, ki to počne na računalniku? Časi gredo naprej, sprijazni se s tem!

Se strinjam. Samo na koncu je bila napisana pri obeh ne? :winkiss: Tudi pri motorjih je tako. Lahko se pelješ z takšnim ki ima ful opreme ali pa takšnim, ki ima samo "osnovni paket". Vse skupaj pa je odvisno od šoferja.

Popravljeno . Popravil TinaRR
Objavljeno

 

2 minutes ago, TinaRR said:

Se strinjam. Samo na koncu je bila napisana pri obeh ne? :winkiss: Tudi pri motorjih je tako. 

Ja, samo jaz nisem nič bolj hard in sposoben, zato ker sem takrat tipkal na stroj..

Odgovor se je sicer nanašal na Snecerjevo pametovanje o tehniki in neznanju voznika, če jo uporablja.

Objavljeno

Vse. Če imaš motor z elektroniko, pomeni, da si slab voznik. Če si mačo, poznavalec in odličen motorist nabaviš motor brez nje. :)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, bambi61 pravi:

In kaj imata zadnji dve strani v bistvu skupnega z naslovom teme??

Avtorje

Objavljeno
pred 2 urami, bambi61 pravi:

In kaj imata zadnji dve strani v bistvu skupnega z naslovom teme??

vse...poželenje, zavist, nevoščljivost

Objavljeno

Nekako mi več ni jasno ali so bolj zahtevni tisti, ki bi motor čim bolj enostaven in gol ali mi, ki bi pač kakšne dodatke :D!?!? 

Moje mnenje je, da se sprememb in novosti večina otepa, tako kot je marsikdo govoril, češ kaj bom s telefonom na "touch", jaz ostajam na tipkah, to ni zame. No danes večina ne bi šla nazaj. Malo analogije za tempomat, dokler ga konkretno ne probate, bo to brezveze, ko ga pa boste, pa bo zadeva super fino fajn... Naj si naprej razlaga vsak po svoje, vsako tele ma svoje vesele :),

zdaj pa...
 

SE LAHKO VRNEMO K OSNOVNEMU NAMENU TEME + malo opustimo mlatenje tele prazne slame! Bi šlo :)??

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!